2клас НУШ Діагностувальна робота з математики "Таблиця множення і ділення чисел 6 і 7 " (за підручником Н.Будної, М.Беденка)

Про матеріал
Діагностувальна робота «Таблиця множення і ділення на 6 і 7» складена згідно програми О. Савченко та підручника «Математика 2клас » Н.Будної, Н.Беденка. Дана діагностувальна робота сприятиме узагальненню та систематизації знань та вмінь здобувачів освіти з теми та застосуванню їх для формування математичної компетентності.
Перегляд файлу

 

 

Дата ___________________________  ПІБ  __________________________________________

 

 

 

                                                             2 СЕМЕСТР

    Діагностувальна робота з математики 2 клас НУШ до підручника

    Н.Будної, М.Беденка

 

                            Таблиця множення і ділення на 6 і 7

                                             1 варіант

 

  1. Порівняти:

 

     7:7   7*0                     0:3   3+3

         4*1   4-4                     9:1    11-2  

 

  1. Обчислити:

 

          7*7-23=                                 42:6+56:7=

          5+6*7=                                 1)________________

          61-48:6=                               2)________________

          63:7*4=                                3)________________

 

                

3. Знайти значення виразу 80-а*6, якщо а=4

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Побудувати коло радіусом  3см.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Розв’язати задачу:

 

   Для дитячого садка закупили 7обручів, скакалок – у 4 рази біль-ше, ніж обручів. А м’ячів – на 9 менше, ніж скакалок. Скільки м’ячів закупили для дитячого садка ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                         

                                           Самооцінювання

 

      Важко  

Потрібна допомога

Потрібно ще попрацювати

 

         Легко

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментар вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика результатів навчання

Сформовано (*)

 

Формується (  )

 

 

 

 

 

Дата ___________________________  ПІБ  __________________________________________

 

 

 

                                                             2 СЕМЕСТР

    Діагностувальна робота з математики 2 клас НУШ до підручника

    Н.Будної, М.Беденка

 

                            Таблиця множення і ділення на 6 і 7

                                             2 варіант

 

  1. Порівняти:

 

     8:8   0*8                       5+5   0:5

         6-6   6*1                        7:1    11-4  

 

  1. Обчислити:

 

          6*6-14=                                 48:6+35:7=

          4+6*7=                                 1)________________

          52-42:6=                               2)________________

          56:7*4=                                3)________________

 

                

3. Знайти значення виразу 60-с*4, якщо с=7

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Побудувати коло радіусом  4см.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Розв’язати задачу:

 

   У шкільній їдальні було 56кг картоплі, моркви – у 7 разів менше, ніж картоплі. А борщових буряків – на 9кг більше, ніж моркви. Скільки кілограмів борщових буряків було в їдальні ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                         

                                           Самооцінювання

 

      Важко  

Потрібна допомога

Потрібно ще попрацювати

 

         Легко

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментар вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика результатів навчання

Сформовано (*)

 

Формується (  )

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
2740
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку