3 клас НУШ. Календарно-тематичне планування з курсу дизайн і технології

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з курсу дизайн і технології з очікуваними результатами навчання до кожного уроку на перший семестр за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко (наказ МОН України від 12.08.2022 № 743-22). за посібником Л. Роговської «Маленький трудівничок» для 3 класу
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування  з дизайн і технології

за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко 

(наказ МОН України від 12.08.2022 № 743-22)

за посібником Л. Роговської «Маленький трудівничок»  для 3 класу

35 години на рік, 1 година на тиждень

 

                                                                                            І семестр

Дата

Тема уроку

Очікувані результати навчальної діяльності

Сторінка

альбома

Примітки

1

07.09

Літо-літечко минуло… Виготовлення композиції з метеликами за зразком.

організовує робоче місце [3 ТЕО 4.2];

виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи [3 ТЕО 2.2];

 

планує послідовність технологічних операцій для виготовлення спроєктованого виробу (пласкої та об’ємної форми) [3 ТЕО 1.1; 2.2]

виготовляє деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій обробки матеріалів (витинка, вишивка, плетіння, мозаїка, пап’є-маше, скрапбукінг тощо);[3 ТЕО 2.2]

обговорює корисність, естетичність та якість індивідуально або спільно створених виробів [3 ТЕО 1.5];

 

 с.1-14

 

 

2

14.09

Вазон. Виготовлення витинанки «Вазон» за зразком. (альб.с. 2-4)

3

21.09

Мій сонячний дім — це моя Україна. Виготовлення аплікації за зразком (альб.с.7-11)

4

28.09

Кораблик – мандрівник. Виготовлення композиції у техніці квілінгу ( альб.с.12-14)

5

05.10

Мамонтенятко Монті. Виготовлення аплікації за зразком.( альб.с.15-19)

 

організовує робоче місце [3 ТЕО 4.2];

 

досліджує властивості тканих і нетканих матеріалів на дотик та візуально [3 ТЕО 1.3];

 

розрізняє види тканих і нетканих матеріалів натурального походження (рослинного і тваринного) та способи їх виготовлення [3 ТЕО 1.3];

 

виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи [3 ТЕО 2.2];

 

розрізняє професії за сферами життєдіяльності; [3 ТЕО 1.1; 2.1]

 

с.15-28

 

 

6

12.10

Попелюшка. Виготовлення саморобки-вдяганки для головних героїв казки (альб.с.20-24)

7

19.10

Пухнасті айстри з бабусиного саду. Виготовлення осіннього букету у техніці квілінгу за зраз-ком (альб.с.25, 27-28)

8

26.10

Кленові листочки. Виготовлення кленових листочків з кольорового паперу за зразком. (альб.с.26-28)

планує послідовність технологічних операцій для виготовлення

спроєктованого

 

виробу (пласкої та об’ємної форми) [3 ТЕО 1.1; 2.2]

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх [3 ТЕО 2.1];

 

виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи [3 ТЕО 2.2];

 

дотримується правил спільної роботи в групі [3 ТЕО 1.5; 1.4];

 

с.28-36

 

9

28.10

Гілка горобини. Виготовлення об’ємно-пластилінової композиції за зразком. (альб.с.29)

10

09.11

Осінній букет. Виготовлення барвистого букету за зразком. (с.альб.с.30)

11

16.11

Подорож дощової краплинки. Виготовлення книжечки-хмаринки. (альб.с.31-33)

12

23.11

Новорічна прикраса з дроту. Виготовлення прикраси з дроту за зразком. (  альб.34-36)

 

досліджує проблеми та потреби у створенні виробів[3 ТЕО 1.1; 4.1];

вибирає об’єкт проєктування і виготовлення із низки з апропонованих або власних ідей [3 ТЕО 1.1];

 

планує послідовність технологічних операцій для виготовлення спроєктованого виробу (пласкої та об’ємної форми) [3 ТЕО 1.1; 2.2]

 

обґрунтовує потребу допомагати іншим, робити корисні справи, подарунки, бережливо ставитися до природного середовища [3 ТЕО 1.1; 1.5; 3.2];

 

 

 

 

 

13

30.11

Різдвяний ангелик. Виготовлення різдвяної композиції за зразком. (альб.с.35-39)

планує послідовність технологічних операцій для виготовлення спроєктованого виробу (пласкої та об’ємної форми) [3 ТЕО 1.1; 2.2]

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх[3 ТЕО 2.1];

 

виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи [3 ТЕО 2.2];

 

дотримується правил спільної роботи в групі [3 ТЕО 1.5; 1.4];

 

 

 

14

07.12

Вертеп. Виготовлення лялькового вертепу із паперу та картону за зразком.(альб.с.40-44)

15

09.12

Різдвяні подарунки пінгвінятка Піна. Виготовлення новорічної аплікації з  веселим пінгвінятком за зразком. (альб.с.45, 47-50)

16

14.12

Сніговичок з ниточок. Виготовлення сніговичка з ниток за зразком (альб.с.46-48)

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх[3 ТЕО 2.1];

 

виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи [3 ТЕО 2.2];

 

обґрунтовує потребу допомагати іншим, робити корисні справи, подарунки, бережливо ставитися до природного середовища [3 ТЕО 1.1; 1.5; 3.2];

 

с.46-48

 

17

21.12

Пташки взимку. Виготовлення синички і снігура за зразком.

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх[3 ТЕО 2.1];

 

виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи [3 ТЕО 2.2];

 

обґрунтовує потребу допомагати іншим, робити корисні справи, подарунки, бережливо ставитися до природного середовища [3 ТЕО 1.1; 1.5; 3.2];

 

с.51-55

 

18

28.12

Зимова казка. Виготовлення аплікації «Зимова казка» за зразком.

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх[3 ТЕО 2.1];

 

виготовляє поетапно виріб за інструкцією з визначеною послідовністю самостійно або спільно з по-окремим розподілом частин роботи [3 ТЕО 2.2];

 

обґрунтовує потребу допомагати іншим, робити корисні справи, подарунки, бережливо ставитися до природного середовища [3 ТЕО 1.1; 1.5; 3.2];

 

с.56

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Жабська Ольга
Пов’язані теми
Трудове навчання, 3 клас, Планування
НУШ
До підручника
Трудове навчання 3 клас (Сидоренко В. К., Котелянець Н. В., Агєєва О. В.)
Додано
3 грудня 2023
Переглядів
932
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку