СВІДОЦТВО
ДОСЯГНЕНЬ
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
_______________________________________
назва закладу освіти
__________________________________________________________________________________________________
Ім’я та прізвище учня / учениці
___________________ |
______________________________ |
______________________ |
|||||
навчальний рік |
|
Звіт (проміжний) підсумковий |
|
клас |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
має |
демонструє |
досягає |
потребує |
|
Характеристика |
|
результату з |
значної |
||||
|
значні |
|
помітний |
||||
особистих досягнень |
|
допомогою |
уваги і |
||||
успіхи |
|
прогрес |
|||||
|
|
|
|
вчителя |
допомоги |
||
|
|
|
|
|
|
Виявляє інтерес до навчання
Активно працює на уроці
Ставить запитання про нове, незрозуміле
Виявляє старанність у навчанні
Працює зосереджено
Виявляє самостійність у роботі
Доброзичливо ставиться до оточуючих
Співпрацює з іншими дітьми
Вирішує конфлікти мирним шляхом
Знаходить успішні шляхи вирішення проблем
Дотримується правил поведінки
під час уроку, гри, відпочинку
Бере відповідальність за свої дії
має |
демонструє |
досягає |
потребує |
|
Характеристика |
результату з |
значної |
||
значні |
помітний |
|||
особистих досягнень |
допомогою |
уваги і |
||
успіхи |
прогрес |
|||
|
вчителя |
допомоги |
||
|
|
|
Українська мова, мова корінних народів та національних меншин (мова навчання)
Уважно слухає і розуміє коротке висловлення
Вступає в діалог на теми, які викликають
зацікавлення
Дотримується правил спілкування: привітання,
прощання, подяка, прохання, запитання
Зрозуміло висловлює власні потреби,
відчуття, спостереження
Знає всі літери абетки, читає з відповідною
інтонацією і розуміє зміст простих коротких текстів
Висловлює власне ставлення до прочитаного
Виявляє інтерес до читання, відповідає на
запитання, про що (про кого) любить читати
Називає і розбірливо пише всі рукописні
малі й великі літери алфавіту
Списує слова і речення з друкованого
і рукописного тексту
Пише прості короткі висловлювання-переписує,
пише з памʹяті, під диктування слова
(в яких написання збігається зі звучанням),
речення з 3-4 слів
Математика
Орієнтується у просторі, пояснює
розташування предметів
Додає і віднімає числа у межах 10 (навичка)
Лічить об’єкти і записує числа у межах
10/100 (ознайомлення)
Записує і виконує дії з числами у межах 10/100
Порівнює числа у межах 10
Розв’язує прості задачі
Розрізняє геометричні форми предметів між собою
Вимірює довжини об’єктів за допомогою
підручних засобів, лінійки
|
|
має |
демонструє |
досягає |
потребує |
|
|
|
|
результату з |
значної |
||
|
Характеристика |
значні |
помітний |
|||
|
|
|||||
|
|
|
|
|||
особистих досягнень |
допомогою |
уваги і |
||||
успіхи |
прогрес |
|||||
|
|
|
вчителя |
допомоги |
||
|
|
|
|
|
Я досліджую світ
Цікавиться темами, що вивчаються, виявляє
допитливість до навколишнього світу
Розповідає про себе, свою сім’ю, місце проживання
Дотримується правил поведінки
в громадських місцях, на природі
Дотримується правил безпеки
під час різних видів діяльності
Встановлює найпростіші взаємозв’язки
в живій і неживій природі
Проводить найпростіші спостереження і
дослідження у навколишньому світі
Технології
Пропонує і втілює власні творчі ідеї
Належним чином користується матеріалами та
інструментами
Планує дії та виготовляє власний виріб
Мистецтво
Висловлює своє ставлення до мистецьких творів
Охоче бере участь у спільних співах
Відтворює прості ритми
Втілює власні ідеї в художні образи
Створює художні образи різними засобами
Фізична культура
Виявляє інтерес до рухових видів діяльності, ігор
Дотримується встановлених умов та правил гри
|
|
має |
демонструє |
досягає |
потребує |
|
|
|
|
|
|
||
Характеристика |
значні |
помітний |
результату з |
значної |
||
особистих досягнень |
допомогою |
уваги і |
||||
успіхи |
прогрес |
|||||
|
|
|
вчителя |
допомоги |
||
|
|
|
|
|
Іншомовна освіта
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків,
наприклад, у книжці з малюнками, де
використовується знайома лексика
Розуміє просту особисту інформацію
( ім’я, вік, місце проживання, країна походження),
Продукує короткі фрази про себе,
надаючи базову персональну інформацію
(ім’я, адреса, родина)
Пише короткі фрази для надання базової
інформації (ім’я, адреса, родина), в анкеті
або записці, використовуючи словник
Вживає найпростіші ввічливі форми вітання,
прощання, подяки, прохання
Рекомендації вчителя ___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
Пропущених днів _________________ Учитель_______________________________________
Побажання батьків або осіб, що їх замінюють __________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
(будь ласка, заповніть та поверніть один примірник до школи)