ПЛАН-КОНСПЕКТ заняття № 1-2 з фізичної культури для учнів 11 класу Модуль: Гімнастика Тема: «Комплекс вправ для корекції хребта»

Про матеріал

1. Ознайомити з комплексом спеціальних загальнорозвивальних вправ з урахуванням специфіки професії та вправами для розслаблення.

2. Сприяти розвитку мислення, координаційних здібностей, формуванню правильної постави, спритності, уваги, точності рухів;

3. Вчити акробатичній комбінації, комплексу вправ для хребта.

4. Сприяти покращенню фізичної підготовки, вихованню наполегливості, відповідальності
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ

заняття № 1-2 з фізичної культури для учнів 11 класу

Модуль: Гімнастика

Тема: «Комплекс вправ для корекції хребта»

Завдання заняття:

1. Ознайомити  з комплексом спеціальних загальнорозвивальних  вправ з урахуванням специфіки професії та вправами для розслаблення.

2. Сприяти розвитку мислення, координаційних здібностей, формуванню правильної постави, спритності, уваги, точності рухів;

3. Вчити акробатичній комбінації, комплексу вправ для хребта.

4. Сприяти покращенню фізичної підготовки, вихованню наполегливості, відповідальності.

Місце проведення: спортивна зала

Інвентар:

  1. Килимки – по кількості учнів.
  2. Свисток – 1 шт.
  3. Секундомір – 1 шт.
  4. Координаційна «драбинка».
  5. Гімнастичні палиці – по кількості учнів.
  6. Гімнастичні лавочки – 2шт.
  7. Флешка – 1 шт.
  8. Конспект – уроку
  9. Програвач -1 шт.

Хід заняття

 

Частина уроку

 

Зміст

 

Дозування

 

Організаційно-методичні вказівки

                    Підготовча  частина до 15 хв.

                           (7-10 хв.)

Шикування в одну шеренгу

20 сек

За зростом. Вітання.

Повідомлення завдань уроку

1-2 хв

Настрій на позитив

Експрес-опитування

Орієнтовні питання:

1. Що в перекладі з англійської мови означає слово гімнастика ?

2. Які якості, на вашу думку, можна розвивати на уроках гімнастики?

3.Після вимірювання ЧСС –

А чому пульс у вас неоднаковий?

Назвіть відмінності.

Вимірювання ЧЧС.

2-3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

15сек

 

Питання задавати швидко в будь- якій послідовності. Учні можуть відповідати всі разом

 

 

Викладач обов’язково реагує на всі відповіді, схвалює спробу учнів бути активними

 

Ходьба в обхід з виконанням завдань викладача.

30 сек

 

 

 

 

10 кроків

10 кроків

Група за направляючим починає ходьбу, а викладач подає різні команди. Група, руки в сторони  - став! Руки в гору -  став! Руки перед грудьми -  став! Руки за голову -  став! Руки на пояс став! На п’ятах руш!

Руки за голову -  став, на пальцях руш!

Спину тримаємо рівно. Живіт підтягнутий.

Біг «змійкою».

 

Біг кроками галопу «змійкою»

Пів зали

 

Пів зали

Повільний біг в колону один за одним, зберігаючи рівномірне дихання

Звичайна ходьба

20м

Ходьба з виконанням вправ на відновлювання дихання

Вимірювання ЧСС

 

 

Перешикування в колону по чотири для виконання комплексу вправ.

 Студент проводить орієнтовний комплекс з 10 вправ.

За 15 сек.

Учні збираються навколо викладача, вимірювання і аналіз ЧСС.

Виконання комплексу вправ.

 

 

 

Виконання вправ на координаційній «драбинці».

Вимірювання ЧСС.

6-8 вправ

За 10 сек

Виконання вивчених вправ. Викладач розпочинає, учні продовжують

Аналіз ЧСС

                                                                                                Основна часина  60 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                            Основна частина  25-30 хв

Гра на розвиток уваги

2-3 рази

З гімнастичними палицями

Група поділена на два відділення.

Перше відділення розробляє акробатичну комбінацію: О.С., стійка на голові та руках, два перекиди уперед, перекид назад через стійку на руках, упор присівши; довгий перекид уперед, О.С.

 

 

 

 

 

 

 

 

Друге відділення вчить комплекс вправ для хребта.

1. Вправа в упорі на колінах – «кішка».

2. Вправа «собака мордою донизу»

3. Лежачи на стегнах, руки в сторони

Одну ногу зігнути і перенеси назад далі в сторону. В другий бік.

4. Лежачи на спині. Підтягнути ногу до грудей, видих, опустити. Потім другою.

5. Підтягнути до грудей обидві ноги.

Погойдатися на спині.

6. Стійка на лопатках

 

Викладач демонструє вправи

Зміна місць занять.

 

Обговорення з учнями виконання вправ

Фізична підготовка. Виконання комплексу з 6 вправ: Присідання -

Відтискання від підлоги

    Гіперекстензія (англ.     

    гіперєкстензія – перерозгинання

ерерозтягнення)

\   Бьорпі 

Вправи для черевного пресу

Планка

20 разів. 10

20 разів (дівч – 5)

20,

30сек.

Виконуємо у помірному темпі. Одне коло

Гра з гімнастичними лавами

Підйом та опускання лав

2-3 рази

Строго за командою викладача

Учні стоять обов’язково за зростом

Учні поділилися парами. На пару  - одна скакалка. Розвиток витривалості. Один стрибає, другий веде рахунок. Після закінчення повідомляє викладачу результат того, хто стрибав. Потім міняються ролями.

2х30 сек.

Викладач контролює час виконання, записує результати.

Шикування.

 

Відмітити тих, хто старався, намагався навчитися.

Гра на гімнастичних лавах

2-3 рази

Завдання ускладнюється

 

 

Вправи на релаксацію

5-6 вправ

Вмикаємо спокійну музику

На розсуд викладача

        Заключна частина 15 хв.

Вимірювання ЧСС

10сек

Прокоментувати

 

Прибирання місця занять

 

Допомагають звільнені від занять

Шикування. Підведення підсумків уроку. Завдання для самостійної роботи

 

Подякувати  учням за співпрацю

Організований вихід з зали

 

.

 

 

 

 

docx
Додано
7 грудня 2018
Переглядів
1263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку