Звіт класного керівника 9 класу

Про матеріал
Звіт класного керівника 9 класу за І семестр. Вроховані всі напрями виховної роботи з учнями.
Перегляд файлу

Звіт класного керівника 9 класу Калінічевої Т.С.

Протягом І семестру 2023-2024 навчального року я працювала класним керівником 9 класу. Початок нового навчального року вніс кардинальні зміни у життя учнів через продовження навчання  і виховання під час військового стану.

Тому першочерговим завданням було створення цілісного класного колективу та оптимального соціально-культурного мікроклімату в ньому, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би учням легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом або створювати безпечну альтернативу та безпеку у віртуальному просторі.

Пріоритетом обраної виховної моделі у 9 класі є прагнення підготувати учнів до тих життєвих ситуацій, в яких йому доведеться діяти в майбутньому - відповідального громадянина і патріота своєї  держави.

 

Пріоритетними напрямками роботи у І півріччі стали:

-патріотичне виховання;

-національне виховання;

-формування внутрішньої системи моральних регуляторів поведінки;

-формування активної громадської позиції громадянина України;

-розвиток особистості учнів, формування їх інтелектуального та морального потенціалу молоді України;

-дотримання санітарно - гігієнічних норм здоров'я;

-виховання турботливого ставлення одне до одного, до батьків, учителів, молодших за віком і людей похилого віку.

 

На початку навчального року в класі навчалося 5 учнів, 4 – дівчини, 1 – хлопець. Ковальчук Карина проходить навчання за кордоном. Після місяця навчання один учень перевівся до іншого навчального закладу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Напрямок роботи

Цикли проведених бесід

Національне та соціальне виховання

«Подвиги підпільно-партизанського руху» - виховна година

«Краса і велич символів державних» - виховна година

«Без рідної мови, юначе, й народу нашого немає» - круглий стіл

«Вічна пам'ять зморених голодом» - виховна година

«Чорнобиль - хроніка важливих тижнів» - круглий стіл

«Летять літа, як білі журавлі, як ті волошки у житті» - виховна година

«Незламний вогонь перемоги» - діалог

«Що таке толерантність» - бесіда

«Українці за кордоном. Що таке діаспора?» - диспут

«Дякуємо за вашу відданість» - бесіда

Формування здорового способу життя

Бесіди:

-          «Формула здорового способу життя»

-          «Формула здорового життя»

-          Перехолодження організму і його наслідки

-          СНІД – знати щоб жити

-          Правда про алкоголь і тютюн

Трудове виховання

«Як не спізнюватись і не забувати» - бесіда

«Добро й милосердя єднають серця» - диспут

Естетичне виховання

«Від культури особистості, до культури нації» - круглий стіл

«Робити добро легко» - бесіда

«Я і моя родина» - бесіда

«Моральність – основи мого життя» - бесіда

«Бережи свою планету» - виховна година

Безпека життєдіяльності

Бесіди:

-          «Обережно! Дорога!»

-          «Я учасник дорожнього руху»

-          «Супергерої безпеки»

-          Інструктаж з БЖ учнів під час осінніх канікул

-          Причини ДТП. Правила надання першої медичної допомоги

-          Якщо розбили термометр

-          Обережно, ожеледиця!

-          Повторення правил дорожнього руху.

-          Інструктаж БЖ під час зимових канікул

Безпека в інтернеті

«Культура спілкування мобільним телефоном» - бесіда

Безпечні соціальні мережі - бесіда

 

У своїй роботі використовую бесіди, виховні години, класні години, диспути, круглий стіл, діалог, за допомогою яких намагаюсь створити передумови для успішної роботи в класному колективі, формувати в учасників виховного процесу вміння розкривати власні можливості, розвивають навички ефективного спілкування аналізувати свої поведінку та вчинки, розуміти інших. Учні приймають активну участь в громадському життя школи, спортивних заходах, шкільних та районних олімпіадах.

Роботі з батьками теж приділяється багато уваги. Проводила роботу по залученню батьків до співпраці, проводжу з ними індивідуальні бесіди, консультації. Ставлення  батьків до ліцею і вчителів позитивне. В основному всі діти знаходяться під контролем батьків.

 Учні не пропускають уроків без поважних причин.

Отже, підводячи підсумок у роботі, я дійшла висновку: що виховна діяльність класу як цілісна система складається із співпраці дорослих і учнів утворює нове інтеграційне ціле, де кожна частина збагачує і доповнює одна одну, сприяє розвитку особистості дитини, формуванню у неї необхідних умінь і навичок колективного і громадського життя, навіть  у кризових умовах воєнного стану.

 

 

 

docx
Додано
10 січня
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку