Презентація про розвиток творчих здібностей молодших школярів.З досвіду роботи вчительки початкових класів Жовкинівської гімназії Володимирецької селищної ради Мамчик Н.М.
Презентація досвіду роботи вчителя початкових класів Жовкинівської загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів
Номер слайду 2
Освіта – вища Категорія – спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії,”старший вчитель” Педагогічний стаж – 26 років Посада – вчитель початкових класів Проблема, над якою працюю “ Формування самоосвітньої компетентності молодших школярів” Педагогічне кредо “Учитись важко ,а учить ще важче ,але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще , то й сам сягнеш нової висоти”
Номер слайду 3
Номер слайду 4
створює оптимальні умови для розвитку творчої особистості; сприяє виконанню завдань Державного стандарту початкової освіти; розвиває позитивну мотивацію учнів до пізнавальної діяльності; забезпечує особистісно-зорієнтовану модель навчання,діяльнісний та компетентнісний підхід; робить можливим оригінальний підхід до сучасного уроку.
Номер слайду 5
Гуманістичний принцип організації освіти Впровадження різноманітних форм роботи Активні методи навчання Нестандартні уроки Розвиток фантазії, уяви Пошукові завдання, евристичні бесіди, самостійні роботи з елементами творчості Організація роботи в парах, в групах, індивідуальний підбір завдань
Номер слайду 6
Творчо планує систему уроків Активно шукає нові ідеї Використовує сучасні психолого-педагогічні концепції навчання Розвиває мислення учнів, інтерес до предмета Розвиває в учнів навички навчальної праці Знаходить спільну мову з дітьми Проводить нестандартні уроки Здійснює індивідуальний підхід у навчанні Творчий педагог
Номер слайду 7
Номер слайду 8
1. Гра, як основна діяльність дитини . 2. Інтерактивні методи . 3. Елементи технології « Крок за кроком » 4. Метод «Мозкового штурму» . 5. Особистісно–орієнтоване навчання . 6. Здоров’язберігаючі технології . 7. Театралізована діяльність .
Номер слайду 9
Нестандартне мислення Оригінальність ідей Інтерес до пошукової діяльності Неформальне самовираження Активно-вольові дії, спрямовані на досягнення мети Творчий пошук прийомів і засобів вирішення проблемних ситуацій Вільний вибір форм і засобів діяльності
Номер слайду 10
Гра Твори і творчі диктанти Частково – пошукові завдання Завдання з декількома варіантами вирішення Розвиваючий канон Інтелектуальні атаки Складання дітьми завдань до уроків
Номер слайду 11
Інтелектуальна гра “Незвичайні випробування в країні Мовознавців” Дидактична гра “Будь уважним”
Номер слайду 12
Осінь золота радість принесла : Яблучок й грушок повний козубок ! Птахи сизокрилі в вирій полетіли . Ми їх не забудем , всіх чекати будем . Ковальчук Віра Мій малесенький куточок - це рідненький милий край! Я живу в селі Жовкині , Що для мене – справжній рай ! Тут співаю і танцюю, Тут пізнала я життя . Маму й тата тут люблю я, й вірю в краще майбуття ! Мамчик Вікторія
Номер слайду 13
Скількома способами можна розділити прямокутник на 4 рівні частини? Покажіть всі можливі варіанти.
Номер слайду 14
Це вправа, яка складається із шести просторово організованих елементів, що зв’язані між собою логічним, асоціативним чи іншим зв’язком. Венера ? 3 1 2 6 1 0 другий п Фобос ч ? ? ? 5 0 ? перший с Сонце с 2 2 0 ? ? 1 ? ? Рід іменника. Кількість складів у слові Відміна Кількість букв , що повторюються. Кількість букв у слові. Кількість букв у закінчені. Кількість букв «о» в слові. Номер наголошеного складу Астрономія.
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Щоб любові вогонь не згас, Щоб віддать дітям серце і душу, Я щоранку заходжу в клас, Я – учитель , я вчити мушу...