Звіт лідерів учнівського самоврядування. Проект "Ми - команда"

Про матеріал

Розроблений проект до програми звітної діяльності школярів у різних напрямках учнівського самоврядування через завдання:

«Візитка» кожного учасника;

Улюблена цитата із Кобзаря;

Розгляд проблемних ситуацій»;

Сценарій цікавого заходу;

«Лабораторія проектів»;

Портфоліо лідера;

Модель лідера;

Перегляд файлу

1

 

Проект «Ми - команда»

звіт лідерів учнівського самоврядування

Підготувала педагог-організатор

Хролинської ЗОШ І – ІІ ступенів

Фещина Любов Андріївна

      Мета проекту:

  • створення умов для розвитку й самореалізації кожної особистості: духовно багатої, фізично здорової, гармонійно розвиненої, із свідомою патріотичною позицією громадянина України й світу;
  • підтримка учнівського самоврядування та виявлення лідерів-дітей, які ведуть активну діяльність та прагнуть змін на краще в своїй школі, селі, країні;
  • проектування педагогічних ситуацій, які стимулюють перехід до вищого рівня продуктивної творчості;
  • розроблення й застосування оригінальних педагогічних технологій, нових підходів відповідно до потреб розвитку особистості, формування її етичних та естетичних ідеалів.

 

      Завдання проекту:

  • визначити виховний та розвиваючий потенціал участі школярів у процесі прийняття рішень на рівні школи;
  • розвивати здатність школярів до короткої самопрезентації;
  • сприяти формуванню позитивної самооцінки й усвідомленню унікальності кожної особистості;
  • розвивати рефлексивні навички;
  • удосконалити систему виховної роботи, упровадити інноваційні методи виховання й нові технології організації виховного процесу;
  • формувати вміння працювати в команді.

 

      Пріоритети проекту:

  • створення оптимальних умов для розвитку й творчої реалізації учнів школи.

 

      Очікувані результати:

  • упровадження нових проектів із виховної роботи;
  • виявлення і підтримка творчих обдарованих школярів; 
  • вироблення в учнів уміння швидко пристосовуватися до безперервних змін у суспільстві, економіці;
  • набуття вміння соціально адаптуватися, шукати найкращі шляхи розв’язання життєвих проблем.

 

 

 

 

 

 

 

Шляхи реалізації проекту

№ з/п

Зміст заходу

Термін

Виконавець

1

Розробити програму звітної діяльності учнів у різних напрямках учнівського самоврядування, які задовольняють їхні різнобічні інтереси й потреби. Сприяти реалізації цієї програми.

Лютий

Педагог-організатор, класні керівники 5-9 класів

2

Підготувати до участі учнів закладу в різноманітних видах звітної діяльності.

Березень

Педагог-організатор, класні керівники 5-9 класів

3

Провести засідання шкільного методоб’єднання класних керівників, тренінгу для педагогічних працівників із проблеми вдосконалення виховної роботи в школі.

Березень

Педагог-організатор, практичний психолог

4

Залучити учнів до створення та реалізації загальношкільних та локальних проектів, орієнтованих на забезпечення можливостей освоєння учнями школи різних напрямів пізнавальної й творчої діяльності.

Постійно

Педагог-організатор, класні керівники 5-9 класів

5

Залучати учнів до створення проведення виховних заходів та годин спілкування у групах і в закладі

Постійно

Педагог-організатор, класні керівники 5-9 класів

6

Провести звіт лідерів учнівського самоврядування «Ми - команда» через завдання:

«Візитка» кожного учасника;

Улюблена цитата із Кобзаря;

Розгляд проблемних ситуацій»;

Сценарій цікавого заходу;

«Лабораторія проектів»;

Портфоліо лідера;

Модель лідера;

Квітень

Педагог-організатор

 

 

 

 

 

Хід  виховного заходу

Лідер це той, хто завжди попереду,

той, кому не потрібно довго думати у хвилину,

коли потрібна допомога

чи вирішення    важливого питання.   

 

Позивні

На дошці прикріплюється макет парусника

Педагог-організатор: Доброго дня, шановні гості, колеги, лідери учнівського самоврядування. Ми раді бачити вас на шкільному звіті-огляді  лідерів учнівського самоврядування «Ми - команда» і сподіваємось, що захід буде корисним та цікавим.

Зібрались ми сьогодні всі на колективну творчу справу,

Щоби представить ми змогли лідерів учнівського самоврядування,

Щоб всі побачити могли майбутню гідну нашу зміну

 Тож, друзі, нас не підведіть  і покажіть себе відмінно.

 

Вас всіх вітає наймолодша зміна лідерів – учні 4 класу

1.     Є багато країн на землі,

В них – озера, річки і долини…

Є країни великі й малі,

Та найкраща завжди Батьківщина.

2.     Найдорожчою нам

Є і буде у кожну хвилину

Серед інших країн лиш одна,-

Дорога нам усім Україна!

3.     Тому, хто народився на Вкраїні,

Дано від Бога ніжне почуття

Любові до своєї Батьківщини,

Де він отримав право на життя.

4.     Хролин -  перлина України

Колиска знань у русі молодім,

Маленька цяточка на карті Батьківщини

Наш рідний причал і довговічний наш дім!

5.     Це місце стріч для мене і для тебе,

На хліб та сіль запрошує всіх нас.

Село ти – ніби усмішка зелена

 І голос звершень водночас.

Ти в кожній долі запали довічно

Незгасну Хролинську зорю.

 

Педагог-організатор: Вітаємо солістку школи Тамазян Марину з піснею

« Мрії»

 

Педагог-організатор: Життя шкільне пригодами багате

А учні так цікаво вміють жить,

Веселі і кмітливі, винахідливі  й завзяті

На подвиги ви здатні кожен день і кожну мить.

 

(Презентація шкільного самоврядування)

 

Педагог-організатор: Вітаймо наших лідерів – учнів 5-9 класів:

Охрімець Іван – Президент школи

Ремез Роман – командир волонтерського загону

Сердюченко Дана – Міністр дозвілля

Галащук Михайло – командир загону юних пожежників

Артерчук Аліна – старша вожата початкових класів

Леонець Дар’я – Міністр освіти

Бужанська Аліна – активістка волонтерського загону

Овчінікова Аліна – командир юних інспекторів руху

Прокопчук Ангеліна – Міністр Здоров’я

 

(Вітання учнів-лідерів)

Ангеліна П.: Ми – лідери в навчанні і труді

В шкільнім житті попереду завжди. 

Аліна Б: Ми виконаєм будь-яке завдання,

Бо ми – учнівське самоврядування.

Аліна О.: Шкільна держава «Барви» називається

Ясним промінням дружби зігрівається!

Даря Л.: Візьмемо всі висоти без вагання,

Бо ми - учнівське самоврядування.

Дана С.: Несуть вітрила наших кораблів

До світла знань, до зоряних країв.

Михайло Г.: І Ваня – наш зірковий капітан.

Веде до нових звершень без вагань!

Рома Р. : З тобою нам проблеми не страшні,

Ми впевнено ідемо до мети.

Іван О.: Всі труднощі ми зможем подолати,

До перемоги будем крокувати.

Самков Д. Зичим вам здоров’я, щастя та тепла.

Хай усюди буде доброта людська.

 

 

 

Педагог-організатор: Гостей наших щиро ми перепрошуємо

І до співпраці з нами запрошуємо

А сонечко нам допоможе –

Воно уважно слухати може.(вивішується сонце на дошці)

Сьогодні про лідерів говоритимемо до пуття.

Про наші здобутки проблеми й життя.

Запрошуємо наших лідерів презентувати себе в «Портфоліо», вказати свої інтереси, захоплення, думки, погляди, індивідуальні особливості а також проблеми, які можуть чи вже заважають в вашій роботі.

(Діти розповідають про себе і свої напрацювання вивішують на макет корабля:

  • на хвилі, проблеми (що засуджують учасники)
  • вітрильник (як корабель рухається вперед, які обов’язки, напрацювання дітей?)
  • на корпус (вивішують свою візитку, життєве кредо)

 

Педагог-організатор: Недавно ми вшанували річницю від дня народження великого сина українського народу Тараса Шевченка. Шевченко зробив велетенський вплив на уми і серця українців. Хоч він не був політиком, проте на його ідеях виховувались і виховуються громадські організації і народ в цілому. Він не був полководцем, але його слово мобілізувало і мобілізує мільйони українців до боротьби за власні права і свободи та людську гідність. 

А які слова Кобзаря вам більш до вподоби і чому?

(Діти декламують уривки творів Т. Шевченка)

 

Педагог-організатор: Так уже повелося, що скрізь, де збираються більше двох людей, одна негайно ж починає чимось відрізнятися від інших, на неї дивляться частіше, її голос чутніший, ніж інші голоси, вона завжди знає, що робити, поряд з нею спокійно й надійно. Одне слово — лідер. Лідерські якості і здібності відразу не з’являються, вони мають своє коріння ще в дитинстві, ростуть разом з нами, мужніють і міцніють. Їх навіть можна розвинути в собі, якщо вчасно помітити і підтримати.

«Що таке лідерство?»

 Це приклад від зовнішнього вигляду до вміння захопити справою, словом, однією своєю присутністю воно зміцнює сили колективу, веде його до перемог.

  Навчальний заклад – це те місце де виникає багато мікроструктур і в кожній є лідер.

  А тепер, спробуємо охарактеризувати значення терміну лідерство з огляду на ті якості, якими повинен бути наділений лідер. Перед кожним з вас лежить по літері, на яку ви повинні написати якості лідерства.

(Учасники піднімають літери і називають якості)

 

Педагог-організатор: Наші лідери мали домашнє завдання підготувати короткий опис виховного заходу і обіграти його частину.

(Презентація заходів: «Щирий сміх продовжує життя», «Наші вірні друзі», «Твори добро, бо ти людина»)

 

Педагог-організатор: Одне з тверджень американського письменника і філософа Ральфа Емерсона  - досягти успіху, це: залишити світ після себе трішки кращим через здорову дитину, сад або покращивши соціальні умови; знати, що хоча б одній людині стало легше дихати в її житті, тому що ти жив.

Те, що ми зібрались разом, - це тільки початок,

Те, що ми продовжуємо залишатися разом, - це вже досягнення,

Те, що ми працюємо разом, це справжній успіх!

Успіх любої справи залежить від того, як ви її спроектуєте. Я запрошую вас до «Лабораторії проектів», які розробили наші лідери.

(Лідери презентують проекти: «Обміняй цигарку на цукерку», «Ігротека на вулиці», «Вишиванки Шепетівського краю»)

 

Педагог-організатор: Назавжди залишиться в серці.

Всі наші проекти,

Набуті у школі знання –

Це досвід великий, 

Це щирість, натхнення і щастя.

 Усе понесеш ти

 В подальше, доросле життя…

 

Педагог-організатор: Послухайте притчу : «Деякі – чорні, деякі – білі, є коричневі й рожеві. Але всі живуть разом, пліч-о-пліч, у мирі й злагоді. Одні весь час зайняті, а інші спокійно чекають своєї черги. Хоча в широкій картині речей усі рівні. Деякі прямі й круглі, інші загострені. Але всі знають, в чому полягає їхнє завдання. Деякі дуже гарні, у деяких дивні імена. Але кожний абсолютно унікальний. Самі по собі вони можуть біти блідими й непомітними. Але разом здатні створити витвір мистецтва…Наскільки важливим речам нас може навчити коробка звичайних грудочок  крейди!»

Я думаю, що ви вмієте теж разом працювати, адже ви – команда. А для виконання наступного завдання «Презентація моделі лідера» ви об’єднаєтесь в дві команди  за допомогою сердечок і створите образ лідера з обраних картинок, домалювавши рішення олівцем.

(Учні з жовтими сердечками сідають до великого жовтого серця, а учні з рожевими – до рожевого великого серця, по закінченню – презентують свої моделі)

 

(Притча про майстра під звучання музики Євгенія Доги «Осінній вальс»)

Педагог-організатор: Якось увечері зібралися разом музичні ін­струменти: скрипка, саксофон, труба, сопілка й контрабас. І виникла між ними суперечка: хто найкраще грає. Кожен інструмент почав виводити свою мелодію, показувати власну майстерність. Але виходила не музика, а жахливі звуки. І що більше кожен старався, то не зрозумілішою й потворнішою ставала мело­дія. Та ось з'явилася людина й помахом руки зупинила ці звуки, сказавши: «Друзі, мело­дія — це одне ціле. Нехай кожен прислухається до іншого, й ви побачите, що вийде». Людина знову змахнула рукою, і спочатку несміливо, а потім гучніше й гучніше залунала мелодія, в якій було чути смуток скрипки, ліричність саксофона, оптимізм труби, унікальність сопілки, величність контрабаса. Інструменти грали, із замилуванням стежили за чарівними помахами рук людини. А мелодія все лунала й лунала, поєднуючи виконавців і слухачів.

Як важливо, щоб оркестром хтось дири­гував! Гармонія можлива лише тоді, коли всі об'єднані однією метою і спрямовані єдиною волею в єдиному пориві...

 

Педагог-організатор: Давайте ми об’єднаємось  і впритул підійдемо до вирішення наших завдань. Ви створили моделі лідера, ви звітували про свої успіхи. А тепер уявіть, що корабель – це наша загальна модель. На кораблі ви, ваші друзі, вчителі. Вітрильник – це ідея, яка рухає ним, хвилі, вітер – проблеми, які заважають на шляху, сонце -  це те позитивне, що веде корабель уперед. Що ви побажаєте цьому кораблю?

(Вивішують побажання на «сонце» всі учасники, вчителі, гості)

 

Педагог-організатор: Нова доба, нові тривоги й болі, нової праці непочатий край.

Ген, сонце устає на видноколі, в серцях брунькує доброти розмай.

І вірять діти в силу доброти,

Добро завжди сильніше злого.

Дає наснагу, щоб цвісти і світлу обирать дорогу.

 

Пісня «Самоврядування» (виконують всі учасники)

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Горбань Оксана Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
15 листопада 2018
Переглядів
3446
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку