Звіт асистента вчителя про проведену роботу за І семестр 2022-2023 н.р

Про матеріал
Звіт асистента вчителя про проведену роботу за І семестр 2022-2023 н.р. З метою аналізу проведеної роботи по створенню умов розвитку для дитини з особливими освітніми потребами, організації навчально-виховного процесу у класі з інклюзивним навчанням було проведено оцінку актуальних знань, умінь і навичок, загальних здібностей до навчання, поточний аналіз труднощів і обмежень, сильних і слабких сторін дитини
Перегляд файлу

Звіт асистента вчителя

про проведену роботу в І семестрі 2022-2023 н. р.

з учнем 7 класу Пуговським Назаром

На перший семестр нами були поставлені такі короткочасні завдання: розвивати загальну і дрібну моторику; удосконалювати навички письма та читання; збагачення активного та пасивного словника; продовжувати розвивати комунікативні навички, уміння долати бар’єри спілкування; долати негативні емоції і реакції; формувати позитивне ставлення та мотивацію до освітнього процесу; формувати здоровий спосіб життя та подальшу соціалізацію; заохочувати до участі в загальношкільних заходах; брати участь у роботі на уроках, спільних іграх під час перерв; підвищити впевненість у собі, формувати позитивну самооцінку, почуття власної гідності; розвивати загальну обізнаність, розширювати життєвий досвід; розширити навички самообслуговування; розвивати навички соціальної комунікації та взаємодії; встановлення особистих взаємостосунків у сім’ї, групі, класі, громадських місцях; соціально-психологічна адаптація до умов життя. 

З метою аналізу проведеної роботи по створенню умов розвитку для дитини з особливими освітніми потребами, організації навчально-виховного процесу у класі з інклюзивним навчанням було проведено оцінку актуальних знань, умінь і навичок, загальних здібностей до навчання, поточний аналіз труднощів і обмежень, сильних і слабких сторін дитини в ході якої було виявлено:

майже на всіх уроках мало активний, робота залежить від настрою;

зорова увага в межах норми; загальна увага до виконання завдань недостатньо стійка, під час навчання відмічається зниження зосередженості та стійкості уваги; запам’ятовує переважно те, на що звертає особливу увагу, що цікавить і справляє враження;

звуковимова непорушена, самостійно  відповідає на запитання за ситуацією; відповідає на запитання окремими словами й короткими реченнями;

не виникають труднощі під час роботи у зошиті, пише каліграфічно, проте швидко втомлюється; сформованість навичок письма розвинута на середньому рівні (намагається писати акуратно); стійкого інтересу до письма не виявляє; ініціює письмо тільки з певною метою та заохоченням з боку вчителя);

протягом дня здатен підтримувати фізичну активність, проте коли втомлюється, діяльність стає менш продуктивною; любить бігати, виконує стереотипні рухи руками;

часто ображається при бажанні вчителя виправити допущені ним помилки; в цих випадках у нього різко змінюється настрій, стає примхливим, вередує, може відмовлятися від роботи;

темп роботи нерівномірний, швидко втомлюється, відволікається; прояви волі помітно залежать від стимуляції дорослого;

– саморегуляція та самоконтроль на достатньому рівні, повністю володіє навичками особистої гігієни та самообслуговування.

Учень активний у власних видах діяльності, та пасивний у навчанні та виконанні завдань, рівень мотивації до навчання середній, але мотивація знижується при ускладненні завдань або збільшенні тривалості заняття. В разі невдачі або збільшення складності завдань може відмовитися від виконання. Назару складно контролювати власну діяльність, не доводить справу до кінця, швидко втомлюється, працює нерівномірно.

 


 

Асистент вчителя                                                                         Григоренко Л. М.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Галіцька Наталія Валеріївна
    Щиро дякую за наданий матеріал. Все зрозуміло, послідовно.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дерев'янко Алла Cергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
9 січня 2023
Переглядів
9478
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку