1 клас. Календарне планування з фізичної культури І семестр

Про матеріал

КАЛЕНДАРНЕ планування це розподіл у часі: окремих тем із врахуванням кількості годин, що визначаються програмою на кожну тему кількість тижневих годин (визначених навчальним планом) і розкладом навчальних занять.

Перегляд файлу

Дата

                Т е м а

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

І семестр
            Теоретико-методичні знання

1.

 

Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я. Життєво важливі способи пересування людини. Постава-як основа здоров’я.

має уявлення про:

• фізичну культуру як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я;

• значущість правильної постави;

називає:

• життєво важливі способи пересування людини;

2.

 

Режим дня. Особиста гігієна. Спортивний одяг та взуття. Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури.

має уявлення про:

• режим дня;
називає:

• предмети спортивного одягу та взуття;

3.

 

Олімпійські ігри.

має уявлення про:

зародження Олімпійських ігор;

називає:

• де і коли зародилися Олімпійські ігри;

                                       Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики

4.

 

Бесіда «Правила безпеки та поведінки на заняттях з гімнастики». Організуючі вправи: основна гімнастична стійка; шикування в шеренгу. Загально підготовчі вправи: вправи без предметів з імітацією із скакалками. Розмикання приставними кроками в колоні, у шерензі, у колі. Гра “Слухай сигнал»

виконує:
основну гімнастичну стійку; шикування в шеренгу;
загально підготовчі вправи: вправи без предметів з імітацією із скакалками; розмикання приставними кроками в колоні, у шерензі, у колі;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

5.

 

Бесіда «Правила безпеки та поведінки на заняттях з гімнастики» Ходьба: пересування на носках; з високим підніманням стегна; з підніманням прямих ніг уперед і на носках; із закиданням гомілки; стрибки на одній і двох ногах на місці. Акробатика: групування; перекати у групуванні; перекат убік. . Гра “Слухай сигнал»

виконує:
ходьбу: пересування на носках;
з високим підніманням стегна;
з підніманням прямих ніг уперед і на носках; із закиданням гомілки;
стрибки на одній і двох ногах на місці. групування;
перекати у групуванні;
перекат убік.
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

6.

 

Правила т/б. Організуючі вправи: основна гімнастична стійка; шикування в шеренгу. Стрибки на одній і двох ногах на місці. Вправи на положення тіла в просторі: сіди, упори, виси. Нахил тулуба із положення сидячи, підтягування у висі лежачи. Гра «Театр звірів».

виконує:
основну гімнастичну стійку; шикування в шеренгу;
стрибки на одній і двох ногах на місці; вправи на положення тіла в просторі: сіди, упори, виси;
нахил тулуба із положення сидячи, підтягування у висі лежачи;
дотримується правил: рухливих ігор та

безпеки на уроках фізичної культури 

7.

 

Правила т/б. Організуючі вправи: шикування в колону по одному. Загально підготовчі вправи: вправи без предметів з імітацією. Вправи на положення тіла в просторі: сіди, упори, виси. Нахил тулуба із положення сидячи, підтягування у висі лежачи. Гра «Театр звірів».

виконує:
шикування в колону по одному;
загально підготовчі вправи: вправи без предметів з імітацією;
вправи на положення тіла в просторі: сіди, упори, виси;
нахил тулуба із положення сидячи, підтягування у висі лежачи;
  дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

8.

 

Правила т/б. Організуючі вправи: шикування в колону по одному. Загальнопідготовчі вправи: вправи без предметів з імітацією. Стрибки з просуванням. Танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп.Гра «Життя лісу»

виконує:
шикування в колону по одному;   загальнопідготовчі вправи: вправи без предметів з імітацією;
стрибки з просуванням;
танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп.  дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

9.

 

Правила т/б. Організуючі вправи: шикування в коло. Загальнопідготовчі вправи: комплекс вправ ранкової гімнастики. Акробатика: групування;  перекати у групуванні; перекат убік. Рухлива гра «Життя лісу»

виконує:
шикування в коло;
загальнопідготовчі вправи: комплекс вправ ранкової гімнастики;
групування; 
перекати у групуванні;
перекат убік;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

10.

 

Правила т/б. Організуючі вправи: шикування в коло; розмикання на інтервал піднятих у сторони рук. Загальнопідготовчі вправи: комплекс вправ ранкової гімнастики . Рухлива гра «Життя лісу»

виконує:
шикування в коло;
розмикання на інтервал піднятих у сторони рук;
загальнопідготовчі вправи: комплекс вправ ранкової гімнастики;
бере участь у рухливих іграх та застосо вує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

11.

 

Правила т/б. Організуючі вправи: шикування в коло; розмикання на інтервал піднятих у сторони рук. Загальнопідготовчі вправи: комплекс вправ ранкової гімнастики.

 Акробатика: групування; перекати у групуванні; перекат убік. Гра «Літає – не літає»

виконує:
шикування в коло;
розмикання на інтервал піднятих у сторони рук;
загальнопідготовчі вправи: комплекс вправ ранкової гімнастики;
групування; 
перекати у групуванні;
перекат убік;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

12.

 

Правила т/б. Загальнопідготовчі вправи для формування правильної постави. Рівновага (гімнастична лава, низька колода): ходьба з високим підніманням колін; присідання з різними положеннями рук; зіскок вигнувшись з фіксуванням основної стійки. Рухлива гра «Літає – не літає»

виконує:
загальнопідготовчі вправи для формування правильної постави; рівновагу (гімнастична лава, низька колода): ходьбу з високим підніманням колін;
присідання з різними положеннями рук;
зіскок вигнувшись з фіксуванням основної стійки;
бере участь у рухливих іграх та застосо вує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

13.

 

Організуючі вправи: основна гімнастична стійка. Акробатика: групування; перекати у групуванні; перекат убік. Рухлива гра «Літає – не літає»

виконує:
основну гімнастичну стійку;
групування; 
перекати у групуванні;
перекат убік;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

14.

 

Правила т/б. Ходьба: пересування на носках; з високим підніманням стегна; з різним положенням рук. Рівновага (гімнастична лава, низька колода): ходьба з високим підніманням колін; присідання з різними положеннями рук; зіскок вигнувшись з фіксуванням основної стійки. Рухлива гра “На свої місця”

виконує:
ходьбу: пересування на носках; з високим підніманням стегна; з різним положенням рук;
рівновагу (гімнастична лава, низька колода): ходьбу з високим підніманням колін;
присідання з різними положеннями рук;
зіскок вигнувшись з фіксуванням основної стійки;
бере участь у рухливих іграх та застосо вує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

15.

 

Правила т/б. Загальнопідготовчі вправи: вправи для формування правильної постави. Акробатика: групування; перекати у групува -нні; перекат убік.  Рухлива гра “На свої місця”

виконує:
загальнопідготовчі вправи для формування правильної постави;
групування; 
перекати у групуванні;
перекат убік;
бере участь у рухливих іграх та застосо вує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

16.

 

Правила т/б. Загально підготовчі вправи: вправи для профілактики плоскостопості. Акробатика: групу вання; перекати у групуванні; перекат убік. Рухлива гра “На свої місця”

виконує:
загальнопідготовчі вправи для профілактики плоскостопості;
групування; 
перекати у групуванні;
перекат убік;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

17.

 

Правила т/б. Організуючі вправи: основна гімнастична стійка. Біг з високим підніманням стегна; з підніманням прямих ніг уперед і на носках; із закиданням гомілки. Стрибки з поворотом на 90 градусів. Розмикання приставними кроками в колоні, у шерензі, у колі. Рухлива гра «Швидко стати в шеренгу»

виконує:
основну гімнастичну стійку;
біг з високим підніманням стегна; з підніманням прямих ніг уперед і на носках; із закиданням гомілки;
стрибки з поворотом на 90 градусів; розмикання приставними кроками в колоні, у шерензі, у колі;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

 

 

18.

 

 

Правила т/б. Організуючі вправи: шикування в колону по одному; Елементи акробатики: групування (лежачи, сидячи),перекати в групуванні, перекид боком. Рухлива гра “Тихо-гучно”

 

виконує:
шикування в колону по одному; елементи акробатики: групування (лежачи, сидячи),перекати в групуванні, перекид боком;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

19.

 

Правила т/б. Організуючі вправи: шикування в колону по одному. Елементи акробатики: групування (лежачи, сидячи),перекати в групуванні, перекид боком. Рухлива гра «Переліт птахів»

виконує:
шикування в колону по одному; елементи акробатики: групування (лежачи, сидячи),перекати в групуванні, перекид боком;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

20.

 

Правила т/б. Загально підготовчі вправи: вправи для формування правильної постави. Вправи на положення тіла в просторі: сіди, упори, виси. Нахил тулуба із положення сидячи, підтягування у висі лежачи. Рухлива гра “Секретне завдання”

виконує:
загальнопідготовчі вправи для формування правильної постави;
вправи на положення тіла в просторі: сіди, упори, виси;
нахил тулуба із положення сидячи, підтягування у висі лежачи;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

                                                        Вправи для оволодіння навичками пересувань

21.

 

Життєво-важливі способи пере -сування людини. Постава - як основа здоров’я. Режим дня. Особиста гігієна. Спортивний одяг та взуття. Правила рухливих ігор та  безпеки на уроках фізичної культури. Рухлива гра «Ой, у полі жито»

має уявлення життєво важливі способи пересування людини;
про значущість правильної постави;

про предмети спортивного одягу та взуття;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

22.

 

Бесіда «Правила поведінки і безпеки на заняттях». Організуючі та загальнопідготовчі вправи. Біг на 30 м: старт; положення тулуба і рук; фінішування. Рухлива гра “По гриби”

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
біг на 30 м: старт; положення тулуба і рук; фінішування;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

23.

 

Бесіда «Правила поведінки і безпеки на заняттях». Організуючі та загальнопідготовчі вправи. Біг на 30 м: старт; положення тулуба і рук; фінішування. Рухлива гра «Ой, у полі жито»

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
біг на 30 м: старт; положення тулуба і рук; фінішування;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

24.

 

Правила т/б. Бесіда «Одяг і взуття для занять». Організуючі та загальнопідготовчі вправи. Рухлива гра « Кіт і миша». Танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп. Гра “По гриби”

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

25.

 

Правила т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Біг по дистанції. Рухлива гра «Вовк і коза». Танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп. Гра “До своїх прапорців»

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
біг по дистанції;
танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор

26.

 

Правила т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Біг на ЗО м: старт; фінішування; біг по дистанції. Рухлива гра “До своїх прапорців»

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
біг на 30 м: старт, фінішування;
біг по дистанції;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

27.

 

Правила т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Біг на ЗО м; положення рук і тулуба; фінішування; біг по дистанції. Рухлива гра “Ми весела дітвора»

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
біг на 30 м: положення рук, фінішування;
біг по дистанції;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

28.

 

Правила т/б. Бесіда «Як правильно бігати і стрибати». Організуючі та загально підготовчі вправи. Спритність: «човниковий» біг 4x9. Рухи руками та положення ступні. Рухлива гра “Ми весела дітвора»

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
«човниковий» біг 4x9: рухи руками та положення ступні;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

29.

 

Правила т/б. Бесіда «Як правильно бігати і стрибати». Організуючі та загально підготовчі вправи. Спритність: «човниковий» біг 4x9. Рухи руками та положення ступні. Рухлива гра “Виклик номерів”

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
«човниковий» біг 4x9: рухи руками та положення ступні;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

30.

 

Правила т/б. Бесіда «Як правильно бігати і стрибати». Організуючі та загально підготовчі вправи. Спритність: «човниковий» біг 4x9. Рухи руками та положення ступні. Рухлива гра “Виклик номерів”

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
«човниковий» біг 4x9: рухи руками та положення ступні;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

31.

 

Правила т/б. Бесіда «Про режим дня». Організуючі вправи. Стройові та загальнопідготовчі вправи. Швидкість: біг на ЗО м. Рухлива гра «Вовк у рові».

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
стройові вправи.
біг на ЗО м;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

32.

 

Правила т/б. Бесіда «Про режим дня». Організуючі вправи. Стройові та загальнопідготовчі вправи. Швидкість: біг на ЗО м. Рухлива гра «Вовк у рові».

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
стройові вправи.
біг на ЗО м;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

33.

 

Правила т/б. Бесіда «правила осо бистої гігієни». Організуючі впра ви. Стройові та загально підготовчі вправи. Рухлива гра «Гречка». Танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп. Гра “Будиночки”

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
стройові вправи;
танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

34.

 

Правила т/б. Бесіда «Щоденник здоров'я». Організуючі вправи. Стройові та загально підготовчі вправи. Гнучкість: нахил тулуба вперед з положення сидячи. Рух -лива гра «Вудочка». Танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп. Гра “Будиночки”

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
стройові вправи;
нахил тулуба вперед з положення сидячи;
танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

35.

 

Правила т/б. Бесіда «Щоденник здоров'я». Організуючі вправи. Стройові та загально підготовчі вправи. Гнучкість: нахил тулуба вперед з положення сидячи. Рух -лива гра “Іподром”.

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
стройові вправи;
нахил тулуба вперед з положення сидячи;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

36.

 

Правила т/б. Організуючі вправи. Стройові та загально підготовчі вправи. Сила: підтягування на низький перекладині. Рухлива гра “Іподром”,

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
стройові вправи;
підтягування на низький перекладині;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

37.

 

Правила т/б. Організуючі вправи. Стройові та загально підготовчі вправи. Спритність «човниковий» біг 4x9 м. Рухлива гра “Горобці й ворони”.

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
стройові вправи;
«човниковий» біг 4x9 м;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

38.

 

Правила т/б. Організуючі вправи. Стройові та загально підготовчі вправи. Спритність «човниковий» біг 4x9 м. Рухлива гра “Горобці й ворони”.

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
стройові вправи;
«човниковий» біг 4x9 м
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

39.

 

Правила т/б. Організуючі вправи. Загально підготовчі вправи. «Човниковий» біг 4x9 м (4x1 Ом). Рухлива гра “Горобці й ворони”

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
стройові вправи;
«човниковий» біг 4x9 м ; (4х10м);
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

40.

 

Правила т/б. Організуючі вправи. Загально підготовчі вправи. «Човниковий» біг 4x9 м (4x1 Ом). Рухлива гра “Ловіння мавп”

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
стройові вправи;
«човниковий» біг 4x9 м (4х10м);
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

41.

 

Правила т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Біг на 400 і 500 м. чергування вдиху і видиху. Рухливі ігри «Птахи», «Сірий вовк». Танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп. Гра “Ловіння мавп”

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
біг на 400 і 500 м: чергування вдиху і видиху;
танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

42

 

Правила т/б. Бесіда «Про рівень фізичного розвитку молодшого школяра». Організуючі та загально підготовчі вправи. Біг: 400 і 500 м: чергування вдиху і видиху. Рухлива гра «Садіння картоплі»

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
біг на 400 і 500 м: чергування вдиху і видиху;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури
 

                                  Вправи для опанування навичками володіння м’ячем

43

 

Бесіда «правила поведінки та безпеки». Організуючі та загальнопідготовчі вправи. Стійки та переміщення: стійка гравця в різних іграх; пересування зі зміною швидкості і напрямку руху. Вправи з м'ячем: ловіння м'яча, що котиться по землі; підкидання м'яча двома руками вгору та ловіння його.
Гра “Хто влучніше?”

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
виконує стійки та переміщення: стійка гравця в різних іграх; пересування зі зміною швидкості і напрямку руху;
виконує вправи з м'ячем: ловіння м'яча, що котиться по землі; підкидання м'яча двома руками вгору та ловіння його;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

44

 

Правила т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Вправи з м'ячем малим : тримання м’яча, підкидання м’яча лівою і правою рукою. Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м. Рухлива гра “Хто влучніше?”

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
вправи з малим м'ячем : тримання м’яча, підкидання м’яча лівою і правою рукою;
метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м;
бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури

45

 

Правила т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Вправи з м'ячем: поняття про передачу; ловіння та передача м'яча, що летить на рівні обличчя; кидки м'яча двома руками в позначку (мішень) та ловіння його. Рухлива гра “Хто влучніше?”

виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи;
вправи з м'ячем: поняття про передачу; ловіння та передача м'яча, що летить на рівні обличчя; кидки м'яча двома руками в позначку (мішень) та ловіння його;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури.

46

 

Правила т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Вправи з м'ячем: поняття про передачу; ловіння та передача м'яча, що летить на рівні обличчя; кидки м'яча двома руками в позначку (мішень) та ловіння його. Рухлива гра «Кенгуру»

виконує:

організуючі та загальнопідготовчі вправи;
вправи з великим м'ячем : тримання м’яча, підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги; передавання м’яча з рук в руки у колі, в колоні, шерензі, праворуч, ліворуч, над головою, під ногами.
 

47

 

Правила т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Вправи з м'ячем: поняття про передачу; ловіння та передача м'яча, що летить на рівні обличчя; кидки м'яча двома руками в позначку (мішень) та ловіння його. Рухлива гра“ Хто влучніше?”

виконує:

організуючі та загальнопідготовчі вправи;
вправи з великим м'ячем :

перекидання м’яча  у парах; удари мяча об підлогу однією та двома руками; ведення мяча на місці правою і лівою рукою.

48

 

Правила т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Вправи з м'ячем: поняття про передачу; ловіння та передача м'яча, що летить на рівні обличчя; кидки м'яча двома руками в позначку (мішень) та ловіння його. Рухлива гра «Жива мішень»

виконує:

організуючі та загальнопідготовчі вправи;
вправи з великим м'ячем :

ведення мяча  носком у кроці; зупинка  мяча, що котиться підошвою; ведення мяча носком; удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому мячу;

дотримується правил: безпеки під час занять з мячем.

 

docx
Додано
8 листопада 2018
Переглядів
1609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку