Адаптація учнів 5-х класів до навчання в школі.
Вчитель англійської мови :
Наконечний В.Р.(201)
Як ми знаємо 5 клас – це завжди переломний період в процесі навчання учнів.
Підсумовуючи процес адаптації учнів 5-х класів можу зазначити що їхня адаптація проходить по-різному. Одним процес адаптації проходить легше, іншим навпаки досить важко.Говорячи про англійську мову,навчальну дисципліну, яку я навчаю, то тут необхідно зазначити, що більшість учнів досить нормально проходять процес адаптації. На мою думку це відбувається саме тому, що більшість з них знайомі між собою, особисто зі мною та моїми вимогами а також процесом ведення уроку з попередніх навчальних років. Щодо нових учнів, котрі прибули саме в цей навчальний рік, то тут ситуація різна. Одні досить швидко «влились» в колектив, маючи хорошу базу знань та відповідно навичок в навчанні та комунікації. Інші ж навпаки, стикаючись із труднощами .
Основними проблемами в адаптації учнів 5-х класів я вважаю наступні:
Для покращення процесу адаптації п’ятикласників необхідно перш за все викликати в учнів довіру, по-друге не змінювати різко методів роботи, використовувати ігрову методику, яка дається легша в сприйняттю. Дуже важливим фактором є уникання перевантаження дітей як протягом уроку так і під час завдань які даються додому.
Необхідно беззаперечно пам’ятати про ефективну співпрацю різних елементів навчального процесу як учень-вчитель, вчитель-класний керівник, вчитель-соц. педагог та психолог, тощо .