Звіт навчальних досягнень учня 3 класу з ООП за І семестр 2023/2024р.

Про матеріал
Звіт про результати досягнень учня з ООП. Цей звіт складається зі збору та аналізу інформації про досягнення дитини в різних напрямках її розвитку, таких як когнітивний, мовний, моторний, соціальний, емоційний розвиток. Пам’ятаємо, що діяльність дітей з особливими освітніми потребами оцінюється не лише з позиції набутих знань, а насамперед — з позиції прогресивного розвитку.
Перегляд файлу

Звіт навчальних досягнень учня з ООП ____(П ІБ_)__________________

 

  учня 3 класу (назвазакладу)______________________________________________________

 

                                                         за І семестр 2023/2024р.

 

Навчальні предмети

Результати навченості

( вересень) 2023

Результати навченості

(грудень)  2023

Українська мова та література

Сприймає на слух частково нову інформацію, реагує на малюнки, слова, картки, зображення, виконує певні дії у відповідь на прохання, показує та передає інформацію жестами, звуками мови. Показує на знайоме зображення, обирає серед іншого. Грає в дидактичні ігри, викладає фішки, складає пазли, розфарбовує зображення.

Пише у зошиті за допомогою крапок шаблонів, може писати крейдою, маркером, ручкою Реагує на запитання позитивно, сприймає на слух інформацію і намагається її відтворити на папері.Показує на пазлах букви які знає і розпізнає нові на слух.Складає пазли літер, обирає серед інших, показує, але важко вимовляти. Вимовляє звуки, які йому легко даються (А, О. У. И, М, П, Р, Я.) малюнками. Не читає.

Сприймає на слух частково нову інформацію, реагує на малюнки, слова, картки, зображення, виконує певні дії у відповідь на прохання, показує та передає інформацію жестами, звуками мови. Показує на знайоме зображення, обирає серед іншого. Грає в дидактичні ігри, викладає фішки, складає пазли, розфарбовує зображення.

Викладає за допомогою пазлів практично всі букви Афавіту. Вимовляє звуки А, О, У,И,І, М, П,К,Р, Д, Я. Вимовляє склад: МА-МА, ПА-ПА, -НА-. -ГУ-; -КО--АЙ-. ДА- Прописує у прописах  та зошиті друковані букви за допомогою крапок, шаблонів. При письмі швидко втомлюється. Дає відповідь показуючи на зображення предметів.  Реагує на запитання позитивно, сприймає на слух інформацію і намагається її відтворити частково на папері .Не читає.

Математика

Сприймає  частково на слух нову інформацію.

Пише цифри на моніторі, в зошиті за допомогою крапок та  шаблонів від 1-10. Писати без крапок дається важко. Креслить прямі та криві лінії. Розфарбовує цифри, математичні малюнки, геометричні фігури Обчислювальні операції з числами не виконує.

Порівнює предмети за величиною зорово, показує їх жестам За допомогою дидактичних карток виконує дії на додавання і віднімання із допомогою вчителя и.

За допомогою дидактичних ігор створює ситуацію успіху порівнюючи предмети. Пише цифри на моніторі у зошиті  за допомогою шаблонів та крапок від 1-10. Писати  без крапок дається важко., але він старається і проявляє бажання, але швидко втомлюється. Сприймає  частково на слух нову інформацію. Креслить прямі та криві лінії, знаходить їх на зображенні, викладає із паличок, олівців відрізки. Креслить за допомогою лінійки, шаблонів геометричні фігури: квадрат, прямокутник, квадрат, круг. Знаходить фігури  на зображенні (будинок, ракета, потяг, ялинка, сонце, яблуко). Знаходить однакові фігури за допомогою кольору, форми та поєднує їх. Демонструє знання знаків «додавання» і «віднімання» , знаків рівності на моніторі, паличках,  пише крейдою, ручкою, маркером. Порівнює предмети за величиною зорово, показує їх жестами. За допомогою дидактичних карток виконує дії на додавання і віднімання із допомогою вчителя. (Розфарбовує цифри, розпізнає серед них знайомі. Обчислювальні операції з числами  почав виконувати, але з допомогою асистента.

Я досліджую світ

Під керівництвом дорослих, дотримується основних правил безпечної поведінки вдома на вулиці, режиму дня, роботи на своєму робочому місці. Розуміє правила особистої гігієни,  правильної постави під час занять. Сприймає інформацію на слух частково, вказує на інформацію, яку не розуміє. Спостерігає за явищами природи, реагує на побачене. Показує жестами, емоцією, звуками той чи інший предмет. Застосовує для дослідів на практиці за допомогою асистента допоміжні предмети. Учень не володіє навчальним матеріалом, але виконує практичні завдання, дослідження  за допомогою дорослих, асистента вчителя, намагається робити дещо сам, йому це вдається, але потребує допомоги.

 Показує на зображеннях предмети ( машина, дівчинка, хлопчик) явища природи (сонечко,дощ, вітер, веселка), тварин (кіт, собака, корова.,  кролик) рослини (дерево, квіти)

Сприймає на слух нову інформацію частково, працює з демонстраційним матеріалом, застосовує на практиці набуті знання, показує жестами, мімікою. Дотримується правил учня, розвиває пам’ять граючи в розвивальні ігри відповідно теми уроку. Робить вибір відповідно своїх бажань, показує свої здібності, реагує на похвалу, показує свої почуття, спостерігає за іншими і встановлює з ними контакт. Контактує з оточуючими мовою жестів, емоцій, дозволяє входити в свій особистий простір іншим, потребує уваги до себе, співпрацює з оточуючими. Знаходить спільні об’єкти, предмети, обирає серед інших. Показує знайомі зображення, картки виділяє серед інших. Спостерігає за навколишнім світом в реальному світі через медіа, малюнки, фото. Досліджує властивості об’єктів,речовин за допомогою дорослих. Створює власний задум, застосовує LEGO, конструктор, підручний матеріал частково за допомогою дорослих. Учень не володіє навчальним матеріалом, але виконує практичні завдання, дослідження  за допомогою дорослих, асистента вчителя, намагається робити дещо сам, йому це вдається, але потребує допомоги.

 Знайомі зображення швидко знаходить і показує, дещо бажає вимовити.

Образотворче мистецтво

Створює свій власний задум на папері, моніторі. Подобається розфарбовувати фарбами, крейдою. Спостерігає та виконує дану роботу разом із вчителем Сприймає інформацію на слух частково,  але буває зосередженим на виконанні тої  чи іншої роботи. Любить працювати з пластиліном. Складає та розташовує на площині окремі елементи зображень. Обирає положення формату аркуша (вертикально, горизонтально). Дотримується правил техніки безпеки під час роботи. Створюючи свою композицію використовує крапки, лінії прямі і криві, плями. При роботі користується засобами ( жести, міміка). Ділиться емоціями від сприйняття мистецьких творів. Користується художніми засобами та матеріалами, пензлями, стеками, ножицями під наглядом вчителя.

Створює свій власний задум на папері, моніторі. Подобається розфарбовувати фарбами, крейдою. Спостерігає та виконує дану роботу разом із вчителем Сприймає інформацію на слух частково,  але буває зосередженим на виконанні тої  чи іншої роботи. Любить працювати з пластиліном. Складає та розташовує на площині окремі елементи зображень. Обирає положення формату аркуша (вертикально, горизонтально). Дотримується правил техніки безпеки під час роботи. Створюючи свою композицію використовує крапки, лінії прямі і криві, плями. При роботі користується засобами ( жести, міміка). Ділиться емоціями від сприйняття мистецьких творів. Користується художніми засобами та матеріалами, пензлями, стеками, ножицями під наглядом вчителя.

Інформатика

Сприймає інформацію частково. Ознайомлений з правилами техніки безпеки  при роботі з цифровими пристроями.Ознайомлений з доступним для дитини засобами цифрової комунікації для гри та навчання. Самостійно може обирати гру, працювати з героями, додавати та вилучати зайве.

Сприймає нову інформацію частково. Ознайомлений з правилами техніки безпеки  при роботі з цифровими пристроями. Ознайомлений з доступними засобами цифрової комунікації для гри та навчання. Самостійно  обирає гру серед запропанованих, працює  з героями, додає та вилучає зайве.

 

 

 

docx
Додано
12 грудня 2023
Переглядів
2812
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку