Звіт класного керівника 1-го класу про проведену виховну роботу у 1-му семестрі 2023-2024 н.р.

Про матеріал
Звіт класного керівника (НУШ) про проведену виховну роботу 2023-2024 н.р. 1 клас.
Перегляд файлу

Звіт

про виховну роботу з учнями 1 класу

за I семестр 2023 – 2024 н. р.

 

У 1 класі навчається  - 11 учнів. З них: 6 хлопців і  5 дівчат. Двоє дітей  перебувають  на  сімейній  формі  навчання,  з  котрими  постійно  підтримую  зв’язок.

Основною метою виховної роботи  протягом  І  семестру було  створення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та  власних інтересів, створення  мікроклімату, який  сприяв би  творчому  розвитку  кожної дитини й формуванню класного  колективу.

 

 На початку навчального року  перед  класом  поставила  такі завдання:

- допомогти дітям  адаптуватися до шкільного життя;

- згуртувати дитячий колектив;

          - навчити самостійно працювати в різних видах діяльності, що передбачені вимогами й рекомендаціями  НУШ.

 В основному, завдання -  виконані. 

Перший  семестр був непростим для  усіх учасників  навчально-виховного  процесу,  як  для  мене – класного  керівника, так  і для батьків, а  також  і  для  дітей.

           Із власних спостережень  видно, що  всі діти класу не втратили інтересу   до відвідування  закладу  та  до  навчання. Вони  з радістю відвідують школу ,  активно беруть участь в  навчально-виховному  процесі.

Стосунки у класі дружні й доброзичливі, є взаєморозуміння між хлопчиками і дівчатками. Колектив класу - діяльний, учні долучаються до організації  класних,  шкільних  та  позашкільних   справ,  активно виконують доручення .

Основною метою виховної діяльності є створення в колективі  оптимального позитивного  мікроклімату,  як на уроках, так і в позаурочний час, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку кожного учня. Протягом семестру проводила виховну роботу, де  поєднувала, як традиційні форми роботи (бесіди, години спілкування, виховні години), так і нетрадиційні (інтерактивні  вправи,  ігри).

Формування ціннісного ставлення до себе, культури здоров’я  відбувалося  через  пропагування  здорового  способу  життя, застосування здоровозберігаючих  технологій (фізхвилинки ,  пальчикова  гімнастика), через проведення бесід, інструктажів, правил з техніки безпеки з метою профілактики дитячого травматизму: «Безпечна  дорога  із  дому  до  школи  та  із  школи  додому», зустріч  із  представниками ювенальної поліції: «Безпека  на  дорозі. Дотримання  правил  дорожнього  руху», «Обережно!  Гриби – їстівні, гриби – отруйні!», «Про заборону  знаходитися  на  замерзлих  водоймах», «Корисні  та  шкідливі  звички»,  «Вогонь – друг, вогонь – ворог», «Моя  особиста  гігієна», «Чи  варто  спілкуватися з незнайомцями?»,  участь  у  заходах  Олімпійського тижня.     

      

Формуванню ціннісного ставлення до праці сприяли години спілкування  на тему: «Праця  -  обов’язок  людини. Хороші  результати  праці  -  радість  для  людини»,  «Мій  режим  дня»,   «Навчання  і  труд  поруч  ідуть»,  «Як  розвивати  свої  здібності?», участь у  майстер-класі по виготовленні ялинкової  прикраси.

З метою формування ціннісного ставлення до природи з учнями класу проводила ігри-подорожі: «Осінь - чарівниця»,  «Ліс – багатство, ліс - краса», де  учні спостерігали за сезонними змінами у природі, тематичні бесіди: «Куди  відлітають  перелітні  птахи?»,  «Негативний  вплив  зовнішнього  середовища  на людське  здоров’я»  та ін., виставка малюнків: «Осінь – золота  пора  року»,  «Природа  -  наш  дім»,  участь  у  святі «Осінь – дарами  багата»,  де  кожен  учень  мав  можливість  показати  власні  вироби  осінньої  тематики: аплікації,  композиції,  ікебани,  тощо.

            

 Формування ціннісного ставлення до культури,  мистецтва у цьому семестрі відбувалося через проведення годин  спілкування,  тематичних  бесід,  створення відеоролика «Дівчина – диво, дівчина – краса, дівчина продовжує людське життя…» (До міжнародного Дня дівчат), слухання  концертної  програми  академічного  інструментального  ансамблю  Львівської  філармонії  «Високий  замок», екскурсія  у резиденцію Святого  Миколая  в  ЦКІД м. Рава-Руська,  де учні  взяли участь у  цікавому  квесті  та  зустрілися  з  казковими  героями  й  Миколаєм,  за що  отримали  солодкі  подарунки.

 Така сумісна діяльність учнів, вчителя та батьків сприяє зміцненню колективу та встановленню більш тісних та довірливих стосунків.

Протягом  семестру  діти  відвідували  бібліотеку, брали  участь у бібліотечній  вікторині  та  інсценізації  казки.

 

      

З метою формування ціннісного ставлення до суспільства, до держави відповідно до всесвітніх історичних дат, пам’ятних подій нашої держави і проводила різноманітні заходи, серед яких: перший  урок «Ми – маленькі  українці,  прагнемо  миру  в  рідній  країні», інформаційні хвилинки,  години  спілкування до пам’ятних дат та перегляд відеофільмів, слухання  й  обговорення  українських  народних  казок,  конкурс  на  краще  висловлювання  учнів: «Моя  Батьківщина  -  …», участь  в  акції  «Свічка  пам’яті» (до  90  роковин  Голодомору  в  Україні, участі  у  благодійному  ярмарку  для  підтримки  воїнів  ЗСУ.

            

 

Значне місце у  позакласній  роботі займає робота з батьками.

Зустрічі  з  батьками проводила у формі «круглого столу», за яким обговорювали актуальні питання виховання дітей, моделювали  певні ситуації, які допомогли батькам у вирішенні питань спілкування дітей з батьками. Важливе   місце  мають  також  й  індивідуальні консультації для батьків.

 Батьки активно беруть  участь у житті класу, в організації класних та позакласних заходів. Допомагають у  вирішенні  класних  та шкільних  проблем.

Партнерські  взаємини  між  учнем,  учителем  та  батьками  є  однією  з  ключових  засад  якісного  реформування  української  школи. Адже  лише  завдяки  порозумінню,  співпраці  та  підтримці  кожного  учасника  навчального  процесу  можна  досягти  позитивного  результату.

Діти, які навчаються за принципами “Нової української школи”,  із задоволенням ідуть щоранку до школи, легко спілкуються  з однокласниками,  друзями,  вчителями.

 Проведена  виховна  робота сприяла згуртуванню класу, створенню умов для розвитку творчих здібностей  дітей,  адаптації  учнів в  школі, в класі, вдалому процесу формування навичок самооцінки та оцінки  роботи однокласників.

 

 

                    Класний керівник 

Клуб Галина Юріївна

 

 

docx
Додано
29 грудня 2023
Переглядів
3479
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку