Самоаналіз уроку фізики
Вчитель :_________________________________________________
Клас:_____________________________________________________
Дата:______________________________________________________
Тема уроку: ___________________________________________________
Місце уроку в системі роботи з фізики:
Мета уроку:
Обладнання_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тип уроку:
Загальна оцінка проведеного уроку
Раціональність розподілу часу на окремі види роботи:
При проведенні уроку я дотримувалася загально дидактичних вимог, спираючись на вимоги шкільної програми. Час був раціонально розподілений. Виконуючи деякі усні вправи, не всі учні змогли правильно відповісти на питання (звернути увагу на збільшення усних вправ на уроках). Урок відповідав принципам науковості, послідовності. Були систематизовані знання, отримані раніше.
Раціональність, доцільність, ефективність методів, прийомів, дидактичного матеріалу та форми організації діяльності учнів:
Всі використані методи та прийоми були ефективними, бо сприяли реалізації поставленої мети та намічених завдань. Дидактичний матеріал допомагав закріпити й перевірити знання учнів з теми. Мозковий штурм активізував розумову діяльність школярів. Науковий ланцюжок допоміг узагальнити учбовий матеріал та дав зрозуміти, чи всі усвідомили матеріал даної теми. Усні вправи мали певне порівняльне спрямування та розвивав усне мовлення учнів. Ілюстративний метод і використання відео було спрямоване на зорове сприйняття учбового матеріалу й ефективність досліджень при виконанні експериментальної діяльності ( лабораторної роботи). «Бланк оцінювання знань» – це самооцінка, яка показала учням, де і які прогалини є в знаннях, на що звернути увагу. В середині уроку я використала «Валеологічну паузу» із музичним супроводом, що дало змогу відпочити очам і налаштувати учнів на виконання роботи.
Основні засоби навчання, обладнання, їх доцільність та ефективність:
Засоби навчання, обладнання ефективно допомагали реалізувати мету уроку. Використання ІКТ дає більш ефективно використовувати час на уроці.
Розвиток предметної та дослідницької компетенції:
Учні показали знання, вміння працювати з обладнанням, були наполегливими, охайними. Учням вдалися всі досліди, зроблені розрахунки, виконані порівняння отриманих результатів .
Результативність роботи уроку:
Урок був результативний. Спрацювали всі методи і прийоми на уроці. Учні виконали поставлену перед ними ціль. Також відчувалася віддача школярів на уроці: вони були зацікавлені процесом роботи з приладами. Використала технологію «Створення ситуації успіху», щоб бачити в кожній дитині особистість і зацікавити учнів предметом фізика. Мета уроку була досягнута.
Щоб змінила у своїй роботі, які висновки на майбутнє зробила б:
Так як не вистачає обладнання для проведення деяких робіт, було б чудово включати в урок групову роботу, я це роблю при виконанні фронтальних лабораторних робіт, але є деякі учні, які нічого не будуть робити на певних етапах уроку. Тому б хотілося більше приладів і матеріалів для практичних робіт. Більше використовувати комп’ютерне обладнання при проведенні уроків. Відеоматеріалів та дидактичних розробок.