Звіт з діагностичних робіт з хімії.

Про матеріал
Метою діагностичних контрольних робіт було встановлення реального рівня навченості за минулий рік, систематизація знань з курсу “Хімія” та “Основи здоров’я” та планування подальшої коригувальної індивідуальної та групової роботи з учнями 8-11 класів у рамках вивчення предметів природничого циклу. Можливо педагогам стане у нагоді аналіз діагностичних робіт для подальшої роботи із подолання освітніх втрат у закладі.
Перегляд файлу

Звіт з проведення діагностичних робіт з хімії учнів 8-11 класів та основ здоров’я- 9 класів вчителя Матвєєвої В.Є.

 

Метою діагностичних контрольних робіт було встановлення реального рівня навченості за минулий рік, систематизація знань з курсу “Хімія” та  “Основи здоров’я” та планування подальшої коригувальної індивідуальної та групової роботи з учнями 8-11 класів у рамках вивчення предметів природничого циклу.

 

Провідним принципом  добору завдань  була компетентнісна спрямованість, а формою подання – тестові завдання різних типів  (з вибором однієї чи кількох відповідей, завдання на відповідність чи послідовність) та завдання відкритого типу,що потребують вміння опрацьовувати загальні схеми реакцій, працювати із використанням формул та розв’язувати типові розрахункові задачі.

При складанні завдань обрані ключові теми навчання за минулий навчальний рік.

Підсумки діагностувальних робіт показали наступні результати:

 

Клас, предмет

К-ть учнів

Фактична к-ть учнів на КР

Низький

Середній

Достатній

Високий

8а Хімія

16

9

22

67

11

0

8б Хімія

15

13

23

47

15

15

9а Хімія

13

8

25

0

50

25

9б Хімія

13

9

44

22

22

12

9а Осн.зд.

13

12

0

25

67

8

9б Осн.зд.

13

4

0

0

50

50

10а Хімія

22

13

15

15

61

9

10б Хімія

22

15

6

6

54

34

11а Хімія

20

6

50

50

0

0

11б Хімія

18

9

11

33

56

0

 

 

 

 

Висновки та рекомендації після проведення роботи

 

Загальні рекомендації:

1.Продовжувати широко залучати офлайн та онлайн учнів до виконання діагностичної роботи,незалежно від рівня складності;

2.Підвищувати рівень вмотивованості учнів при виконанні роботи, замінюючи  негативне ставлення від оцінки за діагностичне оцінювання на більш позитивне споглядання за індивідуальною траєкторією зростання рівня навичок учня з того чи іншого предмета;

3.Своєчасно доводити до батьків і учнівства результати діагностичних робіт з подальшим аналізом та бажанням співпрацювати з метою усунення прогалин у базових знаннях з предметів, що можуть зменшувати якість і комфорт навчання в поточному році.

Особисті рекомендації:

Предмет

Клас

Примітка/рекомендація

Хімія

Повторити поняття “окиснення”, правила поводження в хімічному кабінеті, поняття “розчин”, “фізичні властивості речовин”, “масова частка елемента у складній речовині”

Хімія

Повторити правила “проста речовина”, “складна речовина”, “відносна атомна маса”, “фізичні властивості речовин”

Хімія

Повторити “Хімічні властивості кислот”

Хімія

Повторити “Класифікація оксидів”, номенклатура кислот

Осн.здор.

Повторити тему “Репродуктивне здоров’я”, поняття “віктимна поведінка”, “ІПСШ”, “гендер”

Осн.здор.

Повторити поняття “соціальне здоров’я”, “деструктивні соціальні угрупування”, повторити правила “Безпека в Інтернеті”

Хімія

10а

Повторенню підлягає тема “Хімічні властивості карбонових кислот”

Хімія

10б

Повторенню підлягає тема “Амінокислоти”

Хімія

11а

Повторенню підлягає “Класифікація спиртів”, номенклатура спиртів, органічних кислот

Хімія

11б

Повторенню підлягає тема “Класифікація оксигеновмісних сполук”, номенклатура оксигеновмісних сполук,хімічні властивості органічних кислот

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 11 клас, Інші матеріали
Додано
28 жовтня
Переглядів
535
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку