Презентація "Звук [ш], вивчення букв Ш, ш.
Звуко-буквені зіставлення. Формування аудіативних умінь за віршем. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання" До підручника М.Д Захарійчук
Звук [ш], вивчення букв Ш, ш. Звуко-буквені зіставлення. Формування аудіативних умінь за віршем. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання. Навчання грамоти. Читання
Номер слайду 2
Організація класу Ось і дзвоник дав сигнал,Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо,І урок розпочинаймо!
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Абетка-малятко. Взято з каналу «Уроки Тітоньки Сови». Оригінальне посилання https://www.youtube.com/watch?v=-hx. Llb. FRD2 M
Номер слайду 5
Розглянемо зразок букви. Поміркуй, на що вона схожа?
Номер слайду 6
Робота за букварем с.28 . Звуко-буквені зіставлення
Номер слайду 7
Словникова робота. Назвіть слова зі звуком [ш]
Номер слайду 8
Читання складів та слів с.28
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Повтори прочитане.
Номер слайду 11
«Збери» слова-назви намальованих предметів. Поділи на склади слово, у якому дві букви ш с.28 Вшниі, шаркептик, шмкруаа,шшпииан, аачкш. Вишні, шкарпетки, мурашка,шипшина, чашка. Шип-ши-на
Номер слайду 12
Фізкультхвилинка
Номер слайду 13
Прочитай вірш тихо, а потім голосно. Який звук повторюється часто? С.29 — Шерех-шерех-шерехи —шурхотіли реп’яхи.— Ні душі, ні душі, —шелестіли комиші.— Хто прийшов,хто прийшов?— Шерех шляхом пішки йшов.
Номер слайду 14
На шляху Шереха трапляються слова, у яких він «витоптав» букви та склади. Віднови слова, прочитай с.29шумитьмишкапшеничкастежкашулікаховрашок