2 клас Українська мова Тема уроку. Формування уявлення про слова-назви дій Розпізнавання їх за питаннями що робит

Про матеріал
Розробка уроку складена відповідно до програми О.Я.Савченко , підручник К Пономарьової, Київ "Оріон", 2019. Очікувані результати. Дослідити слова, що означають дії предметів, навчитися виділяти їх у мовленні; ставити питання до дієслів; розвивати критичне мислення, увагу, спостережливість; формувати компетентність спілкування рідною мовою; виховувати дбайливе ставлення до тварин.
Перегляд файлу

2 клас                                                                    Українська мова

Тема уроку. Формування уявлення про слова-назви дій Розпізнавання їх за питаннями що робить? Що роблять? Знаходження слів-назв дій у тексті. Обговорення форми, змісту, призначення реклами.

Очікувані результати. Дослідити слова, що означають дії предметів, навчитися виділяти їх у мовленні;

ставити питання до дієслів;

розвивати критичне мислення, увагу, спостережливість;

формувати компетентність спілкування рідною мовою;

виховувати дбайливе ставлення до тварин.

Обладнання. Матеріал для роботи в групі, цеглинки LEGO, таблиця «Дієслово», презентація, таблиця-гусеничка «Частини мови» (відповідно до кольорів LEGO)

Освітні галузі. Мовно-літературна, природнича, соціальна, математична.

                                              Перебіг уроку

І. Вступна частина

1. Організація класу.

Ми починаємо урок, а на уроці ми

Уважні

Розумні

Організовані

Кмітливі

ІІ. Основна частина

1.Каліграфія.

Замінити одним словом визначення: спеціальна яскрава інформація. Вона пропонує нам скористатися послугами, купити товар, відвідати видовище. Перевірте за словником значення слова реклама.( с.85 вправа 3)

Запишіть каліграфічно. Складіть і запишіть речення зі словом реклама

ре к лам ма реклама

Повторити за гусеничкою відомості про вивчені частини мови.

Скласти речення зі словом реклама за питаннями: Яка? Що? Що робить? до зоопарку.

(за опорними словами на дошці    -   цікава, гарна, яскрава; кличе, запрошує, закликає)

2. Робота за матеріалом підручника.

Вправа 1. Гаджик сфотографував рекламні щити і показав друзям. Розгляньте ці світлини. Прочитайте написи на щитах.

Читаємо реклами і записуємо дієслова.

Що робить фламінго?

Що робити?

Що зробить дядя Федя?

-Як ви думаєте, для чого в місті розмістили ці щити?

-Чи захотілося вам побувати в зоопарку?

-Читалочка дібрала слова про зоопарк. Запишіть їх у три колонки: у першу –

Іменники, у другу – прикметники, у третю – всі інші слова.

Вправа 4

Фізкультхвилинка

Проводимо дослідження. С.86

Поставте питання до слів третьої колонки.

Визначте, що називають ці слова – предмети, ознаки предметів чи дії. Перевірте себе за правилом.

Учні самостійно опрацьовують правило на с. 86.

Перегляд презентації «Дієслово» (з мережі інтернету)

5. Робота в групах.

Про  яку тваринку ми читали на уроці читання?

Скласти рекламу котику, який залишився сам. Розподілити обовязки у групах.

Вправа 6

Допомогти друзям полічити, скільки  грошей вони витратять на квитки до зоопарку. Записати відповідь одним реченням. Підкреслити слово – назву дії.

ІІІ. Заключна частина.

1.За таблицею

Які слова вивчали сьогодні?

На які питання відповідають дієслова?

Покажіть цеглинкою частину мови (за гусеничкою)

Читає, яскравий, маленький, грається, зошит, падає, вірний, малює, допомагає, корисний, розповідає, посміхається.

2.Рефлексія (за світлофором і цеглинками LEGO)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слова розрізати на окремі смужки, з яких учні повинні скласти рекламу

1 група

 

Маленький,

 

пухнастий           котик

 

 шукає         друга.  

 

Добре їсть,         

 

весело грається,

 

ходить на лоток.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 група

 

Мурчик            залишився

 

без житла.              

 

Ловить мишей,

 

пє молочко,

 

грається з дітьми.

 

 

 

 

docx
Додано
23 лютого 2020
Переглядів
1741
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку