ЗВІТ ПРО РОБОТУ МОВНОГО ТАБОРУ

Про матеріал
Мета заходу – надати вчителю допомогу в позакласній діяльності. Основною метою табору було зацікавити школярів спілкуватись іноземною мовою, здобути необхідні мовні навички, наповнити відпочинок веселим та пізнавальним спілкуванням, забезпечити змістовне дозвілля та створити мотивацію для подальшого вивчення іноземних мов. .
Перегляд файлу

Інформація про організацію літнього мовного табору в Рокитнівському НВК «Школа І-ІІІст. – ліцей»

 

z

F:\Літній мовний табір Фото\IMG_20190610_104028.jpg

F:\Літній мовний табір Фото\IMG_20190610_104811.jpg

F:\Літній мовний табір Фото\IMG_20190610_111239.jpg

F:\Літній мовний табір Фото\IMG_20190610_112057.jpg

F:\Літній мовний табір Фото\IMG_20190610_114605.jpg

F:\Літній мовний табір Фото\IMG_20190612_114100.jpg

F:\Літній мовний табір Фото\IMG_20190612_115852.jpg

F:\Літній мовний табір Фото\IMG_20190613_103329.jpg

Звіт про мовний табір “HOLIDAYS”

 По закінченню 2018-2019 навчального року учні Рокитнівського НВК «Школа І-ІІІ ст. – ліцей» змогли  вдосконалити свої мовні навички з англійської, німецької та польської мов у  мовному таборі “Holidays”.

Основною метою табору було  зацікавити школярів спілкуватись іноземною  мовою, здобути необхідні мовні навички, наповнити відпочинок веселим та пізнавальним спілкуванням,  забезпечити змістовне дозвілля та створити мотивацію для подальшого вивчення іноземних мов.

Основним завданням вчителів іноземної мови було показати дітям інший, відмінний від шкільного стиль навчання, де наголос робиться на практичній частині і знаннях, які можна застосувати пізніше і у інших сферах. В програмі роботи літнього мовного табору було  враховано широкий спектр лексико - граматичного матеріалу, мовного матеріалу за тематикою, що відповідає  чинній програмі іноземних мов та потребам часу. 

Кожен день з учнями проводилися заняття іноземними  мовами, основною метою яких було  формування комунікативної компетенції. Приділялася особлива увага розвитку творчих здібностей учнів, використовувалися ігри, парні та групові форми роботи, які збагачували лексичний запас учнів, формували  комунікативні вміння.  Ігри, квести,  екскурсії, фізкультхвилинки, флешмоби, конкурси, лінгвістичні майстерні та обговорення  займали особливе місце у роботі мовного табору. Учні набули  досвіду спілкування, яке передбачає не лише мовлення, а й жести, міміку, рухи. Дуже цікавими були для учнів заняття на свіжому повітрі. Перебуваючи в таборі учні мали  змогу покращити свої знання з іноземних мов, розкрити свої здібності під час занять.  Нестандартні форми проведення занять надихали  учнів на самовдосконалення, поглиблення набутих знань, пошуку матеріалу та нової для себе інформації.  Школярі набули  та удосконалили свої мовні навички, отримали  мотивацію для подальшого оволодіння іноземною мовою. Табір дав  учням можливість не лише вдосконалити свої мовленнєві компетенції, а й отримати новий цікавий досвід та можливість застосувати свої знання на практиці.

Учні навчились діяти однією командою, допомагати один одному. Вони використовували мову як інструмент та мали можливість відчути наскільки вона корисна та гнучка. Літній мовний табір дав можливість дітям весело провести час, розвинути свої таланти, отримати пізнавальну інформацію, навчитися новому та переконатись у важливості вивчення іноземної мови.

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
3 квітня 2021
Переглядів
575
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку