11клас. Контрольна робота. Пунктуаційна норма. Рівень стандарту. Тест

Про матеріал
Мета - перевірка засвоєння учнями матеріалу з теми "Пунктуаційна норма". Вісім питань тесту мають один варіант правильної відповіді, одне завдання - дві правильних відповіді, одне - на встановлення відповіднсті, одне - для власного висловлення учня на запропоновану тему. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

11клас. Контрольна робота. Пунктуаційна норма. Рівень стандарту. Тест

І варіант

1.Непоширеним звертанням ускладнене речення

А О страднику великий Прометею тобі я заздрю.

Б Прийми мене весно рожева слугою твоєї краси.

В Ти в моєму серці Україно думою Шевченка гомониш.

2. Вставну конструкцію на позначення впевненості вжито в реченні

А Можливо прощення це і є правдива помста.

Б Зверніть увагу на своє життя…

В Очевидно дуже мало людей керуються розумом.

3. Однорідні члени речення наявні в реченні

А Стояла я і слухала весну…

Б Добридень сонце я тебе вітаю!

В Не тільки радісні дні чекали на юнака.

4.Відокремлена обставина є в реченні

А Стара ріка тече повільно величаво розливаючись безліччю рукавів.

Б.А десь на світі жив хлопчина – допитливий   невгамовний  жвавий.

В Дозволь мені мій вечоровий світе упасти зерням в рідній стороні.

5.Неправильно вжито розділові знаки в реченні

А Талановитий і організований, він досягне всього в житті.

Б Душа переповнена щастям, частенько буває німа і сліпа.

В Стара ріка тече повільно, величаво…

6. Відокремлене означення є в реченні (два варіанти відповіді)

А Над луками залитими квітневою повінню холонув вечір.

Б Плесо віддзеркалювало срібні кучері залитих сяєвом хмар.

В Небо зорями вишите уже давно тьмяніє за вікном.

7. Двокрапку необхідно поставити в реченні

А Ні хліва ні повітки не ставили біля садиби нові господарі.

Б Афоризм має перевагу над романом його завжди дочитують.

В Гаї шумлять я слухаю їх голос.

8.Визначте рядок, у якому всі слова пишуться з дефісом

А історико/філологічний, сіро/зелений, яблучно/виноградний

Б легко/крилий, ящірко/подібний, одно/денний, весняно/літній

В дрібно/плідний, жовто/блакитний, фізико/математичний

9. Тире необхідно поставити в реченні

А Сонце швидко пірнуло за небокрай і все навколо потемніло.

Б Над лісом висить молодик і сяють стожари.

В Усе зраділо стрічаючи день і день зрадів.

10.Установіть відповідність

  Орфограма                                                      Приклад

  1.Правопис префіксів         А лялька, Ольга, сіль, тінь, день, повість

  2.Правопис суфіксів            Б прекрасний, предобрий, прислухатись, прибігти

  3.Знак м’якшення                В батьків, мамин, сестрин, український, козацький

                                                 Г розв’язати, арф’яр, під’язиковий, святковий, в’яз

11.Складіть і запишіть твір-мініатюру «Моя заповітна мрія»,  уведіть у нього різні за будовою речення, ускладнені й неускладнені.

 

11клас. Контрольна робота. Пунктуаційна норма. Рівень стандарту. Тест

ІІ варіант

1.Поширеним звертанням ускладнене речення

А Слово моя ти єдиная зброє ми не повинні загинуть обоє!

Б Ти знаєш що ти людина? Ти знаєш про це чи ні?

В Зоре моя вечірняя зійди над горою.

2. Вставну конструкцію на позначення етикетних формул ужито в реченні

А Немає більшої трагедії ніж бути генієм..

Б Люди будь ласка візьміться за руки!

В Ой ти дівчино з горіха зерня…

3. Однорідними  обставинами  ускладнене речення

А Стояла я і слухала весну.

Б Червоні й білі троянди  дівчатам подобались понад усе.

В Потрібної інформації не зміг знайти ні в Інтернеті, ні в книгах.

4.Відокремлена обставина є в реченні

А Гудуть з вітрами до світання дощем оплакані сади.

Б На землю зорану плугами спадає рожево-білий цвіт.

В Юні вишні зацвівши в росах заплачуть

5.Тире відокремлює прикладку в рядку

А Гроза пройшла собі – зітхнули трави.

Б Орю свій вічний переліг – убогу ниву.

В Листок тополі – зелене дзеркало весни.

6. Відокремлене означення наявне в реченні
А Ми, молоде покоління, працюємо на майбутнє народу.

Б  Стоїть верба,  похиливши віти до річки.

В Срібним маревом повиті, біля сіл стоять тополі…

7.Коми треба поставити в реченні

А Я все зрозумів звичайно про свою поведінку.

Б В’язниця  не для поетів поетам належить світ.

В Не бійтесь заглядати у словник це пишний яр а не сумне провалля.

8.Визначте рядок, у якому всі слова пишуться разом

А історико/філологічний, сіро/зелений, фізико/математичний

Б весняно/літній, одно/тонний, місяце/подібний

В дрібно/плідний, ящірко/подібний, легко/крилий

9. Двокрапку необхідно поставити в реченні

А Не бійтесь заглядати у словник це пишний яр а не сумне провалля.

Б Місяць на небі зіроньки сяють тихо по морю човен пливе.

В Безвихідь відважним додає снаги й звитяги допомагаючи верх здобути.

10. Установіть відповідність

 Відокремлений член речення                              Приклад

  1.Означення                   А Усі минали березовий гай за рідним селом Андрійки.

  2.Обставина                   Б Понад садами вкритими плодами курличуть журавлі.

  3.Прикладка                    В Старі верби похиливши віти сумують тихо над Дніпром.

                                            Г Стояли вишні у цвіту – окраса  саду біля хати.

11.Складіть і запишіть твір-мініатюру «Що для мене найважливіше в житті?» , уведіть у нього різні за будовою речення, ускладнені й неускладнені.

 

 

 

docx
До підручника
Українська мова (академічний та профільний рівень) 11 клас (Глазова О.П., Кузнєцов Ю.Б.)
Додано
28 травня 2022
Переглядів
2932
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку