Звіт класного керівника 9 класу Калінічевої Т.С.
Протягом І семестру 2023-2024 навчального року я працювала класним керівником 9 класу. Початок нового навчального року вніс кардинальні зміни у життя учнів через продовження навчання і виховання під час військового стану.
Тому першочерговим завданням було створення цілісного класного колективу та оптимального соціально-культурного мікроклімату в ньому, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би учням легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом або створювати безпечну альтернативу та безпеку у віртуальному просторі.
Пріоритетом обраної виховної моделі у 9 класі є прагнення підготувати учнів до тих життєвих ситуацій, в яких йому доведеться діяти в майбутньому - відповідального громадянина і патріота своєї держави.
Пріоритетними напрямками роботи у І півріччі стали:
-патріотичне виховання;
-національне виховання;
-формування внутрішньої системи моральних регуляторів поведінки;
-формування активної громадської позиції громадянина України;
-розвиток особистості учнів, формування їх інтелектуального та морального потенціалу молоді України;
-дотримання санітарно - гігієнічних норм здоров'я;
-виховання турботливого ставлення одне до одного, до батьків, учителів, молодших за віком і людей похилого віку.
На початку навчального року в класі навчалося 5 учнів, 4 – дівчини, 1 – хлопець. Ковальчук Карина проходить навчання за кордоном. Після місяця навчання один учень перевівся до іншого навчального закладу.
Напрямок роботи |
Цикли проведених бесід |
Національне та соціальне виховання |
«Подвиги підпільно-партизанського руху» - виховна година «Краса і велич символів державних» - виховна година «Без рідної мови, юначе, й народу нашого немає» - круглий стіл «Вічна пам'ять зморених голодом» - виховна година «Чорнобиль - хроніка важливих тижнів» - круглий стіл «Летять літа, як білі журавлі, як ті волошки у житті» - виховна година «Незламний вогонь перемоги» - діалог «Що таке толерантність» - бесіда «Українці за кордоном. Що таке діаспора?» - диспут «Дякуємо за вашу відданість» - бесіда |
Формування здорового способу життя |
Бесіди: - «Формула здорового способу життя» - «Формула здорового життя» - Перехолодження організму і його наслідки - СНІД – знати щоб жити - Правда про алкоголь і тютюн |
Трудове виховання |
«Як не спізнюватись і не забувати» - бесіда «Добро й милосердя єднають серця» - диспут |
Естетичне виховання |
«Від культури особистості, до культури нації» - круглий стіл «Робити добро легко» - бесіда «Я і моя родина» - бесіда «Моральність – основи мого життя» - бесіда «Бережи свою планету» - виховна година |
Безпека життєдіяльності |
Бесіди: - «Обережно! Дорога!» - «Я учасник дорожнього руху» - «Супергерої безпеки» - Інструктаж з БЖ учнів під час осінніх канікул - Причини ДТП. Правила надання першої медичної допомоги - Якщо розбили термометр - Обережно, ожеледиця! - Повторення правил дорожнього руху. - Інструктаж БЖ під час зимових канікул |
Безпека в інтернеті |
«Культура спілкування мобільним телефоном» - бесіда Безпечні соціальні мережі - бесіда |
У своїй роботі використовую бесіди, виховні години, класні години, диспути, круглий стіл, діалог, за допомогою яких намагаюсь створити передумови для успішної роботи в класному колективі, формувати в учасників виховного процесу вміння розкривати власні можливості, розвивають навички ефективного спілкування аналізувати свої поведінку та вчинки, розуміти інших. Учні приймають активну участь в громадському життя школи, спортивних заходах, шкільних та районних олімпіадах.
Роботі з батьками теж приділяється багато уваги. Проводила роботу по залученню батьків до співпраці, проводжу з ними індивідуальні бесіди, консультації. Ставлення батьків до ліцею і вчителів позитивне. В основному всі діти знаходяться під контролем батьків.
Учні не пропускають уроків без поважних причин.
Отже, підводячи підсумок у роботі, я дійшла висновку: що виховна діяльність класу як цілісна система складається із співпраці дорослих і учнів утворює нове інтеграційне ціле, де кожна частина збагачує і доповнює одна одну, сприяє розвитку особистості дитини, формуванню у неї необхідних умінь і навичок колективного і громадського життя, навіть у кризових умовах воєнного стану.