11 клас. Контрольна робота №7. Морфологія української мови. Профільний рівень

Про матеріал
Мета - перевірка засвоєння учнями матеріалу з морфології. Кожне питання (10) тесту має один варіант правильної відповіді, одне завдання - на встановлення відповіднсті, одне - для власного висловлення учня на запропоновану тему, одне- на повторення правопису разом, окремо, з дефісом самостійних і службових частин мови. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

11 клас. Контрольна робота №7. Морфологія української мови. Профільний рівень

І варіант

1.Прикметниками є всі слова рядка

А синій, денний, змокрілий, дерев’яний, степовий   Б квітневий, сьомий, глухуватий, мій

В п’ятиповерховий, класний, звичайний, осінній

2.Присвійними є всі прикметники

А лікарів рецепт, батьківські збори, Тетянчина книга

Б Шевченкові заклики, неньчина порада, бабусина хустка

В шкільна їдальня, ранкові зустрічі, запланований похід

3. Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка

А світловолосий, написаний, маленький, глибокий

Б академічний, класичний, неперевершений, крихітний

В красивий,  важливий, приємний, дорогий

4.Граматично правильна відповідь на питання

А за чверть одинадцять   Б пів дванадцятої   В двадцять на сьому

5.Числівник з іменником є підметом у реченні    А Мер міста нагородив шістьох лауреатів.

Б Семеро дітлахів завзято працювали.                  В Будівля зведена силами десятьох бригад.

6.Формами дієслова є всі слова рядка       А кричиш, покрикувати, крикливий, накричатися

Б переходячи, переходив би, перехід, хода, переходь

В перемогти, перемігши, переможено, переможний

7.Неправильно вжито дієслівну форму в реченні    А Заспіваймо пісню веселеньку!                                Б Віддай людині часточку себе.                      В Ти дасиш мені правильно відповісти?

8. Разом треба писати всі слова рядка            А на/вмисне, обі/руч, о/півночі, с/пересердя

Б до/віку, по/друге, в/основному, на/жаль     В на/відмінно, на/завжди, мимо/волі, до/віку

9.Помилку в написанні прислівника допущено в реченні

А Раджу вам час від часу перевіряти стан поточного рахунку.

Б Банки часто густо принаджують клієнтів високими відсотками.

В Гонорар за надруковану статтю виплатять не сьогодні-завтра.

10.Установіть відповідність між  формами дієслова та прикладами

   Форми дієслова                             Приклади

1. Неозначена форма        А прочитаний, розгорнутий, працюючий, зшитий

2. Дієприкметник              Б  помітила, розмовляє, виконав, сміється, зробить

3. Дієприслівник               В почав би, хотілося б, поспішаючи, виконай, геть!

4. Особові дієслова           Г написати, вивчити, відвідати, прочитати, сидіти

                                            Д розмовляючи, відпочивши, уникаючи, виспавшись

11. Запишіть прийменники, розкриваючи дужки.

   (За) допомогою, (у) результаті, (з ) попід, (до) вкола, (по) серед, (з) помііж, (на) шляху (до),

(у) звязку (з), (під) час, (у) продовж, раз (у) раз.

12. Складіть і запишіть твір – розповідь з елементами роздуму на тему  «Що для мене найважливіше в житті».

 

 

 

 

 

 

11 клас.  Контрольна робота №7. Морфологія української мови. Профільний рівень.

ІІ варіант

1.Прикметниками є всі слова рядка

А великий, зрозумілий, дев’ятий, зимовий

Б білий, вечірній,  залізний, річковий

Б травневий, написаний, веселий, батьківський

2.Присвійними є всі прикметники

А матусин голос, Іванків олівець, синові речі

Б зрозумілий рецепт, цікаве  зібрання, прочитана книга

В Шевченківські читання, неньчина порада, бабусина пісня

3.Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка

А високий, дорогий, рідний, сміливий, широкий

Б гордовитий, історичний, радісний, класовий

В європейський, народний, міський, книжний

4.Одним словом пишуться слова рядка

А п’яти/тисячний, вісім/десятий, одно/разовий

Б триста/третій, мало/надійний, шістсот/десятий

В чотириста/двадцять/восьмий, сто/надцятеро

5.Помилку у відмінюванні числівників допущено в рядку   А двохсот шістдесятьох учнів

Б сімдесяти восьми гривень      В твір перекладений стома мовами

6.Інфінітив ужито в реченні     А Ні долі, ні волі у мене нема.   Б Гуртом і батька добре бити. 

В Уряд шукає додаткові кошти.

7.Активні дієприкметники записані в рядку     А засмаглий, скреслий, сяючий

Б змерзлий, обговорений, записаний                 В позеленілий, вишитий, запізнілий

8.Прислівниками є всі слова рядка         А казна-коли, бозна-котрий, овва, опівдні

Б почасти, тут, перекричавши, ніжно     В збоку, ніде, на-гора, де-факто

9. Правильно утворено дієслівні форми в рядку     А могти -  можу, можеш, можите                     Б текти - течеш, течете, течуть                                  В хотіти – хочу, хочеш, хотять

10. Запишіть не з наведеними словами разом або окремо

  (Не) жить, (не) нависть, (не) абиякий, (не) можна,  не (до) ладу, (не) мовби, ні (про) що,

(не) з’ясоване досі питання, (не) довиконати, (не) погода, день (у) день.

11.Установіть відповідність між займенниками та їх розрядами

  Розряди займенників                            Приклади

  1. Присвійні             А  сам, самий, всякий, кожний, жодний, інший

  2. Заперечні              Б мій, нашого, їхній, твого, його, їхні

  3. Неозначені           В той, цей, такий, скільки, себе, ми, вона

  4. Означальні           Г  дехто, деякий, абищо, декого, будь-хто, хтозна-що

                                    Д  ніякий, нічий, нікотрий, ніхто, ніщо, ніскільки

12. Складіть і напишіть твір-розповідь з елементами роздуму на тему                                                   «Моя заповітна мрія».

 

 

 

docx
До підручника
Українська мова (академічний, профільний рівень) 11 клас (Шелехова Г.Т., Бондаренко Н.В., Новосьолова В.І.)
Додано
28 травня 2022
Переглядів
3473
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку