Це комбіноване заняття(пара) для учнів 11 класу, які навчаються швейній професії. Тому з урахуванням специфіки професії завдання наступні:
1. Ознайомити з комплексом спеціальних загальнорозвивальних вправ з урахуванням специфіки професії та вправами для розслаблення.
2. Сприяти розвитку мислення, координаційних здібностей, формуванню правильної постави, спритності, уваги, точності рухів; моторики, тактильної чутливості та сили пальців рук; вмінню здійснювати самоконтроль під час уроку.
3. Вчити різновидам передач м'яча на місці та в русі, кидкам в кошик збоку від щита після ведення.
4. Сприяти покращенню фізичної підготовки, вихованню наполегливості, відповідальності, вмінню працювати в команді, радіти своїм успіхам та успіхам товаришів; формуванню позитивного ставлення до занять фізичними вправами.
ПЛАН-КОНСПЕКТ
відкритого заняття з фізичного виховання для учнів групи М-2(11 клас)
Тема: Урок фізичного виховання як засіб формування життєво необхідних компетентностей майбутнього спеціаліста
Завдання заняття:
1. Ознайомити з комплексом спеціальних загальнорозвивальних вправ з урахуванням специфіки професії та вправами для розслаблення.
2. Сприяти розвитку мислення, координаційних здібностей, формуванню правильної постави, спритності, уваги, точності рухів; моторики, тактильної чутливості та сили пальців рук; вмінню здійснювати самоконтроль під час уроку.
3. Вчити різновидам передач м’яча на місці та в русі, кидкам в кошик збоку від щита після ведення.
4. Сприяти покращенню фізичної підготовки, вихованню наполегливості, відповідальності, вмінню працювати в команді, радіти своїм успіхам та успіхам товаришів; формуванню позитивного ставлення до занять фізичними вправами.
Місце проведення: спортивна зала
Інвентар:
Хід заняття
Частина уроку |
Зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина до 15 хв. (7-10 хв.) |
Шикування в одну шеренгу |
20 сек |
За зростом. Вітання. |
Повідомлення завдань уроку |
1-2 хв |
Настрій на позитив |
|
Експрес-опитування Орієнтовні питання: 1. Що в перекладі з англійської мови означає слово баскетбол? 2. Скільки гравців грає в одній команді? 3. Як розпочинається гра в баскетбол? 4. Для чого дівчатам займатися баскетболом? 5. Після вимірювання ЧСС – А чому пульс у вас неоднаковий? Назвіть відмінності. Вимірювання ЧЧС. |
2-3 хв.
15сек |
Питання задавати швидко в будь- якій послідовності. Учні можуть відповідати всі разом
Викладач обов’язково реагує на всі відповіді, схвалює спробу учнів бути активними
|
|
Ходьба в обхід з виконанням завдань викладача. |
30 сек
10 кроків 10 кроків |
Група за направляючим починає ходьбу, а викладач подає різні команди. Група, руки в сторони - став! Руки в гору - став! Руки перед грудьми - став! Руки за голову - став! Руки на пояс став! На п’ятах руш! Руки за голову - став, на носках руш! Спину тримаємо рівно. Живіт підтягнутий. |
|
Біг «змійкою».
Приставними кроками, «змійкою» |
Пів зали
Пів зали |
Повільний біг в колону один за одним, зберігаючи рівномірне дихання |
|
Звичайна ходьба |
20м |
Ходьба з виконанням вправ на відновлювання дихання |
|
Вимірювання ЧСС
Перешикування в колону по чотири для виконання комплексу вправ. Викладач проводить орієнтовний комплекс вправ: |
За 15 сек. |
Учні збираються навколо викладача, вимірювання і аналіз ЧСС. Виконання комплексу вправ.
Вмикається музичний супровід
|
|
для шийного відділу: нахили головою, повороти ліворуч-праворуч. Одночасний підйом плечей вгору. Вправи для кистей. |
|
Намагатися вухом дістати плече Підборіддя має бути над плечовим швом
Широка амплітуда |
|
Основна часина 60 хв
Основна частина 25-30 хв |
Колові рухи зігнутими та прямими руками вперед, назад. Нахили вперед, назад, ліворуч, праворуч. Вправи в колі Почергові махи прямими ногами вперед |
8 разів
8 разів |
Ноги прямі, руки на поясі
Високі махи. Ноги прямі
|
Почергові випади вперед лівою, правою
Нахили вперед, назад
Виконання вправ на координаційній «драбинці». Вимірювання ЧСС. |
8разів 4 рази
4 рази
6-8 вправ За 10 сек |
Позаду нога на носку, передня – на повній ступні, коліно не виходить за проекцію носків
Виконання вивчених вправ. Викладач розпочинає, учні продовжують Аналіз ЧСС |
|
Гра на розвиток уваги |
2-3 рази |
З гімнастичними палицями |
|
Перешикування в дві колони. |
|
Повторення передач м’яча |
|
Гра «Передав-сідай» |
1-2 рази |
Пояснити правила гри |
|
Зустрічна передача м’яча в колонах: Передача прямо, стати в кінець своєї колонки. Передача прямо, стати в кінець протилежної колонки. Передача прямо, бігти по діагоналі в кінець колонки. Передача м’яча по діагоналі, бігти прямо в кінець колонки |
Виконуємо кожний вид передач м’яча стільки разів, скільки учнів в команді |
Розвиваємо увагу, точність рухів, ускладнюючи завдання
Закликаємо учнів бути уважними
Закликаємо учнів думати
Коментуємо виконання завдань
|
|
Гра – естафета: ведення м’яча, кидок в кошик до влучання, ведення в зворотному напрямку з відвідуванням «магазину» |
2-3 рази |
Прокоментувати виконання завдання |
|
Фізична підготовка. Виконання комплексу з 6 вправ: Присідання - Відтискання від підлоги Гіперекстензія (англ. гіперєкстензія – перерозгинання ерерозтягнення) \ Бьорпі Вправи для черевного пресу Планка |
20 разів. 10 разів 20 разів (дівч – 5), (юн. - 10 разів) 20 разів. – 30 сек. |
Слідкуємо за якістю виконання Дівчата – в упорі на колінах Руки – довільно
Рахуємо виконання по оплеску Сідаємо – видих, лягаємо – вдих Тримаємо тіло прямо |
|
Гра на гімнастичних лавах |
2-3 рази |
Завдання ускладнюється |
|
Заключна частина 15 хв. |
|||
Вправи на релаксацію |
5-6вправ |
Вмикаємо спокійну музику На розсуд викладача
|
|
Вимірювання ЧСС |
10сек |
Прокоментувати |
|
Прибирання місця занять |
|
Допомагають звільнені від занять |
|
Шикування. Підведення підсумків уроку. Завдання для самостійної роботи |
|
Подякувати учням за співпрацю. Оцінювання |
|
Організований вихід з зали |
|
|
|