Дата ___________________________ ПІБ __________________________________________
2 СЕМЕСТР
Діагностувальна робота з математики 2 клас НУШ до підручника
Н.Будної, М.Беденка
Таблиця множення і ділення на 6 і 7
1 варіант
7:7 7*0 0:3 3+3
4*1 4-4 9:1 11-2
7*7-23= 42:6+56:7=
5+6*7= 1)________________
61-48:6= 2)________________
63:7*4= 3)________________
3. Знайти значення виразу 80-а*6, якщо а=4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Побудувати коло радіусом 3см.
5. Розв’язати задачу:
Для дитячого садка закупили 7обручів, скакалок – у 4 рази біль-ше, ніж обручів. А м’ячів – на 9 менше, ніж скакалок. Скільки м’ячів закупили для дитячого садка ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самооцінювання
|
|||
Важко |
Потрібна допомога |
Потрібно ще попрацювати
|
Легко
|
|
|
|
|
Коментар вчителя
|
|
|
Характеристика результатів навчання |
Сформовано (*)
|
Формується ( ) |
|
|
Дата ___________________________ ПІБ __________________________________________
2 СЕМЕСТР
Діагностувальна робота з математики 2 клас НУШ до підручника
Н.Будної, М.Беденка
Таблиця множення і ділення на 6 і 7
2 варіант
8:8 0*8 5+5 0:5
6-6 6*1 7:1 11-4
6*6-14= 48:6+35:7=
4+6*7= 1)________________
52-42:6= 2)________________
56:7*4= 3)________________
3. Знайти значення виразу 60-с*4, якщо с=7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Побудувати коло радіусом 4см.
5. Розв’язати задачу:
У шкільній їдальні було 56кг картоплі, моркви – у 7 разів менше, ніж картоплі. А борщових буряків – на 9кг більше, ніж моркви. Скільки кілограмів борщових буряків було в їдальні ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самооцінювання
|
|||
Важко |
Потрібна допомога |
Потрібно ще попрацювати
|
Легко
|
|
|
|
|
Коментар вчителя
|
|
|
Характеристика результатів навчання |
Сформовано (*)
|
Формується ( ) |
|
|