24 березня о 18:00Вебінар: Розвиток критичного мислення та медіаграмотності на уроках англійської мови

Зразки характеристики учня

Про матеріал

Зразки характеристики учнів допоможуть класному керівнику 4, 9,11 класів. Характеристика учня обов'язково додається до особової справи учня. Тому дані зразки значно полегшать роботу педагогам.

Перегляд файлу

ХАРАКТЕРИСТИКА

учениці 9 класу

Карасинської ЗОШ І-ІІ ст.

Клесівської селищної ради

Сарненського району, Рівненської області

***

 

***, народилася 17.01.2002 р., і на даний момент проживає у с.***, *** селищної ради, *** району, *** області, з тіткою ***, яка є її опікуном.

Оскільки дівчина, не має батьків, вона потребує особливої уваги. Яку стараються їй приділити рідні, вчителі, однокласники.

*** навчається у 9 класі *** ЗОШ І – ІІ ст. Учениця добре товаришує з учнями класу, є веселою, позитивною юнкою. Конфліктів з однокласниками та вчителями школи не мала.

Старається брати участь у загальношкільних заходах та заходах класу. У класному колективі виконує обов’язки помічника старости. *** - дівчина вихована, доброзичлива.

Як і всі сучасні підлітки, учениця не має стійких інтересів. Спілкується з друзями, одноклассниками в соціальних мережах, ходить в гості, полюбляє куховарити, проте, стійкого інтересу до якоїсь конкретної справи не має.

Самооцінка в нормі, але на уроках чи виховних заходах, дівчина час від часу соромиться, не вміє висловити свою думку. Тип темпераменту – змішаний. Як і в інші підлітки, має нестійкий настрій, проте у спілкуванні та поведінці переважають позитивні риси.

Сприйняття навчальної інформації учениці дається нелегко, вона має недовготривалу пам’ять, не зусереджену увагу, неактивне мислення та не досить розвинену уяву. Тому навчання *** дається нелегко. До того ж вона не має стійкого інтересу і не зацікавлена у ньому. Домашнє завдання старається готувати, проте на уроках не дуже активна. До цього всього, цього року пропустила багато занять, але з поважних причин. Тому ще й  і ця обставиитинина, вплинула на рівень успішності школярки.

*** являється опікуном ***. Тітка старається усіляко братии участь у шкільному та особистому  житті дитини. Спілкується з вчителями, класним керівником, одноклассниками, товаришами ***. Хвилюється за її навчання та виховання. Приймає участь у загальношкільних та класних батьківських зборах. Допомагає дівчинці морально та фізично. Марія відповідає тітьці взаємністю, допомагає у господарських справах та бере участь у особистих справах сім’ї.

Отже, ***, у міру своїх можливостей, є старанною, доброзичливою, комунікабельною, у знайомому їй колі людей, почувається комфортно, вільно, дружелюбно. Як і всі підлітки, має нестійкий настій, проте, це не виходить за межі дозволенного. Вона неагрессивна, ввічлива, трохи сором’язлива.

Оскільки, ***, має тільки 9 класів, дітям потрібно уже думати про подальше майбутнє. Провівши профорієнтацію, визначили, що *** планує у майбутньому освоїти професією кухаря – кондитера. Тітка поважає дитину у її баченнях та прагненнях. Педагогічний коллектив, класний керівник, учні та товариші, сприймать дитину спокійно, добродушно, підтримують та допомагають ***.

 

 

 

 

                                                                                      Балинський І.О          

(дата)                                    (підпис)                       (класний керівник)

 

 

 

 

 

ХАРАКТЕРИСТИКА

учениці 9 класу

Карасинської ЗОШ І-ІІ ст.

Клесівської селищної ради

Сарненського району, Рівненської області

***

 

*** , народилася *** р., і на даний момент проживає у с.***, ***селищної ради, ***району, ***області, з багатодітною сім’єю.

***навчалася 9 класі у ***ЗОШ І – ІІ ст. Учениця добре товаришує з учнями класу, є спокійною, позитивною юнкою. Конфліктів з однокласниками та вчителями школи не мала.

Старається брати участь у загальношкільних заходах та заходах класу. У класному колективі відповідала за чистоту у класі. ***- дівчина вихована, доброзичлива.

Як і всі сучасні підлітки, учениця не має стійких інтересів. Спілкується з друзями, одноклассниками в соціальних мережах, ходить в гості, захоплювалася бісероплетінням, проте, стійкого інтересу до якоїсь конкретної справи не має.

Самооцінка в нормі, але на уроках чи виховних заходах, дівчина час від часу соромиться. Тип темпераменту – змішаний. У спілкуванні та поведінці переважають позитивні риси.

Сприйняття навчальної інформації учениці дається досить добре, вона має стійку пам’ять, зусереджену увагу, образне мислення та досить розвинену уяву. Тому навчання ***дається досить добре, але дівчина не використовує свій потенціал належним чином. Домашнє завдання старається готувати, проте на уроках не дуже активна.

Сім’я дівчини старається усіляко братии участь у шкільному та особистому  житті дитини. Спілкується з вчителями, класним керівником, одноклассниками, товаришами учениці. Хвилюється за її навчання та виховання. Приймає участь у загальношкільних та класних батьківських зборах. Допомагає дівчинці морально та фізично. Вікторія відповідає взаємністю, допомагає у господарських справах та бере участь у особистих справах сім’ї.

Отже, *** , у міру своїх можливостей, є старанною, доброзичливою, комунікабельною, у знайомому їй колі людей, почувається комфортно, вільно, дружелюбно. Має спокійний характер. Вона неагрессивна, ввічлива, трохи сором’язлива.

Оскільки, ***, має тільки 9 класів, дітям потрібно уже думати про подальше майбутнє. Провівши профорієнтацію, визначили, що Вікторія планує у майбутньому продовжити навчання у 10-11 класах. Сім’я підтримує дитину у її баченнях та прагненнях. Педагогічний коллектив, класний керівник, учні та товариші, сприймать дитину спокійно, добродушно.

 

 

 

 

                                                                                      Балинський І.О          

(дата)                                    (підпис)                       (класний керівник)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХАРАКТЕРИСТИКА

учениці 9 класу

Карасинської ЗОШ І-ІІ ст.

Клесівської селищної ради

Сарненського району, Рівненської області

***

 

***, народилася ***р., і на даний момент проживає у с.***, ***селищної ради, ***району, ***області, з сім’єю.

***навчалася 9 класі у ***ЗОШ І – ІІ ст. Учениця добре товаришує з учнями класу, є спокійною, позитивною юнкою. Конфліктів з однокласниками та вчителями школи не мала.

Старається брати участь у загальношкільних заходах та заходах класу. У класному колективі виконує обов’язки інформатора. ***- дівчина вихована, доброзичлива.

Як і всі сучасні підлітки, учениця не має стійких інтересів. Спілкується з друзями, одноклассниками в соціальних мережах, ходить в гості, захоплювалася бісероплетінням, проте, стійкого інтересу до якоїсь конкретної справи не має.

Самооцінка в нормі. Тип темпераменту – змішаний. У спілкуванні та поведінці переважають позитивні риси.

Сприйняття навчальної інформації учениці дається добре, вона має стійку пам’ять, зусереджену увагу, образне мислення та досить розвинену уяву. Тому навчання учениці дається досить добре, але дівчина не використовує свій потенціал у повному обсязі. Домашнє завдання виконує старанно, вчасно.

Сім’я дівчини старається усіляко братии участь у шкільному та особистому  житті дитини. Спілкується з вчителями, класним керівником, одноклассниками, товаришами учениці. Хвилюється за її навчання та виховання. Приймає участь у загальношкільних та класних батьківських зборах. Допомагає дівчинці морально та фізично. ***відповідає взаємністю, допомагає у господарських справах та бере участь у особистих справах сім’ї.

Отже, *** , у міру своїх можливостей, є старанною, доброзичливою, комунікабельною, у знайомому їй колі людей, почувається комфортно, вільно, дружелюбно. Має спокійний характер. Вона неагрессивна, ввічлива, трохи сором’язлива.

Оскільки, ***ЗОШ, має тільки 9 класів, дітям потрібно уже думати про подальше майбутнє. Провівши профорієнтацію, визначили, що ***планує у майбутньому продовжити навчання в ліцеї за фізико-математичним спрямуванням. Сім’я підтримує дитину у її баченнях та прагненнях. Педагогічний коллектив, класний керівник, учні та товариші, сприймать дитину спокійно, добродушно.

 

 

 

 

                                                                                      Балинський І.О          

(дата)                                    (підпис)                       (класний керівник)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХАРАКТЕРИСТИКА

учениці 9 класу

Карасинської ЗОШ І-ІІ ст.

Клесівської селищної ради

Сарненського району, Рівненської області

***

 

***, народилася *** р., і на даний момент проживає у с.***, ***селищної ради, ***району, ***області, з багатодітною сім’єю.

***навчалася 9 класі у ***ЗОШ І – ІІ ст. Учениця добре товаришує з учнями класу, є дружелюбною, позитивною юнкою. Серйозних конфліктів з однокласниками та вчителями школи не мала.

Активно бере участь у загальношкільних заходах та заходах класу. У класному колективі виконує обов’язки старости . ***- дівчина вихована, доброзичлива.

Як і всі сучасні підлітки, учениця не має стійких інтересів. Спілкується з друзями, одноклассниками в соціальних мережах, ходить в гості, захоплювалася  читанням, любить слухати музику, проте, стійкого інтересу до якоїсь конкретної справи не має.

Самооцінка в нормі. Тип темпераменту – змішаний. У спілкуванні та поведінці переважають позитивні риси.

Сприйняття навчальної інформації учениці дається добре, вона має стійку пам’ять, зусереджену увагу, образно-творче мислення та досить розвинену уяву. Тому навчання ***дається добре. Домашнє завдання старається готувати належним чином, вчасно з творчим підходом.

Сім’я дівчини старається усіляко братии участь у шкільному та особистому  житті дитини. Спілкується з вчителями, класним керівником, одноклассниками, товаришами учениці. Хвилюється за її навчання та виховання. Приймає участь у загальношкільних та класних батьківських зборах. Допомагає дівчинці морально та фізично. Вікторія відповідає взаємністю, допомагає у господарських справах та бере участь у особистих справах сім’ї.

Отже, ***, є старанною, доброзичливою, комунікабельною, дружелюбною. Вона вихована, ввічлива. Має нестійкий характер.

Оскільки, ***ЗОШ, має тільки 9 класів, дітям потрібно уже думати про подальше майбутнє. Провівши профорієнтацію, визначили, що ***планує у майбутньому продовжити навчання у 10-11 класах, в ліцеї. Сім’я підтримує дитину у її баченнях та прагненнях. Педагогічний коллектив, класний керівник, учні та товариші, сприймать дитину спокійно, добродушно.

 

 

 

 

                                                                                      Балинський І.О          

(дата)                                    (підпис)                       (класний керівник)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку