2 клас НУШ. Календарно-тематичне планування з математики,

Про матеріал
2 клас НУШ. Календарно-тематичне планування з математики, з очікуваними результатами навчання до кожного уроку на другий семестр за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко (наказ МОН України від 12.08.2022 № 743-22). До підручника: «Математика» (автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко),
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування  з математики

за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко 

(наказ МОН України від 12.08.2022 № 743-22)

до підручника «Математика» для 2 класу (у 2-х частинах)

(автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко)

175 годин на рік, 5 годин на тиждень, 5 годин резервні

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Очікулальні результати навчання здобувачів освіти

Сторінка підручника

Примітки

ІІ семестр

Тема 4. Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100

78.

30.01

Додавання і віднімання чисел

відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2]

читає і записує числа, утворює числа різними способами; [2МАО 4.2]

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3]

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах100; [2 МАО 4.3]

63

 

  1.  

31.01

Складені задачі на знаходження третього доданка

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

64

 

  1.  

01.02

Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

65

 

  1.  

02.02

Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд.

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1]

66

 

  1.  

03.02

Задачі, які містять відношення різницевого порівняння

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді назапитання; [2 МАО 2.3]

створює математичну модель задачі;

[2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2]

67

 

  1.  

06.02

Додавання і віднімання чисел частинами.

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді назапитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

68

 

  1.                

07.02

Задачі, які містять відношення різницевого порівняння.

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

69

 

  1.                

08.02

Задачі, які містять відношення різницевого порівняння.

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2]

складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2]

70

 

  1.                

09.02

Додавання і віднімання, застосовуючи прийом округлення.

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3]

71

 

  1.                

10.02

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. Самостійна робота.

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді назапитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах100;[2 МАО 4.3]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3]
обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО4.7], [2 МАО 4.3]

 

 

  1.                

13.02

Додавання й віднімання різними способами. 

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням

математичних символів; [2 МАО 2.1]

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

72

 

  1.                

14.02

Досліджуємо кут .

орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає об’ємні та схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [2 МАО плоскі.4.4]

називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5]

моделює геометричні фігури; [2 МАО 4.6]

73

 

  1.                

15.02

Одержуємо прямий кут.

орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає об’ємні та схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [2 МАО плоскі.4.4]

розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5]

співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5]

74

 

  1.                

16.02

Досліджуємо прямокутник.

орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає об’ємні та схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [2 МАО плоскі.4.4]

розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5]

співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5]

називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5]

моделює геометричні фігури; [2 МАО 4.6]

75

 

  1.                

17.02

Досліджуємо прямокутник.

орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає об’ємні та схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [2 МАО плоскі.4.4]

розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5]

співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5]

називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5]

76

 

  1.                

20.02

Досліджуємо квадрат.

орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає об’ємні та схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [2 МАО плоскі.4.4]

розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5]

співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5]

називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5]

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

77

 

  1.                

21.02

Визначаємо периметр многокутника.

орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає об’ємні та схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [2 МАО плоскі.4.4]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО4.7], [2 МАО 4.3]

78

 

  1.                

22.02

Задачі на знаходження невідомого доданка .

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді назапитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2]

79

 

  1.                

23.02

Задачі на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника.

установлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8]
створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді назапитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2]

80

 

  1.                

24.02

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. Самостійна робота.

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО4.7], [2 МАО 4.3]

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

 

 

  1.                

27.02

Досліджуємо коло і круг.

розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5]

співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5]

називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5]

розрізняє круг і коло; [2 МАО 4.5]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

81

 

  1.                

28.02

Досліджуємо коло і круг.

розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5]

співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5]

називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5]

моделює геометричні фігури; [2 МАО 4.6]

розрізняє круг і коло; [2 МАО 4.5]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із  заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

 

82

 

  1.           

01.03

Пошук шляхів розв’язування задачі. Синтез .

складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2]

виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2 ПРО 1.1 – 1.6]

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3]

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

83

 

  1.           

02.03

Діагностувальна робота № 5 по темі «Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100».

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді назапитання; [2 МАО 2.3]

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах100;[2 МАО 4.3]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО4.7], [2 МАО 4.3]

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

 

 

 

  1.           

06.03

Аналіз діагностувальної роботи. Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

 

 

  1.           

07.03

Додавання і віднімання чисел частинами.

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3]

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

84

 

  1.           

08.03

Додавання і віднімання чисел частинами.

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3]

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

85

 

  1.           

09.03

Розв’язування задач. Аналіз і синтез у розв’язуванні задачі.

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2]

86

 

  1.           

10.03

Додавання і віднімання чисел частинами.

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

87

 

  1.           

13.03

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

 

 

  1.           

14.03

Додавання і віднімання чисел частинами.

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

88

 

  1.           

15.03

Задачі на знаходження суми.

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

89

 

  1.           

16.03

Задачі на знаходження третього числа по сумі двох чисел.

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

90

 

  1.           

17.03

Задачі на знаходження суми.

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

91

 

  1.           

20.03

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2]

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

 

 

 

  1.           

21.03

Задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі.

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

записує математичні твердження, подані в текстовій формі,з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]

установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

92

 

  1.           

22.03

Порозрядне додавання і віднімання чисел.

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

93

 

  1.           

23.03

Додавання і віднімання різними способами.

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

94

 

  1.           

24.03

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. Самостійна робота.

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]

установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

 

 

  1.           

27.03

Задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі.

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2]

95

 

  1.           

28.03

Повторення вивченого. Розв’язування задач.

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2]

виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2ПРО 1.1 – 1.6]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

96

 

  1.           

29.03

Порівняння математичних виразів.

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2]

записує математичні твердження, подані в текстовій формі,з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]

виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2ПРО 1.1 – 1.6]

97

 

  1.           

30.03

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. Самостійна робота.

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2]

записує математичні твердження, подані в текстовій формі,з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]

виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2ПРО 1.1 – 1.6]

установлює відношення рівності й нерівності між числами  й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

 

 

  1.           

31.03

Додавання і віднімання. Прийом округлення.

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7]

98

 

  1.           

03.04

Додавання і віднімання різними способами. Величини.

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

установлює відношення рівності й нерівності між числами  й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2]

99

 

  1.           

04.04

Додавання і віднімання двоцифрових чисел.

установлює відношення рівності й нерівності між числами  й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2]

вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час, використовує їх короткі позначення (міліметр – мм, компонента дій множення і сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм –кг, центнер – ц); місткості (літр – л); часу (хвилина – хв,година – год, доба, тиждень); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7]

користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.7]

100

 

  1.           

05.04

Діагностувальна робота № 6 по темі «Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100».

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2]

записує математичні твердження, подані в текстовій формі,з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]

виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2ПРО 1.1 – 1.6]

установлює відношення рівності й нерівності між числами  й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3]

 

 

  1.           

06.04

Аналіз діагностувальної роботи. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2]

записує математичні твердження, подані в текстовій формі,з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]

виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2ПРО 1.1 – 1.6]

установлює відношення рівності й нерівності між числами  й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

 

 

  1.           

07.04

Перевірка додавання і віднімання .

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

101

 

  1.           

 

Перевіряємо свої досягнення.

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО4.7], [2 МАО 4.3]

установлює відношення рівності й нерівності між числами  й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

установлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8]

користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач, в інших життєвих ситуаціях. [2 МАО2.3], [2 ІФО 1.2]

102

 

Тема 5. Арифметичні дії множення і ділення. Табличне множення та ділення.

  1.           

 

Сума однакових доданків.

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

103

 

  1.           

 

Віднімання однакових чисел.

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

104

 

  1.           

 

Додавання і віднімання однакових чисел.

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

105

 

  1.           

 

Розв’язування задач.

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6]

 

106

 

  1.           

 

Арифметична дія множення.

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

107

 

  1.           

 

Арифметична дія ділення.

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

108

 

  1.           

 

Математичні вирази: добуток і частка.

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із  заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО4.7], [2 МАО 4.3]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2]

109

 

  1.           

 

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із  заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО4.7], [2 МАО 4.3]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2]

 

 

  1.           

 

Назви компонентів та результатів дій множення й ділення.

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1]

110

 

  1.           

 

Переставний закон множення. Множення з нулем та одиницею.

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів  дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням множення і діленням.

 [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2]

використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2МАО 3.2], [2 МАО 4.3]

111

 

  1.           

 

Взаємозв’язок множення та ділення.

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів  дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням множення і діленням.

 [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2]

використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2МАО 3.2], [2 МАО 4.3]

розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3]

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

112

 

  1.           

 

Ділення з нулем та одиницею.

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2]

використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2

МАО 3.2], [2 МАО 4.3]

розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

113

 

  1.           

 

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. Самостійна робота.

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2]

використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2

МАО 3.2], [2 МАО 4.3]

розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

 

 

  1.           

 

Множення та ділення на 10.

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множеннямі діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2]

використовує в обчисленнях переставний закон множення,взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2 МАО 3.2], [2 МАО 4.3]

розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3]

 

114

 

  1.           

 

Ділення на рівні частини.

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множеннямі діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2]

використовує в обчисленнях переставний закон множення,взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел;

[2МАО 3.2], [2 МАО 4.3]

розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах

100;[2 МАО 4.3]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

115

 

  1.           

 

Правила порядку виконання дій у виразах.

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множеннямі діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2]

використовує в обчисленнях переставний закон множення,взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2

МАО 3.2], [2 МАО 4.3]

розуміє неможливість ділення на нуль;

[2 МАО 4.3]

116

 

  1.           

 

Діагностувальна робота № 7 «Арифметичні дії множення і ділення. Табличне множення та ділення».

установлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3]

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множеннямі діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2]

використовує в обчисленнях переставний закон множення,взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2

МАО 3.2], [2 МАО 4.3]

розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО4.7], [2 МАО 4.3]

 

 

  1.           

 

Аналіз діагностувальної роботи. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.

установлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3]

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення;

[2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2]

використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2

МАО 3.2], [2 МАО 4.3]

розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО4.7], [2 МАО 4.3]

 

 

  1.           

 

Таблиця множення числа 2. Таблиця ділення на 2.

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2]

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні  випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО

4.3]

прогнозує результат множення і ділення, [2 МАО 1.3]

записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]

установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

установлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3]

 

117-118

 

  1.           

 

Складені задачі на знаходження остачі, що містять просту задачу на конкретний зміст добутку.

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8],

[2 МАО 3.2]

2 і 3 та відповідних випадків ділення;

[2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО4.3]

прогнозує результат множення і ділення,

[2 МАО 1.3]

оперує грошима в уявному процесі купівлі-продажу та в практичній діяльності, використовує їх короткі позначення

[2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом;

[2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6]

119

 

  1.           

 

Задачі на знаходження суми, що містять просту задачу на конкретний зміст добутку.

оперує грошима в уявному процесі купівлі-продажу та в практичній діяльності, використовує їх короткі позначення

[2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом;

[2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками; [2 МАО 4.3]

120

 

  1.           

 

Знаходження невідомого множника. Знаходження невідомого діленого або дільника.

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із  заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

установлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8]

використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2МАО 3.2], [2 МАО 4.3]

розуміє неможливість ділення на нуль;

[2 МАО 4.3]

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО4.3]

прогнозує результат множення і ділення,

[2 МАО 1.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом;

[2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

 

121

 

  1.           

 

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.

оперує грошима в уявному процесі купівлі-продажу та в практичній діяльності, використовує їх короткі позначення

[2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом;

[2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками; [2 МАО 4.3]

 

 

  1.           

 

Таблиця множення числа 3. Таблиця ділення на 3.

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел  2 і 3 та відповідних випадків ділення; [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні  випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО4.3]

прогнозує результат множення і ділення,

 [2 МАО 1.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом;

[2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі;

 [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2]

установлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3]

122-123

 

  1.           

 

Задачі на знаходження різниці, що містять просту задачу на конкретний зміст частки).

обчислює значення виразів, що містять інші табличні  випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО4.3]

прогнозує результат множення і ділення,

 [2 МАО 1.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі;

 [2 МАО 2.3]

установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

124

 

  1.           

 

Задачі на різницеве порівняння.

обчислює значення виразів, що містять інші табличні  випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО4.3]

прогнозує результат множення і ділення,

 [2 МАО 1.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

125

 

  1.           

 

Таблиця множення числа 4. Таблиця ділення на 4.

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням

 [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2]

прогнозує результат множення і ділення,

 [2 МАО 1.3]

визначає невідомий компонент дій множення і ділення, обчислює його значення; [2 МАО 4.8]

коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6]

126

 

  1.           

 

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням

 [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2]

прогнозує результат множення і ділення,

 [2 МАО 1.3]

визначає невідомий компонент дій множення і ділення, обчислює його значення; [2 МАО 4.8]

коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі;

 [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2]

 

 

  1.           

 

Задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць.

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі;

 [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2]

установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

127

 

  1.           

 

Збільшення або зменшення числа у кілька разів.

обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО4.3]

прогнозує результат множення і ділення,

[2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

знаходить число, яке у кілька разів більше (менше) за дане;[2 МАО 4.3]

128

 

  1.           

 

Таблиця множення числа 5. Таблиця ділення на 5.

визначає невідомий компонент дій множення і ділення, обчислює його значення; [2 МАО 4.8]

коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО4.3]

прогнозує результат множення і ділення,

[2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

129

 

  1.           

 

Розв’язування задач. Задачі, що містять просту задачу на збільшення або зменшення числа у кілька разів.

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2]

130

 

  1.           

 

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. Самостійна робота.

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО4.3]

прогнозує результат множення і ділення,

[2 МАО 1.3]

установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО4.7], [2 МАО 4.3]

 

 

  1.           

 

Кратне порівняння.

розуміє сутність кратного порівняння чисел; [2 МАО 4.3]

обчислює результат кратного порівняння чисел; [2 МАО 4.3]

установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

визначає невідомий компонент дій множення і ділення, обчислює його значення; [2 МАО 4.8]

коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом;

[2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі;

 [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2]

131

 

  1.           

 

Таблиця множення числа 6. Таблиця ділення на 6.

установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат множення і ділення,

[2 МАО 1.3]

визначає невідомий компонент дій множення і ділення, обчислює його значення; [2 МАО 4.8]

коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням

[2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2]

132

 

  1.           

 

Складені задачі на кратне порівняння.

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3]

установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

133

 

  1.           

 

Таблиця множення числа 7. Таблиця ділення на 7.

записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]

установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із     заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

 установлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3]

134

 

  1.           

 

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. Самостійна робота.

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі;

[2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2]

установлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3]

установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

 

 

 

  1.           

 

Перевірка множення та ділення.

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі;

[2 МАО 2.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел;

[2МАО 3.2], [2 МАО 4.3]

розуміє неможливість ділення на нуль;

[2 МАО 4.3]

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; [2 МАО 4.3]

135

 

  1.           

 

Таблиця множення числа 8 та числа 9. Таблиця ділення на 8, на 9.

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2]

використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел;

 [2МАО 3.2], [2 МАО 4.3]

розуміє неможливість ділення на нуль;

[2 МАО 4.3]

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО4.3]

прогнозує результат множення і ділення, [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дій множення і ділення, обчислює його значення; [2 МАО 4.8]

коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6]

136

 

  1.           

 

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100;[2 МАО 4.3]

обчислює усно зручним для себе способом;

[2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел;

[2МАО 3.2], [2 МАО 4.3]

розуміє неможливість ділення на нуль;

[2 МАО 4.3]

 

 

  1.           

 

Діагностувальна робота № 8 «Арифметичні дії множення і ділення. Табличне множення та ділення».

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі;

[2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2]

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100;[2 МАО 4.3]

обчислює усно зручним для себе способом;

[2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел;

[2МАО 3.2], [2 МАО 4.3]

розуміє неможливість ділення на нуль;

[2 МАО 4.3]

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; [2 МАО 4.3]

 

 

  1.           

 

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивченого матеріалу.

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100;[2 МАО 4.3]

обчислює усно зручним для себе способом;

[2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел;

[2МАО 3.2], [2 МАО 4.3]

розуміє неможливість ділення на нуль;

[2 МАО 4.3]

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО4.3]

137

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу.

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі;

[2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2]

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із     заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

138

 

  1.           

 

Перевіряємо свої досягнення.

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

 

 

  1.           

 

Резервний урок. Повторення вивченого матеріалу

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

обчислює усно зручним для себе способом;

[2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО4.3]

прогнозує результат множення і ділення,

[2 МАО 1.3]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3]

креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6]

 

 

  1.           

 

Резервний урок. Повторення вивченого матеріалу

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі;

[2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2]

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100;[2 МАО 4.3]

обчислює усно зручним для себе способом;

[2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел;

[2МАО 3.2], [2 МАО 4.3]

креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6]

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
2162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку