Звук [м]. Мала буква м. Читання складів і слів з вивченими літерами. День гарбуза.

Про матеріал
Цікавий урок з української мови. на тему: Звук [м]. Мала буква м. Читання складів і слів з вивченими літерами. День гарбуза. Можно провести як інтегрований урок з предметом Я Досліджую Світ. Тематика уроку перетинається з днем гарбуза.
Перегляд файлу

Тема: Звук [м]. Мала буква м. Читання складів і слів з вивченими літерами. День гарбуза.

Мета:

-         ознайомити дітей із звуками [м],[м’] їх артикуляцією, з буквами М м, що його позначають; формувати в учнів уміння читати прямі та обернені склади із літерою «ем» та вивченими голосними; удосконалювати навички звукового аналізу слів. Розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять, творче мислення, правильне мовлення;

-         розширити знання учнів  про гарбуз;

познайомити з історією,лікувальними властивостями гарбуза;

-         виховувати любов і повагу до народних традицій та звичаїв нашого народу.

 

                                          Хід уроку

    I.Організація  класу.

-         Діти сьогодні в нашому класі свято – а саме про що?Ви дізнаєтесь коли відгадаєте загадку.

На городі виріс дужий,

Круглий, жовтий і байдужий

До червоних помідорів,

До капусти і квасолі.

Хто цей гордий карапуз?

Здогадалися?…

(гарбуз)

-         Так, звісно це гарбуз.  І ми поповнимо наші знання про цей овоч. І вивчемо ту літеру яку він принесе.

-         Вправа «Мій настрій».

II.Актуалізація знань учнів.

  1. Бліц-опитування

-         Які літери ми уже вивчили?

-         Який звук позначає літера «а» («о у и і е»)?

-         Які це звуки? Як ми їх ми позначаємо у звуковій моделі слова?

-         Як ми позначаємо приголосні звуки тверді? Мякі?

  1. Гра "Знайди пару"

- До карток з друкованими буквами доберіть відповідні рукописні.

Учні називають букви, що позначають голосні та приголосні. Пояснюють, чим вони відрізняються.

III .Вивчення нового матеріалу.

-         Але гарбуз прийшов не один, а приніс нам нову  літеру.

Звук [м] позначається на письмі буквою «ем». Повторіть назву букви. Буква «ем» є велика і мала. (Учитель демонструє картки з літерами.)
— Велику букву вживають на початку речення, коли пишуть імена чи прізвища.
Наш Гарбузик запитує у вас, які ви знаєте імена, що починаються на букву «ем»? (Учні називають імена.)
Але спочатку пригадаємо, як сидіти за партою під час читання.

-         Гарбузик хоче з вами погратися в одну гру.

  1. Гра  «Подарунок від гарбуза».

 

Ось у мене є гарний подарункова коробка. З коробки я буду виймати подарунки, разом будемо вимовляти ці слова і визначати позицію нових звуків у словах.

Мило, сумка, помада, миска, шампунь, лимон, машина.

  1. Робота за Букварем

— Роздивіться малюнки в Букварику. Що зображено на цих малюнках? Знайдіть до кожної звукової схеми відповідний малюнок.
— Діти, подумайте, кого зі своїх друзів побачив на сторінках Букварика Гарбузик?

-         Так справді Читалочку, яка принесла вам склади та слова які потрібно прочитати.

 

-Молодці! А тепер складемо речення про те хто де живе. Працюємо за малюнками.

 

IV. Узагальнення вивченого матеріалу.

  1. Нейрогімнастика.
  2. Робота в зошиті.

-         Прописати друковану літеру М.

-         З’єднати відповідні малюнки зі схемами.

V. Підсумок
— Молодці! Гарбузик  зрадів, що ми виконали завдання правильно та швидко. Але хоче дещо перевірити.
— З яким звуком ознайомились сьогодні?
— Яку букву позначає цей звук?
— Назвіть слова, де ця буква зустрічається на початку й у кінці слова.
— Вам сподобався урок? А ось і наші подарунки. (Учитель роздає подарунки.) У вигляді листівок з маленьким гарбузиком.


 

 

 

docx
Додано
21 листопада 2023
Переглядів
170
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку