. 11 клас. Профільний рівень
Історія України (105 годин) Всесвітня Історія (35 годин)
Синхронізоване календарно-тематичне планування з історії України та всесвітньої історії 11 клас за новою програмою, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.02.2019 № 236.
№ ІУ |
Дата |
№ ВІ |
Тема уроку |
||||||||
Історія України Повторення 10 клас |
|||||||||||
1
|
|
|
Західноукраїнські землі в міжвоєнний період (у складі Речі Посполитої та Румунії)
|
||||||||
2 |
|
|
Західноукраїнські землі в міжвоєнний період (у складі Чехословаччини. Культурне життя) |
||||||||
УКРАЇНА В РОКИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ (1939—1945 рр.) |
|||||||||||
3 |
|
|
«Українське питання» у міжнародній політиці напередодні Другої світової війни Початок Другої світової війни. Українці в польській армії. |
||||||||
4 |
|
|
Воєнні кампанії 1939 – 1940 років на українських землях. Радянізація ново приєднаних територій |
||||||||
5 |
|
|
Політичне та соціально-економічне становище в Україні напередодні німецько-радянської війни. Бойові дії в 1941—1942 рр. |
||||||||
6 |
|
|
Нацистський «новий порядок» в Україні Голокост на території України: масштаби та наслідки |
||||||||
7 |
|
|
Український визвольний рух Степан Бандера. Акт відновлення Української Держави. Поліська січ . Українська повстанська армія Українсько-польське протистояння. Радянський партизанський рух. Сидір Ковпак. |
||||||||
8 |
|
|
Радянський наступ взимку 1942—1943 рр. Битва за Дніпро Визволення Правобережної України та Криму Депортація з Криму кримських татар та інших народів |
||||||||
9 |
|
|
Українці у військових формуваннях держав Об’єднаних Націй у роки Другої світової війни Кузьма Дерев’янко. Українське питання на Ялтинській та Потсдамській конференціях |
||||||||
10 |
|
|
Практичне заняття. Внесок українського народу у перемогу над нацизмом. Освіта і наука. Література в роки війни Образотворче мистецтво, музика та кінематограф в роки війни Наш край у роки Другої світової війни Урок узагальнення. |
||||||||
11 |
|
11 |
Тематичне оцінювання |
||||||||
Всесвітня Історія
|
|||||||||||
Розділ 1. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ |
|||||||||||
|
|
1 |
Риси Ялтинсько-Потсдамської системи міжнародних відносин. Організація Об’єднаних Націй (ООН). Спеціалізовані організації під егідою ООН. “Загальна декларація прав людини” (1948 р.) і міжнародні пакти про права людини (1966 р.). |
||||||||
|
|
2 |
Радянська окупація Східної Європи. Початок Холодної війни. Меморандум Дж. Кеннана і промова В. Черчілля в Фултоні. Доктрина Г. Трумена і “План Маршалла”. Поділ Німеччини. НАТО та Організація Варшавського договору (ОВД): закріплення біполярності світу. |
||||||||
Історія України
|
|||||||||||
Тема 1. УКРАЇНА В ПЕРШІ ПОВОЄННІ РОКИ (1945 — початок 1950-х рр.) |
|||||||||||
12 |
|
|
Україна — співзасновниця ООН. |
||||||||
13 |
|
|
Міжнародні договори другої половини 1940-х — початку 1950-х рр. та встановлення кордонів УРСР. Участь УРСР в інших міжнародних організаціях. |
||||||||
14 |
|
|
|||||||||
15 |
|
|
Внутрішньополітичне й економічне становище УРСР |
||||||||
16 |
|
|
Особливості відбудовчого процесу |
||||||||
17 |
|
|
Масовий голод 1946—1947 рр. |
||||||||
18 |
|
|
Ідеологічні кампанії. |
||||||||
19 |
|
|
Відновлення політики радянізації в західних областях України. |
||||||||
20 |
|
|
Український визвольний рух у 1944—1950-х рр. Р. Шухевич. |
||||||||
21 |
|
|
Обмін населенням між Польською Народною Республікою та УРСР. |
||||||||
22 |
|
|
Масові депортації (1944—1946 рр.). |
||||||||
23 |
|
|
Операції «Вісла» та «Захід». Ліквідація УГКЦ. |
||||||||
24 |
|
|
Практичне заняття. Демографічні зміни. Повсякденне життя повоєнних років. Доля жінки |
||||||||
25 |
|
|
Відбудова системи освіти в перші повоєнні роки |
||||||||
26 |
|
|
Наука. Література |
||||||||
27 |
|
|
Образотворче мистецтво. Музика та кінематограф Становище творчої інтелігенції |
||||||||
28 |
|
|
Урок узагальнення |
||||||||
29 |
|
|
Тематичне оцінювання |
||||||||
Всесвітня Історія
|
|||||||||||
Розділ 2. ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ: ФОРМУВАННЯПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА |
|||||||||||
|
|
3 |
Концепція постіндустріального (інформаційного) суспільства. Зміцнення демократії на Заході після Другої світової війни: розширення прав людини. |
||||||||
|
|
4 |
Падіння авторитарних режимів у Південно-Західній Європі в 1970-х рр. Утвердження принципів громадянського суспільства. Тенденції повоєнного розвитку партійних систем. Рух афроамериканців США за громадянські права. Мартин Лютер Кінг. Молодіжні виступи кінця 1960-х рр. Рух хіпі. Прояви етнонаціоналізму (проблеми Квебеку, Ольстеру, баскське питання). Боротьба за права конфесійних, мовних і сексуальних меншин. |
||||||||
|
|
5 |
Транснаціональні корпорації. НТР і зростання ролі професійних фахівців і техніків. Перехід від виробництва товарів до виробництва послуг. Політика зменшення соціальної нерівності. “Німецьке економічне диво”. Рейганоміка. Тетчеризм. Соціальне ринкове господарство. Шведська соціальна модель. |
||||||||
|
|
6 |
Об’єднання Німеччини. Від Європейського економічного співтовариства (ЄЕС) до Європейського союзу (ЄС). Проблема брексіту. Роль США та ЄС у сучасних міжнародних відносинах. |
||||||||
|
|
7 |
Практичне заняття: – Процеси демократизації в країнах Західної Європи і Америки у другій половині ХХ – початку ХХІ ст.: причини, специфіка і наслідки/ – Молодіжна контркультура: вплив на формування постіндустріального світу. (на вибір) |
||||||||
|
|
8 |
Узагальнення. Тематичний контроль |
||||||||
Історія України
|
|||||||||||
Розділ 2. Україна в умовах десталінізації |
|||||||||||
30 |
|
|
Внутрішньополітичне становище Української РСР у середині 50-х рр. |
||||||||
31 |
|
|
Адміністративно-територіальні зміни. |
||||||||
32 |
|
|
Входження Кримської області до складу УРСР. |
||||||||
33 |
|
|
Стан промисловості та сільського господарства. |
||||||||
34 |
|
|
Початок лібералізації суспільного життя. |
||||||||
35 |
|
|
Участь українців у повстаннях у сталінських концтаборах 1953—1954 рр |
||||||||
36 |
|
|
XX з’їзд КПРС. Реабілітація жертв сталінських репресій. |
||||||||
37 |
|
|
Загострення боротьби серед вищого партійного керівництва України. |
||||||||
38 |
|
|
Зародження дисидентського руху в Україні та його особливості. Левко Лук’яненко. |
||||||||
39 |
|
|
Зміни в управлінні господарством. Раднаргоспи. |
||||||||
40 |
|
|
Розвиток промисловості. |
||||||||
41 |
|
|
Аграрна політика у другій половині 1950-х — першій половині 1960-х рр. |
||||||||
42 |
|
|
Практичне заняття. Нові явища у соціальній сфері та повсякденному житті населення. |
||||||||
43 |
|
|
Науково-технічна революція. Здобутки науки |
||||||||
44 |
|
|
Реформи освіти. Посилення русифікації Розвиток спорту. |
||||||||
45 |
|
|
«Шістдесятництво» в українській культурі. |
||||||||
46 |
|
|
Урок узагальнення. |
||||||||
47 |
|
|
Тематичне оцінювання |
||||||||
Розділ 3. Україна в період загострення кризи радянської системи |
|||||||||||
48 |
|
|
Спроби реформування командної економіки в другій половині 1960-х рр. |
||||||||
49 |
|
|
Економічне становище УРСР у 1970-ті — на початку 1980-х рр. Продовольчі програми. |
||||||||
50 |
|
|
Ідеологічні орієнтири партійно-радянського керівництва. Петро Шелест Володимир Щербицький. |
||||||||
51 |
|
|
Конституція УРСР 1978 р. |
||||||||
52 |
|
|
Зміни в соціальній та національній структурі населення. Привілейоване становище партійних радянських працівників. |
||||||||
53 |
|
|
Дисидентський рух: течії, форми та методи боротьби |
||||||||
54 |
|
|
Іван Дзюба «Інтернаціоналізм чи русифікація». |
||||||||
55 |
|
|
Українська Гельсінська група. Микола Руденко Кримськотатарський національний рух. Мустафа Джемілєв. |
||||||||
56 |
|
|
Практичне заняття. Повсякденне життя. Моральний стан радянського суспільства. |
||||||||
57 |
|
|
Розвиток освіти, науки, літератури. Формування опозиційних течій у культурі. |
||||||||
58 |
|
|
Українське мистецтво. |
||||||||
59 |
|
|
Досягнення українських спортсменів. Молодіжний неформальний рух в Україні. |
||||||||
60 |
|
|
Урок узагальнення. |
||||||||
61 |
|
|
Тематичне оцінювання |
||||||||
Всесвітня Історія
|
|||||||||||
Розділ 3. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ: ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ |
|||||||||||
|
|
9 |
Результати Другої світової війни для народів Центрально-Східної Європи. |
||||||||
|
|
10 |
Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі, Угорщині, Болгарії, Румунії, Чехословаччині. Особливості розвитку Югославії. Доля українців у країнах Центрально-Східної Європи. Операція “Вісла”. |
||||||||
|
|
11 |
Спроба економічної інтеграції соціалістичного табору. Рада економічної взаємодопомоги (РЕВ). |
||||||||
|
|
12 |
Криза комуністичних режимів країн Центрально-Східної Європи. Антикомуністичні виступи: Угорська революція 1956 р. і “Празька весна” 1968 р. Спроби модернізації суспільно-політичного устрою та радянська інтервенція в Чехословаччину. |
||||||||
|
|
13 |
Завершення епохи Сталіна. “Хрущовська відлига”. Наростання системних кризових явищ у країнах регіону в 70–80-х рр. ХХ ст. Перебудова в СРСР. “Оксамитові революції” в країнах Східної Європи. Розпад Радянського Союзу, Югославії та Чехословаччини. Політичні, економічні, соціальні та національні трансформації |
||||||||
|
|
14 |
Країни Центрально-Східної Європи на початку ХХІ ст., їх роль у сучасних міжнародних відносинах. Політична, економічна та ідеологічна експансія Росії в регіоні.
|
||||||||
|
|
15 |
Країни Центрально-Східної Європи на початку ХХІ ст., їх роль у сучасних міжнародних відносинах. Політична, економічна та ідеологічна експансія Росії в регіоні. |
||||||||
|
|
16 |
Узагальнення. Тематичний контроль |
||||||||
Історія України
|
|||||||||||
Розділ 4. Відновлення незалежності України |
|||||||||||
62 |
|
|
Політика «прискорення» та її наслідки в Україні. Антиалкогольна кампанія. |
||||||||
63 |
|
|
Стан економіки. Шахтарські страйки. Рівень життя населення. |
||||||||
64 |
|
|
Практичне заняття. Чорнобильська катастрофа та її наслідки. |
||||||||
65 |
|
|
«Гласність» і лібералізація. |
||||||||
66 |
|
|
Формування багатопартійної системи |
||||||||
67 |
|
|
Розгортання страйкового руху |
||||||||
68 |
|
|
Активізація національно-демократичного руху в другій половині 1980-х рр. Національні громадські організації і об’єднання |
||||||||
69 |
|
|
Релігійне відродження. |
||||||||
70 |
|
|
Вибори до Верховної Ради УРСР і місцевих рад 1990 р. Створення Автономної Республіки Крим |
||||||||
71 |
|
|
Декларація про державний суверенітет України. «Революція на граніті». |
||||||||
72 |
|
|
Спроба державного перевороту в СРСР у серпні 1991 р. |
||||||||
73 |
|
|
Проголошення незалежності України та її міжнародне визнання. Розпад СРСР |
||||||||
74 |
|
|
Референдум і вибори Президента України 1 грудня 1991 р Леонід Кравчук. |
||||||||
75 |
|
|
Урок узагальнення. |
||||||||
76 |
|
|
Тематичне оцінювання |
||||||||
Всесвітня Історія
|
|||||||||||
Розділ 4. ДЕРЖАВИ АЗІЇ, АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ: ВИБІР ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ |
|||||||||||
|
|
17 |
Японія. Повоєнне реформування держави. Хірохіто. Джерела та наслідки економічного піднесення. Внутрішньо- та зовнішньополітичні пріоритети. |
||||||||
|
|
18 |
Китай. Проголошення КНР. Культ особи Мао Цзедуна. Великий стрибок, комуни, культурна революція. Трансформаційні процеси в Китаї на зламі ХХ–ХХІ ст. Ден Сяопін. |
||||||||
|
|
19 |
Утворення Індійської республіки та Пакистану. Конфесійне протистояння в регіоні. ІНК. Індіра Ганді. Індія на зламі ХХ–ХХІ ст. |
||||||||
|
|
20 |
Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання. Ісламська революція в Ірані. “Арабська весна”. Конфлікт у Сирії. Терористична діяльність. Ісламська держава Іраку і Леванту. |
||||||||
|
|
21 |
Деколонізація Африки. Крах апартеїду. Країни регіону на зламі ХХ–ХХІ ст. |
||||||||
|
|
22 |
Латинська Америка: особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн регіону. Революція на Кубі. Фідель Кастро. Проблеми політичного та економічного життя латиноамериканських держав на зламі ХХ–ХХІ ст. |
||||||||
|
|
23 |
Практичне заняття: Моделі інноваційного розвитку нових азійських незалежних держав. |
||||||||
|
|
24 |
Узагальнення. Тематичний контроль |
||||||||
Історія України
|
|||||||||||
Розділ 5. Становлення України як незалежної держави |
|||||||||||
77 |
|
|
Вихід незалежної України на міжнародну арену. Початок державотворчих процесів. |
||||||||
78 |
|
|
Початок формування Збройних сил та правоохоронних органів України. Повернення кримських татар на історичну батьківщину. Статус Криму. |
||||||||
79 |
|
|
Позачергові вибори до Верховної Ради та дострокові президентські вибори у 1994 р. Конституція України 1996 р. |
||||||||
80 |
|
|
Стан економіки України у 1991—1998 рр. |
||||||||
81 |
|
|
Соціальна диференціація суспільства. Запровадження національної валюти Демографічні процеси. Трудова еміграція. |
||||||||
82 |
|
|
Стан сільського господарства. Початок реформ в аграрному секторі. |
||||||||
83 |
|
|
Основні тенденції економічного розвитку України у 1998—2008 рр. |
||||||||
84 |
|
|
Політичні процеси у 1998 – 2003 рр. Леонід Кучма |
||||||||
85 |
|
|
Помаранчева революція 2004—2005 рр. Віктор Ющенко. |
||||||||
Всесвітня Історія
|
|||||||||||
Розділ 5. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ |
|||||||||||
|
|
25 |
Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД. |
||||||||
|
|
26 |
Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї, Карибська криза, війни у В’єтнамі й Афганістані). |
||||||||
|
|
27 |
Період “розрядки” в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р. Рецидиви Холодної війни на зламі ХХ–ХХІ ст. |
||||||||
|
|
28 |
Від біполярного до багатополярного світу. |
||||||||
|
|
29 |
Від біполярного до багатополярного світу. Проблема міжнародного тероризму |
||||||||
|
|
30 |
Практичне заняття:Міжнародні відносини другої половини ХХ – початку ХХІ ст.: точки перетину інтересів/Демонтаж результатів періоду “розрядки”: причини і наслідки (на вибір). |
||||||||
Розділ 6. Повсякденне життя і культура |
|||||||||||
|
|
31 |
Науково-технічно революція: наукові відкриття, нові галузі наук, високі технології, інтеграція науки і виробництва |
||||||||
|
|
32 |
Зміни у змісті та характері праці, соціальній структурі суспільства, якості життя людей країн світу. Розвиток систем соціального забезпечення. Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства. Культура “віртуальної реальності”. |
||||||||
|
|
33 |
Освітні системи. Університети як автономні осередки науки й освіти. Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту: домінуючі тенденції. |
||||||||
|
|
34 |
Практичне заняття: – Модерне (індустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільства: тяглість та зміни. |
||||||||
|
|
35 |
Узагальнення. Тематичний контроль |
||||||||
Історія України
Розділ 6. ТВОРЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНИ |
|||||||||||
86 |
|
|
Суспільно-політичне життя та соціально-економічний розвиток України у 2005—2013 рр. |
||||||||
87 |
|
|
Формування зовнішньої політики України у 2005 – 2013 рр. |
||||||||
88 |
|
|
Революція гідності 2013—2014 рр |
||||||||
89 |
|
|
Анексія та тимчасова окупація Криму Російською Федерацією. Агресія Росії проти України. |
||||||||
90 |
|
|
Дострокові президентські вибори 2014 р. Петро Порошенко. |
||||||||
91 |
|
|
Суспільно-політичне життя у 2014—2016 рр. |
||||||||
92 |
|
|
Соціально-економічний розвиток України у 2014—2016 рр. Наш край у другій половині ХХ — на початку ХХІ ст. |
||||||||
93 |
|
|
Особливості культурного розвитку України (1991—2016 рр.). Розвиток спорту та здобутки українських спортсменів. |
||||||||
94 |
|
|
Практичне заняття. Екологічні проблеми України наприкінці ХХ — на початку XXI ст. Подолання наслідків Чорнобильської катастрофи. |
||||||||
95-104
|
|
|
Уроки узагальнення. Підготовка до ЗНО |
||||||||
105 |
|
|
Тематичне оцінювання |
||||||||
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
||||||||