ПЛАН-КОНСПЕКТ заняття № 3-4 з фізичного виховання для учнів 11 класу Модуль: Гімнастика Тема: «Акробатична комбінація»

Про матеріал

1.Повторити комплекс спеціальних загальнорозвивальних вправ з урахуванням специфіки професії.

2. Сприяти розвитку мислення, координаційних здібностей, формуванню правильної постави, спритності, уваги, точності рухів;

3. Навчити виконувати виконувати акробатичну комбінацію.

4. Сприяти покращенню фізичної підготовки.

Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ

заняття № 3-4 з фізичного виховання для учнів 11 класу

Модуль: Гімнастика

Тема: «Акробатична комбінація»

Завдання заняття:

1. Комплекс вправ проводить учень.

2. Сприяти розвитку мислення, координаційних здібностей, формуванню правильної постави, спритності, уваги, точності рухів;

3. Вчити акробатичній комбінації, комплексу вправ для хребта.

4. Сприяти покращенню фізичної підготовки, вихованню наполегливості, відповідальності.

Місце проведення: спортивна зала

Інвентар:

  1. Килимки – по кількості учнів.
  2. Свисток – 1 шт.
  3. Секундомір – 1 шт.
  4. Координаційна «драбинка».
  5. Гімнастичні палиці – по кількості учнів.
  6. Гімнастичні лавочки – 2шт..
  7. Флешка – 1 шт.
  8. Конспект – уроку
  9. Програвач – 1 шт.

Хід заняття

 

Частина уроку

 

Зміст

 

Дозування

 

Організаційно-методичні вказівки

                        Підготовча  частина до 15 хв.

                           (7-10 хв.)

Шикування в одну шеренгу

20 сек

За зростом. Вітання.

Повідомлення завдань уроку

1-2 хв

Настрій на позитив

Вимірювання ЧЧС.

15 сек.

Обговорення

Ходьба в обхід з виконанням завдань викладача.

30 сек

 

 

 

 

10 кроків

10 кроків

Група за направляючим починає ходьбу, а викладач подає різні команди. Група, руки в сторони  - став! Руки в гору -  став! Руки перед грудьми -  став! Руки за голову -  став! Руки на пояс став! На п’ятах руш!

Руки за голову -  став, на пальцях руш!

Спину тримаємо рівно. Живіт підтягнутий.

Біг «змійкою».

 

Кроками галопу «змійкою»

Пів зали

 

Пів зали

Повільний біг в колону один за одним, зберігаючи рівномірне дихання

Звичайна ходьба

20м

Ходьба з виконанням вправ на відновлювання дихання

Вимірювання ЧСС

 

 

Перешикування в колону по чотири для виконання комплексу вправ.

 Студент проводить орієнтовний комплекс з 10 вправ.

За 15 сек.

Учні збираються навколо викладача, вимірювання і аналіз ЧСС.

Виконання комплексу вправ.

 

 

 

 

Виконання вправ на координаційній «драбинці».

Вимірювання ЧСС.

 

6-8 вправ

За 15 сек.

 

Виконання вивчених вправ. Викладач розпочинає, учні продовжують

Аналіз ЧСС

                                                                                                Основна часина  60 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                            Основна частина  25-30 хв

Гра «Вудочка»

До 3 хв

Поступово збільшуємо висоту

Група поділена на два відділення.

Перше відділення виконує акробатичну комбінацію: О.С., стійка на голові та руках, два перекиди уперед, перекид назад через стійку на руках, упор присівши; довгий перекид уперед, О.С.

 

 

 

 

 

 

 

 

Друге відділення вчить комплекс вправ для хребта.

1.Вправа в упорі на колінах – «кішка».

2.Вправа «собака мордою донизу»

3. Лежачи на стегнах, руки в сторони

Одну ногу зігнути і перенеси назад далі в сторону. В другий бік.

4. Лежачи на спині. Підтягнути ногу до грудей, видих, опустити. Потім другою.

5. Підтягнути до грудей обидві ноги.

Погойдатися на спині.

6. Стійка на лопатках

 

 

8 разів

 

8 разів

 

По два рази

По два рази

 

 

10-20 сек

Викладач демонструє вправи

Зміна місць занять.

 

Обговорення з учнями виконання вправ

Фізична підготовка. Виконання комплексу з 6 вправ: Присідання -

Відтискання від підлоги

    Гіперекстензія (англ.     

    гіперєкстензія – перерозгинання

ерерозтягнення)

\   Бьорпі 

Вправи для черевного пресу

Планка

20 разів. 10

20 разів (дівч – 5)

20,

30сек.

Виконуємо у помірному темпі.

 2 підходи

 

Гра з гімнастичними лавами

Підйом та опускання лав

2-3 рази

Строго за командою викладача

Учні стоять обов’язково за зростом

Учні поділилися парами. На пару  - одна скакалка. Розвиток витривалості.

Один стрибає, другий веде рахунок

2х30 сек

Викладач контролює час виконання, записує результати.. Після закінчення повідомляє викладачу результат того, хто стрибав. Потім міняються ролями.

Шикування. Підведення підсумків заняття. Завдання для самостійної роботи.

 

Відмітити бонусами тих, хто старався, намагався навчитися.

 

docx
Додано
7 грудня 2018
Переглядів
856
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку