ПРОТОКОЛ №3
засідання групи фахівців індивідуального супроводу дитини з особливими освітніми потребами П.І.Б.
26 грудня 2019 року м.Дніпро
Місце проведення: комунальний заклад освіти « Середня загальноосвітня школа № » Дніпровської міської ради
Присутні:
Головуючий: директор П.І.Б.;
Секретар: П.І.Б.
Члени комісії:
-
заступник директора з НВР П.І.Б.
-
класний керівник 2- В класу П.І.Б.
-
асистент вчителя П.І.Б.
-
асистент вчителя П.І.Б.
-
мама учениці П.І.Б.
Всього: 7 чоловік
Порядок денний:
Обговорення результатів корекційно – розвивальної роботи з ученицею 2-В класу П.І.Б. в І семестрі 2019 – 2020 н.р..
Виступили:
-
Класний керівник 2 – В класу П.І.Б.., яка повідомила, що П.І.Б. навчальний матеріал за І семестр 2019 – 2020 н.р. засвоїла в повному обсязі. Має довільну зорову та слухову пам'ять. На уроках працює не вповну міру своїх сил. Добре читає і розуміє прочитане, списує тексти, уміє будувати зв’язні висловлювання. Мислення переважно образне, потребує розвитку логічного мислення. Письмові роботи виконуються не досить акуратно і каліграфічно, не дотримується правил оформлення письмових робіт.
Основний матеріал з математики засвоїла на середньому рівні. Виконує завдання в межах вивченого матеріалу за алгоритмами з частковою допомогою асистента.
Особливо виникають труднощі на уроках ОТМ та трудового навчання.
-
Асистентів вчителя П.І.Б., які повідомили, що Василіса надає перевагу урокам читання, математики та Я досліджую світ. Найменше їй подобаються уроки праці та образотворчого мистецтва. Поведінка у Василіси емоційна, може відволікатися на уроках. Спостерігається плавне, чітке, бігле читання. Списує тексти самостійно, але має труднощі з орієнтуванням у зошиті та дуже погана каліграфія. Розв’язує задачі з частковою допомогою асистента. Охоче приймає участь у різного роду групових завдань.
-
Вчитель – дефектолог П.І.Б., яка у своєму виступі зазначила, що Василіса з бажанням відвідує корекційні заняття, але виникають труднощі під час виконання завдань з логічним навантаженням. Словниковий запас відповідає віковій нормі, розуміє суть прочитаного тексту. Зорове сприймання в межах вікової норми. Дитина легко виконує більшість завдань. Відмічаються порушення тонкої ручної моторики при письмі, графомоторні навички сформовані на середньому рівні. У Василіси спостерігаєься суттєвий прогрес з слухового сприймання, розвитку умінь усвідомленого сприйняття мовних елементів, розвитку мовленнєвої уваги та пам'ять.
-
Мити учениці П.І.Б. , яка зазначила, що Василіса із задоволенням відвідує школу. У дитини помічається значний прогрес у навчальній та емоційно – вольовій сфері.
Вирішили:
-
Вважати динаміку розвитку та навчання за І семестр 2019 – 2020 н.р., учениці 2-В класу П.І.Б. позитивною.
-
Основними корекційно – розвивальними завданнями на ІІ семестр 2019 – 2020 н.р. вважати:
-
Дозування психоемоційного навантаження в освітньому процесі;
-
Корекція недоліків емоційно – особистісного розвитку;
-
Підвищення рівня розумового розвитку:
-
Корекція мовленнєвого розвитку;
-
Соціальну адаптацію.
-
Залишити індивідуальну програму розвитку без змін.
-
Рекомендувати батькам звернутися до інклюзивно-ресурсного центру консультації та уточнення програми навчання.
За – 7 чоловік
Утрималося – 0 чоловік
Проти – 0 чоловік
Головучий П.І.Б.
Секретар П.І.Б.