Календарно-тематичне планування з дизайн і технології
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко
(наказ МОН України від 12.08.2022 № 743-22)
за посібником Л. Роговської «Маленький трудівничок» для 3 класу
35 години на рік, 1 година на тиждень
І семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати навчальної діяльності |
Сторінка альбома |
Примітки |
|||
1 |
07.09 |
Літо-літечко минуло… Виготовлення композиції з метеликами за зразком. |
організовує робоче місце [3 ТЕО 4.2]; виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи [3 ТЕО 2.2];
планує послідовність технологічних операцій для виготовлення спроєктованого виробу (пласкої та об’ємної форми) [3 ТЕО 1.1; 2.2] виготовляє деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій обробки матеріалів (витинка, вишивка, плетіння, мозаїка, пап’є-маше, скрапбукінг тощо);[3 ТЕО 2.2] обговорює корисність, естетичність та якість індивідуально або спільно створених виробів [3 ТЕО 1.5]; |
с.1-14 |
|
|||
2 |
14.09 |
Вазон. Виготовлення витинанки «Вазон» за зразком. (альб.с. 2-4) |
||||||
3 |
21.09 |
Мій сонячний дім — це моя Україна. Виготовлення аплікації за зразком (альб.с.7-11) |
||||||
4 |
28.09 |
Кораблик – мандрівник. Виготовлення композиції у техніці квілінгу ( альб.с.12-14) |
||||||
5 |
05.10 |
Мамонтенятко Монті. Виготовлення аплікації за зразком.( альб.с.15-19) |
організовує робоче місце [3 ТЕО 4.2];
досліджує властивості тканих і нетканих матеріалів на дотик та візуально [3 ТЕО 1.3];
розрізняє види тканих і нетканих матеріалів натурального походження (рослинного і тваринного) та способи їх виготовлення [3 ТЕО 1.3];
виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи [3 ТЕО 2.2];
розрізняє професії за сферами життєдіяльності; [3 ТЕО 1.1; 2.1] |
с.15-28 |
|
|||
6 |
12.10 |
Попелюшка. Виготовлення саморобки-вдяганки для головних героїв казки (альб.с.20-24) |
||||||
7 |
19.10 |
Пухнасті айстри з бабусиного саду. Виготовлення осіннього букету у техніці квілінгу за зраз-ком (альб.с.25, 27-28) |
||||||
8 |
26.10 |
Кленові листочки. Виготовлення кленових листочків з кольорового паперу за зразком. (альб.с.26-28) |
планує послідовність технологічних операцій для виготовлення спроєктованого
виробу (пласкої та об’ємної форми) [3 ТЕО 1.1; 2.2] розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх [3 ТЕО 2.1];
виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи [3 ТЕО 2.2];
дотримується правил спільної роботи в групі [3 ТЕО 1.5; 1.4]; |
с.28-36 |
|
|||
9 |
28.10 |
Гілка горобини. Виготовлення об’ємно-пластилінової композиції за зразком. (альб.с.29) |
||||||
10 |
09.11 |
Осінній букет. Виготовлення барвистого букету за зразком. (с.альб.с.30) |
||||||
11 |
16.11 |
Подорож дощової краплинки. Виготовлення книжечки-хмаринки. (альб.с.31-33) |
||||||
12 |
23.11 |
Новорічна прикраса з дроту. Виготовлення прикраси з дроту за зразком. ( альб.34-36) |
досліджує проблеми та потреби у створенні виробів[3 ТЕО 1.1; 4.1]; вибирає об’єкт проєктування і виготовлення із низки з апропонованих або власних ідей [3 ТЕО 1.1];
планує послідовність технологічних операцій для виготовлення спроєктованого виробу (пласкої та об’ємної форми) [3 ТЕО 1.1; 2.2]
обґрунтовує потребу допомагати іншим, робити корисні справи, подарунки, бережливо ставитися до природного середовища [3 ТЕО 1.1; 1.5; 3.2];
|
|
|
|||
13 |
30.11 |
Різдвяний ангелик. Виготовлення різдвяної композиції за зразком. (альб.с.35-39) |
планує послідовність технологічних операцій для виготовлення спроєктованого виробу (пласкої та об’ємної форми) [3 ТЕО 1.1; 2.2] розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх[3 ТЕО 2.1];
виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи [3 ТЕО 2.2];
дотримується правил спільної роботи в групі [3 ТЕО 1.5; 1.4];
|
|
|
|||
14 |
07.12 |
Вертеп. Виготовлення лялькового вертепу із паперу та картону за зразком.(альб.с.40-44) |
||||||
15 |
09.12 |
Різдвяні подарунки пінгвінятка Піна. Виготовлення новорічної аплікації з веселим пінгвінятком за зразком. (альб.с.45, 47-50) |
||||||
16 |
14.12 |
Сніговичок з ниточок. Виготовлення сніговичка з ниток за зразком (альб.с.46-48) |
розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх[3 ТЕО 2.1];
виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи [3 ТЕО 2.2];
обґрунтовує потребу допомагати іншим, робити корисні справи, подарунки, бережливо ставитися до природного середовища [3 ТЕО 1.1; 1.5; 3.2];
|
с.46-48 |
|
|||
17 |
21.12 |
Пташки взимку. Виготовлення синички і снігура за зразком. |
розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх[3 ТЕО 2.1];
виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи [3 ТЕО 2.2];
обґрунтовує потребу допомагати іншим, робити корисні справи, подарунки, бережливо ставитися до природного середовища [3 ТЕО 1.1; 1.5; 3.2];
|
с.51-55 |
|
|||
18 |
28.12 |
Зимова казка. Виготовлення аплікації «Зимова казка» за зразком. |
розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх[3 ТЕО 2.1];
виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи [3 ТЕО 2.2];
обґрунтовує потребу допомагати іншим, робити корисні справи, подарунки, бережливо ставитися до природного середовища [3 ТЕО 1.1; 1.5; 3.2];
|
с.56 |
|
|||