Звіт про індивідуальну роботу під час карантину
(06.04.2020 – 24.04.2020)
вчителя Полейко Любові Василівни
Під час карантину було упорядковано шкільну документацію, а саме:
коригування календарного планування, упорядкування класних журналів, перевірка робочих зошитів, підготовка домашніх завдань, ознайомлення з рекомендаціями МОН щодо організації дистанційного навчання у ЗЗСО в умовах карантину.
Продовжується робота над темою «Організація навчальної діяльності молодших школярів на уроках інформатики в умовах змін». До папки самоосвіти додано інформаційний матеріал (додаток 1). Переглянуто електронний ресурс «Як підготувати сучасний урок» .— Режим доступу: http://journal.osnova.com.ua/article/39595-%D0%AF%D0%
Підібрано матеріали для систематизації знань учнів із зарубіжної літератури (5А клас). – (дод.2)
Да допомогою переписки (електрона пошта) здійснено діалог з індивідуального навчання щодо роз'яснення виконання завдань з інформатики.
Пройдено курс «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки». Прометеус. (сертифікат ще не нідійшов).
Створено хмарне онлайн-середовище на Google- диску для реалізації виконання спільних завдань під час уроків з учнями 9А класу.
Розроблено інтерактивні мультимедійні презентації для вивчення тем з інформатики 3-4 класи. (додаток 3 можна переглянути на моєму Google- диску за адресою https://drive.google.com/open?id=1-e9XjFn9wXz_-U-3jE5cJ-gH4kNdUV0C )
Ознайомилася з іншими технічними можливостями установки та використання педагогічних програмних засобів в навчально-виховному процесі та переглянуто ютуб-канали з представленням майстер-класів до уроків інформатики.
Ознайомилася з можливостями програми Windows MovieMaker.
Розглянуто середовище для комп’ютерного тестування Classtime.com. за посиланням https://tymchyna.blogspot.com/p/classtime.html
Розроблено тестові завдання з використанням ІКТ для 5-6 класів. (додаток 4)
Підібрано компетентнісні задачі з інформатики для учнів 9А класу (додаток 5)
За період з 23.03 по 26.03 пройдено курси підвищення кваліфікації з інформатики в дистанційному режимі.