Звіт
асистента вчителя ______ інклюзивного класу __________________________(ПІП учителя)
про роботу, проведену з ____________________________(ПІ учня)
у 2023 -2024 н.р.
-
ПІП учня\учениці.
-
Рівень підтримки.
-
До якого часу визначено рівень підтримки.
-
Типологія труднощів.
-
Чи розроблений індивідуальний навчальний план, коли? (Якщо так, то з яких предметів?)
-
Кількість корекційно-розвиткових занять.
-
Перелік корекційно-розвиткових занять.
-
Які завдання були поставлені у 1 семестрі (потреби)?
-
Підсумки виконання завдань 1 семестру.
-
Які завдання були поставлені на 2 семестр (потреби)?
-
Підсумки виконання завдань 2 семестру.
-
Форми і методи роботи з учнем.
-
Коротка характеристика учня.
-
Співпраця з батьками до війни(кількість, теми)
-
Співпраця з ІРЦ.
-
Форми роботи асистента вчителя в період воєнного стану:
-
теми співбесід та консультацій;
-
теми занять;
-
кількість занять, розміщених на сайті;
-
особливості роботи з батьками (теми бесід, які проведені);
-
особливості графіку роботи;
-
труднощі.
-
Використання ІКТ в роботі з учнем з ООП. Яким надавали перевагу? Чому?
-
Як використовувався матеріал ресурсної кімнати?
-
Який роздавальний матеріал виготовлено?
-
Які матеріали є в портфоліо учня/учениці?
-
Які проблеми та труднощі виникли в роботі?
-
Які матеріали\ методичні\ потрібні для удосконалення роботи асистента вчителя?