Звук [ш], вивчення букв Ш, ш. Звуко-буквені зіставлення. Формування аудіативних умінь за віршем. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання

Про матеріал
Презентація "Звук [ш], вивчення букв Ш, ш. Звуко-буквені зіставлення. Формування аудіативних умінь за віршем. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання" До підручника М.Д Захарійчук
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Звук [ш], вивчення букв Ш, ш. Звуко-буквені зіставлення. Формування аудіативних умінь за віршем. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання. Навчання грамоти. Читання

Номер слайду 2

Організація класу Ось і дзвоник дав сигнал,Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо,І урок розпочинаймо!

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Абетка-малятко. Взято з каналу «Уроки Тітоньки Сови». Оригінальне посилання https://www.youtube.com/watch?v=-hx. Llb. FRD2 M

Номер слайду 5

Розглянемо зразок букви. Поміркуй, на що вона схожа?

Номер слайду 6

Робота за букварем с.28 . Звуко-буквені зіставлення

Номер слайду 7

Словникова робота. Назвіть слова зі звуком [ш]

Номер слайду 8

Читання складів та слів с.28

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Повтори прочитане.

Номер слайду 11

«Збери» слова-назви намальованих предметів. Поділи на склади слово, у якому дві букви ш с.28 Вшниі, шаркептик, шмкруаа,шшпииан, аачкш. Вишні, шкарпетки, мурашка,шипшина, чашка. Шип-ши-на

Номер слайду 12

Фізкультхвилинка

Номер слайду 13

Прочитай вірш тихо, а потім голосно. Який звук повторюється часто? С.29 — Шерех-шерех-шерехи —шурхотіли реп’яхи.— Ні душі, ні душі, —шелестіли комиші.— Хто прийшов,хто прийшов?— Шерех шляхом пішки йшов.

Номер слайду 14

На шляху Шереха трапляються слова, у яких він «витоптав» букви та склади. Віднови слова, прочитай с.29шумитьмишкапшеничкастежкашулікаховрашок

Номер слайду 15

Прочитай твердження і поясни його с.29

Номер слайду 16

Рефлексія. Оберіть відповідну цеглинку лего.

pptx
Додано
26 січня 2023
Переглядів
569
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку