1.Повторити комплекс спеціальних загальнорозвивальних вправ з урахуванням специфіки професії.
2. Сприяти розвитку мислення, координаційних здібностей, формуванню правильної постави, спритності, уваги, точності рухів;
3. Навчити виконувати виконувати акробатичну комбінацію.
4. Сприяти покращенню фізичної підготовки.
ПЛАН-КОНСПЕКТ
заняття № 3-4 з фізичного виховання для учнів 11 класу
Модуль: Гімнастика
Тема: «Акробатична комбінація»
Завдання заняття:
1. Комплекс вправ проводить учень.
2. Сприяти розвитку мислення, координаційних здібностей, формуванню правильної постави, спритності, уваги, точності рухів;
3. Вчити акробатичній комбінації, комплексу вправ для хребта.
4. Сприяти покращенню фізичної підготовки, вихованню наполегливості, відповідальності.
Місце проведення: спортивна зала
Інвентар:
Хід заняття
Частина уроку |
Зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
Підготовча частина до 15 хв. (7-10 хв.) |
Шикування в одну шеренгу |
20 сек |
За зростом. Вітання. |
|
Повідомлення завдань уроку |
1-2 хв |
Настрій на позитив |
||
Вимірювання ЧЧС. |
15 сек. |
Обговорення |
||
Ходьба в обхід з виконанням завдань викладача. |
30 сек
10 кроків 10 кроків |
Група за направляючим починає ходьбу, а викладач подає різні команди. Група, руки в сторони - став! Руки в гору - став! Руки перед грудьми - став! Руки за голову - став! Руки на пояс став! На п’ятах руш! Руки за голову - став, на пальцях руш! Спину тримаємо рівно. Живіт підтягнутий. |
||
Біг «змійкою».
Кроками галопу «змійкою» |
Пів зали
Пів зали |
Повільний біг в колону один за одним, зберігаючи рівномірне дихання |
||
Звичайна ходьба |
20м |
Ходьба з виконанням вправ на відновлювання дихання |
||
Вимірювання ЧСС
Перешикування в колону по чотири для виконання комплексу вправ. Студент проводить орієнтовний комплекс з 10 вправ. |
За 15 сек. |
Учні збираються навколо викладача, вимірювання і аналіз ЧСС. Виконання комплексу вправ.
|
||
Виконання вправ на координаційній «драбинці». Вимірювання ЧСС. |
6-8 вправ За 15 сек. |
Виконання вивчених вправ. Викладач розпочинає, учні продовжують Аналіз ЧСС |
||
Основна часина 60 хв
Основна частина 25-30 хв |
Гра «Вудочка» |
До 3 хв |
Поступово збільшуємо висоту |
|
Група поділена на два відділення. Перше відділення виконує акробатичну комбінацію: О.С., стійка на голові та руках, два перекиди уперед, перекид назад через стійку на руках, упор присівши; довгий перекид уперед, О.С. |
|
|
||
Друге відділення вчить комплекс вправ для хребта. 1.Вправа в упорі на колінах – «кішка». 2.Вправа «собака мордою донизу» 3. Лежачи на стегнах, руки в сторони Одну ногу зігнути і перенеси назад далі в сторону. В другий бік. 4. Лежачи на спині. Підтягнути ногу до грудей, видих, опустити. Потім другою. 5. Підтягнути до грудей обидві ноги. Погойдатися на спині. 6. Стійка на лопатках |
8 разів
8 разів
По два рази По два рази
10-20 сек |
Викладач демонструє вправи |
||
Зміна місць занять. |
|
Обговорення з учнями виконання вправ |
||
Фізична підготовка. Виконання комплексу з 6 вправ: Присідання - Відтискання від підлоги Гіперекстензія (англ. гіперєкстензія – перерозгинання ерерозтягнення) \ Бьорпі Вправи для черевного пресу Планка |
20 разів. 10 20 разів (дівч – 5) 20, 30сек. |
Виконуємо у помірному темпі. 2 підходи
|
||
Гра з гімнастичними лавами Підйом та опускання лав |
2-3 рази |
Строго за командою викладача Учні стоять обов’язково за зростом |
||
Учні поділилися парами. На пару - одна скакалка. Розвиток витривалості. Один стрибає, другий веде рахунок |
2х30 сек |
Викладач контролює час виконання, записує результати.. Після закінчення повідомляє викладачу результат того, хто стрибав. Потім міняються ролями. |
||
Шикування. Підведення підсумків заняття. Завдання для самостійної роботи. |
|
Відмітити бонусами тих, хто старався, намагався навчитися. |
||