Календарно-тематичне планування з математики
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко
(наказ МОН України від 12.08.2022 № 743-22)
до підручника «Математика» для 3 класу (у 2-х частинах)
(автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко)
175 годин на рік, 5 годин на тиждень, 5 годин резервні
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти
|
Сторінка підручника |
Примітки |
|||||
І семестр Розділ І. Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2-му класі. Вивчаємо рівняння |
||||||||||
|
01.09 |
Повторюємо нумерацію чисел у межах 100. |
-відтворює послідовність чисел у межах ста; [3 МАО 4.2] -читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] - визначає розрядний склад двоцифрового числа; [3 МАО 4.2] |
с.4 |
|
|||||
|
04.09 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами. |
-відтворює послідовність чисел у межах ста; [3 МАО 4.2] -читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] - визначає розрядний склад двоцифрового числа; [3 МАО 4.2] |
с.6-7 |
|
|||||
|
05.09 |
Складаємо і розв’язуємо обернені задачі до даної . |
-розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3] розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу; [3 МАО 1.2], [3 МАО 2.3] -складає вираз до задачі з буквеними даними; |
с.8-9 |
|
|||||
|
06.09 |
Розв’язуємо складені задачі. |
-розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3] розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу; [3 МАО 1.2], [3 МАО 2.3] -складає вираз до задачі з буквеними даними; |
с.10-11 |
|
|||||
|
07.09 |
Досліджуємо задачі. |
-розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3] розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу; [3 МАО 1.2], [3 МАО 2.3] -складає вираз до задачі з буквеними даними; |
с .12 |
|
|||||
|
08.09 |
Досліджуємо задачі Додаємо і віднімаємо числа порозрядно. |
-розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3] розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу; [3 МАО 1.2], [3 МАО 2.3] -складає вираз до задачі з буквеними даними; -перевіряє правильність обчислень; [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4] -розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; [3 МАО 4.1] -застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; |
с.13 |
|
|||||
|
11.09 |
Додаємо і віднімаємо числа порозрядно.
|
-відтворює послідовність чисел у межах ста; [3 МАО 4.2] -читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] - визначає розрядний склад двоцифрового числа; [3 МАО 4.2] |
с. 14-15 |
|
|||||
|
12.09 |
Досліджуємо задачі на знаходження різниці. |
-розв’язує прості задачі на визначення тривалості події; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3] розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] - обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] -= -планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] - створює математичну модель задачі; [3 МАО 2.3
|
с 16-17 |
|
|||||
|
13.09 |
Досліджуємо задачі. |
-перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо; [3 МАО 3.2], [3 МАО 3.4] -складає сюжетні задачі; [3 МАО 1.2] виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя; [3 ПРО 1.1 – 1.6] |
с 18-19 |
|
|||||
|
14.09 |
Досліджуємо задачі на знаходження суми. |
-розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] -створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1] -обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] -планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [3 МАО 2.3]
|
с20-21 |
|
|||||
|
15.09 |
Додаємо і віднімаємо числа, використовуючи прийом округлення.
|
-відтворює послідовність чисел у межах ста; [3 МАО 4.2] -читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2] - визначає розрядний склад двоцифрового числа; [3 МАО 4.2]
|
с 22-23 |
|
|||||
|
18.09 |
Досліджуємо задачі на знаходження невідомого доданка. |
-володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; [3 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання, [3 МАО 1.3] -перевіряє правильність обчислень; [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4] -розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; [3 МАО 4.1] - застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3] |
с.с24-25 |
|
|||||
|
19.09 |
Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника. |
-розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даноїзадачі [3 МАО 2.3]; створює допоміжну модель задачі різними способами [3 МАО2.1]; -обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1]; планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2]; -створює математичну модель задачі [3 МАО 2.3]; -перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]; -складає сюжетні задачі [3 МАО 1.2]; |
с.26-27 |
|
|||||
|
20.09 |
Перевіряємо арифметичні дії додавання та віднімання. |
-володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; [3 МАО 4.3] -прогнозує результат додавання та віднімання, [3 МАО 1.3] -Нумерація чисел у межах ста. Додавання і віднімання чисел у межах 100 перевіряє правильність обчислень; [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4] -розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; [3 МАО 4.1] -застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3] |
с.28-29 |
|
|||||
|
21.09 |
Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. |
- розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток [3 МАО 1.2] - застосовує для розв’язування практичних задач правила знаходження однієї з величин за двома відомими іншими [3МАО 1.2] - користується знанням залежності між величинами у навчальних і практичних ситуаціях, [3 МАО 1.2] - прогнозує очікуваний результат [3 МАО 1.3] - зіставляє одержаний результат із прогнозованим [3 МАО3.3] - розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8]
|
с.30-31 |
|
|||||
|
22.09 |
Досліджуємо задачі на різницеве порівняння . |
- розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток [3 МАО 1.2] - застосовує для розв’язування практичних задач правила знаходження однієї з величин за двома відомими іншими [3МАО 1.2] - користується знанням залежності між величинами у навчальних і практичних ситуаціях, [3 МАО 1.2] - прогнозує очікуваний результат [3 МАО 1.3] - зіставляє одержаний результат із прогнозованим [3 МАО3.3] - розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8]
|
с.32-33 |
|
|||||
|
25.09 |
Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. |
- розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток [3 МАО 1.2] - застосовує для розв’язування практичних задач правила знаходження однієї з величин за двома відомими іншими [3МАО 1.2] - користується знанням залежності між величинами у навчальних і практичних ситуаціях, [3 МАО 1.2] - прогнозує очікуваний результат [3 МАО 1.3] - зіставляє одержаний результат із прогнозованим [3 МАО3.3] - розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8]
|
с.34-35 |
|
|||||
|
26.09 |
Навчальний проект № 1 «Чи виникають проблеми у повсякденному житті в людини, яка погано виконує додавання та віднімання двоцифрових чисел?». |
- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 – 1.6] |
|
|
|||||
|
27.09 |
Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення. |
-володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; [3 МАО 4.3] -прогнозує результат додавання та віднімання, [3 МАО 1.3] -Нумерація чисел у межах ста. Додавання і віднімання чисел у межах 100 перевіряє правильність обчислень; [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4] -розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; [3 МАО 4.1] =застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3] |
с.36-37 |
|
|||||
|
28.09 |
Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення. Самостійна робота (Тести на сайті «На урок». |
-володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 100; [3 МАО 4.3] -прогнозує результат додавання та віднімання, [3 МАО 1.3] -Нумерація чисел у межах ста. Додавання і віднімання чисел у межах 100 перевіряє правильність обчислень; [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4] -розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; [3 МАО 4.1] -застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3] |
|
|
|||||
|
29.09 |
Досліджуємо таблиці множення та ділення. |
-знаходить число, яке у кілька разів більше/менше за дане; [3 МАО 4.3] - застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; [3 МАО 4.8] -розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; [3 МАО 4.1] -застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3]
|
с.38-39 |
|
|||||
|
02.10 |
Досліджуємо таблиці множення та ділення. |
-застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3]
|
с.40-41 |
|
|||||
|
03.10 |
Повторюємо арифметичні дії множення і ділення. |
-володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3] -володіє навичкою поза табличного множення і ділення чисел у межах 100; [3 МАО 4.3] -виконує ділення з остачею; [3 МАО 4.3] розуміє, що остача має бути меншою за дільник; [3 МАО 4.3] -перевіряє правильність ділення з остачею; [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4] -застосовує прийоми раціональних обчислень; [3 МАО 3.2] -прогнозує результат множення і ділення, [3 МАО 1.3] -перевіряє правильність обчислень; [3 МАО 3.3], |
с.42-43 |
|
|||||
|
04.10 |
Діагностувальна робота з теми «Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2-му класі». |
|
|||||||
|
05.10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Знайомимось із послідовним множенням і діленням. |
- володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3] -виконує ділення з остачею; [3 МАО 4.3] розуміє, що остача має бути меншою за дільник; [3 МАО 4.3] перевіряє правильність ділення з остачею; [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4] -застосовує прийоми раціональних обчислень; [3 МАО 3.2] -прогнозує результат множення і ділення, [3 МАО 1.3] - перевіряє правильність обчислень; [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4] |
с.45-46 |
|
|||||
|
06.10 |
Досліджуємо таблицю Піфагора. |
-розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення [3 МАО4.1]; - застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10 [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3]; -володіє навичкою табличного множення і ділення [3 МАО 4.3]; |
с.47-48 |
|
|||||
|
07.10 |
Досліджуємо задачі на знаходження частки. |
-розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3] - розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу; [3 МАО 1.2], [3 МАО 2.3] - складає вираз до задачі з буквеними даними; [3 МАО 2.2], [3 МАО 4.8] розв’язує прості задачі на визначення тривалості події; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3] |
с.49-51 |
|
|||||
|
09.10 |
Знайомимось з табличною формою короткого запису задачі . |
-розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3] розв’язує задачі на знаходження четвертого -пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу [3 МАО 1.2],[3 МАО 2.3]; -складає вираз до задачі з буквеними даними [3 МАО 2.2], [3МАО 4.8]; |
с.51 |
|
|||||
|
10.10 |
Повторюємо геометричні фігури на площині. |
-орієнтується на площині і в просторі, рухається за визначеним маршрутом; планує маршрут пересування; [3 ГІО 2.1] -співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [3 МАО 4.5] -називає елементи геометричних фігур; [3 МАО 4.5] моделює геометричні фігури; [3 МАО 4.6] |
с.52-53 |
|
|||||
|
11.10 |
Повторюємо вивчене . |
- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3] - обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1] - планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2] - перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4] |
с.54-55 |
|
|||||
|
12.10 |
Знайомимось із рівнянням. |
-розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння» [3МАО 4.8]; -розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8]; -розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною [3 МАО4.1], [3 МАО 4.8]; -знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] |
с.55-56 |
|
|||||
|
13.10 |
Розв’язуємо прості рівняння. |
-розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння» [3МАО 4.8]; -розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8]; -розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною [3 МАО4.1], [3 МАО 4.8]; -знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] |
с.57-58 |
|
|||||
|
14.10 |
Складаємо рівняння за вимогою. |
-розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння» [3МАО 4.8]; -розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8]; -розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною [3 МАО4.1], [3 МАО 4.8]; -знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] |
с.59-60 |
|
|||||
|
16.10 |
Складаємо рівняння за текстом простої задачі. |
-розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння» [3МАО 4.8]; -розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8]; -розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною [3 МАО4.1], [3 МАО 4.8]; -знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] |
с.61-62 |
|
|||||
|
17.10 |
Складаємо і розв’язуємо прості рівняння. |
-розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння» [3МАО 4.8]; -розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8]; -розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною [3 МАО4.1], [3 МАО 4.8]; -знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] |
с.63-64 |
|
|||||
|
18.10 |
Розв’язуємо ускладнені рівняння. |
-розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння» [3МАО 4.8]; -розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8]; -розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною [3 МАО4.1], [3 МАО 4.8]; -знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] |
с.65-66 |
|
|||||
|
19.10 |
Розв’язуємо ускладнені рівняння. Самостійна робота (тести на сайті «На урок»). |
-розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння» [3МАО 4.8]; -розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8]; -розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною [3 МАО4.1], [3 МАО 4.8]; -знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] |
с.67-68 |
|
|||||
|
20.10 |
Розв’язуємо задачі складанням рівняння. |
- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3] - обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1] - планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2] - перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4] |
с.69-70 |
|
|||||
|
21.10 |
Знайомимось із властивістю рівності . |
-читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, звикористанням математичних символів [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8]; - встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами [3 МАО 4.8]; -розрізняє істинні та хибні числові рівності й нерівності [3 МАО 4.8]; -знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8]; -застосовує правила порядку виконання дій під час обчисленьзначень виразів без дужок та з дужками [3 МАО 4.3]; |
с.71-72 |
|
|||||
|
23.10 |
Розв’язуємо рівняння. |
-розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння» [3МАО 4.8]; -розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8]; -розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною [3 МАО4.1], [3 МАО 4.8]; -знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] |
с.73-74 |
|
|||||
|
24.10 |
Записуємо задачу коротко таблицею. |
-розв’язує прості задачі на визначення тривалості події [3 МАО3.1], [3 МАО 2.3]; -розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі [3 МАО 2.3]; -створює допоміжну модель задачі різними способами [3 МАО2.1]; обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1]; -планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2]; -створює математичну модель задачі [3 МАО 2.3]; -перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]; -складає сюжетні задачі [3 МАО 1.2]; |
с.75-76 |
|
|||||
|
25.10 |
Розв’язуємо задачі способом складання рівняння. |
-розв’язує прості задачі на визначення тривалості події [3 МАО3.1], [3 МАО 2.3]; -розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі [3 МАО 2.3]; -створює допоміжну модель задачі різними способами [3 МАО2.1]; обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1]; -планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2]; -створює математичну модель задачі [3 МАО 2.3]; -перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4];
|
с.77-78 |
|
|||||
|
26.10 |
Повторюємо одиниці вимірювання величин. |
-обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7] -користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7] -перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7] -виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3] -визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [3 МАО 1.2] -розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2] |
с.79-80 |
|
|||||
|
27.10 |
Визначаємо час за годинником.
|
- користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3] -вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7]
|
с.81-82 |
|
|||||
Розділ ІІ. Вивчаємо частини цілого |
||||||||||
|
28.10 |
Одержуємо половину. |
- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини [3 МАО 3.2],[3 МАО 4.3] |
с.83-84 |
|
|||||
|
06.11 |
Навчальний проект № 2 «Чим мені у повсякденному житті будуть корисні гарні знання таблиці множення».
|
- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 – 1.6] |
|
|
|||||
|
07.11 |
Діагностувальна робота з теми «Вивчаємо рівняння». |
||||||||
|
08.11 |
Аналіз діагностувальної роботи. Одержуємо одну частину величини. |
- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини [3 МАО 3.2],[3 МАО 4.3] |
с.85-86 |
|
|||||
|
09.11 |
Знайомимось з одиницею вимірювання довжини — 1 мм. |
-знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр); маси (кілограм, центнер), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними; [3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7] -користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3] -вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7] -обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7] -користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7] |
с.87-88 |
|
|||||
|
10.11
|
Використовуємо одиниці вимірювання величин. |
-знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр); маси (кілограм, центнер), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними; [3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7] -користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3] -вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7] -обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7] -користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7] |
с.89-90 |
|
|||||
|
11.11 |
Порівнюємо частини величини. |
-обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7] -користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7] -перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7] -виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3] -визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [3 МАО 1.2] -розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2] |
с.91-92 |
|
|||||
|
13.11 |
Знаходимо частину від цілого. |
- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини [3 МАО 3.2],[3 МАО 4.3] |
с.93-94 |
|
|||||
|
14.11 |
Знаходимо частину від цілого. |
- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини [3 МАО 3.2],[3 МАО 4.3] |
с.95-96 |
|
|||||
|
15.11 |
Знаходимо ціле за величиною його частини. |
- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини [3 МАО 3.2],[3 МАО 4.3] |
с. 97-98 |
|
|||||
|
16.11 |
Досліджуємо залежність добутку від зміни одного з множників. |
-розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; [3 МАО 4.1] -застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3] -володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3] -володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3] |
с.99-100 |
|
|||||
|
17.11 |
Розв’язуємо складені задачі. Самостійна робота (Тести на сайті «На урок». |
- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3] - обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1] - планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2] - перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4] |
с.101-102 |
|
|||||
|
18.11 |
Досліджуємо залежність частки від зміни діленого або дільника. |
-розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; [3 МАО 4.1] -застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3] -володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3] -володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3] |
с.103-104 |
|
|||||
|
18.11 |
Розв’язуємо складені задачі. |
- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3] - обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1] - планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2] - перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4] |
с.105-106 |
|
|||||
|
20.11 |
Розв’язуємо ускладнені рівняння. |
- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3] - обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1] - планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2] - перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4] |
с. 107-108 |
|
|||||
|
21.11 |
Діагностувальна робота з теми «Вивчаємо частини цілого». |
||||||||
|
22.11
|
Аналіз діагностувальної роботи. Навчальний проект № 3 «У яких випадках з повсякденного життя ми вимушені оперувати частинами величини?». |
|
|
|
|||||
|
23.11 |
Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо) Знайомимось із групами величин. |
- користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3] -вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7] -обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7] -користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7] -перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7] -виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3] -визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [3 МАО 1.2] |
|
|
|||||
|
24.11 |
Вивчаємо взаємозв’язок між величинами. |
-обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7] -користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7] -перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7] -виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3] -визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [3 МАО 1.2] -розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2]
|
с.109-110 |
|
|||||
|
25.11 |
Розв’язуємо прості задачі із взаємопов’язаними величинами. |
- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3] - обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1] - планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2] - перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4] |
с.111-112 |
|
|||||
|
27.11
|
Досліджуємо взаємопов’язані величини. |
-обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7] -користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7] -перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7] -виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3] -визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [3 МАО 1.2] -розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2] |
с.113-114 |
|
|||||
|
28.11 |
Досліджуємо взаємопов’язані величини. |
-обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7] -користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7] -перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7] -виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3] -визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [3 МАО 1.2] -розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2] |
с.115-116 |
|
|||||
|
29.11 |
Вивчаємо групу величин, що розкривають ситуацію купівлі-продажу .Самостійна робота. |
-обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7] -користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7] -перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7] -виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3] -визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [3 МАО 1.2] -розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2] |
с.117-118 |
|
|||||
|
30.11 |
Розв’язуємо задачі. |
- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3] - обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1] - планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2] - перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4] |
с.119-120 |
|
|||||
|
01.12 |
Вивчаємо групу величин, що описують ситуацію праці. |
-обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7] -користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7] -перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7] -виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3] -визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [3 МАО 1.2] -розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2] - розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток; [3 МАО 1.2]
|
с.121-122 |
|
|||||
|
02.12 |
Розв’язуємо задачі. |
- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3] - обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1] - планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2] - перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4] |
с.123-124 |
|
|||||
|
04.12 |
Досліджуємо взаємопов’язані величини. |
обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7] -користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7] -перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7] -виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3] -визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [3 МАО 1.2] -розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2] - розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток; [3 МАО 1.2]
|
с.125-126 |
|
|||||
|
05.12 |
Знайомимось із задачами на знаходження суми двох добутків. |
- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3] - обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1] - планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2] - перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]
|
с.127-128 |
|
|||||
|
06.12 |
Діагностувальна робота з теми «Вивчаємо частини цілого. Величини». |
||||||||
|
07.12 |
Аналіз діагностувальної роботи.Корекція результатів навчання учнів. Продовжуємо досліджувати задачі на знаходження суми двох добутків |
||||||||
|
08.12 |
Продовжуємо досліджувати задачі на знаходження суми двох добутків |
- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3] - обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1] - планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2] - перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4] |
с.129-130 |
|
|||||
|
09.12 |
Навчальний проект № 4 «Задачі із взаємопов’язаними величинами як моделі ситуацій, що трапляються в нашому житті» |
- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 – 1.6] |
с.131 |
|
|||||
|
11.12 |
Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків. |
- розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток [3 МАО 1.2] - застосовує для розв’язування практичних задач правила знаходження однієї з величин за двома відомими іншими [3МАО 1.2] - користується знанням залежності між величинами у навчальних і практичних ситуаціях, [3 МАО 1.2] - прогнозує очікуваний результат [3 МАО 1.3] - зіставляє одержаний результат із прогнозованим [3 МАО3.3] - розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8] - застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3]
|
|
|
|||||
|
12.12 |
Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків. |
- розуміє сутність кратного порівняння чисел [3 МАО4.3] - обчислює результат кратного порівняння чисел [3 МАО4.3] - знаходить число, яке у кілька разів більше/менше за дане [3МАО 4.3] - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі [3 МАО 2.3]
|
с.132-133 |
|
|||||
|
13.12 |
Досліджуємо задачі. Задачі, обернені до задач на знаходження суми, на різницеве або кратне порівняння двох добутків. |
- володіє навичкою табличного множення і ділення [3 МАО4.3] - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками [3 МАО4.3] - розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8] - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі [3 МАО 2.3] - планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2] - перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4] |
с.134-135 |
|
|||||
|
14.12 |
Досліджуємо задачі. |
- володіє навичкою табличного множення і ділення [3 МАО4.3] - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками [3 МАО4.3] - розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3] - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі [3 МАО 2.3] - планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2] - перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]
|
с.136-137 |
|
|||||
|
15.12 |
Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків.
|
- розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток [3 МАО 1.2] - застосовує для розв’язування практичних задач правила знаходження однієї з величин за двома відомими іншими [3МАО 1.2] - користується знанням залежності між величинами у навчальних і практичних ситуаціях, [3 МАО 1.2] - прогнозує очікуваний результат [3 МАО 1.3] - зіставляє одержаний результат із прогнозованим [3 МАО3.3] - розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8] - застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3] - користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях [3 МАО4.3] - перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань[3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7] |
с 4-5 |
|
|||||
|
16.12 |
Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків.
|
- розуміє сутність кратного порівняння чисел [3 МАО4.3] - обчислює результат кратного порівняння чисел [3 МАО4.3] - знаходить число, яке у кілька разів більше/менше за дане [3МАО 4.3] - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі [3 МАО 2.3] - володіє навичкою табличного множення і ділення [3 МАО4.3] |
с .6-7 |
|
|||||
|
18.12 |
Досліджуємо задачі. Задачі, обернені до задач на знаходження суми, на різницеве або кратне порівняння двох добутків.
|
- володіє навичкою табличного множення і ділення [3 МАО4.3] - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками [3 МАО4.3] - розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8] - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі [3 МАО 2.3] - планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2] - перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]
|
с 8-9 |
|
|||||
82 |
19.12 |
Досліджуємо задачі. |
- володіє навичкою табличного множення і ділення [3 МАО4.3] - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками [3 МАО4.3] - розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3] - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі [3 МАО 2.3] - планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2] - перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4] |
с.10-11 |
|
|||
83 |
20.12 |
Досліджуємо задачі. |
- володіє навичкою табличного множення і ділення [3 МАО4.3] - розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3] - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі [3 МАО 2.3] - створює допоміжну модель задачі різними способами [3 МАО2.1] - планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2] - перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4] - розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною [3МАО4.1], [3 МАО 4.8] - знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним длясебе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8] |
с.11-12 |
|
|||
84 |
21.12 |
Розв’язуємо задачі. Самостійна робота (тести). |
- володіє навичкою табличного множення і ділення [3 МАО4.3] - розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3] - створює допоміжну модель задачі різними способами [3 МАО2.1] - планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2] - перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4] - розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8] |
с.13 |
|
|||
85 |
22.12 |
Перевіряємо свої досягнення. Навчальний проєкт «Яка користь від математики». |
- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 – 1.6] |
с.15 |
|
|||
86 |
25.12 |
Знайомимось із лічильною одиницею – сотня. |
- відтворює послідовність чисел у межах тисячі [3 МАО4.2] - читає і записує числа, утворює числа різними способами [3 МАО 4.2] - визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі [3 МАО 4.2] - подає числа у вигляді суми розрядних доданків [3 МАО 4.2] - порівнює числа різними способами [3 МАО 4.2] |
с.16-17 |
|
|||
87 |
26.12 |
Читаємо і записуємо трицифрові числа. |
- відтворює послідовність чисел у межах тисячі [3 МАО4.2] - читає і записує числа, утворює числа різними способами [3 МАО 4.2] - визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі [3 МАО 4.2] - подає числа у вигляді суми розрядних доданків [3 МАО 4.2] - порівнює числа різними способами [3 МАО 4.2] |
с.18 |
|
|||
88 |
27.12 |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. |
- відтворює послідовність чисел у межах тисячі [3 МАО4.2] - читає і записує числа, утворює числа різними способами [3 МАО 4.2] - визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі [3 МАО 4.2] - подає числа у вигляді суми розрядних доданків [3 МАО 4.2] - порівнює числа різними способами [3 МАО 4.2] - володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел [3 МАО 4.3] - обчислює усно зручним для себе способом [3 МАО 4.3] - застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3] - планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2] - створює математичну модель задачі [3 МАО 2.3] - перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4] |
с.19-20 |
|
|||
89 |
28.12 |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації . |
- відтворює послідовність чисел у межах тисячі [3 МАО4.2] - читає і записує числа, утворює числа різними способами [3 МАО 4.2] - визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі [3 МАО 4.2] - подає числа у вигляді суми розрядних доданків [3 МАО 4.2] - порівнює числа різними способами [3 МАО 4.2] - володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел [3 МАО 4.3] - обчислює усно зручним для себе способом [3 МАО 4.3] - планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2] - створює математичну модель задачі [3 МАО 2.3] - перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4] |
с.21-22 |
|
|||
90 |
29.12 |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації. |
- відтворює послідовність чисел у межах тисячі [3 МАО4.2] - читає і записує числа, утворює числа різними способами [3 МАО 4.2] - визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі [3 МАО 4.2] - подає числа у вигляді суми розрядних доданків [3 МАО 4.2] - порівнює числа різними способами [3 МАО 4.2] - володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел [3 МАО 4.3] - обчислює усно зручним для себе способом [3 МАО 4.3] - планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2] - створює математичну модель задачі [3 МАО 2.3] - перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4] |
с.23-24 |
|
|||