2 клас. Математика. Тема. Складання виразів із дужками. Повторення взаємозв’язку дій множення та ділення. Знаходження довжини ламаної лінії.

Про матеріал
Мета: формувати в учнів уміння складати вирази з дужками; повторити взаємозв’язок дій множення і ділення; навчати знаходити довжину ламаної лінії; розвивати вміння складати і розв’язувати задачі; виховувати акуратність.
Перегляд файлу

2 клас. Математика

Тема Складання виразів із дужками. Повторення взаємозв’язку дій множення та ділення. Знаходження довжини ламаної лінії (№№ 547-555).

Мета: формувати в учнів уміння складати вирази з дужками; повторити взаємозв’язок дій множення і ділення; навчати знаходити довжину ламаної лінії; розвивати вміння складати і розв’язувати задачі; виховувати акуратність.

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно  до теми уроку, відеопрезентація (фізкультхвилинка).

                                                              Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Перевірка домашнього завдання (с. 86, завдання 545; 546)

Завдання 545 (с. 86)

  1. Скільки горщиків залишилося ?                                                            17-5 = 12(г)
  2. Скільки горщиків меду було на першій полиці?                                  12: 2 = 6 (г)

                                                                                                                                  Відповідь : 6 горщиків

Завдання 546 (с.86).                                                                                                     Взаємоперевірка : 15, 18, 60

2.Математична розминка

1) Розв’язування віршованих задач на вивчені випадки множення та ділення.

 

  1. Гра «Здогадайся».

 3 · 6 + 3 = 3 · ?               3 · 8 + ? = 3 · 9                3 · 7 + 3 = 3 · ?

 3 · ? + 3 = 3 · 6               3 · 10 – 3 = 3 · ?              3 · ? – 3 = 3 · 4

3. хвилинка каліграфії . Запиши числа. 12,10, 9, 6, 7, 14,15,30,21,24,16. Підкресли добутки таблиці множення на 3.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

— Сьогодні на уроці ми повторимо зв’язок між діями множення і ділення, будемо вчитися знаходити довжину ламаної лінії.

IV. СПРИЙМАННЯ ТА ОСМИСЛЕННЯ МАТЕРІАЛУ УРОКУ.

 1. робота за підручником (с. 86–87) Завдання 547 (С.86).  Математичний диктант

1) Добуток чисел 3 і 2 зменшити на 2.                           (3х2) – 2 = 4

2) Суму чисел 12 і 6 поділити на 2.                                (12+6): 2 = 9

3) Різницю чисел 20 і 18 помножити на 8.                     (20-18)х 8 = 16

4) Добуток чисел 3 і 6 збільшити на 4.                         (3х6) + 4 = 22

Завдання 548.(с.86)  Усне виконання завдання Учні пояснюють, як склали рівності.

Завдання 549 (с.86)    Учні «ланцюжком» з кожного добутку за зразком складають вирази на ділення на 3 та обчислюють їх значення.

Завдання 550 (с.86)

  1. Скільки пиріжків мама дала синам ?                                                                                         3х2= 6(п)
  2. Скільки пиріжків спекла мама ?                                                                                                  18+6 = 24(п)

                                                                            Відповідь : 24 пиріжки Завдання 551 (с.86)

  1. Скільки меду зібрали ?                                                                                                    7+8 = 15 (кг)
  2. Скільки витратили банок ?                                                                                              15: 3 = 5 (б)

                                 Відповідь: 5 банок витратили

Завдання 552 ( с. 87) Учні вимірюють довжини ланок ламаної, один учень біля дошки пояснює, як знайти довжину ламаної. Після цього учні будують іншу ламану такої самої довжини.

фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИТЕМАТИЗАЦІЯ ЗАНЬ

 1. Запис виразів, значення яких дорівнює 9                     2 + 14 : 2           3 · 7 – 10        27 – 2 · 9       4 : 2 + 7

2. Робота над задачею

Фермер продав двом покупцям по 3 л молока й одному покупцеві — 5 л молока. Скільки всього літрів молока він продав? 3. Офтальмологічна пауза 4. розв’язування логічних задач

V.ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ.

VII. Домашнє завдання. С. 87, завдання 554; 555.

 

 

docx
Додано
24 січня 2019
Переглядів
1217
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку