1. Ознайомити з комплексом спеціальних загальнорозвивальних вправ з урахуванням специфіки професії та вправами для розслаблення.
2. Сприяти розвитку мислення, координаційних здібностей, формуванню правильної постави, спритності, уваги, точності рухів;
3. Вчити акробатичній комбінації, комплексу вправ для хребта.
4. Сприяти покращенню фізичної підготовки, вихованню наполегливості, відповідальностіПЛАН-КОНСПЕКТ
заняття № 1-2 з фізичної культури для учнів 11 класу
Модуль: Гімнастика
Тема: «Комплекс вправ для корекції хребта»
Завдання заняття:
1. Ознайомити з комплексом спеціальних загальнорозвивальних вправ з урахуванням специфіки професії та вправами для розслаблення.
2. Сприяти розвитку мислення, координаційних здібностей, формуванню правильної постави, спритності, уваги, точності рухів;
3. Вчити акробатичній комбінації, комплексу вправ для хребта.
4. Сприяти покращенню фізичної підготовки, вихованню наполегливості, відповідальності.
Місце проведення: спортивна зала
Інвентар:
Хід заняття
Частина уроку |
Зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина до 15 хв. (7-10 хв.) |
Шикування в одну шеренгу |
20 сек |
За зростом. Вітання. |
Повідомлення завдань уроку |
1-2 хв |
Настрій на позитив |
|
Експрес-опитування Орієнтовні питання: 1. Що в перекладі з англійської мови означає слово гімнастика ? 2. Які якості, на вашу думку, можна розвивати на уроках гімнастики? 3.Після вимірювання ЧСС – А чому пульс у вас неоднаковий? Назвіть відмінності. Вимірювання ЧЧС. |
2-3 хв.
15сек |
Питання задавати швидко в будь- якій послідовності. Учні можуть відповідати всі разом
Викладач обов’язково реагує на всі відповіді, схвалює спробу учнів бути активними
|
|
Ходьба в обхід з виконанням завдань викладача. |
30 сек
10 кроків 10 кроків |
Група за направляючим починає ходьбу, а викладач подає різні команди. Група, руки в сторони - став! Руки в гору - став! Руки перед грудьми - став! Руки за голову - став! Руки на пояс став! На п’ятах руш! Руки за голову - став, на пальцях руш! Спину тримаємо рівно. Живіт підтягнутий. |
|
Біг «змійкою».
Біг кроками галопу «змійкою» |
Пів зали
Пів зали |
Повільний біг в колону один за одним, зберігаючи рівномірне дихання |
|
Звичайна ходьба |
20м |
Ходьба з виконанням вправ на відновлювання дихання |
|
Вимірювання ЧСС
Перешикування в колону по чотири для виконання комплексу вправ. Студент проводить орієнтовний комплекс з 10 вправ. |
За 15 сек. |
Учні збираються навколо викладача, вимірювання і аналіз ЧСС. Виконання комплексу вправ.
|
|
Виконання вправ на координаційній «драбинці». Вимірювання ЧСС. |
6-8 вправ За 10 сек |
Виконання вивчених вправ. Викладач розпочинає, учні продовжують Аналіз ЧСС |
|
Основна часина 60 хв
Основна частина 25-30 хв |
Гра на розвиток уваги |
2-3 рази |
З гімнастичними палицями |
Група поділена на два відділення. Перше відділення розробляє акробатичну комбінацію: О.С., стійка на голові та руках, два перекиди уперед, перекид назад через стійку на руках, упор присівши; довгий перекид уперед, О.С. |
|
|
|
Друге відділення вчить комплекс вправ для хребта. 1. Вправа в упорі на колінах – «кішка». 2. Вправа «собака мордою донизу» 3. Лежачи на стегнах, руки в сторони Одну ногу зігнути і перенеси назад далі в сторону. В другий бік. 4. Лежачи на спині. Підтягнути ногу до грудей, видих, опустити. Потім другою. 5. Підтягнути до грудей обидві ноги. Погойдатися на спині. 6. Стійка на лопатках |
|
Викладач демонструє вправи |
|
Зміна місць занять. |
|
Обговорення з учнями виконання вправ |
|
Фізична підготовка. Виконання комплексу з 6 вправ: Присідання - Відтискання від підлоги Гіперекстензія (англ. гіперєкстензія – перерозгинання ерерозтягнення) \ Бьорпі Вправи для черевного пресу Планка |
20 разів. 10 20 разів (дівч – 5) 20, 30сек. |
Виконуємо у помірному темпі. Одне коло |
|
Гра з гімнастичними лавами Підйом та опускання лав |
2-3 рази |
Строго за командою викладача Учні стоять обов’язково за зростом |
|
Учні поділилися парами. На пару - одна скакалка. Розвиток витривалості. Один стрибає, другий веде рахунок. Після закінчення повідомляє викладачу результат того, хто стрибав. Потім міняються ролями. |
2х30 сек. |
Викладач контролює час виконання, записує результати. |
|
Шикування. |
|
Відмітити тих, хто старався, намагався навчитися. |
|
Гра на гімнастичних лавах |
2-3 рази |
Завдання ускладнюється
|
|
Вправи на релаксацію |
5-6 вправ |
Вмикаємо спокійну музику На розсуд викладача |
|
Заключна частина 15 хв. |
|||
Вимірювання ЧСС |
10сек |
Прокоментувати
|
|
Прибирання місця занять |
|
Допомагають звільнені від занять |
|
Шикування. Підведення підсумків уроку. Завдання для самостійної роботи |
|
Подякувати учням за співпрацю |
|
Організований вихід з зали |
|
.
|
|