11 Заняття з майбутніми першокласниками. "КАЗКА РІПКА.ЧИСЛО І ЦИФРА 6."

Про матеріал

Пропоную розробки перших занять з майбутніми першокласниками. До кожного уроку додаю картку для індивідуальної роботи. Цікаві ілюстровані завдання спрямовані на пробудження в дітей інтересу до навчання.

Перегляд файлу

Заняття з майбутніми першокласниками

ЗАНЯТТЯ 11

Тема. Казка «Ріпка». Число і цифра 6

Мета: ознайомити дiтей iз новими словами; продовжувати розвивати мовлення дiтей; розвивати логічне мислення, допитливість, зосередженість; формувати вміння відповідати на запитання повними реченнями ; формувати вміння  визначати складати невеличкі розповіді з власного досвіду; активізувати вживання антонімів і синонімів.

Ознайомити дітей з числом і цифрою 6,навчати співвідношенню числа й групи предметів; навчити дiтей складати i читати приклади за практичними дiями i малюнками, виховувати в дітей пізнавальний інтерес; виховувати любов до книг, викликати бажання навчитися читати.

Обладнання: ноутбук, телевізор, презентації 11, альбом «Казки: Ріпка», «Склад числа», «Число і цифра 6», таблиці з математики для 1 класу, казковий герой Мишка, цифри, геометричні фігури: шестикутник, завдання на аркушах, прості і кольорові олівці.

Хід заняття

І. Організаційний момент.  

Добрий день вам, любі діти!

Рада вас вітати,

Щастя та добра вам

Щиро побажати.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності Мовленнєва діяльність

  1. Відгадування загадки

Малесеньке, сіресеньке,

А хвостик як шило.

  • А з якої казочки мишка до нас прибігла?
  • Сьогодні ми будемо вчитися переказувати одну таку казку. Вона вам добре знайома. Це казка називається "Ріпка".

2. Гра "Знайди героїв казки "Ріпка".

  • Діти, перед вами картки, на яких зображені герої знайомих казок. Вам потрібно швидко вибрати ті з них, на яких зображені герої казки "Ріпка". (Діти по одному вибирають картки і відкладають їх в сторону).

3. Перегляд відео казки «Ріпка»

4. "Розкажи казку по ланцюжку".

  • Сьогодні ми будемо вчитися розповідати казку "Ріпка" по ланцюжку.
  • Будьте уважні: ви повинні жодного разу не помилитися при розповіді казки і вибудувати правильну ланцюжок, в якій всі герої повинні бути розташовані в правильній послідовності.
  • 4. Гра "Виправ помилку".
  • Діти, а тепер перевіримо, як працює ваша увагу. Я спеціально переставлю героїв казки місцями, а ви повинні будете знайти і виправити мою помилку.

ІІІ. Вивчення нового матерiалу

1. Вірш про число 6.

- Я бачив, сказав брат Маринці,

- шість яблук росло …на ялинці.

- Неправда! – озвалась Маринка.

- Так то ж…новорічна ялинка.

2. Прислів'я та приказки. 

- Шість шкур дере 

- Куліш – не каша, а шість рублів – не гроші

3. Загадки.

а) шість ніг, два роги, й сам на цигана схожий ( Жук)

б) Що то є за гість: ніжок має шість.

    Аж чотири крилець має, по квітках літає.

    Ні бджола, ні джмелик – зветься…(Метелик)

в) шість ніг, дві голови, четверо очей, один хвіст ( Вершник на коні)

4. Лічилки.

а) Ішов кіт через шість воріт,

     До кінця дійшов, кошеня знайшов.

б) Йшла Маринка на стежинку,

     Загубила там корзинку.

     А в корзинці шість грибочків,

     Хто знайшов, тому жмуриться.

5. Цікаво про шістку. 

Жодне число не має такої цікавої властивості, якою володіє Шістка.

«Шість» у деяких народів далекого минулого вважали диявольським числом, яке

може людям принести різні негаразди, навіть лихо, тому що

Шістка ділиться без остачі на 1, 2, 3 і якщо скласти або перемножити усі дільники 1+2+3, матиме знову число 6.

6. Цифра 6.

а) Дуже схожа на дверний замок.

     Знизу кружечок, а зверху гачок,

     Сусідка її – величезна п»ятірка,

     А незнайомку назвали…(шестірка)

 б) На що схожа цифра 6.

в) Знайти, де заховалась цифра 6.

7. Фізкультхвилинка

КАЗКА

Засиділись в царстві казки,

Встали дружно.

Лінь, як пил, струсіть із себе,

Присідання вам зробити треба.

Раз, два, три, чотири, пять –

Руки – крила піднялися

Тужно – дружно в небо –

Політали, покружляли,

Дружно сіли, й тихо стало.

8. Робота з презентацією «Число і цифра 6» 

9. Робота на аркушах.

      Робота з індивідуальними картками (для кожної дитини особисто)

     - Домалювати  і розфарбувати цифру 6;

     - Поєднати малюнок з цифрою.

10. Казка про шістку.

Одного разу число 6 пішло мандрувати. Першого дня побувало воно у понеділка,

другого дня – у вівторка, третього дня – у середи, четвертого дня – у четверга,

п»ятого дня – у п’ятниці, шостого дня – у суботи.

Ніде не затрималася шістка більше однієї доби, а от у суботи пробула аж 6 днів.

Почувалися вони хороше: навчилися співати 6 пісень про дружбу,

розказувати 6 віршів про природу, намалювали 6 малюнків про звірят,

навчилися показувати 6 фокусів.

Коли поверталася шістка додому, то запросила суботу до себе на гостину.


ІХ.Підсумок

- Де ми з вами сьогодні побували?

- Які дерева ми зустрічали?

- Що ще може рости в лісі?

- Хто з нами ходив до лісу?

- Давайте ми з ними попрощаємося.

 

 

 

docx
Додано
27 грудня 2018
Переглядів
1154
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку