Відкрите заняття з фізичного виховання для учнів 11 класу на тему "Урок фізичного виховання як засіб формування життєво необхідних компетентностей майбутнього спеціаліста"

Про матеріал

Це комбіноване заняття(пара) для учнів 11 класу, які навчаються швейній професії. Тому з урахуванням специфіки професії завдання наступні:

1. Ознайомити з комплексом спеціальних загальнорозвивальних вправ з урахуванням специфіки професії та вправами для розслаблення.

2. Сприяти розвитку мислення, координаційних здібностей, формуванню правильної постави, спритності, уваги, точності рухів; моторики, тактильної чутливості та сили пальців рук; вмінню здійснювати самоконтроль під час уроку.

3. Вчити різновидам передач м'яча на місці та в русі, кидкам в кошик збоку від щита після ведення.

4. Сприяти покращенню фізичної підготовки, вихованню наполегливості, відповідальності, вмінню працювати в команді, радіти своїм успіхам та успіхам товаришів; формуванню позитивного ставлення до занять фізичними вправами.

Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ

 відкритого заняття з фізичного виховання для учнів групи М-2(11 клас)

Тема: Урок фізичного виховання як засіб формування життєво необхідних компетентностей майбутнього спеціаліста

Завдання заняття:

1. Ознайомити  з комплексом спеціальних загальнорозвивальних  вправ з урахуванням специфіки професії та вправами для розслаблення.

2. Сприяти розвитку мислення, координаційних здібностей, формуванню правильної постави, спритності, уваги, точності рухів; моторики, тактильної чутливості та сили пальців рук; вмінню здійснювати самоконтроль під час уроку.

3. Вчити різновидам передач м’яча на місці та в русі, кидкам в кошик збоку від щита після ведення.

4. Сприяти покращенню фізичної підготовки, вихованню наполегливості, відповідальності, вмінню працювати в команді, радіти своїм успіхам та успіхам товаришів; формуванню позитивного ставлення до занять фізичними вправами.

Місце проведення: спортивна зала

Інвентар:

  1. Баскетбольні м’ячі – 4шт.
  2. Музичний програвач – 1 щт.
  3. Килимки – по кількості учнів.
  4. Свисток – 1 шт.
  5. Секундомір – 1 шт.
  6. Координаційна «драбинка».
  7. Гімнастичні палиці – по кількості учнів.
  8. Гімнастичні лавочки – 2шт.
  9. Каремат – 1 шт.
  10. Стіл – 1 шт.
  11. Флешка – 1 шт.
  12. Конспект – уроку
  13. Наочність

Хід заняття

 

Частина уроку

 

Зміст

 

Дозування

 

Організаційно-методичні вказівки

                                                 Підготовча  частина до 15 хв.

                           (7-10 хв.)

Шикування в одну шеренгу

20 сек

За зростом. Вітання.

Повідомлення завдань уроку

1-2 хв

Настрій на позитив

Експрес-опитування

Орієнтовні питання:

1. Що в перекладі з англійської мови означає слово баскетбол?

2. Скільки гравців грає в одній команді?

3. Як розпочинається гра в баскетбол?

4. Для чого дівчатам займатися баскетболом?

5. Після вимірювання ЧСС –

А чому пульс у вас неоднаковий?

Назвіть відмінності.

Вимірювання ЧЧС.

2-3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

15сек

 

Питання задавати швидко в будь- якій послідовності. Учні можуть відповідати всі разом

 

 

 

 

 

Викладач обов’язково реагує на всі відповіді, схвалює спробу учнів бути активними

 

Ходьба в обхід з виконанням завдань викладача.

30 сек

 

 

 

 

10 кроків

10 кроків

Група за направляючим починає ходьбу, а викладач подає різні команди. Група, руки в сторони  - став! Руки в гору -  став! Руки перед грудьми -  став! Руки за голову -  став! Руки на пояс став! На п’ятах руш!

Руки за голову -  став, на носках руш!

Спину тримаємо рівно. Живіт підтягнутий.

Біг «змійкою».

 

Приставними кроками, «змійкою»

Пів зали

 

Пів зали

Повільний біг в колону один за одним, зберігаючи рівномірне дихання

Звичайна ходьба

20м

Ходьба з виконанням вправ на відновлювання дихання

Вимірювання ЧСС

 

 

Перешикування в колону по чотири для виконання комплексу вправ.

 Викладач проводить орієнтовний комплекс вправ:

За 15 сек.

Учні збираються навколо викладача, вимірювання і аналіз ЧСС.

Виконання комплексу вправ.

 

 

Вмикається музичний супровід

 

 

для шийного відділу: нахили головою, повороти ліворуч-праворуч.

Одночасний підйом плечей вгору.

Вправи для кистей.

 

 

Намагатися вухом дістати плече

Підборіддя має бути над плечовим швом

 

Широка амплітуда

                                                                                                Основна часина  60 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                            Основна частина  25-30 хв

Колові рухи зігнутими та прямими руками вперед, назад.

Нахили вперед, назад, ліворуч, праворуч.

Вправи в колі

Почергові махи прямими ногами вперед

 

 

8 разів

 

 

8 разів

 

 

Ноги прямі, руки на поясі

 

 

Високі махи. Ноги прямі

 

Почергові випади вперед лівою, правою

 

Нахили вперед, назад

 

 

Виконання вправ на координаційній «драбинці».

Вимірювання ЧСС.

8разів

4 рази

 

4 рази

 

 

6-8 вправ

За 10 сек

Позаду нога на носку, передня – на повній ступні, коліно не виходить за проекцію носків

 

 

 

Виконання вивчених вправ. Викладач розпочинає, учні продовжують

Аналіз ЧСС

Гра на розвиток уваги

2-3 рази

З гімнастичними палицями

Перешикування в дві колони.

 

Повторення передач м’яча

Гра «Передав-сідай»

1-2 рази

Пояснити правила гри

Зустрічна передача м’яча в колонах:

Передача прямо, стати в кінець своєї колонки.

Передача прямо, стати в кінець протилежної колонки.

Передача прямо, бігти по діагоналі в кінець колонки.

Передача м’яча по діагоналі, бігти прямо в кінець колонки

Виконуємо кожний вид передач м’яча стільки разів, скільки учнів в команді

Розвиваємо увагу, точність рухів, ускладнюючи завдання

 

Закликаємо учнів бути уважними

 

Закликаємо учнів думати

 

 

Коментуємо виконання завдань

 

Гра – естафета: ведення м’яча, кидок в кошик до влучання, ведення в зворотному напрямку з відвідуванням «магазину»

2-3 рази

Прокоментувати виконання завдання

Фізична підготовка. Виконання комплексу з 6 вправ:

Присідання -

Відтискання від підлоги

    Гіперекстензія (англ.     

    гіперєкстензія – перерозгинання

ерерозтягнення)

\   Бьорпі 

Вправи для черевного пресу

Планка

 

 

20 разів. 10 разів 20 разів (дівч – 5), (юн. - 10 разів) 20 разів. – 30 сек.

 

 

Слідкуємо за якістю виконання

Дівчата – в упорі на колінах

Руки – довільно

 

 

Рахуємо виконання по оплеску

Сідаємо – видих, лягаємо – вдих

Тримаємо тіло прямо

Гра на гімнастичних лавах

2-3 рази

Завдання ускладнюється

Заключна частина 15 хв.

Вправи на релаксацію

5-6вправ

Вмикаємо спокійну музику

На розсуд викладача

 

Вимірювання ЧСС

10сек

Прокоментувати

Прибирання місця занять

 

Допомагають звільнені від занять

Шикування. Підведення підсумків уроку. Завдання для самостійної роботи

 

Подякувати учням за співпрацю.

Оцінювання

Організований вихід з зали

 

 


 

 

docx
Додано
25 листопада 2018
Переглядів
642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку