Зразок усної доповіді на тему: " Адаптація учнів 5 класу".

Про матеріал
Даний матеріал містить зразок 3-5 хвилинної доповіді на тему: "Процес адаптації учнів 5 класу після першого семестру навчання ". В даній статті вказанні основні труднощі та способи їх подолання.
Перегляд файлу

Адаптація учнів 5-х класів до навчання в школі.

Вчитель англійської мови :

Наконечний В.Р.(201)

Як ми знаємо 5 клас – це завжди переломний період в процесі навчання учнів.

 Підсумовуючи процес адаптації учнів 5-х класів можу зазначити що їхня адаптація проходить по-різному. Одним процес адаптації проходить легше, іншим навпаки досить важко.Говорячи про англійську мову,навчальну дисципліну, яку я навчаю, то тут необхідно зазначити, що більшість учнів досить нормально проходять процес адаптації. На мою думку це відбувається саме тому, що більшість з них знайомі між собою, особисто зі мною та моїми вимогами  а також процесом ведення уроку  з попередніх навчальних років. Щодо нових учнів, котрі прибули саме в цей навчальний рік, то тут ситуація різна. Одні досить швидко «влились» в колектив, маючи хорошу базу знань та відповідно навичок в навчанні та комунікації. Інші ж навпаки, стикаючись із труднощами .

Основними проблемами в адаптації учнів 5-х класів я вважаю наступні:

  • Пасивність більшості учнів  в процесі навчання незважаючи на різні методи та форми роботи. Часто навіть ігрові методи не сприяють активності пізнання учнями нових знань та навиків.
  • Недостатній лексичний запас учнями зо зумовлює ряд труднощів в опануванні нового навчального матеріалу.
  • Відсутність зосередженості  на уроках деякими учнями що  в свою чергу призводить до дезорганізації уроку.
  • Егоїзм та зверхність деяких учнів, що супроводжується насмішками над іншими учнями.

 

 Для покращення процесу адаптації п’ятикласників необхідно перш за все викликати в учнів довіру, по-друге не змінювати різко методів роботи, використовувати ігрову методику, яка дається легша в сприйняттю. Дуже важливим фактором є уникання перевантаження дітей як протягом уроку так і під час завдань які даються додому.

Необхідно беззаперечно пам’ятати про ефективну співпрацю різних елементів навчального процесу як учень-вчитель, вчитель-класний керівник, вчитель-соц. педагог та психолог, тощо .

docx
Додав(-ла)
Nakonechnyi Vitalii Romanovych
Додано
16 липня 2019
Переглядів
4508
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку