Звіт про проведення моніторингу рівня досягнутих результатів учня 3 класу

Про матеріал
Звіт про проведення моніторингу рівня досягнутих результатів учня з особливими освітніми потребами 3 клас І рівень підтримки за І семестр
Перегляд файлу

Звіт 

про проведення моніторингу рівня досягнутих результатів 

учня 3 класу

ПІБ учня

з 01.09.2023 р. по 29.12.2023 р.

За сферами розвитку

Рівень досягнутих  результатів на кінець І семестру

Поведінкова

 

Виявляє інтерес до навчання. Старанно і зосереджено виконує навчальні завдання.

Уважно слухає і розуміє вчителя, відразу приступає до роботи  після його настанови.

Комунікативна

 Давид вступив у  контакт через деякий час (коли звик), звернене мовлення розуміє. Тактильний контакт допускає, зоровий контакт утримує. Виконує прості інструкції на заняттях. На питання відовідає так або ні. У власних відповідях невпевнений.

Емоційно-вольова

Емоційний фон позитивний. Спокійно реагує на спілкування з дорослими. Докладає вольові зусилля до виконання завдань. На невдачі реагує спокійно. Проявляє  ініціативу у спілкуванні з однолітками та дорослими.

Мовленнєва

Мовленнєве спілкування не ініціює та не підтримує. Підтримує  вербальне спілкування один на один, лише шепітним мовленням.

Дрібна моторика розвинена недостатньо. Відмічаються порушення тонкої ручної моторики при письмі. Написання і списування літер, цифр має свою специфіку. Відсутність самоконтролю, око не встигає контролювати рух руки. Наслідком цього деякі літери пише в рядку, виводячи елемент за його межі, або недописує до рядкової лінії.  Під час письма наявний пропуск голосних, заміна приголосних. Читання не відповідає віковим нормам. При читанні дотримується власного правила «тихо та змазано читаю».

Соціальна

Підвищення рівня соціальної адаптації, набуття соціального досвіду та ціннісних орієнтацій. Закріплення навичок ефективної взаємодії з оточенням, способів поведінки в конфліктних ситуаціях

Опанування освітньої програми відповідного року навчання:

Математична освітня         галузь

Учень з допомогою вчителя фрагментарно відтворює незначний обсяг навчального матеріалу, пояснити спосіб розв`язку, виділити суттєве та другорядне не може.

Мовно- літературна освітня галузь Українська мова

Дотримується правил спілкування: привітання, прощання, подяки. З допомогою вчителя намагається правильно відповідати на питання до змісту прочитаного. Відтворення навчальної інформації часто неповне, неточне. Самостійно застосовувати вивчений на уроці матеріал не може.

Англійська мова

 Давид потребує значної уваги, допомоги та постійної мотивації.

  На уроках він майже завжди уважно слухає, роботу виконує тільки  під безпосереднім керівництвом вчителя, рідко самостійно.

 Мовна активність низька, словниковий запас маленький. Повторює за вчителем тільки пошепки. На поставленні  питання відповідає кивком голови так або ні.

 Письмові роботи виконує тільки з допомогою вчителя, пише друкованими літерами, але важко розбірливим почерком. Здатен копіювати текст з дошки, але  інколи графічно неправильно зображує букви, не відступає між словами, допускає помилки. Знає не всі англійські літери, часто путає з українськими.

Є труднощі засвоєння нового матеріалу, бо на слух інформацію сприймає важко, майже не засвоює. Такий важливий вид діяльності, як аудіювання учень виконати не може.

 Із задоволенням слухає пісеньки англійською мовою, навчальні мультфільми, хоча самого змісту часто не розуміє, бо словниковий запас невеликий.

Природнича освітня галузь Я досліджую світ

 

 

Соціальна, здоров’язбере-жувальна, громадянська та історична освітня галузь

 

 

Технологічна освітня галузь

Сформовано вміння розпізнавати природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи. З допомогою вчителя встановлює взаємозв’язки між ними.

Називає свою адресу, країну, її столицю. Знає символи держави (прапор, герб, гімн, державну мову).

 

Розуміє свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, наводить приклади з допомогою вчителя; діє з повагою до прав інших. Сформовано вміння  розпізнавати першочергові та другорядні потреби людини; з допомогою вчителя визначає способи їх задоволення з урахуванням культури споживання. Формується  вміння визначати як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і

 здоров’я.

 

Організовує робоче місце самостійно, без допомоги вчителя, старається дотримуватися безпечних прийомів праці.

Виконує трудові дії щодо самообслуговування.

Працює з інструментами й пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії. Виготовляє, з допомогою вчителя,  поетапно виріб за інструкцією,  визначеною послідовністю.

Інформатична освітня галузь  (у курсі «Я досліджую світ»)

Називає носії інформації, з допомогою вчителя.

Наводить приклади пристроїв для введення та виведення інформації. Пояснює наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв.

Мистецька освітня галузь

Образотворче мистецтво

Самостійно користується знайомими художніми інструментами (палітрою, різними видами пензлів, стеками, ножицями тощо). Самостійно створює просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну), використовує усю площину аркуша; виконує прості композиції на площині та в об’ємі. З допомогою презентує створені художні образи, не описує, чи вдалося втілити творчий задум.

Музичне мистецтво

 Протягом I семестру учень не виявляв зацiкавленостi до предмету музичне мистецтво. На уроках дотримувався вказiвок вчителя щодо спiвацькоi позицii, вокальних вправ, спiвав неохоче, слова пiсень також не хотiв вчити. Музично-ритмiчнi рухи виконував, але без задоволення. Пiсля слухання музичних творiв не може висловити свою думку, почуття, подiлитися враженнями.

Фізична культура

    Давид проявляє інтерес до уроків фізичної культури, але не завжди активний. Знає як поводитись на уроках, пробує відтворити всі вправи, які пропонує вчитель ,  має низький рівень сформованості загальної моторики (має труднощі із виконанням фізичних вправ). Давид потребує наочності та моделювання техніки виконання деяких фізичних вправ (присідання, стрибків, загально-розвивальних вправ тощо).  На кінець І семестру  учень демонструє помітний прогрес у засвоєнні предмета, звертає увагу та реагує на зауваження та пропозиції  вчителя. Став більш активний. Приймає участь у рухливих іграх та естафетах. Але майже не йде  на контакт з учителем, мовчазний. Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання вправ.

Класний керівник                             ПІБ