Звіт про атестаційний період
Вихователя ЗДО с. Павлів
Моравецької Наталії Михайлівни
Я, Моравецька Наталія Михайліва, 1991 р. народження, освіта повна вища, загальний педагогічний стаж 12 років (спеціаліст ІІ категорії).
У 2012 році закінчила Педагогічний коледж Львівського національного університету імені Івана Франка і оримала базову вищу освіту за напрямом підготовки «Дошкільна освіта» та здобула кваліфікацію бакалавра дошкільної освіти. Вихователь дітей дошкільного віку, вихователь з правом навчання англійської мови.
У 2014 році закінчила Рівенський державний гуманітарний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Дошкільна освіта» та здобула кваліфікацію викладача дошкільної педагогіки та психології, вихователя дітей дошкільного віку.
З 2011 року працюю у ЗДО с. Павлів на посаді вихователя. Атестуюсь вдруге.
Працюю за принципом: «Любити дітей і віддавати їм тепло своєї душі, незважаючи на те, чи вони талановиті чи ні, веселі чи сумні, спокійні чи непосидючі. Спілкуватися з ними, виховувати і радіти їхнім успіхам. Бо дитина-це свято, яке триває доти, поки ти є разом з ним»
Моє життєве кредо: «Всі перемоги починаються з перемоги над собою».
За атестаційний період працювала над темою «Формування у дітей дошкільного віку елементарних математичних уявлень»
Основні нормативні документи:
Мета роботи:
Завдання формування елементарних математичних навичок:
1. Навчити дітей логічного мислення;
2. Легко і швидко використовувати набуті знання у різних життєвих ситуаціях;
3. Розвивати логіко-математичні уявлення та вміння;
4. Розвивати в іграх інтерес до вирішення пізнавальних , творчих завдань, до різноманітної інтелектуальної діяльності;
5. Підвищити педагогічну компетентність батьків з формування у дітей елементарних математичних уявлень;
6. Збагатити та урізноманітнити предметно-розвиваюче середовище для формування елементарних математичних уявлень дошкільників.
Сутність логіко-математичної компетенції передбачає здатність дитини самостійно здійснювати:
- Класифікацію геометричних фігур, предметів та множин за якісними ознаками та чисельністю;
- Серіацію, тобто впорядкування предметів за величиною, масою, об’ємом, за розташуванням у просторі та часі;
- Обчислення та вимірювання кількості, відстані, довжини, ширини, висоти, об’єму, маси, часу;
- Розмірковування, доведення правильності своїх міркувань.
Основними етапами роботи з дітьми стали:
- Констатуючий;
- Мотиваційно-інформаційний;
- Інформаційно-дійовий;
- Самостійна діяльність дітей.
Основні форми роботи з дітьми:
. Дидактичеі ігри;
. Логічні вправи;
. Сюжетно-дидактичні ігри з математичним змістом;
. Сюжетно-рольові ігри;
. Спеціально-організована навчальна діяльність;
. Самостійна діяльність дітей;
. Життєві ситуації в оточуючому довкіллі.
Пройшла підвищення кваліфікації через платформу масових відкритих онлайн-курсів «Я знаю!», «Дошкільне виховання» (Сертифікати додаються) Взяла участь у Всеукраїнській онлайн-виставці «Різдвяна шкарпетка », та у Різдвяному конкурсі для дитячих садків України від Eliis, за що була нагороджена подяками. Брала участь в рамках реалізації проекту «Забезпечення безперервного навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні» за сприянням ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» та СПІЛЬНО – програми Дитячого фонду ООН ЮНІСЕФ, для підтримки сімей з дітьми, які постраждали від війни.
№ |
ПІБ |
Назва курсу |
Субʼєкт підвищення кваліфікації |
Форма проведення |
Кількість годин |
Дата сертифіката |
1 |
|
«Казкотерапія в роботі з дошкільниками» |
Я знаю! |
Дистанційно |
30 |
28.01.2023 |
2 |
|
«Розвиток дрібної моторики у дітей засобами творчої праці. Надихаюча дошкільна освіта» |
Я знаю! |
Дистанційно |
30 |
17.05.2023 |
3 |
|
«Сучасні стратегії в роботі педагога закладу дошкільної освіти» |
Я знаю! |
Дистанційно |
30 |
29.08.2023 |
4 |
|
«Перша психологічна допомога учасникам освітнього процесу під час і після завершення воєнних дій» |
Я знаю! |
Дистанційно |
30 |
10.11.2023 |
5 |
|
«Арт-терапія в умовах інклюзивного виховання» |
Я знаю! |
Дистанційно |
30
|
04.12.2023 |
Щоб задовольнити допитливість сучасної дитини, необхідні знання сучасних методик і технологій. І не дивлячись на складнощі , які нам дає теперишній час, повнамаштабне вторгення, я намагаюся на рівні зі своїми вихованцями навчатися чомусь новому. Велику частину часу проводжу в роботі, і в силу своєї завантаженості і зайнятості встигаю виконувати всі свої обов'язки.
У дитячому садку нудно не буває, кожен день наповнений чимось новим і несподіваним. Прорахувати ситуацію просто неможливо. Саме тому я стараюсь максимально забезпечити спокійне та сприятливе середовище для формування елементарних математичних уявлень дітей.
Думаю, що професія вихователя стала моїм покликанням, допомогла знайти свою дорогу, своє місце в житті.Дякуючи ЗСУ продовжуємо працювати для наших малят і на нашу Велику Перемогу.