Діагностувальна робота №5
«Додавання і віднімання з переходом через розряд. Величини »
1.Не обчислюючи, познач найбільший результат.
а) 12 - 3;
б)12 - 5;
в) 12 - 9;
2.Порівняй .
73 і 73 - 5 31 і 13
28 і 82 42 - 32 і 10
3.Обчисли.
18 +70 = 46 – ( 20 + 20) =
99 - 49 = 6 + ( 7 -5 ) =
4. Побудуй квадрат зі стороною 4 см. Обчисли його периметр.
5.Знайди значення виразу а -7, якщо а = 11; а =12.
6. Розв’яжи задачу.
Для прикрашення класної кімнати діти вирізали 30 трикутників і 20 кружечків, а квадратів – стільки, скільки трикутників і кружечків разом. Скільки всього вирізаних фігур у класній кімнаті?