Звіт класного керівника про результати виховної роботи в класному колективі 6 класу за 1 семестр 2021-2022н.р
Виховання - велика справа:
воно вирішує долю людини.
В. Белінський
Сучасне суспільство вимагає виховання самостійних, ініціативних, гармонійно-розвинених, соціально-активних, відповідальних громадян, здатних ефективно взаємодіяти у виконанні соціальних, виробничих і економічних завдань. Виконання цих завдань потребує розвитку особистісних якостей і творчих здібностей людини, умінь самостійно здобувати нові знання та розв’язувати проблеми , орієнтуватися в житті суспільства.
Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволив би їм легко розвиватися у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності яка б дозволяла б їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.
Значну увагу приділяю формуванню конкурентно-спроможної особистості та формуванню комплексу особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною рисою їх повсякденних дій та вчинків - це чесність, порядність, принциповість, дисциплінованість та працьовитість. Вирішити поставлені завдання та досягти основної мети може лише насичене життя класу цікавими справами. Для реалізації виховних завдань був розроблений план роботи з учнями класу на 1 семестр, який охоплює всі напрями виховання. Він містить календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, колективно творчі справи та бесіди і зустрічі з батьками. Програма щоденника класного керівника містить наскрізні проекти на якими працювали в 1 семестрі.
Наскрізний проект “Цінуймо здоров’я- найбільший наш скарб” спрямований на формування у здобувачів освіти ключових компетентностей “ Екологічна грамотність і здорове життя”,” Соціальна та громадянська компетентності”, наскрізної лінії “Здоров’я і безпека”, ціннісних навичок до себе і до людей, до життя, виховання моральності та профілактики негативних явищ в учнівському середовищі: алкоголізму, тютюнопаління, кібербулінгу, торгівлі людьми.
Наскрізний проект “ На крилах інтелекту” спрямований на освоєння здобувачами освіти наскрізної лінії “Громадянська відповідальність”, ключових компетентностей “ Уміння вчитися впродовж життя”,, “Обізнаність та самовираження у сфері культури”, “Соціальна та громадянська компетентності”, виховання ціннісного ставлення до навчання і мистецтва, формування відповідального члена громади і суспільства.
З метою реалізації наскрізних проектів з учнями 6 класу було заплановано та проведено в зазначені терміни наступні заходи:
Значне місце у діяльності класного керівника займала робота з батьками. Проводилися індивідуальні консультації та бесіди для батьків, які не обмежені часовими рамками.
Таким чином, аналіз виховної роботи у відповідності з метою та завданнями показує, що проведена робота сприяла згуртуванню учнівського колективу, інтелектуальному, моральному та фізичному становленню особистості, створенню умов для розвитку творчих здібностей, покращенню рівня мотиваційної сфери дітей, вдалій адаптації учнів в класному колективі, вдалому процесу формування навичок аналізу власних дій та роботи товаришів, та виховання інтелектуальної і творчої особистості здатної жити і творити в умовах сучасного суспільства.