КАЛЕНДАРНЕ планування це розподіл у часі: окремих тем із врахуванням кількості годин, що визначаються програмою на кожну тему кількість тижневих годин (визначених навчальним планом) і розкладом навчальних занять.
№ |
Дата |
Т е м а |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
І семестр |
|||
1. |
|
Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я. Життєво важливі способи пересування людини. Постава-як основа здоров’я. |
має уявлення про: • фізичну культуру як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я; • значущість правильної постави; називає: • життєво важливі способи пересування людини; |
2. |
|
Режим дня. Особиста гігієна. Спортивний одяг та взуття. Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури. |
має уявлення про:
• режим дня; • предмети спортивного одягу та взуття; |
3. |
|
Олімпійські ігри. |
має уявлення про: зародження Олімпійських ігор;називає: • де і коли зародилися Олімпійські ігри; |
Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики |
|||
4. |
|
Бесіда «Правила безпеки та поведінки на заняттях з гімнастики». Організуючі вправи: основна гімнастична стійка; шикування в шеренгу. Загально підготовчі вправи: вправи без предметів з імітацією із скакалками. Розмикання приставними кроками в колоні, у шерензі, у колі. Гра “Слухай сигнал» |
виконує: |
5. |
|
Бесіда «Правила безпеки та поведінки на заняттях з гімнастики» Ходьба: пересування на носках; з високим підніманням стегна; з підніманням прямих ніг уперед і на носках; із закиданням гомілки; стрибки на одній і двох ногах на місці. Акробатика: групування; перекати у групуванні; перекат убік. . Гра “Слухай сигнал» |
виконує: |
6. |
|
Правила т/б. Організуючі вправи: основна гімнастична стійка; шикування в шеренгу. Стрибки на одній і двох ногах на місці. Вправи на положення тіла в просторі: сіди, упори, виси. Нахил тулуба із положення сидячи, підтягування у висі лежачи. Гра «Театр звірів». |
виконує: безпеки на уроках фізичної культури |
7. |
|
Правила т/б. Організуючі вправи: шикування в колону по одному. Загально підготовчі вправи: вправи без предметів з імітацією. Вправи на положення тіла в просторі: сіди, упори, виси. Нахил тулуба із положення сидячи, підтягування у висі лежачи. Гра «Театр звірів». |
виконує: |
8. |
|
Правила т/б. Організуючі вправи: шикування в колону по одному. Загальнопідготовчі вправи: вправи без предметів з імітацією. Стрибки з просуванням. Танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп.Гра «Життя лісу» |
виконує: |
9. |
|
Правила т/б. Організуючі вправи: шикування в коло. Загальнопідготовчі вправи: комплекс вправ ранкової гімнастики. Акробатика: групування; перекати у групуванні; перекат убік. Рухлива гра «Життя лісу» |
виконує: |
10. |
|
Правила т/б. Організуючі вправи: шикування в коло; розмикання на інтервал піднятих у сторони рук. Загальнопідготовчі вправи: комплекс вправ ранкової гімнастики . Рухлива гра «Життя лісу» |
виконує: |
11. |
|
Правила т/б. Організуючі вправи: шикування в коло; розмикання на інтервал піднятих у сторони рук. Загальнопідготовчі вправи: комплекс вправ ранкової гімнастики. Акробатика: групування; перекати у групуванні; перекат убік. Гра «Літає – не літає» |
виконує: |
12. |
|
Правила т/б. Загальнопідготовчі вправи для формування правильної постави. Рівновага (гімнастична лава, низька колода): ходьба з високим підніманням колін; присідання з різними положеннями рук; зіскок вигнувшись з фіксуванням основної стійки. Рухлива гра «Літає – не літає» |
виконує: |
13. |
|
Організуючі вправи: основна гімнастична стійка. Акробатика: групування; перекати у групуванні; перекат убік. Рухлива гра «Літає – не літає» |
виконує: |
14. |
|
Правила т/б. Ходьба: пересування на носках; з високим підніманням стегна; з різним положенням рук. Рівновага (гімнастична лава, низька колода): ходьба з високим підніманням колін; присідання з різними положеннями рук; зіскок вигнувшись з фіксуванням основної стійки. Рухлива гра “На свої місця” |
виконує: |
15. |
|
Правила т/б. Загальнопідготовчі вправи: вправи для формування правильної постави. Акробатика: групування; перекати у групува -нні; перекат убік. Рухлива гра “На свої місця” |
виконує: |
16. |
|
Правила т/б. Загально підготовчі вправи: вправи для профілактики плоскостопості. Акробатика: групу вання; перекати у групуванні; перекат убік. Рухлива гра “На свої місця” |
виконує: |
17. |
|
Правила т/б. Організуючі вправи: основна гімнастична стійка. Біг з високим підніманням стегна; з підніманням прямих ніг уперед і на носках; із закиданням гомілки. Стрибки з поворотом на 90 градусів. Розмикання приставними кроками в колоні, у шерензі, у колі. Рухлива гра «Швидко стати в шеренгу» |
виконує:
|
18. |
|
Правила т/б. Організуючі вправи: шикування в колону по одному; Елементи акробатики: групування (лежачи, сидячи),перекати в групуванні, перекид боком. Рухлива гра “Тихо-гучно” |
виконує: |
19. |
|
Правила т/б. Організуючі вправи: шикування в колону по одному. Елементи акробатики: групування (лежачи, сидячи),перекати в групуванні, перекид боком. Рухлива гра «Переліт птахів» |
виконує: |
20. |
|
Правила т/б. Загально підготовчі вправи: вправи для формування правильної постави. Вправи на положення тіла в просторі: сіди, упори, виси. Нахил тулуба із положення сидячи, підтягування у висі лежачи. Рухлива гра “Секретне завдання” |
виконує: |
Вправи для оволодіння навичками пересувань |
|||
21. |
|
Життєво-важливі способи пере -сування людини. Постава - як основа здоров’я. Режим дня. Особиста гігієна. Спортивний одяг та взуття. Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури. Рухлива гра «Ой, у полі жито» |
має уявлення життєво важливі способи пересування людини;
про предмети спортивного одягу та взуття; |
22. |
|
Бесіда «Правила поведінки і безпеки на заняттях». Організуючі та загальнопідготовчі вправи. Біг на 30 м: старт; положення тулуба і рук; фінішування. Рухлива гра “По гриби” |
виконує: |
23. |
|
Бесіда «Правила поведінки і безпеки на заняттях». Організуючі та загальнопідготовчі вправи. Біг на 30 м: старт; положення тулуба і рук; фінішування. Рухлива гра «Ой, у полі жито» |
виконує: |
24. |
|
Правила т/б. Бесіда «Одяг і взуття для занять». Організуючі та загальнопідготовчі вправи. Рухлива гра « Кіт і миша». Танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп. Гра “По гриби” |
виконує: |
25. |
|
Правила т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Біг по дистанції. Рухлива гра «Вовк і коза». Танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп. Гра “До своїх прапорців» |
виконує: |
26. |
|
Правила т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Біг на ЗО м: старт; фінішування; біг по дистанції. Рухлива гра “До своїх прапорців» |
виконує: |
27. |
|
Правила т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Біг на ЗО м; положення рук і тулуба; фінішування; біг по дистанції. Рухлива гра “Ми весела дітвора» |
виконує: |
28. |
|
Правила т/б. Бесіда «Як правильно бігати і стрибати». Організуючі та загально підготовчі вправи. Спритність: «човниковий» біг 4x9. Рухи руками та положення ступні. Рухлива гра “Ми весела дітвора» |
виконує: |
29. |
|
Правила т/б. Бесіда «Як правильно бігати і стрибати». Організуючі та загально підготовчі вправи. Спритність: «човниковий» біг 4x9. Рухи руками та положення ступні. Рухлива гра “Виклик номерів” |
виконує: |
30. |
|
Правила т/б. Бесіда «Як правильно бігати і стрибати». Організуючі та загально підготовчі вправи. Спритність: «човниковий» біг 4x9. Рухи руками та положення ступні. Рухлива гра “Виклик номерів” |
виконує: |
31. |
|
Правила т/б. Бесіда «Про режим дня». Організуючі вправи. Стройові та загальнопідготовчі вправи. Швидкість: біг на ЗО м. Рухлива гра «Вовк у рові». |
виконує: |
32. |
|
Правила т/б. Бесіда «Про режим дня». Організуючі вправи. Стройові та загальнопідготовчі вправи. Швидкість: біг на ЗО м. Рухлива гра «Вовк у рові». |
виконує: |
33. |
|
Правила т/б. Бесіда «правила осо бистої гігієни». Організуючі впра ви. Стройові та загально підготовчі вправи. Рухлива гра «Гречка». Танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп. Гра “Будиночки” |
виконує: |
34. |
|
Правила т/б. Бесіда «Щоденник здоров'я». Організуючі вправи. Стройові та загально підготовчі вправи. Гнучкість: нахил тулуба вперед з положення сидячи. Рух -лива гра «Вудочка». Танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп. Гра “Будиночки” |
виконує: |
35. |
|
Правила т/б. Бесіда «Щоденник здоров'я». Організуючі вправи. Стройові та загально підготовчі вправи. Гнучкість: нахил тулуба вперед з положення сидячи. Рух -лива гра “Іподром”. |
виконує: |
36. |
|
Правила т/б. Організуючі вправи. Стройові та загально підготовчі вправи. Сила: підтягування на низький перекладині. Рухлива гра “Іподром”, |
виконує: |
37. |
|
Правила т/б. Організуючі вправи. Стройові та загально підготовчі вправи. Спритність «човниковий» біг 4x9 м. Рухлива гра “Горобці й ворони”. |
виконує: |
38. |
|
Правила т/б. Організуючі вправи. Стройові та загально підготовчі вправи. Спритність «човниковий» біг 4x9 м. Рухлива гра “Горобці й ворони”. |
виконує: |
39. |
|
Правила т/б. Організуючі вправи. Загально підготовчі вправи. «Човниковий» біг 4x9 м (4x1 Ом). Рухлива гра “Горобці й ворони” |
виконує: |
40. |
|
Правила т/б. Організуючі вправи. Загально підготовчі вправи. «Човниковий» біг 4x9 м (4x1 Ом). Рухлива гра “Ловіння мавп” |
виконує: |
41. |
|
Правила т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Біг на 400 і 500 м. чергування вдиху і видиху. Рухливі ігри «Птахи», «Сірий вовк». Танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп. Гра “Ловіння мавп” |
виконує: |
42 |
|
Правила т/б. Бесіда «Про рівень фізичного розвитку молодшого школяра». Організуючі та загально підготовчі вправи. Біг: 400 і 500 м: чергування вдиху і видиху. Рухлива гра «Садіння картоплі» |
виконує: |
Вправи для опанування навичками володіння м’ячем |
|||
43 |
|
Бесіда «правила поведінки та безпеки». Організуючі та загальнопідготовчі вправи. Стійки та переміщення: стійка гравця в різних іграх; пересування зі зміною швидкості і напрямку руху. Вправи з м'ячем: ловіння м'яча, що котиться по землі; підкидання м'яча двома руками вгору та ловіння його. |
виконує: |
44 |
|
Правила т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Вправи з м'ячем малим : тримання м’яча, підкидання м’яча лівою і правою рукою. Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м. Рухлива гра “Хто влучніше?” |
виконує: |
45 |
|
Правила т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Вправи з м'ячем: поняття про передачу; ловіння та передача м'яча, що летить на рівні обличчя; кидки м'яча двома руками в позначку (мішень) та ловіння його. Рухлива гра “Хто влучніше?” |
виконує: |
46 |
|
Правила т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Вправи з м'ячем: поняття про передачу; ловіння та передача м'яча, що летить на рівні обличчя; кидки м'яча двома руками в позначку (мішень) та ловіння його. Рухлива гра «Кенгуру» |
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; |
47 |
|
Правила т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Вправи з м'ячем: поняття про передачу; ловіння та передача м'яча, що летить на рівні обличчя; кидки м'яча двома руками в позначку (мішень) та ловіння його. Рухлива гра“ Хто влучніше?” |
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; перекидання м’яча у парах; удари м’яча об підлогу однією та двома руками; ведення м’яча на місці правою і лівою рукою. |
48 |
|
Правила т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Вправи з м'ячем: поняття про передачу; ловіння та передача м'яча, що летить на рівні обличчя; кидки м'яча двома руками в позначку (мішень) та ловіння його. Рухлива гра «Жива мішень» |
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; ведення м’яча носком у кроці; зупинка м’яча, що котиться підошвою; ведення м’яча носком; удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу; дотримується правил: безпеки під час занять з м’ячем. |