Звіт класного керівника 9 класу

Про матеріал
Звіт класного керівника 9 класу за І семестр. Вроховані всі напрями виховної роботи з учнями.
Перегляд файлу

Звіт класного керівника 9 класу Калінічевої Т.С.

Протягом І семестру 2023-2024 навчального року я працювала класним керівником 9 класу. Початок нового навчального року вніс кардинальні зміни у життя учнів через продовження навчання  і виховання під час військового стану.

Тому першочерговим завданням було створення цілісного класного колективу та оптимального соціально-культурного мікроклімату в ньому, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би учням легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом або створювати безпечну альтернативу та безпеку у віртуальному просторі.

Пріоритетом обраної виховної моделі у 9 класі є прагнення підготувати учнів до тих життєвих ситуацій, в яких йому доведеться діяти в майбутньому - відповідального громадянина і патріота своєї  держави.

 

Пріоритетними напрямками роботи у І півріччі стали:

-патріотичне виховання;

-національне виховання;

-формування внутрішньої системи моральних регуляторів поведінки;

-формування активної громадської позиції громадянина України;

-розвиток особистості учнів, формування їх інтелектуального та морального потенціалу молоді України;

-дотримання санітарно - гігієнічних норм здоров'я;

-виховання турботливого ставлення одне до одного, до батьків, учителів, молодших за віком і людей похилого віку.

 

На початку навчального року в класі навчалося 5 учнів, 4 – дівчини, 1 – хлопець. Ковальчук Карина проходить навчання за кордоном. Після місяця навчання один учень перевівся до іншого навчального закладу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Напрямок роботи

Цикли проведених бесід

Національне та соціальне виховання

«Подвиги підпільно-партизанського руху» - виховна година

«Краса і велич символів державних» - виховна година

«Без рідної мови, юначе, й народу нашого немає» - круглий стіл

«Вічна пам'ять зморених голодом» - виховна година

«Чорнобиль - хроніка важливих тижнів» - круглий стіл

«Летять літа, як білі журавлі, як ті волошки у житті» - виховна година

«Незламний вогонь перемоги» - діалог

«Що таке толерантність» - бесіда

«Українці за кордоном. Що таке діаспора?» - диспут

«Дякуємо за вашу відданість» - бесіда

Формування здорового способу життя

Бесіди:

-          «Формула здорового способу життя»

-          «Формула здорового життя»

-          Перехолодження організму і його наслідки

-          СНІД – знати щоб жити

-          Правда про алкоголь і тютюн

Трудове виховання

«Як не спізнюватись і не забувати» - бесіда

«Добро й милосердя єднають серця» - диспут

Естетичне виховання

«Від культури особистості, до культури нації» - круглий стіл

«Робити добро легко» - бесіда

«Я і моя родина» - бесіда

«Моральність – основи мого життя» - бесіда

«Бережи свою планету» - виховна година

Безпека життєдіяльності

Бесіди:

-          «Обережно! Дорога!»

-          «Я учасник дорожнього руху»

-          «Супергерої безпеки»

-          Інструктаж з БЖ учнів під час осінніх канікул

-          Причини ДТП. Правила надання першої медичної допомоги

-          Якщо розбили термометр

-          Обережно, ожеледиця!

-          Повторення правил дорожнього руху.

-          Інструктаж БЖ під час зимових канікул

Безпека в інтернеті

«Культура спілкування мобільним телефоном» - бесіда

Безпечні соціальні мережі - бесіда

 

У своїй роботі використовую бесіди, виховні години, класні години, диспути, круглий стіл, діалог, за допомогою яких намагаюсь створити передумови для успішної роботи в класному колективі, формувати в учасників виховного процесу вміння розкривати власні можливості, розвивають навички ефективного спілкування аналізувати свої поведінку та вчинки, розуміти інших. Учні приймають активну участь в громадському життя школи, спортивних заходах, шкільних та районних олімпіадах.

Роботі з батьками теж приділяється багато уваги. Проводила роботу по залученню батьків до співпраці, проводжу з ними індивідуальні бесіди, консультації. Ставлення  батьків до ліцею і вчителів позитивне. В основному всі діти знаходяться під контролем батьків.

 Учні не пропускають уроків без поважних причин.

Отже, підводячи підсумок у роботі, я дійшла висновку: що виховна діяльність класу як цілісна система складається із співпраці дорослих і учнів утворює нове інтеграційне ціле, де кожна частина збагачує і доповнює одна одну, сприяє розвитку особистості дитини, формуванню у неї необхідних умінь і навичок колективного і громадського життя, навіть  у кризових умовах воєнного стану.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бабенко Лариса Эдуардовна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 січня
Переглядів
829
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку