Зразок педагогічної характеристики дитини з ООП

Про матеріал
Зразок педагогічної характеристики дитини з ООП. Може бути використаний як допоміжний матеріал у роботі класовода та асистента вчителя.
Перегляд файлу

Психолого-педагогічна характеристика

ХАРАКТЕРИСТИКА УЧНЯ

Дата складання: 03.01.2024 року, 2 клас навчання за інклюзивною формою

 Прізвище, ім'я, дитини: ______________________________

Дата народження: ___________________

Місце навчання: ______________________________________

Соціально-побутовий розвиток

За період навчання проявила себе як дівчинка  вихована, доброзичлива.    Легко йде на контакт, відкрита, товариська.

Дитині властивий вияв позитивних емоцій. Переважає спокійний, врівноважений настрій.

Мовленнєвий розвиток

Поповнився активний і пасивний словник дитини, формуються мовленнєві навички у поєднанні з практичними і розумовими здібностями. Учениця вміє складати різні розповіді за допомогою мнемодоріжок та методики піктограм; збільшилася концентрація уваги. Дитина знаходиться на етапі формування звички самоконтролю за усною вимовою; опановує лексико-граматичні категорії.

Когнітивний розвиток

Спостерігаються деякі труднощі під час виконання завдань з логічним навантаженням. Не завжди може правильно побудувати речення або висловити думку. Проте добре виконує словесні вказівки і завдання,  які їй були запропоновані.

Емоційно-вольова сфера.

Вміє домовлятися, виконувати наперед визначені дії. Докладає вольових зусиль для виконання завдань. Здатна керувати своїми емоціями. Емоції відповідні ситуації. Адекватно реагує на оцінку дорослого, радіє похвалі.

Загальна навчальна діяльність.

Читання

Учениця читає в повільному темпі, складнощі виникають з багатоскладовими словами. Не повністю розуміє зміст прочитаного. Під час слухання здатна концентрувати свою увагу, проявляє зацікавленість. На запитання вчителя відповідає простими реченнями, або "так" чи "ні". Для формування думки потрібний час. Послідовність подій у творах визначає з допомогою асистента.

 

Українська мова

Свідомо дотримується гігієнічних правил письма. Розпізнає речення за графічними орієнтирами (велика буква на початку, розділовий знак у кінці). Учениця пише як з допомогою дорослого, так і самостійно. Списує з підручника тексти, при списуванні підтримує увагу.

ЯДС

Учениця має уявлення про будову тіла людини та фактори, що забезпечують здоров'я, про безпечну та небезпечну поведінку у побуті, на вулиці (правила дорожнього руху), на природі, у суспільних місцях, під час взаємодії з членами родини та незнайомцями; дотримується основних культурно-гігієнічних навичок та вмінь; проявляє спрямованість на здоровий спосіб життя (рухова активність, харчування, відпочинок, особиста безпека, безпечна поведінка в школі).

Математика

Називає, читає, записує числа в межах 20. Розрізняє одноцифрові, двоцифрові числа. При обчисленні прикладів з переходом через десяток  виникають труднощі (потрібна допомога асистента). Дівчинка моделює геометричні фігури. Недосконало знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр), маси (кілограм, грам), місткості (літр), часу (доба, тиждень), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними.

Англійська мова

Учениця впізнає на слух та може показати на картинці членів родини та друзів, тварин, кольори, рахує до 10; вміє привітатися та попрощатися, частково знає слова ввічливості. Діагностувальні роботи виконує, опираючись на допоміжний матеріал, з допомогою асистента. Називає багато букв при читанні. При опитуванні називає слова. Списує за зразком.

Інформатика

Учениця виявляє інтерес до вивчення інформатики, активно відповідає на уроках.  Завдання на комп'ютері виконує згідно з інструкціями вчителя із задоволенням. Введення символів на клавіатурі та користування мишею - з незначною допомогою вчителя або асистента.

Фізичне виховання

Злата демонструє рухові вміння та навички для підвищення рівня фізичної підготовленості; керується правилами безпечної і чесної гри на уроках фізичної культури.

Дизайн і технології

Планує власну діяльність з виготовлення виробу, прогнозує кінцевий результат, самостійно добирає матеріали для виготовлення виробу.

Образотворче мистецтво

Добирає засоби і способи для творення художнього образу; оцінює власну творчість за допомогою асистента.

Музичне мистецтво

При використанні методики безпомилкового навчання  виконує усі завдання: гра на музичних дитячих інструментах, вокальні вправи,  рухливі ігри, ритмічні вправи, слухання музичних творів. Ця методика дає постійно відчуття успіху.

 

 

 

       

 

 

docx
Додано
16 лютого
Переглядів
165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку