Звіт навчально-виховної роботи класного керівника 8-го класу за І семестр 2023 – 2024 н.р.

Про матеріал
Звіт навчально-виховної роботи класного керівника 8-го класу за І семестр 2023 – 2024 н.р.
Перегляд файлу

Звіт

 навчально-виховної роботи класного керівника

8-го класу

за І семестр 2023 – 2024 н.р.

 

Головним проблемним завданням класного керівника на 2023 – 2024 навчальний рік – це підвищення ефективності створеної моделі учнівського самоврядування класу, спрямованої на розвиток в учнівської молоді лідерського потенціалу, громадянської активності, співпрацю класного керівника та активу учнівського самоврядування. Пріоритетом обраної виховної моделі є прагнення підготувати особистість підлітка до тих життєвих ситуацій, в яких йому доведеться діяти в майбутньому, доступними засобами, в контексті особистісно - орієнтованого навчання, допомогти перейти йому на якісно новий рівень розвитку, трансформувавшись в суб’єкта власної життєтворчості та життєдіяльності, здатного самотужки зайняти притаманне лише йому місце в людському суспільстві, долаючи всі можливі перепони, адаптуючись до умов, що змінюються.

         На початку навчального року на класних зборах було розподілено громадські доручення між учнями класу, і на посаду старости класу було обрано _____________________.

      Виходячи з мети та завдань, у класі організоване  виховне середовище для прояву і розвитку реальних і потенційних можливостей учнів, задоволення соціально цінних і особистісно значущих інтересів і потреб учнів.             

 Учні 8 класу приймають активну участь в громадському житті школи і класу. Діти є досить активними та охоче беруть участь у різноманітних шкільних конкурсах і змаганнях. Результатом роботи співпраці класного керівника та активу учнівського самоврядування є демократичні стосунки у колективі, організація та проведення  свят, виховних годин, конкурсів, акцій.

   Більша половина дiтей у класi з повних сiмей, де обоє батькiв виховують дитину; є  сiм’ї, які належить до статусу багатодітних - в яких проживають ___________________________________.; у 4 учнів,  батьки є учасниками українсько-російської війни, а саме: _______________________.; ___________________ дитина позбавлена батьківського піклування; _______________., дитина переселенців; _______________., дитина з інвалідністю.

Бiльшiсть дiтей мають достатній  навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання.

Навчаються:

  • на високому рівні 3 учні, а саме: _________________________.;
  • на достатньому рівні  9 учнів: ________________________________.
  • мають оцінки  середнього  рівня 6 учнів: _______________________________. 
  • мають оцінки початкового рівня 7 учнів: ____________________________

  Середній бал становить – ________ б.

Якісний показник -  __________ %.

В цілому, аналізуючи рівень навчальних досягнень з основних предметів, варто зазначити, що більшість учнів не повністю використовують свій інтелектуальний потенціал, що, напевно, і є основною причиною достатнього показника успішності.

  Учні 8 класу були  учасниками  І та ІІ  етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів та творчих конкурсів. За результатами яких у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад: 

 _______________. посіла І місце з хімії та І місце з біології;

 _______________., І місце з математики та ІІІ місце з географії;

 ________________., І місце анг.мова, українська мова ІІ місце., І місце в ІІ етапі ХХІV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, ІІ місце у ІІ етапі Міжнародного  мовно-літературного  конкурсу  учнівської та студентської молоді імені Т.Шевченка.

Активні учні і у шкільних конкурсах та предметних тижнях. Так  учні взяли участь у таких предметних тижнях як: Олімпійський тиждень, тиждень природничих наук, тиждень правознавства.

Виховна робота з учнями проводиться систематично за такими напрямками:

Ціннісне ставлення до себе.

Вікторина „Чи знаєш ти свій рідний край”;

Година спілкування «Ми обираємо життя»;

Година спілкування «Запобігання правопорушенням і злочинам серед учнівської молоді»;

Бесіда «Права, обов’язки, правила. Як вони співіснують?»;

Година спілкування «Запобігання правопорушенням і злочинам серед учнівської молоді» Всеукраїнська акція «16 днів проти насилля»;

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей.

Година спілкування: «Добро-це коло, в середині якого є краса»;

Бесіда «Правила і закони в нашому житті»;

Година спілкування «Чи потрібно знати свій родовід»;

Благодійний ЯРМАРОК  на підтримку ЗСУ  За результатами якого, ми змогли виручити  4 тис. 864 гр. від нашого класу;

Акція "П’ять картоплин"

Ціннісне ставлення до праці.

Година спілкування «Праця – один з найкращих вихователів характеру»;

Трудовий десант:  розчистити територію школи від листя;

Година спілкування «Напрями роботи класного колективу»

Ціннісне ставлення до природи.

Тиждень природничих наук;

Відео до Всесвітнього дня тварин «Тварина – друг людини»;

Усний журнал «Заповідні території України»

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

Взяли участь у відзначенні  Міжнародного дня миру (виготовлення голубів з підручних мат.);

Інтернет-подорож «Наш край очима українських художників художників »;

Усний журнал «Різдвяний настрій»;

Всеукраїнська акція «16 днів проти насилля». Відео «Розірви коло насилля»

Ціннісне ставлення до суспільства і держави.

Перший урок на тему: «Ми українці: честь і слава незламним!»;

Акція «Зігрій солдата»;

Година спілкування «22 вересня – День партизанської слави»,

Місячник безпеки життєдіяльності «Увага! Діти на дорозі!».

Участь у конкурсі плакатів «Безпека дорожнього руху – це життя»

 

Діти 8 класу  приймають активну участь спортивних змаганнях.

 Взяли  участь у Олімпійському тижні, присвяченому Дню фізичної культури і спорту України

Протягом 10-11 жовтня, на базі  ___________________________________, відбулись територіальні змагання з настільного тенісу, шахів та пневматичної стрільби за результатами яких ___________________., посів ІІ призове місце з шахів серед хлопчиків.

На _______________________- відбулись змагання з Cool Games, за програмою районних спортивних ігор (Гімназіади) серед учнів закладів загальної середньої освіти _______________________.

За результатами, команда ___________________ посіла ІІІ місце в загальному рейтингу, серед учнів 8 класу, приймала участь _______________., яка посіла ІІ місце та __________________.

 Варто відзначити ставлення батьків до проблем та потреб шкільного життя їх дітей. Батьки учнів налаштовані досить позитивно і прагнуть зробити все від них залежне для комфортного перебування їх дітей у школі. Досить толерантно батьки реагують на критику  поведінки їх дітей, прагнуть збагнути та усунути причини, що викликають подібну ситуацію. Систематично, як у телефонному режимі так в індивідуальному,  відбувається спілкування батьків з класним керівником, наслідком якого є корегування поведінки учнів та їх ставлення до навчання, в останній час деякі учні порушують правила для учнів і це негативно впливає на успішність інших дітей.

Про хід і результати навчально-виховного процесу батькам повідомляю на батьківських зборах, які проводяться відповідно до календарного плану, на інтернет ресурсах Viber, сайті школи та сторінці  (Facebook). Протягом семестру були проведені батьківські збори 01.09.2023 року та 19.10.2023 року. Під час проведення зборів було вирішено ряд організаційних питань, пов'язаних з вихованням учнів, поведінкою, харчуванням у школі. Проводяться індивідуальні бесіди з батьками учнів, які мають  помітно знижений рівень навчання та поведінки. За планом  здійснються  рейди.

  Виходячи з аналізу виховної роботи за І семестр 2023-2024 навчального року, слід відзначити, що діти мають значний інтелектуальний та творчий потенціал, який за оптимальних умов може розкритися і сприяти всебічному гармонійному розвитку учнівської спільноти загалом та кожної особистості окремо. Саме тому виховна робота у класі має бути спрямована на розкриття та реалізацію учнівської творчості в контексті формування відповідального ставлення до своїх обов’язків та поведінки, потрібно продовжити роботу щодо виховання активної життєвої позиції та лідерських якостей через  учнівське самоврядування в класі, сприяти тому, щоб зміст та форми колективної творчої діяльності допомагали кожному знайти себе та самовизначитися.            

 

 

 

docx
Додано
13 січня
Переглядів
276
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку