Звіт про роботу пришкільного табору відпочинку

Про матеріал

Розробка міститить звіт про роботу дитячого пришкільного табору "Дивосвіт". Дані матеріали можуть бути використані педагогами-організаторами, відповідальними за виховну роботу, начальниками пришкільних таборів.

Перегляд файлу

Звіт

 про   роботу дитячого пришкільного табору з денним перебуванням «Дивосвіт»

Дитячий пришкільний табір «Дивосвіт»  працював на базі Михайлівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів. Його створено з метою  реалізації права кожної дитини на повноцінний відпочинок, задоволення інтересів і духовних запитів, відповідно до індивідуальних потреб дітей шкільного віку.

Видано по школі наказ №1 від 19.05.2016 р. «Про організацію роботи дитячого пришкільного табору з денним перебуванням у 2016 році».

Дитячий пришкільний табір працював з 30. 05. 2016р.  по 16. 06. 2016р. на базі школи з 8.00 до 15.00.

Вихователями були педагоги школи (10), медсестра, персонал працівників кухні (3), обслуговуючий персонал (2). Для працівників табору встановлений п’ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями.

Для роботи табору було виділено наступні приміщення: актовий зал, спортивний майданчик, їдальня, кімната для проведення заходів, майданчик для настільного тенісу, кімната відпочинку,  майданчик на подвір’ї школи для проведення ігор та лінійок.

Зарахування дітей до табору здійснювалося на основі заяв батьків.

Для роботи пришкільного табору було створено і затверджено наступні документи:

  1. Положення про дитячий пришкільний табір з денним перебуванням «Дивосвіт»;
  2. Статут дитячого пришкільного табору з денним перебуванням «Дивосвіт»;
  3. Режим роботи дитячого пришкільного табору;
  4. Штатний склад працівників табору;
  5. Персоніфікований список дітей;
  6. Посадові інструкції працівників табору;
  7. Інструкції з охорони праці для працівників табору;
  8. План – сітка виховних заходів табору.

 У таборі було організоване 2-х разове харчування (сніданок і обід).

Основним змістом виховної діяльності дитячого пришкільного табору є забезпечення необхідних умов для змістовного відпочинку, організації дозвілля дітей, формування  здорового способу життя, творчого і духовного розвитку.

У пришкільному таборі відпочивали 40 учнів (дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки – 19).

Було створено 3 загони: «Українці», «Козачата» та «Патріоти».

Під час роботи пришкільного табору працівники та діти дотримувались правил техніки безпеки та санітарно – гігієнічних вимог.

Кожен день у таборі був насиченим. Особлива увага приділялася заходам національно-патріотичного спрямування. Табір розпочинав свою роботу й закінчував організаційними лінійками. Вихователі проводили свої заняття у цікавій формі та із використанням інноваційних технологій: метод проекту, інтерактивні методи, технологія критичного мислення, ігрові технології. Урізноманітнювали заняття різними формами роботи: метод «Мікрофон», «Незакінчене речення», «Займи позицію». Для організації дозвілля дітей використовувалися різноманітні ігри, ребуси, анаграми, кросворди, інтелектуальні ігри.

Основними завданнями, які ставили перед собою вихователі пришкільного табору були:

  •                      виховувати патріотичне ставлення до Батьківщини, української мови;
  •                      вміння вільно володіти рідною мовою, збагатити словниковий запас;
  •                      вміння бачити і відчувати красу природи;
  •                      створити умови для повноцінного спілкування дітей, зародити в душі кожної дитини любов до рідного краю та повагу до інших;
  •                      розвивати естетичне почуття дітей;
  •                      підтримувати та зміцнювати фізичне, психологічне, духовне та соціальне здоров’я дитини, формувати негативне ставлення до шкідливих звичок;
  •                      виховувати соціальну свідомість, почуття патріотизму;
  •                      організовувати творчі конкурси;
  •                      прищеплювати дітям інтерес до праці, виховувати бажання працювати, поважати трудову діяльність батьків;
  •                   залучати дітей до занять спортом.

Педагогічний досвід вихователів пришкільного табору сприяв розвитку спостережливості і творчої самостійності дітей, фізичної витривалості, інтересу до занять (за допомогою нетрадиційних методів викладання), зміцнення здоров’я, загартовування організму, зміцнення відносин у колективі, взаємовідповідальності, бажання брати активну участь у спільних справах, конкурсах, змаганнях, святах, іграх, лінійках.

Творча група вихователів табору створила програму виховної роботи «Сім див дитинства». Напрямками якої є:

  •                   Диворід
  •                   Дивоцвіт
  •                   Дивогарт
  •                   Дивосвіт
  •                   Дивоколо
  •                   Дивоказ
  •                   Дивограй

Програма охоплює найголовніші напрями виховної роботи і допомагає  чіткому плануванню роботи табору. Програма має незвичайну назву, то саме дивування дитини викликає у неї бажання пізнати, що воно таке – оце диво, і охоче зробити кроки на шляху до його пізнання.

Диворід – диво роду нашого, його історії. Це екскурсії  знайомства з пам’ятними місцями свого краю і виховання поваги до них та бажання в міру дитячих сил захищати їх від руйнування. Реалізації цього напрямку сприяли проведені виховні заходи: патріотична гра «Ігри патріотів Херсонщини», похід до сільського краєзнавчого музею, «Парад вишиванок», тематична лінійка «Ми нащадки козаків», спортивно-інтелектуальна естафета «Стежками рідного краю», віртуальна подорож «Сім чудес України. Видатні українці», конкурс віршів та оповідань «Моя Михайлівка», вікторина «Мій край – моя історія», безліч конкурсів  та багато інших форм роботи з українського народознавства.

Дивоцвіт. Це – святий обов’язок вихователя роздивитися  у дитині притаманні лише їй таланти і допомогти їм розкритися. А талантів так багато, як і дітей. Давати кожному проявити себе, включаючи всіх у діяльність.  У таборі організовано роботу гуртків за інтересами  «Сходинки до поезії» - керівник Соколовська А. Д., «Природа – наш дім» - керівник Довга А. О., «Азбука мистецтва» - керівник Маменчук В.В., «Словниковий дивограй» - керівник Цьомбур Л.О.,    «Витинанки, візерунки – це чудові подарунки» - керівник Паталяк А.І.,  «Олімпієць»  - керівник Довгий І. І.  Ось тут на допомогу дитині і може прийти зацікавлене гостре око вихователя, його повсякденні спостереження за дитячим колективом, постійне і різноманітне спілкування з дітьми. Окрім індивідуальної психолого – педагогічної роботи, в нагоді стануть постійно діючі вернісажі, фотовиставки, виставки творчих робіт, всілякі мистецькі конкурси: «Створення зачісок із підручних матеріалів», свято краси «Міс україночка», свято мужності та сили «Нумо, козаче», «Я – найкращий модельєр» ( створення та презентація костюмів з підручних матеріалів), мандрівка країною Мистецтво, конкурс інсценізацій «Старі казки на новий лад», інсценізація української народної пісні, конкурс малюнків «Ми за мир» та «Козацькому роду нема переводу», творча майстерня «Оберіг для захисника України», виготовлення ляльок-мотанок, загоновий колаж «Долоньки єднання», фестиваль українських пісень і танців. На завершення табірної зміни діти підготували флешмоб «Ми – твої діти, ми – твої квіти, ми, Україно, - надія твоя».

Дивогарт – пропагування здорового способу життя. Відмова від шкідливих звичок. Спрямування дитячих сил на профілактику хвороб і зміцнення здоров’я.  Вихователі привчають дітей дотримуватися режиму дня, раціонально харчуватися, займатися спортом, дотримуватися правил гігієни, активно відпочивати. І, як основа духовного загартовування – доброзичливо ставитися до оточуючих. Доказом цього є безліч проведених у таборі заходів: «Козацькі олімпійські ігри», спортивні змагання «Шануймо спорт з малих літ», «Сильні, спритні, сміливі», табірна спартакіада «Козацькі розваги», спортивна розвага «Поклик джунглів»,  розучування руханок, година народних ігор «Пограймося з нами», чемпіонат табору з футболу, піонерболу, настільного тенісу, гра «Солодке дерево», різноманітні естафетні змагання. Також було організовано перегляд відеороликів про шкідливі звички, мультфільмів про Айболіта та Мойдодира, тренінгове заняття «Я за здоровий спосіб життя», свято здоров’я «Здоровим бути модно», бесіда «В здоровому тілі – здоровий дух».

Дивосвіт. Найбільшу радість і насолоду, найпалкішу любов до рідного краю, до життя викликає спілкування з рідною природою. Тож завданням вихователів на цьому напрямку є виховання екологічної культури дитини та зміцнення її громадської позиції до захисту природи. А сприяли цьому наступні заходи, проведені у таборі: екскурсія «Прекрасне поруч», година праці «Нехай навколишнє милує око», вікторина «Рослинні символи України», презентація «Квіти в українських звичаях», загадки про тварин «Веселий зоопарк», екскурсія михайлівськими стежками, збір рослин для створення екібан та гербарію. Дивоколо. Основне завдання роботи у цьому напрямку – сприяти розвитку інтелектуального потенціалу дитини. Тому серед форм, які взяли на озброєння вихователі, проведення творчих інтелектуальних ігор: конкурс «Відгадайка», вікторина «Моя Україна», вікторина про народні звичаї та традиції українців. Дивоказ – напрямок національно-патріотичного виховання. Найбільше й найдорожче добро в кожного народу — це його Батьківщина. Виховання патріотизму учнів – найголовніше завдання сучасної школи. Для цього в таборі було проведено ряд заходів патріотичного спрямування. Основні з них такі: екскурсії стежками рідного села, вивчення його історії; вікторини «Рослинні символи України», «Моя Україна», «Мій рідний край – моя історія»; патріотична гра «Ігри патріотів Херсонщини», парад вишиванок, конкурс патріотичної пісні, інсценізації української народної пісні, тематична лінійка «Ми нащадки козаків», різноманітні козацькі розваги, конкурс малюнків «Ми за мир» та «Козацькому роду нема переводу», творча майстерня «Оберіг для захисника України» та виготовлення ляльки-мотанки, вивчення народних звичаїв та традицій та ін..

Дивограй – диво гри. Адже для дитини це - справжнє диво, бо саме в грі вона відчуває себе найбільш природно та комфортно. Потяг до гри природний і тому дуже сильний, і, якщо вихователі не допоможуть дитині, вона звернеться до ігор негативного статусу. Перерахувати всі ігри, які проводилися під час всієї табірної зміни дуже важко, тому назвемо найулюбленіші та найцікавіші. Це – гра «Ігри патріотів Херсонщини», веселі старти, «Козацькі розваги», гра – квест «Солодке дерево», «Ігри нашого двору», «Веселі забавлянки», естафета «Михайлівські козаки та козачки»  та багато інших.

Ось такі вони – «Сім див дитинства», кожне з яких, звичайно, може змінюватись для формування громадянської позиції дитини.

Реалізація цієї програми допомогла кожній дитині організувати своє дозвілля, життя, поведінку щоб вона пройнялася народним світоглядом, українським патріотизмом, формувала з дитинства в собі гуманістичну спрямованість громадянина України.

 

Начальник табору                                                  А. Д. Соколовська

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
10 серпня 2018
Переглядів
1966
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку