Звіт про дотримання орфографічного режиму

Про матеріал
Єдиний орфографічний режим (або єдиний мовний режим) – це сукупність єдиних організаційних і методичних вимог, виконання яких учителями та учнями сприяє зміцненню й розвитку навичок грамотного письма та культури мови школярів.
Перегляд файлу

Директору

Миколо-Гулаківської гімназії

Л.М.Жученко

вчителя початкових класів

Л.П.Заєць

 

Звіт

про дотримання єдиного орфографічного режиму та виконання вимог до ведення шкільної документації

 

Єдиний орфографічний режим (або єдиний мовний режим) – це сукупність єдиних організаційних і методичних вимог, виконання яких учителями та учнями сприяє зміцненню й розвитку навичок грамотного письма та культури мови школярів.

У 2 класі кількість робочих  зошитів  відповідає кількості учнів у класі. Зошити обгорнуті, охайні, підписані вчителем з дотриманням вимог. З англійської мови зошити підписуються вчителем мовою вивчення

Зошит                                                                              English
для робіт                                                                   exercise-book
з української мови/ з математики                          Kurinna Arina
учня 2 класу                                                             pupil of 2 form
Миколо-Гулаківської гімназії                                N-Hulakivska gymnasium
Бондаря Платона

 Відповідно до норм єдиного орфографічного режиму учні мають по 2 робочих зошити з таких предметів, як : українська мова, математика, англійська мова. Також  в нашому класі наявні друковані робочі  зошити з таких  предметів: читання, українська мова, математика, англійська мова, я досліджую світ. Усі  зошити  рекомендовано до використання  Міністерством освіти і науки України . Записи в зошиті виконуються кульковою ручкою з синім чорнилом чи його відтінками (для оформлення таблиць, схем тощо використовують олівці).

Між класною і домашньою роботою пропускається один рядок або чотири повних клітинки (між видами робіт, що входять до складу класної чи домашньої роботи, рядків та клітинок не пропускають). У зошиті з математики виконання роботи починається з другої повної клітинки. Вид завдання ( Вправа, вирази, задача) пишемо по середині рядочка з великої літери. По висоті літери на розмір клітинки.

Постійно веду корекційну роботу з учнями: працюю над каліграфією, домашні завдання носять індивідуальний та диференційований характер.

Зошити перевіряються систематично, після перевірки зазначаю словесні рекомендації. Наприклад,  « Аріно, сьогодні твоя робота має неперевершений вигляд!», «Платоне, ти гарно справився із завданням, але трішки каліграфії не завадить», «Вовчику, в тебе є прогрес!», « Лізо, я пишаюся тобою», « Валерію, знайди свою помилку!». В період навчання в дистанційному форматі велику увагу приділяю дотриманню єдиних орфографічних вимог. В зошитах з української мови та англійської мови систематично прописую зразки літер, якщо бачу, що орфографія учня/учениці не відповідає вимогам. Відповідно в зошитах з математики- зразки цифр. Що стосується виправлення помилок, то здійснюю їх диференційовано: у 2 класі є група дітей у яких сформовані навички з української мови, математики та англійської мови – помилку підкреслюю, спонукаючи цим до пошуку правильної відповіді. В інших – у яких навички ще формуються помилку перекреслюю і вгорі написую правильний варіант.

Шкільну документацію веду відповідно до поставлених вимог. Журнал заповняю чорним чорнилом. При  заповненні класного журналу керуюся інструкціями затвердженими на мо вчителів початкових класів.

docx
Додано
27 березня 2023
Переглядів
335
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку