Узагальнений звіт класних керівників 2023/2024
Таблиця 1
№ |
Клас |
Кількість учнів у класі на 01.09.2023
|
Кількість учнів у класі на 31.05.2024 |
Кількість учнів, що прибули впродовж року |
Прізвища та імена учнів, що прибули впродовж року (№ та дата наказу) |
Кількість учнів, що вибули впродовж року |
Прізвища та імена учнів, що вибули впродовж року (№ та дата наказу) |
Кількість учнів, що навчаються на індивідуальній (екстернатній) формі (на 01.09. 2023) |
Кількість учнів, що навчаються на індивідуальній (екстернатній) формі (на 31.05. 2024) |
З них атестовано з усіх предметів ЕФ (кількість) |
Кількість учнів, що навчаються на індивідуальній (сімейній) формі (на 01.09. 2023) |
Кількість учнів, що навчаються на індивідуальній (сімейній) формі (на 31.05. 2024) |
З них атестовано з усіх предметів СФ (кількість) |
Кількість учнів, які не охоплені навчанням |
1 |
1-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
2-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
2-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
3-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
3-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
3-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
4-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
4-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
4-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
5-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
5-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
5-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
6-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
6-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
6-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
7-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
7-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
7-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
8-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
8-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
8-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
9-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
9-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
9-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
10-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
10-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
11-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
11-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Таблиця 2
Клас |
Кількість учнів, що встигають на високому рівні (мають оцінки з усіх предметів 10-12 балів за результатами I і II семестру) |
% учнів, що встигають на високому рівні (мають оцінки з усіх предметів 10-12 балів за результатами I і II семестру) |
Прізвища та імена (повністю) учнів, які навчаються на високому рівні (за результатами І і II семестру) |
Прізвища та імена (повністю) учнів, які навчаються на високому рівні (за результатами лише II семестру) |
Кількість учнів, які встигають на достатньому рівні |
% учнів, які встигають на достатньому рівні
|
Кількість учнів, які встигають на середньому рівні |
% учнів, які встигають на середньому рівні |
Кількість учнів, які навчаються на початковому рівні |
% учнів, які навчаються на початковому рівні
|
Прізвища та імена (повністю) учнів, які навчаються на початковому рівні. |
1-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Таблиця 3
Клас |
Прізвища та імена учнів 3-8 класів, які мають оцінки початкового рівня (1-3 бали) з української мови та математики (алгебри та геометрії) + предмети вказати |
Кількість учнів, не атестованих з окремих чи всіх предметів |
% учнів, не атестованих з окремих чи всіх предметів |
Прізвища та імена (повністю) учнів, що не атестовані з окремих або всіх предметів (якщо з окремих, то вказати, з яких; якщо з усіх - записати "н/а" з усіх предметів) та яким рекомендовано проходження річного оцінювання з предметів навчального плану за певний клас до початку 2023/2024 навчального року
|
1-А |
|
|
|
|
2-А |
|
|
|
|
2-Б |
|
|
|
|
3-А |
|
|
|
|
3-Б |
|
|
|
|
3-В |
|
|
|
|
4-А |
|
|
|
|
4-Б |
|
|
|
|
4-В |
|
|
|
|
5-А |
|
|
|
|
5-Б |
|
|
|
|
5-В |
|
|
|
|
6-А |
|
|
|
|
6-Б |
|
|
|
|
6-В |
|
|
|
|
7-А |
|
|
|
|
7-Б |
|
|
|
|
7-В |
|
|
|
|
8-А |
|
|
|
|
8-Б |
|
|
|
|
8-В |
|
|
|
|
9-А |
|
|
|
|
9-Б |
|
|
|
|
9-В |
|
|
|
|
10-А |
|
|
|
|
10-Б |
|
|
|
|
11-А |
|
|
|
|
11-Б |
|
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
Таблиця 4
Клас |
Загальна кількість пропущених уроків за рік |
З них: з поважних причин |
З них: через хворобу |
З них: без поважної причини |
Кількість учнів, які отримали травматизм у побуті |
Кількість учнів класу, які перебувають на ТОТ |
Кількість учнів, які перебувають за кордоном |
Кількість учнів, що проживають на підконтрольній території України |
Кількість учнів, які проживають в росії |
Кількість учнів, які мають статус ВПО |
1-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|