Звіт предметного тижня математики у ліцеї

Про матеріал
Мета проведення предметного тижня:  формувати пізнавальний інтерес учнів до вивчення математики; розкрити красу математичних понять;  поглибити здобуті на уроках знання , показати способи їх використання на практиці;  виховувати колективізм, відповідальність за виконану справу;  сприяти створенню атмосфери взаємоповаги між учнями та вчителями.
Перегляд файлу

Для багатьох загальноосвітніх навчальних закладів проведення шкільних предметних тижнів раз на рік уже є традицією. З 28 листопада  по 9 грудня в нашій школі пройшов тиждень математики.

Мета  проведення предметного тижня:

  • формувати пізнавальний інтерес учнів до вивчення математики;

розкрити красу математичних понять;

  • поглибити здобуті на уроках знання , показати способи їх використання  на практиці;
  • виховувати колективізм, відповідальність за виконану справу;
  • сприяти  створенню атмосфери взаємоповаги між учнями та вчителями.

     Предметний тиждень в школі охоплює усі класи. Звичайно, в кожній школі є свої традиції, але, сподіваюся, що когось зацікавить запропонований план проведення цього свята.

  1. Лінійка пам’яті Михайла Пилиповича Кравчука - понеділок.
  2. Математична гра «Два кораблі» для учнів 8-9 класів - середа.
  3. Математичне змагання «Я люблю математику» для учнів 5 класу -четвер.
  4. Математичний КВК «Математика-це легко» для учнів 6-7 класів -четвер.
  5. Конкурс малюнків.
  6. Підведення підсумків тижня математики-п’ятниця.

      Тиждень розпочався з лінійки, присвяченої українському вченому світової слави, нашому земляку,  Михайлу Пилиповичу Кравчуку, яку підготували учні 10 і 11 класу: Рубаха Дарина, Парамуд Вікторія, Бондарчук Маргарита, Поліщук Олександра, Цісарук Яна, Залевська Дарина, Козицька Іванна.

В середу відбулася математична гра «Два кораблі» для учнів 8-9 класів. До складу екіпажів кораблів ввійшли учні 8 класу: Бойко Володя, Романюк Олександра, Гергель Настя, Рузак Юрій, Мельничук Ангеліна, Лисюк Артем. Також учні 9 класу: Данилюк Ярослав, Смаль Сергій, Треф’як Артем, Поліщук Люба, Данильчук Мар’ян, Годлевська Ангеліна. Перемогу здобули учні 8 класу.

В четвер відбулося математичне змагання між учнями 5 класу «Я люблю математику». Команди  «Трикутників» і «Чотирикутників» змагалися у конкурсах "Розминка", «Що це», «Чи добре ти бачиш?», «Логічний», «Задачі». Перемогу здобула команда «Чотирикутників» , а саме учні Погребай Костя, Грисюк Ярослав, Курашко Христина, Гнатюк Денис, Годлевська Сніжана.

У  четвер,8 грудня,  відбулося змагання математичний КВК «Математика- це легко»  між  учнями 6 і 7 класу . Були проведенні різні конкурси, а саме: привітання , розминка,розгадай кросворд, пантомімо, ребуси,  конкурс капітанів, естафета. Були проведенні конкурси для вболівальників, учні виготовили стінгазети.  Перемогу здобула команда  6 класу «Невгамовні». Хочеться відмітити членів  цієї команди: Бойко Назар, Бойко Коля, Сай Мар’яна, Шеремета Василина, Журавська Богдана, Качур Аня.

Активними учасниками свята була також команда 7 класу «Магія» , а саме такі учні: Пасічник Настя, Романюк Ліза, Мальчин Олеся, Войтюк Дарина, Костюк Ілона.

В конкурсі малюнків на математичну тематику перемогу здобула учениця 7 класу Мальчин Олеся.

 Учні 6 і 7 класу взяли активну участь у конкурсі стінгазет. Їхні газети цікаві, гарно оформлені.

Хочеться відмітити, що підготовка та проведення тижня математики є складним процесом і далеко не все в навчальному матеріалі може бути для учнів цікавим. І тоді в дію вступає чинник пізнавального інтересу – сам процес діяльності. Щоб спонукати учня до навчання, треба розвивати в ньому потребу займатися пізнавальною  діяльністю, а це означає, що в самому процесі навчання він повинен знаходити привабливі риси, щоб сама робота по здобуттю знань містила позитивні заряди зацікавленості. Шлях до цього пролягає через різноманітну самостійну роботу учнів і створення ігрових нестандартних ситуацій. Чимало форм позакласної роботи з математики вміщують елементи гри, і, навпаки, деякі форми позакласної роботи можуть бути частиною математичної гри. Захоплені грою, діти не помічають, що навчаються: пізнають, запам’ятовують нове, розвивають творчу уяву. Навіть найбільш пасивні учні включаються в гру з величезним бажанням. Математичні ігри об'єднують вчення і гру, працю і відпочинок. Вони розвивають математичні здібності,кмітливість, логічне мислення, зміцнюють пам'ять. Використання програмного матеріалу викликає у школярів активізацію розумової діяльності, сприяє виникненню особистих мотивів навчання. А включення завдань, які містять нові для учнів відомості з різних галузей математики, розвиває інтерес і допитливість.

    Дуже важливим є той факт, що математична гра поєднує ігрову, навчальну й трудову діяльність. Крім того, така гра вимагає від школяра знання предмета, адже не вміючи розв’язувати задачі, учень не зможе брати участь у грі. В іграх учні вчаться планувати роботу, оцінювати результати діяльності не тільки товаришів, а й своєї, проявляти кмітливість, творчо підходити до виконання будь-якого завдання.  Але правила гри повинні бути такими,  щоб учні виявили бажання брати  в ній участь. Тому ігри слід розробляти з урахуванням вікових особливостей дітей, їхнього загального розвитку й наявних знань.

   Добираючи завдання для конкурсів, вікторин та математичних ігор, дотримуюся думки, що ці завдання не повинні бути складними, вони повинні розв’язуватися усно, без зайвих обчислень на аркуші, але бути водночас й цікавими. Крім того, вважаю, що на будь – якому позакласному заході учні повинні пізнати щось нове, досі невідоме для них.

На лінійці було оголошено підсумки тижня математики, відзначено активних учасників та нагороджено грамотами переможців.image0 (1).jpegimage0 (2).jpegimage1 (1).jpegimage2 (1).jpegimage3 (1).jpegimage4.jpegimage6.jpegimage8.jpegрамотами переможців.

docx
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
668
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку