2 клас. Математика Тема Таблиця ділення на 3. Складання задач за поданим розв’язанням.

Про матеріал
Мета: скласти і вивчити таблицю ділення на 3; працювати над засвоєнням змісту множення і ділення та взаємозв’язку між ними; формувати вміння застосовувати випадки табличного ділення на 3 під час розв’язування прикладів і задач; розвивати мислення, пам’ять, мовлення; виховувати інтерес до математики
Перегляд файлу

2 клас. Математика

Тема Таблиця ділення на 3. Складання задач за поданим розв’язанням (№№ 565-571).

Мета: скласти і вивчити таблицю ділення на 3; працювати над засвоєнням змісту множення і ділення та взаємозв’язку між ними; формувати вміння застосовувати випадки табличного ділення на 3 під час розв’язування прикладів і задач; розвивати мислення, пам’ять, мовлення; виховувати інтерес до математики

Тип уроку. Комбінований урок.

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно  до теми уроку, відеопрезентація (фізкультхвилинка).

                                                              Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Перевірка домашнього завдання (с. 88, завдання 563; 564)

Завдання 563 (с. 88)

  1. Скільки кабачків  зібрали з двох грядок ?                                                       10+8 = 18(к)
  2. Скільки кабачків поклали в  кожен кошик ?                                                   18: 3= 6(к)

                    Відповідь : 3 кабачки поклали в кожен кошик

Завдання 564 (с. 88) . Прочитайте записаний вираз та його значення.                                    50 – (10+14) = 26

2. Математична розминка .                                                                                             

1.Гра «Перевір себе!» Учні лічать від 1 до 40 по одному. Замість чисел, які діляться, наприклад, на 2, вони говорять: «Не скажу!»

2.Математичний диктант

  • Перед будинком стоїть 12 машин, а мотоциклів — на 9 менше. Скільки мотоциклів стоїть перед будинком? (3)
  • У театральному гуртку займається 23 дівчинки. Це на 8 більше, ніж хлопчиків. Скільки хлопчиків у театральному гуртку? (15)
  • У бідоні 3 л молока. Скільки молока в двох таких бідонах? (  6)
  • На полив городу взяли 6 пляшок води, по 2 л кожна. Скільки літрів води  y взяли на полив городу? (12).
  • В альбомі 15 листівок з кімнатними рослинами. Це на 6 більше, ніж з деревами. Скільки листівок з деревами в альбомі? (9)

— Прочитайте відповіді. (3; 15; 6; 12; 9)

— Запишіть їх у порядку зростання. (3; 6; 9; 12; 15)

— Що цікавого помітили? (Числа збільшуються на 3) — Назвіть серед них парні числа. (6; 9) — «Ланцюжком» додаватимемо до 15 по 3, поки не вийде 30.

3. Хвилинка каліграфії з логічним завданням. — Запишіть числа 2-го і 3-го десятків, яких немає в таблиці множення чисел 2 і 3.

 III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

— Сьогодні на уроці ми складемо таблицю ділення на 3.

IV. Сприймання та осмислення матеріалу уроку.

  1. Робота за підручником (с. 88–89)

Завдання 565 (с.88). Письмове виконання завдання з коментуванням Учні складають та обчислюють вирази на множення числа 3. З кожного добутку складають вираз на ділення на 3.

Завдання 566 (с.88). Колективне опрацювання матеріалу Учні читають таблицю множення числа 3 і таблицю ділення на 3.

Завдання 567 (с.88) Учні «ланцюжком» обчислюють, користуючись таблицею ділення на 3.

                                                                                                                                                          8, 0,3,25, 32, 6,7,5

Завдання 568 (с.89).                                                                                         Фронтальне вивчення змісту задачі

  1. Скільки потрібно бачок щоб розлити сік ?                                                              18: 3 = 6 (б)

                                                                                 Відповідь : 6 банок

Завдання 569 (с.89) Учні розв’язують задачі усно.

  1. Скільки вареників на кожній тарілці ?                                                                 18: 3 =6 (в)
  2. Скільки блокнотів можна  купити на 21 грн? 21: 3 = 7 (б)  на 27 грн ?    27: 3 = 9 (б)

фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Гра «Добери відповідний знак»

27  3  7 = 17 (– –)           27  3  7 = 16 (: +)               27  3  7 = 31 (– +)

27  3  7 = 23 (+ –)           27  3  7 = 2 (: –)                 27  3  7 = 37 (+ +)

  1. Робота над задачею

У 3 рядах розташували 15 кружечків, у кожному ряду — порівну. Скільки кружечків вийшло в ряду?

  1. Творча робота над задачею — Розв’яжіть задачу та складіть до неї дві обернені.

Михайлик приніс 17 білих грибів, 9 із них мама засмажила. Скільки грибів залишилося?

  1. Обчислення значень виразів із наступною перевіркою

43 + 51             32 + 61         98 – 76           85 – 24      

71 – 48             36 + 59         43 + 19           100 – 86

5. Розв’язування логічних задач

1) На двох полицях стояло 19 книг. На кожну полицю поставили ще стільки книг, скільки було на ній. Скільки книг стало на двох полицях після цього? (19 + 19 = 38)

2) Тетянка, Оленка й Іринка за контрольну роботу отримали різні оцінки: 10; 9; 8. З’ясуйте, яку оцінку отримала кожна з дівчаток, якщо у Тетянки не 8, а в Іринки — не 8 і не 10.

Відповідь: Тетянка Оленка Іринка 8 – + – 9 – – + 10 + – –

  1. Пес Тузик на 6 кг важчий за кота Барсика, а Барсик утричі легше за Тузика. Скільки важить Барсик? (1 і 7 — хибне; 2 і 8 — хибне; 3 і 9 — істинне.)

Відповідь: 3 кг. Vі. підбиття підсумків. рефлексія

VII. Підбиття підсумків. Рефлексія

VII. Домашнє завдання  С. 89, завдання 570; 571.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 січня 2019
Переглядів
5415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку