Звіт про роботу ШКОЛИ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА

Про матеріал
Зразок звіту про роботу ШКОЛИ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА в закладі освіти Може використовуватися в роботі керівником ШМП для роботи з молодими вчителями
Перегляд файлу

Звіт про роботу

«Школи молодого вчителя»

 

З метою допомоги молодим вчителям в закладі освіти продовжує працювати школа молодого вчителя. Провідними завданнями ШМВ є:надання педагогам - початківцям методичної допомоги у розв’язанні першочергових проблем, плануванні та організації роботи з питань модернізації навчально-виховного процесу, подоланні труднощів, створенні необхідних умов для творчої діяльності та самореалізації молодих педагогів, постійному творчому зростанні, формуванні педагогічної майстерності, впровадженні передових методів у викладанні, правильному обиранні форм, методів й засобів навчання.

Оскільки, сучасній школі потрібний новий тип педагога, якому властиві такіякості:

  • розвинена методологічна культура вчителя, його методологічна компетентність в контексті сучасної філософії освіти, здібність здійснювати не тільки традиційне інформаційне накопичення знань, а і методологічно-орієнтовану освіту, яка необхідна людині у професійній діяльності, в умовах постійного зростання вагомості інформації;
  • це спеціаліст з питань розвитку дитини з відповідного предмету, який володіє корекційно-розвиваючими технологіями і технологіями розвиткутворчості;
  • нове професійне мислення педагога, яке складається не тільки з предметнихустановок, але й мотиваційно-ціннісних орієнтацій, відображаючи нові парадигми освіти, нове ціннісне усвідомлення вчителя щодо свого духовного розвитку;
  • науково-педагогічна компетентність педагога, яка забезпечує професійність його діяльності, включаючи нові види професійної грамотності та професійні і особистісно значущі якості, які забезпечують творчу самореалізацію індивідуальності молодого вчителя.

 

Робота «Школи молодого вчителя» була направлена на адаптацію та розвиток молодих спеціалістів у вчительському та учнівському колективах, попередження найбільш серйозних недоліків у їх професійній діяльності, удосконалення форм, методів і прийомів організації й здійснення навчально-виховної діяльності малодосвідченого вчителя, підтримку педагогів при переході на дистанційну систему навчання з березня по травень.

У закладі освіти  у… навчальному році працювало 5 молодих вчителів:

1. ПІБ – вчитель початкових класів.

2. ПІБ – вихователь групи продовженого дня.

3. ПІБ – вчитель іспанської мови.

 

Наставниками молодих учителів були призначені:

1. ПІБ – вчитель англійської мови

 

Кожен молодий вчитель працював над iндивiдуально обраною темою з самоосвiти.  Всi молодi вчителі використовували традицiйнi й iнтерактивнi методи навчання, нестандартнi форми роботи на уроцi, активно долучились до роботи онлайн, використовувалирiзнi форми роботи та опитування учнiв, працювали над розвитком навичоксамостiйної роботи, комунікативних вмiнь, намагались підтримувати дисциплiну на уроцi.

Молоді спеціалісти протягом року отримували наступні методичні консультації щодо організації навчально-виховного процесу:

       правила та основні вимоги щодо складання календарного планування;

       заповненнякласного журналу;

       вивчення документів Міністерства освіти України;

       формування самоосвітньої компетенції учнів;

       врахування принципів диференціації та індивідуалізації навчання;

       використання інноваційних технологій;

       формування життєвих компетентностей;

       оптимальність домашнього завдання;

       результативність уроку (ступінь досягнення мети, якості знань, рівень оволодіння вміннями та навичками).

 

Актуальним у навчанні молодих учителів залишається відві­дування відкритих  уроків за участю адміністрації закладу освіти, наставників: вчителів-предметників та класних керівників. Під час обговорення уроку, аналізуючи його завжди  визначенi не тільки позитивнi моменти в роботi молодого колеги, а й вказано на методичні, організаційні питання, якi потребують бiльшої уваги при пiдготовцi та проведеннi урокiв, позакласних заходів.

Молодим спецiалiстам рекомендовано звернути увагу на:
- ведення шкільної  документацiї
- форми оцiнюванняучнiв
- диференційований пiдхiд до навчання
- дотримання дисциплiни на уроцi
- бiльше уваги придiляти учням з низьким рiвнем знань
- умiння об’єктивно оцiнити знання учнiв
- чiтке пояснення змiстудомашнiх завдань

- мовлення вчителя                                                                                                                                             - врахувати вiдзначенiпiд час проведення урокiв та заходiв поради досвідчених вчителiв, працювати над їх усуненням до кiнця навчального року

- працювати над пiдвищеннямпедагогiчноїмайстерностi молодих вчителiв шляхом покращення рiвнясамоосвiти, проведення самоаналiзу кожного уроку, відвідування урокiв колег, знайомство з досвiдом роботи досвідчених педагогів.

За роботою молодих спеціалістів здійснювався внутрішкільний контроль. Відвідування уроків заступником директора з англійської мови Діденко Т.П. відбувалось з метою систематичного вивчення і надання методичної допомоги у розв’язанні першочергових проблем, подоланні труднощів, з якими зустрівся молодий учитель. Протягом року проходило знайомствомолодихколегізматеріаламипедагогічногодосвідувчителівшколи через презентаціївласногодосвіду, відвідуваннявідкритихуроків та виховнихзаходів.

Під час роботи з молодимиспеціалістамивикористовувалисярізніформироботи:

       індивідуальнабесіда з кожним молодим учителем, у ходіякої

з'ясовувалися їхн нахили, бажання, інтереси;

       вибірметодів і форм навчання відповідно до типу уроку,

       консультація ― облік, оцінювання і контроль навчальних досягнень учнів,

 

Аналіз результативності виховної діяльностівчителя-початківцясвідчить про необхідністьпошукушляхівїївдосконалення. Робота з молодим учителем є систематичною та цілеспрямованою. Однією з необхідних умов успішного професійногозростання молодого вчителя є цілеспрямована й систематична самоосвіта. В цьому напрямку варто працювати всім малодосвідченим педагогам.А також, рекомендовано працювати над усуненням недоліків, реалізацією пропозицій, наданих вчителями-наставниками, самовдосконаленням та самоосвітою.

У … н. р. необхідно:

1.Урізноманітнити структуру роботи і організувати забезпечення належних умов для фахового вдосконалення молодих спеціалістів, які працюватимуть у школі в наступному навчальному році.

2.Продовжити впровадження системи педагогічного наставництва молодих колегшколи.

3.Учителю-наставнику підготувати для кожного молодого вчителяіндивідуальнізавдання з урахуванням їхньої теоретичної та методичної підготовки.

4. Обов’язково провести консультації з питань “Планування роботивчителя-предметника”, “Ведення шкільної документації”, “Планування виховної роботи”.

5. Актуальним у навчанні молодих учителів залишається відвідування уроків колег а також проведення відкритих уроків.

6. Залучати молодих учителів до роботи в шкільних методичних об'єднаннях районних семінарах, круглих столах.

7.  Спрямувати вектор діяльності ШМВ до наступних питань:

  • Успішне входження в професію: уміння чітко орієнтуватися в реальних життєвих та навчально-виховних ситуаціях, братии відповідальність за прийняті рішення
  • Набуття практичних навичок, необхідних у педагогічній роботі
  • Адекватна самооцінка власних досягнень
  • Побудов авласного шляху професійного зростання

 

 

 

 

docx
Додано
28 березня
Переглядів
63
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку