Конспект заняття "Космос"

Про матеріал
Конспект заняття "Космос" горизонтальний пластичний балет за методикою М.Єфименка Велика тематична гра «Космос». Мала ситуативна гра «Родина Сонця» (горизонтальний пластичний балет за методикою М.Єфименка) Мета: вправляти дітей у виконанні вправ з положення лежачи, з низьких, середніх і високих «чотирьох»; закріпити навички ходьби різними способами по обмеженій площині (прямо, по колу), тримаючись за руки; удосконалювати вміння підлізати під перешкоди (висота 50-60 см) напівприсядки, не торкаючись руками підлоги (Гра «Парашут»); розвивати м'язи спини і живота, рук, ніг, м'язи-згиначі і розгинаючи; вправляти у виконанні вправ на профілактику дихальної і серцево-судинної системи (вправи на релаксацію «Я - Земля»; пальчикова гімнастика «Кожна планета ім'я своє має»); формувати цілісне уявлення про Космос, уміння діяти однією командою; вчити самостійно знаходити правильні рішення, вміти долати перешкоди.
Перегляд файлу

Конспект заняття

 з фізкультури для старшого дошкільного віку

на тему "Космос"

Картинки по запросу картинки детей космос (горизонтальний пластичний балет за методикою М.Єфименка)

Підготувал: вихователь КЗ ЗДО №2 «Чебурашка»

Валентина Несінова

 

 

 

 

Конспект заняття з фізкультури для старшого дошкільного віку на тему "Космос"

Велика тематична гра «Космос». Мала ситуативна гра «Родина Сонця» (горизонтальний пластичний балет за методикою М.Єфименка)

Мета: вправляти дітей у виконанні вправ з положення лежачи, з низьких, середніх і високих «чотирьох»; закріпити навички ходьби різними способами по обмеженій площині (прямо, по колу), тримаючись за руки; удосконалювати вміння підлізати під перешкоди (висота 50-60 см) напівприсядки, не торкаючись руками підлоги (Гра «Парашут»); розвивати м'язи спини і живота, рук, ніг, м'язи-згиначі і розгинаючи; вправляти у виконанні вправ на профілактику дихальної і серцево-судинної системи (вправи на релаксацію «Я - Земля»; пальчикова гімнастика «Кожна планета ім'я своє має»); формувати цілісне уявлення про Космос, уміння діяти однією командою; вчити самостійно знаходити правильні рішення, вміти долати перешкоди.

Хід заняття

І. Вступна частина

Під музику діти заходять до спортивної зали.

Вихователь  - Доброго дня, відважні космонавти!

Діти - Доброго здоров'я!

Вихователь - Сьогодні мені до рук потрапив дивний пакунок. Він впав прямо з неба. При обстеженні ми дійшли висновку, що цей предмет неземного походження.

Діти - А якого?

Вихователь - Міжпланетного. Тому пропоную здійснити подорож Сонячною системою і віддати пакунок тому, кому він належить. Слухайте моє завдання! Всі ми знаємо, що живемо у галактиці Молочний шлях. Зірки нашої галактики розміщуються у вигляді спіралі і нагадують слід від розлитого молока. Серед них є зірка, яка називається Сонце. Планета, на якій ми живемо, називається Земля. Вона обертається навколо Сонця, так як і інші планети. Для того, щоб віддати дивний пакунок, ми відвідаємо всі планети. Згідні? Загін! Рівняйсь! Струнко! До зорельоту кроком, руш!

(Діти ідуть спортивним кроком (35сек),біжать боковим галопом правим і лівим боком (40 сек), шикуються трійками для виконання вправ).

ІІ. Основна частина

1.     Вправа «Підготовка до польоту».

В. п. - лежачи на спині, повороти праворуч - ліворуч у позу «ембріона».

2. Вправа  «Політ нормальний».

В. п. -лежачи на спині, перекочуватися у трійках.

3. Вправа «Відкритий космос».

Зореліт набирає швидкості, проходимо атмосферний шар земної поверхні, стратосферу. Увага: відкритий Космос!

В. п. - ноги нарізно, зігнуті у колінах, руки розведені в сторони (невагомість). Почергове опускання ніг, піднімання  на прямі руки.

4. Вправа «Сонце».

Що без дров, саме палає, всі планети зігріває? (Сонце)

В. п. - лежачи на боці, почергові махи прямою, зігнутою ногою (короткі і довгі промінці).

5. Вправа «Обійдемо Сонце».

В. п. - лежачи на боці, здійснювати великі кроки в повітрі.

                            Космонавти, як гадаєте наш об'єкт із Сонця?

Діти. - Ні, Сонце таке пекуче, тут ніхто не зміг би затриматися.

Вихователь - Мерщій відлітаємо звідси.

6. Вправа «Швидкий хід».

В. п. - те ж, що у вправі 6. Кругові рухи ногами.

7. Вправа «Меркурій».

                            Ця планета, хоч маленька,

                            Та від сонечка  близенько,

                            Ще й моторна: рік на ній тільки 90 днів.

В. п. - сидячи на підлозі, схрестивши ноги. Підняти руки вгору, опустити на коліна.

- Обережно, планета перебуває під постійним обстрілом метеоритів, окрім кратерів тут нічого немає. Пропоную рушати далі.

8. Вправа  «Венера».

                            Красуня ніжна й величава

                            Гуляє небом, наче пава.

В. п.- сидячи на підлозі, ноги нарізно. Почергові нахили до однієї і до другої ноги.

         - Тут надзвичайно гарно, та нічого схожого на наш предмет.

9. Вправа «Марс».

                            Ось планета у вогні

                            Червоніє в вишині.

В. п. - сидячи на низьких колінах, підняти руки вгору, зробити нахил вліво, вправо з відставлянням ноги в сторону.

10. Вправа «Юпітер».

                            Ця планета важкоатлет,

                            Ще й найважча із планет.

Діти утворюють три кола (кільця Юпітера), міняються місцями, йдучи за годинниковою стрілкою.

11.  Вправа «Уран».

- Та раптом, наші мандрівники відчули страшний холод, треба як слід зігрітися, тому що поруч холодна планета Уран.

В. п. - стоячи у трьох колах, діти закручуються у «спіраль» ( ніби зігріваючи один одного).                       

Вихователь - Ми наближаємося до планети Нептун. А ось і рясний метеоритний дощ. Та ми про все подбали і припасли з собою парасолю-парашут. Мерщій вкриємося.

Гра «Парашут» (різні види ходьби по колу, орієнтування в просторі).

Незнайомець (вибігає хлопчик в костюмі інопланетянина). - Зачекайте, заховайте мене!

Діти. - Хто ти такий і звідки тут взявся?

Незнайомець. - Моє ім'я  Ів, тобто блакитна зірка. Я прилетів з маленької планети  Івів, та якось необережно загубив золотий пакунок, а це - важлива деталь від мого зорельоту. Мені дуже сумно, тому що я не можу повернутися на свою блакитну планету.

Діти. - Дорогий Ів! Тобі надзвичайно повезло, ми -  земляни, знайшли те, що ти шукаєш, ось твій пакунок.

Ів. - Дуже  дякую за допомогу! Ви вчинили дуже шляхетно, я хочу з вами подружитися. А на згадку про нашу зустріч я подарую вам символ моєї планети - яскраву зірку.

Гра «Веселі зірочки» (біг, танцювальні рухи)

ІІІ. Заключна частина

Вихователь - Любі космонавти, нам пора прощатися з нашим другом і повертатися на нашу чудову планету Земля. Займайте, будь ласка,  місця у нашому зорельоті, ми повертаємося додому!

(Діти розташовуються на килимі, лежачи на спині).

Гра-медитація «Я - Земля»

Я - Земля, я - затишна колиска морям і рікам, деревам і птахам. Я люблю вас, маленькі і великі люди, незалежно від кольору очей і волосся. Я люблю вас. А ви - любите мене? Бережіть свою планету, тому що я - ваш дім.

Вихователь - Як чудово, що ми живемо на такій гарній планеті, де немає метеоритних дощів, страшного холоду, вічного мороку. Проте, давайте згадаємо всі планети, на яких ми побували. А для цього давайте виконаємо пальчикову гімнастику.

Пальчикова гімнастика «Знаємо ми такі планети»

                            Сонце планети всі зігріває,

                            Кожна планета ім'я своє має.

                            Перший від Сонця - Меркурій-маля,

                            Друга - Венера, а третя -Земля.

                            Марс червоніє і каже уперто:

-       Прикро займати лиш місце четверте.

                            П'ятий - Юпітер, а шостий - Сатурн,

                            Сьомий -Уран, ну а восьмий - Нептун.

                            Плутон - це дев'ята планета була,

                            Та вчені сказали: «Занадто мала»!

                            Дрібноти такої в системі чимало...

                            І в списку великих планет - вісім стало.

Вихователь - Чим вам, діти, запам'яталася наша подорож? (Відповіді дітей).

Підсумок заняття.

Під музику діти виходять із зали.

 

docx
Додано
18 січня
Переглядів
259
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку