"Звіт учителя музичного мистецтва про виконану роботу"

Про матеріал
У своїй практиці маю досвід роботи з дітьми різних вікових категорій. До роботи підходжу творчо і з любов'ю. Професія учителя музичного мистецтва мені подобається тим, що маю можливість імпровізувати, творити, бути артистом і виконавцем. На мою думку, урок музичного мистецтва є тим самим місцем і цікавим , і надійним для занять музикою з дітьми.
Перегляд файлу

 

У своїй практиці маю досвід роботи з дітьми різних вікових категорій. До роботи підходжу творчо і з любов'ю. Професія учителя музичного мистецтва мені подобається тим, що маю можливість імпровізувати, творити, бути артистом і виконавцем. На мою думку, урок музичного мистецтва є тим самим місцем і цікавим , і надійним для занять музикою з дітьми.

Мета моєї педагогічної діяльності – формування творчої особистості, здатної до саморозвитку і самовдосконалення.

Перед собою ставлю такі завдання:

  •          Розвиток у дітей музичних здібностей
  •          Формування музичної культури
  •          Розвиток образного мислення
  •          Володіння інтонаційною мовою
  •          Робота над дикцією, артикуляцією
  •          Постановка вокального дихання
  •          Робота над чистотою інтонування
  •          Спів без музичного супроводу
  •          Сольний спів
  •          Ансамблевий спів
  •          Виконання пісень в дуетах, тріо, квартетах, хором
  •          Розвиток вокального голосу
  •          Розвиток музичної пам»яті, слуху
  •          Виявлення музично – обдарованих дітей
  •          Зацікавленість дітей музикою та співом

 

Як учитель музичного мистецтва володію вмінням ефективно організувати свою професійну діяльність і спрямувати її на забезпечення високої мотивації у дітей. Для цього використовую різні форми і методи освітнього процесу.

Уроки музичного мистецтва включають активне слухання музики, спів: хоровий та індивідуальний, ознайомлення з основними музичними поняттями та музичну творчість у різних проявах: бесіди, розповіді, музично – ритмічні ігри, інсценування пісень. По відношенню до програми – я залишаю за основу стрижень програми непорушним, додаючи можливість розширювати музичний матеріал на уроках. Щоб творчі прояви дітей носили активний характер я добираю додатковий музичний матеріал для розвитку конкретних творчих навичок, з метою формування мислення залучаю матеріал з інших видів мистецтв, імпровізую в несподіваних ситуаціях, використовую різноманітні форми роботи , які пробуджують активність, зацікавленість. Особливого значення надаю методам стимулюванню мотивації навчально – пізнавальної діяльності дітей. Ці методи, зберігаючи за собою навчальну функцію, сприяють прояву активного пізнавального процесу.

Діти дуже люблять слухати музику, співати пісні під фонограму і в результаті зростає виконавська майстерність дітей. Виконуючи пісні – вони стають самостійними , відчувають себе артистами.

Дуже корисно було б записати чи зняти на відео виконання пісень дітьми на заняттях, а потім усім разом прослухати , проаналізувати. В процесі перегляду вони знайшли б свої помилки, недоліки у виконанні, а також побачили б позитивні моменти.

Я створюю атмосферу довіри, доброзичливості, щоб у дітей виникало бажання висловити свої почуття. З деякими учнями буває важко налагодити контакт, залучити їх до виконання пісень. Скованість, зажатість дитини не дає змоги відразу розкритися , а також проявити свій талант, їм потрібна соблива увага, заохочення. Додаткова похвала і тільки тоді, коли дитина відчуває підтримку – починає проявляти себе.

Однією з найважливіших сторін творчої діяльності на уроках музичного мистецтва є мистецтво управління пізнавальною активністю учнів, тому я не нав»язливо підходжу до теми заняття, сприяю її засвоєнню, пробуджую інтерес дітей, спілкуюся з ними, ставлю навідні запитання в цілях досягнення мети заняття. Займаючись з дітьми музичним мистецтвом , я прийшла до висновку, що всі методи і прийоми залишаються без результату поки в дітях не виник інтерес до музики, співу і не пробуджена самовпевненість. Використовуючи на кожному занятті слухання музики я знайомлю дітей з кращими зразками вітчизняної та зарубіжної музичної культури учнів. Становлення вмінь і навичок музично – слухацької діяльності починаю з пробудження емоцій, формування емоційного відгуку. У процесі слухання музичних творів на уроках музичного мистецтва створюю творчу атмосферу, щоб діти насолоджувалися музикою. Для цього перед слуханням пропоную дітям згадати певні явища, які вони спостерігали в житті, і які пов»язані з музичними образами чи назвою творів , а також уявити зміст твору через складені ними короткі оповідання.

В організації музично – слухацької діяльності виділяю такі основні етапи:

  •          Вступне слово учителя музичного мистецтва
  •          Слухання музичних творів
  •          Бесіда про прослуханий твір
  •          Повторне слухання

Для активізації музично – слухацької діяльності застосовую методичні прийоми вокалізації, тобто проспівую мелодії творів, які вони будуть співати.

На уроках музичного мистецтва діти засвоюють правильну співочу поставу, правильне вокальне дихання, розвивають артикуляцію, дикцію, вчаться не викрикувати під час співу, слухають один одного. До кінця року діти стають ще активніші, зацікавлені у виступах на святах, концертах, конкурсах, співають і хором, і в ансамблі, і індивідуально під фонограму та без. Вони вже багато чого навчились: вміють гарно співати сольно, в дуетах, виконують пісні різних жанрів, застосовують динаміку в пісні, розуміють зміст пісні, передають його за допомогою емоцій.

На уроках музичного мистецтва діти грають в музично – ритмічні ігри, такі, як: «Повтори за мною». «Впізнай, що звучить», «Куди йде дівчинка», «Простукай ритм», «З якої пісні мелодія».

Дуже подобаються учням веселі, швидкі руханки, де вони себе проявляють, як справжні артисти.

Я вважаю, що навчання на моїх уроках музичного мистецтва охоплює комплексне досягнення освітньої, розвиваючої та виховної мети. Програму уроків музичного мистецтва виконано в повному обсязі.

Учитель музичного мистецтва.

docx
Додано
10 листопада
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку