Виготовлення валентинки

Про матеріал
План-конспект уроку на тему "Виготовлення валентинки*. У конспекті детально розписані усі етапи.
Перегляд файлу

План-конспект

виховного заняття

Дата: 08.02.2023

Клас: 3-Б

Тема: Виготовлення валентинки

Мета: Розширити знання учнів про свято Дня Святого Валентина, ознайомити з технологією виготовлення валентинки. Удосконалити вміння вирізати і склеювати папір. Розвинути уяву, мислення, зорове сприйняття, увагу. Виховувати акуратність, естетичний смак.

Обладнання:  двосторонній картон (білий,червоний, рожевий), папір(білий,червоний,рожевий), клей-олівець, ножиці, лінійка, гумка для стирання, простий олівець, глітерний папір (рожевий або червоний), стрічка (біла, рожева, червона).

Хід заняття

I.      Організаційний момент

1.1. Привітання

-         Доброго дня, діти! Мене звати Любов Вячеславівна. Сьогодні виховне заняття проведу у вас я.

1.2.     Організація класу до заняття

-         Діти, підготуйте, будь ласка, кольоровий папір або картон, олівець та ножиці. Дякую! Сядьте рівненько. Молодці! А тепер щиро посміхніться і ми розпочнемо наше заняття.

II.   Основна частина

1.     Повідомлення теми заняття

Сьогодні ми з вами поговоримо про цікаве свято. А щоб дізнатися, про яке саме, погляньте на зображення символів цього свята.

Я думаю, що ви вже здогадалися, яка тема нашої виховної години. Так, наше заняття присвячене Дню Святого Валентина.

-         А чи знаєте ви, коли святкують це свято? (14 лютого)

2.     Розповідь про символи кохання

Пропоную вам послухати цікаву інформацію про символи дня закоханих, а після розповіді перевіримо, наскільки уважно ви слухали.

Символами Дня Святого Валентина є:

Купідон – син Венери, богині кохання. Вважається, що він може змусити людину закохатися, поціливши стрілою з лука в її серце.

Серце – Раніше люди вірили що таке почуття як кохання знаходиться в серці. Згодом серце стало символом кохання.

Троянда – улюблена квітка Венери. Червоний – колір сильних почуттів, а червона троянда – квітка кохання.

Голуби – улюблені птахи Венери. Вони все життя не змінюють пару і разом піклуються про пташенят.

Каблучка. У день заручин закохані обмінювалися каблучками. В усі часи була популярна традиція влаштовувати заручини саме на 14 лютого.

- 14 лютого світ відзначає День Святого Валентина або День всіх закоханих.  Це свято романтики, кохання та ніжності. У цей день прийнято дарувати близьким для нас людей квіти, цукерки, повітряні кульки та інше. Але головним атрибутом свята являється валентинка. Гадаю кожен із вас знає, що це таке.

3.Вправа «Розгадування ребусу»

- Зараз я пропоную вам розгадати слово. Слово, яке має вийти у нас має символічне значення до нашого заняття.

(На дошці розміщена картинка з ребусом. Слово, яке має вийти – кохання).

4. Історія виникнення свята

-         Зараз ми з вами переглянемо відео у якому нам розкажуть як виникло свято Святого Валентина https://www.youtube.com/watch?v=E5jaq4n_5_Q

14 лютого весь світ відзначає День Святого Валентина.

Історія свята

За легендою, християнський священик Валентин, що жив в стародавньому Римі за часів імператора Клавдія 2, займався не лише церковними справами, а й природничими науками та медициною. Войовничий імператор Клавдій вважав, що сім’я заважає солдатам воювати за імперію і видав наказ, який забороняв воїнам одружуватися. Валентин попри ций наказ продовжував таємно вінчати всіх охочих- за це його заарештували і ув’язнили. У його наглядача,офіцера, була дочка, яка була сліпою і батько попрохав допомогти вилікувати його доньку. У Валентина це вдалося, а коли про це дізнався імператор то наказав відтяти йому голову. Валентин та дівчина закохалися один в одного, але закоханим довелося розлучитися, бо 14 лютого Валентина стратили.

Символ свята

Найважливішим символом свята вважається валентинка.Це невелика ,вітальна листівка у вигляді сердечка з добрими побажаннями, словами кохання,пропозиціями руки та серця,яку не підписують. Одержувач повинен здогадатися хто надіслав привітання,але зараз цю традицію часто порушують та підписують свої послання.

Звідки походить назва

Коли Святий Валентин сидів у в’язниці ,він написав листа своїй коханій дівчині,яку вилікував.І ось у цій прощальній записці він підписався“Твій Валентин”.Звідси листівки стали називати валентинками.  

5. Діалог з дітьми

-         Ви прослухали інформацію про історію і символи свята. Зараз перевіримо вашу уважність.

  1. Які є символи до Дня Святого Валентина?(купідон,серце,троянда ,каблучка,голуби,валентинка).
  2. Коли ми відзначаємо День Святого Валентина?(14 лютого).
  3. Який закон прийняв імператор Клавдій?(закон про заборону одружуватися).
  4. За що заарештували Валентина(тому що порушував закон і одружував бажаючих)
  5. Який найважливіший символ свята?(валентинка)
  6. Звідки пішла назва “валентинка”?(Валентин відправив лист з підписом “Твій Валентин”).

III.Практична робота

3.1 Інструктаж правил поведінки з ножицями

- Діти,за пару хвилин ми перейдемо до виготовлення валентинки, тому хочу нагадати вам правила поведінки з ножицями

1)   Ножиці не можна брати без дозволу

2)   Не кладемо ножиці на край столу, адже вони можуть впасти на ногу і поранити

3)   Ножиці не залишаємо у відкритому вигляді

4)   Не можна проводити руками по відкритим лезам ножиць, вони гострі і можна порізати палець або руку

5)   Ножиці не передаєм лезами вперед

6)   Ножиці не тримаєм лезами вгору або у напрямку до себе ,можна випадково поранить себе або товариша

7)   Ножицями не вирізаємо на ходу

3.2 Представлення валентинки яка у нас має вийти. Інструкція і процес виготовлення «Валентинки-сюрприз»

- Валентинка виготовляється за відео-інструктажем

  1. З 2-стороннього картону вирізаємо 2 смужки: ширина 5 см,  довжина 15 см
  2. Потім складаємо ці смужки у “гармошки. 2 “гармошки” потрібно склеїти у вигляді сердечка.
  3. Потім потрібно взяти картон іншого кольору і з допомогою шаблону вирізати 2 сердечка. 2 сердечка приклеюємо з обох сторін “гармошки”
  4. Сердечко, яке вийшло з однієї сторони можна прикрасити глітерним папером
  5.  За шаблоном вирізаємо кілька сердечок (5+), на них пишемо побажання,привітання до дня Святого Валентина
  6. Зв’язуємо валентинку стрічкою, щоб вона не розпалась

  

IV.Аналіз і оцінювання робіт

  1. Виставка робіт учнів.
  2. Підсумкова бесіда.

Сьогодні ми з вами говорили про День Святого Валентина, виготовляли валентинки до цього свята, тож подаруйте їх   своїм батькам, рідним, друзям, однокласникам. Не забувайте казати своїм рідним і близьким про те, як ви їх любите, адже вони на них заслуговують.

Я дуже вдячна за вашу активну роботу протягом заняття, було цікаво з вами співпрацювати! До побачення!

  1.  
docx
Додано
11 грудня 2023
Переглядів
612
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку