Звіт
про підсумки навчально-виховної роботи за I семестр 2022-2023 навчальногого року класного керівника та майстра виробничого навчання
59 групи професія « Перукар (перукар-модельєр) »
Система виховної роботи в групі заснована на ідеї педагогіки життєтворчості, сприяє становленню і розвитку особистості здобувача освіти, створенню ситуації успіху та самореалізації дитини. В учнівському колективі створено громадсько-освітній простір виховання дітей: виховання в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, що дає суспільству модель ціннісних відносин. Основою виховного процесу є людина як найвища цінність. Виховна система - це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. В групі 59 (периший курс) за спеціальністю «Перукар (перукар-модельєр) » за списком навчається 30 здобувачів освіти з них: 26 дiвчат i 4 хлопцiв. В групі навчається один здобувач освіти пільгової категорії: Балабан Дарья (сирота під опікою) . В групі за І півріччя атестовані з усіх предметів – 30 здобувачів освіти, не атестовані – 0 здобувач освіти.
Здобувачі освіти, які мають початковий рівень – 0.
Здобувачі освіти, які мають середній рівень – 19.
Здобувачі освіти, які мають достатній рівень – 11.
Здобувачі освіти, які мають високий рівень – 0.
Здобувачі освіти, які мають середній бал 7.0 та будуть отримувати стипендію –
У І семестрі в зв’язку з повномасштабним вторгненням здобувачі освіти 59 групи навчались за дистанційною формою та змішаною формою навчання. З початком війни всі здобувачі освіти 59гр. (як місцеві, так і ті, що проживають за межами Овідіополя) знаходилися вдома та під час виробничого навчання приходили до навчального закладу. Всі були попереджені про особливий стан в державі та під час повітряних тривог завжди знаходились в бомбосховищі.
На початку навчального року серед здобувачів освіти було обрано актив групи:
ВИХОВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СПРЯМОВАНО ЗА ПРИНЦИПАМИ:
ВИХОВАННЯ РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ :
Розвиток особистості учнів не припиняється й у позаурочний час. Діти охоче приймають участь у підготовці та проведені позаурочних заходів, а саме :
1.Флешмоб «Голуб миру» до Міжнародного Дня миру.
2. Гуманне ставлення до тварин.
3.Смаколики для тих хто на передовій.
4.Відправлення посилки та окопних свічок для ЗСУ.
5.Виховна година до Дня захисника та захисниці України.
6.Акція «Осінній диво грай.»
7.Благодійна акція «Смілива гривня».
8.Виховна година «Свічка в пам'ять голодомору».
9. Акція «Мої квіти під вікном»
10.Виховна година «Ми українці: честь і слава незламним».
11. Проходження виробничого навчання. Під час якого здобувачі освіти навчилися тримати правильно гребінець та ножиці, укладання волосся.
12. Ознайомлюваний семінар з здобувачами освіти в салоні краси «Арт Ангел».
Наш час проведення в бомбосховищі проходить не даремно. Багато здобувачів освіти навчилися грати в шахи та шахмати.
Здобувачі освіти є учасниками всеукраїнських онлайн конкурсів та олімпіад
Активні і у шкільних конкурсах та предметних тижнях. Так здобувачі освіти взяли участь у таких предметних тижнях:
Виховна діяльність здійснювалась у відповідності до наступних ключових напрямів:
• військово-патріотичне виховання;
• громадсько-правове виховання;
• екологічне виховання;
• художньо-естетичне виховання;
• родинно-сімейне виховання;
• моральне виховання;
• профорієнтаційне виховання;
• превентивне виховання
• формування здорового способу життя;
• розвиток творчих здібностей.
Та відповідно до основних орієнтирів виховання:
• ціннісне ставлення до себе;
• ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;
• ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
• ціннісне ставлення до праці;
• ціннісне ставлення до природи;
• ціннісне ставлення до культури і мистецтва.
Основною метою у вихованні учнів у 2022-2023 навчальному році є продовження формування громадянина, патріота, інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової протистояти ворогам Батьківщини та асоціальним впливам, вміння вирішувати особисті проблеми, творити себе і оточуючий світ.
Серед основних завдань — національно-патріотичне виховання на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей, забезпечення фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, формування соціально зрілої творчої особистості, громадянина України і світу, підготовка учнів до свідомого вибору сфери життєдіяльності та підвищення відповідальності сім'ї за освіту і виховання дітей.
З метою поширення правових знань, підвищення рівня правової освіти, профілактичної та превентативної роботи, а також забезпечння повноцінного розвитку дітей і молоді, охорони та зміцнення їхнього здоров’я, формування фізичних здібностей особистості у 2022-2023 навчальному році було проведено такі заходи:
ВИСНОВКИ
Виходячи з аналізу виховної роботи за І семестр 2022-2023 навчального року, слід відзначити, що незважаючи на ряд позитивних зрушень в житті класного колективу є ряд негативних, а саме: поки що не вдалося поставити рівень успішності групи на належний рівень, значно погіршилася поведінка на уроках, потрібно більш широко використовувати досвід та уміння членів класного колективу у громадському житті школи. Однак здобувачі освіти мають значний інтелектуальний та творчий потенціал, який за оптимальних умов може розкритися і сприяти всебічному гармонійному розвитку учнівської спільноти загалом та кожної особистості окремо. Саме тому виховна робота у групі має бути спрямована на розкриття та реалізацію учнівської творчості в контексті формування відповідального ставлення до своїх обов’язків та поведінки, потрібно продовжити роботу щодо виховання активної життєвої позиції та лідерських якостей через учнівське самоврядування в класі, сприяти тому, щоб зміст та форми колективної творчої діяльності допомагали кожному знайти себе та самовизначитися.
Класний керівник -------------------- І.О. Трофімова
Майстер в/н --------------------- М.Л. Коваленко