Календарно-тематичне планування з математики
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко
(наказ МОН України від 12.08.2022 № 743-22)
до підручника «Математика» для 2 класу (у 2-х частинах)
(автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко)
175 годин на рік, 5 годин на тиждень, 5 годин резервні
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Очікулальні результати навчання здобувачів освіти |
Сторінка підручника |
Примітки |
||
ІІ семестр |
|||||||
Тема 4. Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100 |
|||||||
78. |
30.01 |
Додавання і віднімання чисел |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2] читає і записує числа, утворює числа різними способами; [2МАО 4.2] виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах100; [2 МАО 4.3] |
63 |
|
||
|
31.01 |
Складені задачі на знаходження третього доданка |
обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] |
64 |
|
||
|
01.02 |
Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд |
прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] |
65 |
|
||
|
02.02 |
Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд. |
обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1] |
66 |
|
||
|
03.02 |
Задачі, які містять відношення різницевого порівняння |
створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді назапитання; [2 МАО 2.3] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2] |
67 |
|
||
|
06.02 |
Додавання і віднімання чисел частинами. |
обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді назапитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] |
68 |
|
||
|
07.02 |
Задачі, які містять відношення різницевого порівняння. |
створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] |
69 |
|
||
|
08.02 |
Задачі, які містять відношення різницевого порівняння. |
створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] |
70 |
|
||
|
09.02 |
Додавання і віднімання, застосовуючи прийом округлення. |
обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8 створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3] |
71 |
|
||
|
10.02 |
Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. Самостійна робота. |
створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді назапитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах100;[2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]
застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3] |
|
|
||
|
13.02 |
Додавання й віднімання різними способами. |
обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] |
72 |
|
||
|
14.02 |
Досліджуємо кут . |
орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає об’ємні та схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [2 МАО плоскі.4.4] називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5] моделює геометричні фігури; [2 МАО 4.6] |
73 |
|
||
|
15.02 |
Одержуємо прямий кут. |
орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає об’ємні та схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [2 МАО плоскі.4.4] розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5] співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5] |
74 |
|
||
|
16.02 |
Досліджуємо прямокутник. |
орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає об’ємні та схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [2 МАО плоскі.4.4] розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5] співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5] називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5] моделює геометричні фігури; [2 МАО 4.6] |
75 |
|
||
|
17.02 |
Досліджуємо прямокутник. |
орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає об’ємні та схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [2 МАО плоскі.4.4] розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5] співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5] називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5] |
76 |
|
||
|
20.02 |
Досліджуємо квадрат. |
орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає об’ємні та схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [2 МАО плоскі.4.4] розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5] співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5] називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5] знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] |
77 |
|
||
|
21.02 |
Визначаємо периметр многокутника. |
орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає об’ємні та схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [2 МАО плоскі.4.4] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО4.7], [2 МАО 4.3] |
78 |
|
||
|
22.02 |
Задачі на знаходження невідомого доданка . |
створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді назапитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2] |
79 |
|
||
|
23.02 |
Задачі на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. |
установлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді назапитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2] |
80 |
|
||
|
24.02 |
Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. Самостійна робота. |
створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО4.7], [2 МАО 4.3] знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] |
|
|
||
|
27.02 |
Досліджуємо коло і круг. |
розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5] співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5] називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5] розрізняє круг і коло; [2 МАО 4.5] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] |
81 |
|
||
|
28.02 |
Досліджуємо коло і круг. |
розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5] співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5] називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5] моделює геометричні фігури; [2 МАО 4.6] розрізняє круг і коло; [2 МАО 4.5] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]
|
82 |
|
||
|
01.03 |
Пошук шляхів розв’язування задачі. Синтез . |
складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2 ПРО 1.1 – 1.6] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3] знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] |
83 |
|
||
|
02.03 |
Діагностувальна робота № 5 по темі «Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100». |
створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді назапитання; [2 МАО 2.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах100;[2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО4.7], [2 МАО 4.3] знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]
|
|
|
||
|
06.03 |
Аналіз діагностувальної роботи. Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. |
створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] |
|
|
||
|
07.03 |
Додавання і віднімання чисел частинами. |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] |
84 |
|
||
|
08.03 |
Додавання і віднімання чисел частинами. |
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] |
85 |
|
||
|
09.03 |
Розв’язування задач. Аналіз і синтез у розв’язуванні задачі. |
обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] |
86 |
|
||
|
10.03 |
Додавання і віднімання чисел частинами. |
знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] |
87 |
|
||
|
13.03 |
Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. |
знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] |
|
|
||
|
14.03 |
Додавання і віднімання чисел частинами. |
обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] |
88 |
|
||
|
15.03 |
Задачі на знаходження суми. |
створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] |
89 |
|
||
|
16.03 |
Задачі на знаходження третього числа по сумі двох чисел. |
створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] |
90 |
|
||
|
17.03 |
Задачі на знаходження суми. |
створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] |
91 |
|
||
|
20.03 |
Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. |
створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2] знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]
|
|
|
||
|
21.03 |
Задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. |
створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] записує математичні твердження, подані в текстовій формі,з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] |
92 |
|
||
|
22.03 |
Порозрядне додавання і віднімання чисел. |
обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] |
93 |
|
||
|
23.03 |
Додавання і віднімання різними способами. |
обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] |
94 |
|
||
|
24.03 |
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. Самостійна робота. |
обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] |
|
|
||
|
27.03 |
Задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. |
створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2] |
95 |
|
||
|
28.03 |
Повторення вивченого. Розв’язування задач. |
планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2] виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2ПРО 1.1 – 1.6] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] |
96 |
|
||
|
29.03 |
Порівняння математичних виразів. |
планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2] записує математичні твердження, подані в текстовій формі,з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2ПРО 1.1 – 1.6] |
97 |
|
||
|
30.03 |
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. Самостійна робота. |
планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2] записує математичні твердження, подані в текстовій формі,з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2ПРО 1.1 – 1.6] установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] |
|
|
||
|
31.03 |
Додавання і віднімання. Прийом округлення. |
обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7] |
98 |
|
||
|
03.04 |
Додавання і віднімання різними способами. Величини. |
обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2] |
99 |
|
||
|
04.04 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. |
установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2] вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час, використовує їх короткі позначення (міліметр – мм, компонента дій множення і сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм –кг, центнер – ц); місткості (літр – л); часу (хвилина – хв,година – год, доба, тиждень); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7] користується інструментами для вимірювання величин; [2 МАО 4.7] |
100 |
|
||
|
05.04 |
Діагностувальна робота № 6 по темі «Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100». |
планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2] записує математичні твердження, подані в текстовій формі,з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2ПРО 1.1 – 1.6] установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] |
|
|
||
|
06.04 |
Аналіз діагностувальної роботи. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. |
планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2] записує математичні твердження, подані в текстовій формі,з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2ПРО 1.1 – 1.6] установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] |
|
|
||
|
07.04 |
Перевірка додавання і віднімання . |
обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] |
101 |
|
||
|
|
Перевіряємо свої досягнення. |
обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО4.7], [2 МАО 4.3] установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] установлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8] користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач, в інших життєвих ситуаціях. [2 МАО2.3], [2 ІФО 1.2] |
102 |
|
||
Тема 5. Арифметичні дії множення і ділення. Табличне множення та ділення. |
|||||||
|
|
Сума однакових доданків. |
створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] |
103 |
|
||
|
|
Віднімання однакових чисел. |
створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] |
104 |
|
||
|
|
Додавання і віднімання однакових чисел. |
створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] |
105 |
|
||
|
|
Розв’язування задач. |
створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]
креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6]
|
106 |
|
||
|
|
Арифметична дія множення. |
визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] |
107 |
|
||
|
|
Арифметична дія ділення. |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] |
108 |
|
||
|
|
Математичні вирази: добуток і частка. |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО4.7], [2 МАО 4.3] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2] |
109 |
|
||
|
|
Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО4.7], [2 МАО 4.3] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі;[2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2МАО 3.2] |
|
|
||
|
|
Назви компонентів та результатів дій множення й ділення. |
обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2МАО 2.1] |
110 |
|
||
|
|
Переставний закон множення. Множення з нулем та одиницею. |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням множення і діленням. [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2] використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2МАО 3.2], [2 МАО 4.3] |
111 |
|
||
|
|
Взаємозв’язок множення та ділення. |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням множення і діленням. [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2] використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2МАО 3.2], [2 МАО 4.3] розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3] знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] |
112 |
|
||
|
|
Ділення з нулем та одиницею. |
обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2] використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2 МАО 3.2], [2 МАО 4.3] розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] |
113 |
|
||
|
|
Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. Самостійна робота. |
обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2] використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2 МАО 3.2], [2 МАО 4.3] розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] |
|
|
||
|
|
Множення та ділення на 10. |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множеннямі діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2] використовує в обчисленнях переставний закон множення,взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2 МАО 3.2], [2 МАО 4.3] розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3]
|
114 |
|
||
|
|
Ділення на рівні частини. |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множеннямі діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2] використовує в обчисленнях переставний закон множення,взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2МАО 3.2], [2 МАО 4.3] розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100;[2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] |
115 |
|
||
|
|
Правила порядку виконання дій у виразах. |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множеннямі діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2] використовує в обчисленнях переставний закон множення,взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2 МАО 3.2], [2 МАО 4.3] розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3] |
116 |
|
||
|
|
Діагностувальна робота № 7 «Арифметичні дії множення і ділення. Табличне множення та ділення». |
установлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3] розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множеннямі діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2] використовує в обчисленнях переставний закон множення,взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2 МАО 3.2], [2 МАО 4.3] розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО4.7], [2 МАО 4.3] |
|
|
||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. |
установлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3] розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2] використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2 МАО 3.2], [2 МАО 4.3] розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО4.7], [2 МАО 4.3] |
|
|
||
|
|
Таблиця множення числа 2. Таблиця ділення на 2. |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2] застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] прогнозує результат множення і ділення, [2 МАО 1.3] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] установлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3]
|
117-118 |
|
||
|
|
Складені задачі на знаходження остачі, що містять просту задачу на конкретний зміст добутку. |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2] 2 і 3 та відповідних випадків ділення; [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО4.3] прогнозує результат множення і ділення, [2 МАО 1.3] оперує грошима в уявному процесі купівлі-продажу та в практичній діяльності, використовує їх короткі позначення [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6] |
119 |
|
||
|
|
Задачі на знаходження суми, що містять просту задачу на конкретний зміст добутку. |
оперує грошима в уявному процесі купівлі-продажу та в практичній діяльності, використовує їх короткі позначення [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками; [2 МАО 4.3] |
120 |
|
||
|
|
Знаходження невідомого множника. Знаходження невідомого діленого або дільника. |
знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] установлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8] використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2МАО 3.2], [2 МАО 4.3] розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3] застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО4.3] прогнозує результат множення і ділення, [2 МАО 1.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]
|
121 |
|
||
|
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. |
оперує грошима в уявному процесі купівлі-продажу та в практичній діяльності, використовує їх короткі позначення [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками; [2 МАО 4.3] |
|
|
||
|
|
Таблиця множення числа 3. Таблиця ділення на 3. |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО4.3] прогнозує результат множення і ділення, [2 МАО 1.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2] установлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3] |
122-123 |
|
||
|
|
Задачі на знаходження різниці, що містять просту задачу на конкретний зміст частки). |
обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО4.3] прогнозує результат множення і ділення, [2 МАО 1.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] |
124 |
|
||
|
|
Задачі на різницеве порівняння. |
обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО4.3] прогнозує результат множення і ділення, [2 МАО 1.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] |
125 |
|
||
|
|
Таблиця множення числа 4. Таблиця ділення на 4. |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2] прогнозує результат множення і ділення, [2 МАО 1.3] визначає невідомий компонент дій множення і ділення, обчислює його значення; [2 МАО 4.8] коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6] |
126 |
|
||
|
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2] прогнозує результат множення і ділення, [2 МАО 1.3] визначає невідомий компонент дій множення і ділення, обчислює його значення; [2 МАО 4.8] коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2] |
|
|
||
|
|
Задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2] установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] |
127 |
|
||
|
|
Збільшення або зменшення числа у кілька разів. |
обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО4.3] прогнозує результат множення і ділення, [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] знаходить число, яке у кілька разів більше (менше) за дане;[2 МАО 4.3] |
128 |
|
||
|
|
Таблиця множення числа 5. Таблиця ділення на 5. |
визначає невідомий компонент дій множення і ділення, обчислює його значення; [2 МАО 4.8] коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО4.3] прогнозує результат множення і ділення, [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] |
129 |
|
||
|
|
Розв’язування задач. Задачі, що містять просту задачу на збільшення або зменшення числа у кілька разів. |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2] |
130 |
|
||
|
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. Самостійна робота. |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО4.3] прогнозує результат множення і ділення, [2 МАО 1.3] установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО4.7], [2 МАО 4.3] |
|
|
||
|
|
Кратне порівняння. |
розуміє сутність кратного порівняння чисел; [2 МАО 4.3] обчислює результат кратного порівняння чисел; [2 МАО 4.3] установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] визначає невідомий компонент дій множення і ділення, обчислює його значення; [2 МАО 4.8] коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2] |
131 |
|
||
|
|
Таблиця множення числа 6. Таблиця ділення на 6. |
установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] прогнозує результат множення і ділення, [2 МАО 1.3] визначає невідомий компонент дій множення і ділення, обчислює його значення; [2 МАО 4.8] коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2] |
132 |
|
||
|
|
Складені задачі на кратне порівняння. |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3] установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] |
133 |
|
||
|
|
Таблиця множення числа 7. Таблиця ділення на 7. |
записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] установлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3] |
134 |
|
||
|
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. Самостійна робота. |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2] установлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3] установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]
|
|
|
||
|
|
Перевірка множення та ділення. |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2МАО 3.2], [2 МАО 4.3] розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3] застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; [2 МАО 4.3] |
135 |
|
||
|
|
Таблиця множення числа 8 та числа 9. Таблиця ділення на 8, на 9. |
використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2] використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2МАО 3.2], [2 МАО 4.3] розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3] застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО4.3] прогнозує результат множення і ділення, [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дій множення і ділення, обчислює його значення; [2 МАО 4.8] коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6] |
136 |
|
||
|
|
Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100;[2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2МАО 3.2], [2 МАО 4.3] розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3] |
|
|
||
|
|
Діагностувальна робота № 8 «Арифметичні дії множення і ділення. Табличне множення та ділення». |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100;[2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2МАО 3.2], [2 МАО 4.3] розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3] застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; [2 МАО 4.3] |
|
|
||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивченого матеріалу. |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100;[2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2МАО 3.2], [2 МАО 4.3] розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3] застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО4.3] |
137 |
|
||
|
|
Повторення вивченого матеріалу. |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2] знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] |
138 |
|
||
|
|
Перевіряємо свої досягнення. |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] |
|
|
||
|
|
Резервний урок. Повторення вивченого матеріалу |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення; [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО4.3] прогнозує результат множення і ділення, [2 МАО 1.3] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3] креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6] |
|
|
||
|
|
Резервний урок. Повторення вивченого матеріалу |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2] володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100;[2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2МАО 3.2], [2 МАО 4.3] креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6] |
|
|
||