Витяг з протоколу №… від … … року
засідання педагогічної ради Комунального закладу …
Голова педагогічної ради – …
Секретар – …
Присутні – … Відсутні - … Порядок денний:
1. Про особливості оцінювання результатів навчання учнів відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою КМУ № 898 від 30.09.2020 року, та схвалення зразків заповнення класних журналів у розрізі освітніх галузей.
….
СЛУХАЛИ:
..., заступника директора з НВР, про особливості оцінювання результатів навчання учнів відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою КМУ № 898 від 30.09.2020 року. Відповідно до статті 54 Закону України «Про освіту» щодо академічної свободи педагогічних працівників заклад освіти може розробити власну систему оцінювання результатів навчання здобувачів освіти. Обов’язковою умовою при цьому має бути реалізація концептуальних засад Нової української школи та орієнтування на досягнення обов’язкових результатів навчання, визначених у Державному стандарті базової середньої освіти.
Відповідно до статті 17 Закону України «Про повну загальну середню освіту» основними видами оцінювання результатів навчання учнів є формувальне, поточне, підсумкове (тематичне, семестрове, річне) оцінювання, державна підсумкова атестація, зовнішнє незалежне оцінювання. Формувальне, поточне та підсумкове оцінювання результатів навчання учнів на предмет їх відповідності вимогам навчальної програми, вибір форм, змісту та способу оцінювання здійснюють педагогічні працівники закладу освіти.
Інтегровані предметні кафедри учителів ліцею обговорили методичні рекомендації Міністерства освіти та науки України, опрацювали рекомендації щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти та підготували пропозиції щодо варіантів заповнення класних журналів згідно з чинним законодавством.
Таким чином, тематичне оцінювання пропонуємо здійснювати для отримання інформації щодо рівня досягнення учнями очікуваних результатів навчання, визначених в окремому елементі навчальної програми, що можна ефективно використати для коригування освітнього процесу, особливо в період, коли освітні втрати учнів є значними. Тематичне оцінювання, за винятком тих освітніх галузей, де воно є складовою даного виду оцінювання, не враховуються під час семестрового оцінювання.
Підсумкове оцінювання за семестр пропонуємо здійснювати за групами результатів навчання, що передбачені Критеріями оцінювання за освітніми галузями відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України №1093 від 02.08.2024 року, з урахуванням різних форм і видів освітньої діяльності.
За групами результатів виставляємо загальну оцінку за семестр з кожного навчального предмета/інтегрованого курсу навчального плану освітньої програми. Оцінка за семестр може бути скоригованою.
Річну оцінку виставляємо з урахуванням загальних оцінок за обидва семестри або скоригованих семестрових оцінок.
Керівниками інтегрованих предметних кафедр ліцею було подано на розгляд педагогічної ради зразки заповнення сторінок класного журналу у розрізі відповідних освітніх галузей, з якими заздалегідь мали можливість ознайомитися всі члени педагогічної ради ліцею.
…запропонував схвалити зразки заповнення сторінок класних журналів відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою КМУ № 898 від 30.09.2020 року.
УХВАЛИЛИ:
1.Схвалити зразки заповнення сторінок класних журналів відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою КМУ № 898 від 30.09.2020 року (додаток 1.).
Додаток 1
Зразки заповнення сторінок класного журналу відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти,
затвердженого постановою КМУ № 898 від 30.09.2020 року
Мовно-літературна освітня галузь [МОВ]
(українська мова, українська література, зарубіжна література)
|
ГР1 |
Сприймає письмові тексти/Читання |
|
|
ГР2, ГР3 |
Письмово взаємодіє та висловлюється/Письмо |
|
Математична освітня галузь [МАО]
Соціальна та здоров’язбережувальна освітня галузь [СЗО]
|
ГР3 |
Виявляє здатність до співпраці, толерантність, громадянську позицію, дотримується демократичних принципів |
|
Мистецька освітня галузь [МАО]
ПМ – пізнає мистецтво (ГР1), МК – рівень мистецької комунікації (ГР2), ЕД – емоційний досвід (ГР3).
|
ГР3 |
Здійснює фізкультурно-оздоровчу діяльність |
|
|
|
|
|