Зразки характеристик учнів базової середньої школи (9 клас).
Характеристика
Салімоновича Валентина Володимировича, 2003 року народження, випускника Червоногранітнянської ЗОШ І-ІІ ступенів.
Салімонович Валентин навчався у Червоногранітнянській ЗОШ І-ІІ ступенів з першого класу. За роки навчання зарекомендував себе як дисциплінований учень. Володіє навчальним матеріалом на достатньому та середньому рівні навчальних досягнень. Навчався не в повну міру своїх сил і можливостей, потребує контролю за навчанням. Має довільну пам'ять, повільно запам’ятовує учбовий матеріал, потребує багаторазового повторення і роз’яснення, більше часу на опрацювання матеріалу. У виконання нового завдання включається не відразу, темп роботи невисокий. До уроків готувався не завжди. Найбільший інтерес проявляв до уроків трудового навчання та фізичної культури, з яких має високі навчальні досягнення. Цікавиться технікою. На уроках уважний, але не завжди активний. Увага стійка, якщо діяльність для учня цікава. Характеризується організованістю, пунктуальністю, дотриманням правил. Життєрадісний та веселий. Доброзичливий. Безпосередній. Завжди простий, скромний, добрий. Має власну думку. З повагою ставиться до товаришів і старших себе. Рівний у відносинах з усіма. Стабільний у своїх інтересах. Має вузьке коло друзів, але намагається підтримувати дружні стосунки з однокласниками. Розгублюється у нових обставинах. Важко знайти контакт з незнайомими людьми. Любить своїх рідних та затишно почувається у батьківському домі. До виконання громадських доручень ставиться сумлінно. Брав участь у громадському житті класу і школи. Був учасником тестового етапу Всеукраїнського інтерактивного конкурсу «МАН -Юніор» у номінаціях «Технік» ( добрий результат); інтернет конкурсах на освітній платформі «На Урок» «Безпечний Інтернет» ( сертифікат учасника), «Фінансова грамотність» (диплом ІІІ ступеня), «Зимові свята в традиціях нашого народу» (сертифікат учасника), «Наука-це цікаво!» (диплом І ступеня), предметних олімпіадах з основ здоров’я (диплом ІІІ ступеня), математики (сертифікат учасника), фізики (диплом ІІІ ступеня); інтернет конкурсі «Екологічна грамотність» на освітній платформі «Всеосвіта» ( сертифікат учасника); 6 Всеукраїнського щорічного конкурсу проектів на екологічну тематику для школярів (робота була високо оцінена конкурсною комісією); Еко-квесту «Чисте Полісся» . Дотримується норм поведінки у колективі. Правила поведінки завжди свідомо виконує. До виконання громадських доручень ставиться сумлінно. Доручену справу доводить до кінця. Батьки приділяли належну увагу вихованню сина. Цікавилися його навчанням та поведінкою, відвідували класні та загальношкільні батьківські збори.
Директор школи: {{{{{{{{{{{{{{{{{{
Класний керівник: {{{{{{{{{{{{{{{{{{
Характеристика
Яковенко Тамари Вікторівни, 2004 року народження, випускниці Червоногранітнянської ЗОШ І-ІІ ступенів.
Яковенко Тамара навчалася у Червоногранітнянській ЗОШ І-ІІ ступенів з першого класу. За роки навчання зарекомендувала себе як старанна і дисциплінована учениця. Володіє навчальним матеріалом на високому та достатньому рівні навчальних досягнень. Навчалася не в повну міру своїх сил і можливостей. Має хорошу пам'ять. Гарно і швидко запам’ятовує навчальний матеріал. Учениця має добрий загальний розвиток. Виявляє логічне мислення. Має здібності до вивчення предметів гуманітарного циклу. На уроках уважна, але не завжди активна. Старанно виконувала домашні завдання та допомагала однокласникам. Багато читає. Характеризується організованістю, пунктуальністю, дотриманням правил, практичністю, працелюбністю, доброзичливістю. Охайна. Дисциплінована. Скромна. Життєрадісна. Вихована, проста. Привітна. У характері виявляється глибоке почуття гуманізму. З повагою ставиться до товаришів і старших себе. Стабільна у своїх інтересах. Має вузьке коло друзів, хоча комунікабельна. Контактна з навколишніми людьми. Любить своїх рідних. До виконання громадських доручень ставиться відповідально і добросовісно. Брала активну участь у громадському житті класу і школи. Була учасником Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» (добрий результат), Всеукраїнського фізичного конкурсу «Левеня» (добрий результат); тестового етапу Всеукраїнського інтерактивного конкурсу «МАН -Юніор» у номінаціях «Технік» (відмінний результат), «Історик» (відмінний результат) та «Еколог» (відмінний результат); інтернет конкурсах на освітній платформі «На Урок» «Безпечний Інтернет» ( диплом І ступеня), «Фінансова грамотність» (диплом І ступеня), «Зимові свята в традиціях нашого народу» (диплом І ступеня), «Наука-це цікаво» (диплом І ступеня), предметних олімпіадах з основ здоров’я (диплом ІІ ступеня), математики (диплом ІІ ступеня), фізики (диплом ІІІ ступеня); інтернет конкурсі «Екологічна грамотність» на освітній платформі «Всеосвіта» ( сертифікат учасника); 6 Всеукраїнського щорічного конкурсу проектів на екологічну тематику для школярів (робота була високо оцінена конкурсною комісією); Еко-квесту «Чисте Полісся». Товариська. Правила поведінки завжди свідомо виконує. Доручену справу доводить до кінця. Підтримувала дружні стосунки з однокласниками та учнями школи. Батьки цікавилися навчанням дочки та її поведінкою, відвідували класні та загальношкільні батьківські збори.
Директор школи: {{{{{{{{{{{{{{{{{{{
Класний керівник: {{{{{{{{{{{{{{{{{{
Характеристика
Гібнер Івана Петровича, 2004 року народження, випускника Червоногранітнянської ЗОШ І-ІІ ступенів.
Гібнер Іван навчався у Червоногранітнянській ЗОШ І-ІІ ступенів з першого класу. За роки навчання зарекомендував себе як дисциплінований учень. Володіє навчальним матеріалом на середньому рівні навчальних досягнень. Із географії, правознавства, мистецтва та історії рідного краю показав знання достатнього рівня, а з російської мови і німецької мови, зарубіжної літератури, геометрії – початкового рівня. Навчався не в повну міру своїх сил і можливостей, потребує контролю за навчанням, до навчання не виявляв зацікавленості. Має довільну пам'ять, повільно запам’ятовує учбовий матеріал, потребує багаторазового повторення і роз’яснення, більше часу на опрацювання матеріалу. У виконання нового завдання включається не відразу, темп роботи невисокий. До уроків готувався не завжди. Найбільший інтерес проявляв до уроків трудового навчання та фізичної культури, з яких має високі навчальні досягнення. Цікавиться іграми на телефоні. На уроках не завжди уважний, домашні завдання виконував не завжди. Має посередній загальний розвиток. Увага стійка, якщо діяльність для учня цікава. Характеризується енергійністю та дотриманням правил. Життєрадісний та веселий. Безпосередній. Прагне до самостійності. Має власну думку. З повагою ставиться до товаришів і старших себе. Рівний у відносинах з усіма. Має вузьке коло друзів, але намагається підтримувати дружні стосунки з однокласниками. Прагне спілкування. Розгублюється у нових обставинах. Важко знайти контакт з незнайомими людьми. Любить своїх рідних. До виконання громадських доручень ставиться дбайливо. Був учасником інтернет конкурсах на освітній платформі «На Урок» «Безпечний Інтернет» ( сертифікат учасника), «Фінансова грамотність» (сертифікат учасника), предметної олімпіади з фізики (сертифікат учасника); інтернет конкурсі «Екологічна грамотність» на освітній платформі «Всеосвіта» ( сертифікат учасника); 6 Всеукраїнського щорічного конкурсу проектів на екологічну тематику для школярів (робота була високо оцінена конкурсною комісією); Еко-квесту «Чисте Полісся» . Дотримується норм поведінки у колективі. У дружньому спілкуванні не займає лідерські позиції. Правила поведінки завжди свідомо виконує. До виконання громадських доручень ставиться сумлінно. Доручену справу доводить до кінця. Мати приділяла належну увагу вихованню сина. Цікавилася його навчанням та поведінкою, відвідували класні та загальношкільні батьківські збори.
12.06.2019 року.
Директор школи: 1111111111111
Класний керівник: 111111111111111
Характеристика
Ткача Володимира Олеговича, 2003 року народження, випускника Червоногранітнянської ЗОШ І-ІІ ступенів.
Ткач Володимир навчався у Червоногранітнянській ЗОШ І-ІІ ступенів з першого класу. За роки навчання зарекомендував себе як старанний та дисциплінований учень. Володіє навчальним матеріалом на високому та достатньому рівні навчальних досягнень, але з алгебри та геометрії показав знання середнього рівня. Навчався не в повну міру своїх сил і можливостей. Належить до тієї категорії учнів, які не повною мірою використовують свій потенціал. Гарно запам’ятовує навчальний матеріал. Має добрий загальний розвиток. Виявляє конкретне мислення. Проявляє інтерес до технічних дисциплін. На уроках уважний, але не завжди активний. Увага стійка. Характеризується організованістю, пунктуальністю, дотриманням правил, практичністю, прагненням до лідерства. Життєрадісний. Наполегливий у досягненні поставленої мети. Любить порядок у всьому. Має власну думку, відстоює своє «я». Самостійний. Волелюбна особистість. Впевнений у собі. Завжди тримав речі в ідеальному порядку. Охайний. З повагою ставиться до товаришів і старших себе. Стабільний у своїх інтересах. Проявляє інтерес до спортивних занять. Добре грає у футбол та інші спортивні ігри, проявляє кмітливість. Брав участь у шкільних та районних спортивних змаганнях. Любить техніку та вміє керувати нею. Має багато друзів. Підтримує дружні стосунки з однокласниками та багатьма учнями школи. Має авторитет серед однокласників, які зважали на його думку. Контактний з навколишніми людьми, швидко знаходить спільну мову з малознайомими людьми. Любить своїх рідних. Протягом навчання у школі виявив активність у громадській та суспільно корисній роботі. До виконання громадських доручень ставиться відповідально і добросовісно. Був обраний керівником учнівського самоврядування школи. Часто був ініціатором та організатором загальношкільних заходів. Брав активну участь у громадському житті класу і школи, спортивних змаганнях. Був учасником районної предметної олімпіади з трудового навчання , Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» (добрий результат), Всеукраїнського фізичного конкурсу «Левеня» (добрий результат); тестового етапу Всеукраїнського інтерактивного конкурсу «МАН -Юніор» у номінаціях «Технік» (відмінний результат), «Історик» (добрий результат) та «Еколог» (відмінний результат); інтернет конкурсах на освітній платформі «На Урок» «Безпечний Інтернет» ( диплом І ступеня), «Фінансова грамотність» (сертифікат учасника), «Зимові свята в традиціях нашого народу» (диплом І ступеня), «Наука-це цікаво» (диплом І ступеня), предметних олімпіадах з основ здоров’я (диплом І ступеня), математики (диплом ІІ ступеня), фізики (диплом ІІ ступеня); інтернет конкурсі «Екологічна грамотність» на освітній платформі «Всеосвіта» ( диплом ІІІ ступеня); 6 Всеукраїнського щорічного конкурсу проектів на екологічну тематику для школярів (робота була високо оцінена конкурсною комісією); Еко-квесту «Чисте Полісся» , районному етапі військово-патріотичної гри «Джура». Товариський, не піддається чужому впливу. Активний. Правила поведінки завжди свідомо виконує. Завжди добре й у призначений строк виконує будь-яку доручену йому справу. Доручену справу доводить до кінця. Ніколи не виставляє напоказ свої заслуги. Усі його вчинки й слова свідчать про повагу до інших людей. Завжди ретельно зважує свої слова й учинки. Має авторитет серед однокласників. Користується повагою серед вчителів. Батьки приділяли належну увагу вихованню сина. Цікавилися його навчанням та поведінкою, відвідували класні та загальношкільні батьківські збори. 12.06.2019 року. Директор школи: 1111111111111 Класний керівник: 11111111111111
Характеристика
Литвина Олега Вікторовича , 2003року народження, випускника Червоногранітнянської ЗОШ І-ІІ ступенів.
Литвин Олег навчався у Червоногранітнянській ЗОШ І-ІІ ступенів з першого класу. Володіє навчальним матеріалом на середньому рівні навчальних досягнень. Із географії, правознавства, мистецтва та історії рідного краю показав знання достатнього рівня, а з російської та німецької мов, зарубіжної літератури, геометрії – початкового рівня. Навчався не в повну міру своїх сил і можливостей, потребує контролю за навчанням, до навчання не виявляв зацікавленості. Мав багато пропусків за сімейними обставинами. Має довільну пам'ять, повільно запам’ятовує учбовий матеріал, потребує багаторазового повторення і роз’яснення, більше часу на опрацювання матеріалу. У виконання нового завдання включається не відразу, темп роботи невисокий. До уроків готувався не завжди. Найбільший інтерес проявляв до уроків трудового навчання та фізичної культури, з яких має високі навчальні досягнення. Цікавиться іграми на телефоні. На уроках не завжди уважний, домашні завдання виконував не завжди. Має посередній загальний розвиток. Увага стійка, якщо діяльність для учня цікава. Характеризується самостійністю та енергійністю . Завжди спокійний, у нього не буває сильних емоційних спалахів. Безпосередній. Прагне до самостійності. Має власну думку. З повагою ставиться до товаришів і старших себе. Рівний у відносинах з усіма. Має вузьке коло друзів, але намагається підтримувати дружні стосунки з однокласниками. Прагне спілкуватися з обмеженим колом людей. Допомагає однокласникам, коли його просять. Любить фізичну працю. Має авторитет в окремих учнів. Виконання громадських доручень залежить від настрою. Обов’язки по школі виконує під керівництвом вчителя. Брав участь у громадському житті класу та школи. Був учасником інтернет конкурсах на освітній платформі «На Урок» «Безпечний Інтернет» ( сертифікат учасника), «Фінансова грамотність» (сертифікат учасника), інтернет конкурсі «Екологічна грамотність» на освітній платформі «Всеосвіта» ( сертифікат учасника); 6 Всеукраїнського щорічного конкурсу проектів на екологічну тематику для школярів (робота була високо оцінена конкурсною комісією); Еко-квесту «Чисте Полісся» . Дотримується норм поведінки у колективі. У дружньому спілкуванні не займає лідерські позиції. Правила поведінки завжди свідомо виконує. Мати дитини підтримувала контакт з класним керівником по телефону.
12.06.2019 року.
Директор школи: 11111111111
Класний керівник: 11111111111
Характеристика
Новаківського Івана Миколайовича, 2004 року народження, випускника Червоногранітнянської ЗОШ І-ІІ ступенів.
Новаківський Іван навчався у Червоногранітнянській ЗОШ І-ІІ ступенів з першого класу. За роки навчання зарекомендував себе як старанний та дисциплінований учень. Володіє навчальним матеріалом на високому та достатньому рівні навчальних досягнень. Навчався не в повну міру своїх сил і можливостей. Проявляє інтерес до технічних дисциплін та до певних тем з інших навчальних предметів, які пов’язані з практичною діяльністю або повсякденним життям. На уроках уважний, але не завжди активний. Увага стійка, якщо діяльність для учня цікава. Має добрий загальний розвиток. Характеризується організованістю, пунктуальністю, дотриманням правил. Життєрадісний. Доброзичливий. Завжди простий, скромний, добрий, стриманий, поміркований. Любить порядок у всьому. Охайний. Має власну думку. З повагою ставиться до товаришів і старших себе. Рівний у відносинах з усіма. Стабільний у своїх інтересах. Цікавиться комп’ютером. Мрійник. Має вузьке коло друзів, але намагається підтримувати дружні стосунки з однокласниками. Розгублюється у нових обставинах. Важко знайти контакт з незнайомими людьми. Здатний співпереживати. Малоактивний. Повільно включається у роботу і переключається з однієї справи на іншу. Любить своїх рідних та затишно почувається у батьківському домі. До виконання громадських доручень ставиться відповідально і добросовісно. Брав участь у громадському житті класу і школи. Був учасником районної предметної олімпіади з математики, Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» (добрий результат), тестового етапу Всеукраїнського інтерактивного конкурсу «МАН -Юніор» у номінаціях «Технік» (добрий результат); інтернет конкурсах на освітній платформі «На Урок» «Безпечний Інтернет» ( диплом І ступеня), «Фінансова грамотність» (сертифікат учасника), «Зимові свята в традиціях нашого народу» (диплом ІІ ступеня), «Наука-це цікаво!» (диплом І ступеня), предметних олімпіадах з основ здоров’я (диплом ІІІ ступеня), математики (диплом ІІ ступеня), фізики (диплом ІІІ ступеня); інтернет конкурсі «Екологічна грамотність» на освітній платформі «Всеосвіта» ( сертифікат учасника); 6 Всеукраїнського щорічного конкурсу проектів на екологічну тематику для школярів (робота була високо оцінена конкурсною комісією); Еко-квесту «Чисте Полісся» , районному етапі військово-патріотичної гри «Джура». Дотримується норм поведінки у колективі. Правила поведінки завжди свідомо виконує. До виконання громадських доручень ставиться сумлінно. Доручену справу доводить до кінця. Виявляє почуття гуманізму. Батьки приділяли належну увагу вихованню сина. Цікавилися його навчанням та поведінкою, відвідували класні та загальношкільні батьківські збори.
Директор школи: [[[[[[[[[[[[[[[[[[[
Класний керівник: [[[[[[[[[[[[[[[[[
Характеристика
Сівченко Анастасії Миронівни, 2004 року народження, випускниці Червоногранітнянської ЗОШ І-ІІ ступенів.
Сівченко Анастасія навчалася у Червоногранітнянській ЗОШ І-ІІ ступенів з першого класу. За роки навчання зарекомендувала себе як дисциплінована учениця. Володіє навчальним матеріалом на високому та достатньому рівні навчальних досягнень. Навчалася не в повну міру своїх сил і можливостей. Гарно запам’ятовує навчальний матеріал. Учениця має добрий загальний розвиток. Має здібності до вивчення предметів гуманітарного циклу. На уроках уважна, але не завжди активна, старанно виконувала домашні завдання. Характеризується організованістю, пунктуальністю, дотриманням правил, практичністю. Охайна. Доброзичлива. Дисциплінована. Скромна. Життєрадісна. Наполеглива у досягненні поставленої мети. Цілеспрямована, ініціативна. Любить порядок у всьому. Має власну думку, відстоює своє «Я». Вихована, проста. Привітна. З повагою ставиться до товаришів і старших себе. Стабільна у своїх інтересах. Має друзів. Контактна з навколишніми людьми. Любить своїх рідних. До виконання громадських доручень ставиться відповідально і добросовісно. Брала активну участь у громадському житті класу і школи, спортивних змаганнях. Була учасником районних предметних олімпіад з біології, хімії, географії, фізики та зарубіжної літератури; Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» (добрий результат), Всеукраїнського фізичного конкурсу «Левеня» (добрий результат); тестового етапу Всеукраїнського інтерактивного конкурсу «МАН -Юніор» у номінаціях «Технік» (відмінний результат), «Історик» (відмінний результат) та «Еколог» (відмінний результат); у районному конкурсі з української мови імені Петра Яцика; інтернет конкурсах на освітній платформі «На Урок» «Безпечний Інтернет» ( диплом І ступеня), «Фінансова грамотність» (сертифікат учасника), «Зимові свята в традиціях нашого народу» (диплом І ступеня), «Наука-це цікаво» (диплом І ступеня), предметних олімпіадах з основ здоров’я (диплом І ступеня), математики (диплом ІІ ступеня), фізики (диплом ІІІ ступеня); інтернет конкурсі «Екологічна грамотність» на освітній платформі «Всеосвіта» ( диплом ІІІ ступеня); 6 Всеукраїнського щорічного конкурсу проектів на екологічну тематику для школярів (робота була високо оцінена конкурсною комісією); Еко-квесту «Чисте Полісся» , районного конкурсу екологічних агітбригад та військово-патріотичної гри «Джура». Товариська і врівноважена, не піддається чужому впливу. Правила поведінки завжди свідомо виконує. Доручену справу доводить до кінця. Підтримувала дружні стосунки з однокласниками та учнями школи. Батьки приділяли належну увагу вихованню дочки. Цікавилися її навчанням та поведінкою, відвідували класні та загальношкільні батьківські збори.
Директор школи: [[[[[[[[[[[[[[[[[[[
Класний керівник: [[[[[[[[[[[[[[[[[[
Характеристика
Ткаченко Аліни Ігорівни, 2004 року народження, випускниці Червоногранітнянської ЗОШ І-ІІ ступенів.
Ткаченко Аліна навчалася у Червоногранітнянській ЗОШ І-ІІ ступенів з першого класу. За роки навчання зарекомендувала себе як дисциплінована учениця. Володіє навчальним матеріалом на високому та достатньому рівні навчальних досягнень, але з алгебри показала знання середнього рівня. Це свідчить. що навчалася не в повну міру своїх сил і можливостей. Гарно запам’ятовує навчальний матеріал. Учениця має добрий загальний розвиток. На уроках уважна, але не завжди активна. Волелюбна особистість, впевнена у собі, прагне до самостійності. Характеризується організованістю, пунктуальністю, дотриманням правил, практичністю. Охайна. Скромна. Дисциплінована. Життєрадісна. Наполеглива у досягненні поставленої мети. Енергійна. Цілеспрямована. Любить порядок у всьому. Має власну думку, відстоює своє «Я». З повагою ставиться до товаришів і старших себе. Стабільна у своїх інтересах. Має друзів. Контактна з навколишніми людьми, не відчуває себе скуто із мало знайомими людьми. До виконання громадських доручень ставиться відповідально і добросовісно. Брала участь у громадському житті класу і школи. Була учасником районних предметних олімпіад з української мови,правознавства та німецької мови; Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» (добрий результат), Всеукраїнського фізичного конкурсу «Левеня» (добрий результат); тестового етапу Всеукраїнського інтерактивного конкурсу «МАН -Юніор» у номінаціях «Технік» (добрий результат), «Історик» (відмінний результат) та «Еколог» (відмінний результат); інтернет конкурсах на освітній платформі «На Урок» «Безпечний Інтернет» ( диплом ІІ ступеня), «Фінансова грамотність» (сертифікат учасника), «Зимові свята в традиціях нашого народу» (диплом І ступеня), «Наука-це цікаво» (диплом І ступеня), предметних олімпіадах з основ здоров’я (диплом ІІ ступеня), математики (диплом ІІ ступеня), фізики (сертифікат учасника); інтернет конкурсі «Екологічна грамотність» на освітній платформі «Всеосвіта» ( диплом ІІ ступеня); 6 Всеукраїнського щорічного конкурсу проектів на екологічну тематику для школярів (робота була високо оцінена конкурсною комісією); Еко-квесту «Чисте Полісся» . Товариська і врівноважена, не піддається чужому впливу. Правила поведінки завжди свідомо виконує. Доручену справу доводить до кінця. Підтримувала дружні стосунки з однокласниками та учнями школи. Мати цікавилися навчанням дочки та її поведінкою.
Директор школи: [[[[[[[[[[[[[[[[[[[
Класний керівник: [[[[[[[[[[[[[[[[[[[