Зразок протоколу № 3 засідань команди психолого-педагогічного супроводу

Про матеріал
У матеріалі надано зразок протоколу № 3 засідання команди психолого-педагогічного супроводу для дитини з ЗПР. Дитина навчається у 2-му класі. Данній документ складено згідно з вимогами до оформлення протоколів.
Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ  №3

засідання групи фахівців індивідуального супроводу дитини з особливими освітніми потребами  П.І.Б.

26 грудня  2019 року                                                                                                              м.Дніпро

 

Місце проведення: комунальний заклад освіти « Середня загальноосвітня школа №  » Дніпровської міської ради

 

Присутні:

Головуючий:  директор П.І.Б.;

Секретар: П.І.Б.

Члени комісії:

  1. заступник директора з НВР                    П.І.Б.
  2. класний керівник  2- В класу                 П.І.Б.
  3. асистент вчителя                                     П.І.Б.
  4. асистент вчителя                                     П.І.Б.
  5. мама учениці                                           П.І.Б.

 

Всього: 7  чоловік

Порядок денний:

 

     Обговорення результатів корекційно – розвивальної роботи з ученицею 2-В класу П.І.Б. в І семестрі 2019 – 2020 н.р..

 

Виступили:

 

  1.    Класний керівник 2 – В класу П.І.Б.., яка повідомила, що П.І.Б. навчальний матеріал за І семестр 2019 – 2020 н.р. засвоїла в повному обсязі. Має довільну зорову та слухову пам'ять.  На уроках працює не вповну міру своїх сил. Добре читає і розуміє прочитане, списує тексти,  уміє будувати зв’язні висловлювання. Мислення переважно образне, потребує розвитку логічного мислення. Письмові роботи виконуються не досить акуратно і каліграфічно,  не дотримується правил оформлення  письмових робіт.

     Основний матеріал з математики засвоїла на середньому рівні. Виконує завдання в межах вивченого матеріалу за алгоритмами з частковою допомогою асистента.

      Особливо виникають труднощі на уроках ОТМ та трудового навчання.

  1.    Асистентів вчителя П.І.Б., які повідомили, що Василіса надає перевагу урокам читання, математики  та Я досліджую світ.  Найменше  їй подобаються уроки праці та образотворчого мистецтва. Поведінка у Василіси  емоційна, може відволікатися на уроках. Спостерігається плавне, чітке,  бігле читання. Списує тексти самостійно, але має труднощі з орієнтуванням у зошиті та дуже погана каліграфія. Розв’язує задачі з частковою допомогою асистента. Охоче приймає участь у різного роду групових завдань.
  2.    Вчитель – дефектолог П.І.Б.,  яка у своєму виступі зазначила, що Василіса з бажанням відвідує корекційні заняття, але виникають труднощі під час виконання завдань з логічним навантаженням. Словниковий запас відповідає віковій нормі, розуміє суть прочитаного тексту. Зорове сприймання в межах вікової норми. Дитина легко виконує більшість завдань. Відмічаються  порушення тонкої ручної моторики при письмі, графомоторні навички сформовані на середньому рівні. У Василіси спостерігаєься суттєвий прогрес з  слухового сприймання, розвитку умінь усвідомленого сприйняття мовних елементів, розвитку мовленнєвої уваги та пам'ять.
  3.    Мити учениці П.І.Б. , яка зазначила, що Василіса із задоволенням відвідує школу. У дитини помічається значний прогрес у навчальній та емоційно – вольовій сфері.

 

 

Вирішили: 

  1. Вважати динаміку розвитку та навчання за І семестр 2019 – 2020 н.р., учениці 2-В класу П.І.Б. позитивною.
  2. Основними корекційно – розвивальними завданнями на ІІ семестр 2019 – 2020 н.р. вважати:
  • Дозування психоемоційного навантаження в освітньому процесі;
  • Корекція недоліків емоційно – особистісного розвитку;
  • Підвищення рівня розумового розвитку:
  • Корекція мовленнєвого розвитку;
  • Соціальну адаптацію.
  1.  Залишити  індивідуальну програму розвитку без змін.
  2. Рекомендувати батькам звернутися до інклюзивно-ресурсного центру консультації та уточнення програми навчання. 

 

 

За – 7 чоловік

Утрималося – 0 чоловік

Проти – 0 чоловік

 

 

Головучий                                                                П.І.Б.

 

Секретар                                                                    П.І.Б.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
4.6
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. фертак наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Середюк Галина Василівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. костенко інна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Лоцман Ольга Анатоліївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Читакова Ірина Миколаївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Вовканич Тетяна Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Ванжула Лілія Станіславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
doc
Пов’язані теми
Класному керівникові, 2 клас, Інші матеріали
НУШ
Інкл
Додано
26 січня 2020
Переглядів
55426
Оцінка розробки
4.8 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку