3 клас НУШ. Календарно-тематичне планування з математики

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики з очікуваними результатами навчання до кожного уроку на перший семестр за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко (наказ МОН України від 12.08.2022 № 743-22). До підручника: «Математика» (автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко),
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування  з математики

за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко 

(наказ МОН України від 12.08.2022 № 743-22)

до підручника «Математика» для 3 класу (у 2-х частинах)

(автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко)

175 годин на рік, 5 годин на тиждень, 5 годин резервні

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

 

Сторінка підручника

Примітки

І семестр

Розділ І. Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2-му класі.

Вивчаємо рівняння

  1.                     

01.09

Повторюємо нумерацію чисел у межах 100.

-відтворює послідовність чисел у межах ста;

[3 МАО 4.2]

-читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2]

- визначає розрядний склад двоцифрового  числа; [3 МАО 4.2]

с.4

 

  1.                     

04.09

Додаємо і віднімаємо числа частинами.

-відтворює послідовність чисел у межах ста;

[3 МАО 4.2]

-читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2]

- визначає розрядний склад двоцифрового  числа; [3 МАО 4.2]

с.6-7

 

  1.                     

05.09

Складаємо і розв’язуємо обернені задачі до даної .

-розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3] розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу; [3 МАО 1.2], [3 МАО 2.3]

-складає вираз до задачі з буквеними даними;

с.8-9

 

  1.                     

06.09

Розв’язуємо складені задачі.

-розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3] розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу; [3 МАО 1.2], [3 МАО 2.3]

-складає вираз до задачі з буквеними даними;

с.10-11

 

  1.                     

07.09

Досліджуємо задачі.

-розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3] розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу; [3 МАО 1.2], [3 МАО 2.3]

-складає вираз до задачі з буквеними даними;

с .12

 

  1.                     

08.09

Досліджуємо задачі Додаємо і віднімаємо числа порозрядно. 

-розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3] розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу; [3 МАО 1.2], [3 МАО 2.3]

-складає вираз до задачі з буквеними даними;

-перевіряє правильність обчислень; [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4]

-розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; [3 МАО 4.1]

-застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення;

с.13

 

  1.                     

11.09

Додаємо і віднімаємо числа порозрядно. 

 

-відтворює послідовність чисел у межах ста;

[3 МАО 4.2]

-читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2]

- визначає розрядний склад двоцифрового  числа; [3 МАО 4.2]

с. 14-15

 

  1.                     

12.09

Досліджуємо задачі на знаходження різниці.

-розв’язує прості задачі на визначення тривалості події; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3] розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1]

- обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1] -=

-планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2]

- створює математичну модель задачі; [3 МАО 2.3

 

с 16-17

 

  1.                     

13.09

Досліджуємо задачі.

-перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо; [3 МАО 3.2], [3 МАО 3.4]

-складає сюжетні задачі; [3 МАО 1.2] виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя; [3 ПРО 1.1 – 1.6]

с 18-19

 

  1.                

14.09

Досліджуємо задачі на знаходження суми.

-розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; [3 МАО 2.3]

-створює допоміжну модель задачі різними способами; [3 МАО 2.1]

-обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; [3 МАО 3.1]

-планує розв’язування /розв’язання задачі; [3 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [3 МАО 2.3]

 

 

с20-21

 

  1.                

15.09

Додаємо і віднімаємо числа, використовуючи прийом округлення. 

 

-відтворює послідовність чисел у межах ста;

[3 МАО 4.2]

-читає і записує числа, утворює числа різними способами; [3 МАО 4.2]

- визначає розрядний склад двоцифрового  числа; [3 МАО 4.2]

 

с 22-23

 

  1.                

18.09

Досліджуємо задачі на знаходження невідомого доданка.

-володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; [3 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання, [3 МАО 1.3]

-перевіряє правильність обчислень; [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4]

-розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; [3 МАО 4.1]

- застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3]

с.с24-25

 

  1.                

19.09

Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника.

-розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даноїзадачі [3 МАО 2.3];

створює допоміжну модель задачі різними способами [3

МАО2.1];

-обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1];

планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2];

-створює математичну модель задачі [3 МАО 2.3];

-перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4];

-складає сюжетні задачі [3 МАО 1.2];

с.26-27

 

  1.                

20.09

Перевіряємо арифметичні дії додавання та віднімання. 

-володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; [3 МАО 4.3] -прогнозує результат додавання та віднімання, [3 МАО 1.3]

-Нумерація чисел у межах ста. Додавання і віднімання чисел у межах 100  перевіряє правильність обчислень; [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4]

-розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; [3 МАО 4.1]

-застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3]

с.28-29

 

  1.                

21.09

Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць.

- розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних  величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток [3 МАО 1.2]

- застосовує для розв’язування практичних задач правила знаходження однієї з величин за двома відомими іншими [3МАО 1.2]

- користується знанням залежності між величинами у навчальних і практичних ситуаціях, [3 МАО 1.2]

- прогнозує очікуваний результат [3 МАО 1.3]

- зіставляє одержаний результат із прогнозованим [3 МАО3.3]

- розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8]

 

с.30-31

 

  1.                

22.09

Досліджуємо задачі на різницеве порівняння .

- розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних  величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток [3 МАО 1.2]

- застосовує для розв’язування практичних задач правила знаходження однієї з величин за двома відомими іншими [3МАО 1.2]

- користується знанням залежності між величинами у навчальних і практичних ситуаціях, [3 МАО 1.2]

- прогнозує очікуваний результат [3 МАО 1.3]

- зіставляє одержаний результат із прогнозованим [3 МАО3.3]

- розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8]

 

с.32-33

 

  1.                

25.09

Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць.

- розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних  величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток [3 МАО 1.2]

- застосовує для розв’язування практичних задач правила знаходження однієї з величин за двома відомими іншими [3МАО 1.2]

- користується знанням залежності між величинами у навчальних і практичних ситуаціях, [3 МАО 1.2]

- прогнозує очікуваний результат [3 МАО 1.3]

- зіставляє одержаний результат із прогнозованим [3 МАО3.3]

- розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8]

 

с.34-35

 

  1.                

26.09

Навчальний проект  № 1 «Чи виникають проблеми  у повсякденному житті в людини, яка погано виконує додавання та віднімання двоцифрових чисел?».

- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 – 1.6]

 

 

  1.                

27.09

Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення.

-володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; [3 МАО 4.3] -прогнозує результат додавання та віднімання, [3 МАО 1.3]

-Нумерація чисел у межах ста. Додавання і віднімання чисел у межах 100  перевіряє правильність обчислень; [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4]

-розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; [3 МАО 4.1]

=застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3]

с.36-37

 

  1.                

28.09

Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення. Самостійна робота (Тести на сайті «На урок».

-володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 100; [3 МАО 4.3] -прогнозує результат додавання та віднімання, [3 МАО 1.3]

-Нумерація чисел у межах ста. Додавання і віднімання чисел у межах 100  перевіряє правильність обчислень; [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4]

-розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; [3 МАО 4.1]

-застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3]

 

 

  1.                

29.09

Досліджуємо таблиці множення та ділення.

-знаходить число, яке у кілька разів більше/менше за дане; [3 МАО 4.3]

- застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; [3 МАО 4.8]

 -розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; [3 МАО 4.1]

-застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3]

 

 

с.38-39

 

  1.                

02.10

Досліджуємо таблиці множення та ділення.

-застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами  рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3]

 

с.40-41

 

  1.                

03.10

Повторюємо арифметичні дії множення і ділення.

-володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3]

-володіє навичкою поза табличного множення і ділення чисел у межах 100; [3 МАО 4.3]

-виконує ділення з остачею; [3 МАО 4.3] розуміє, що остача має бути меншою за дільник; [3 МАО 4.3]

-перевіряє правильність ділення з остачею; [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4]

-застосовує прийоми раціональних обчислень; [3 МАО 3.2]

-прогнозує результат множення і ділення, [3 МАО 1.3]

-перевіряє правильність обчислень; [3 МАО 3.3],

с.42-43

 

  1.                

04.10

Діагностувальна робота з теми «Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2-му класі».

 

  1.                

05.10

Аналіз діагностувальної роботи. Знайомимось із послідовним множенням і діленням.

- володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3]

-виконує ділення з остачею; [3 МАО 4.3] розуміє, що остача має бути меншою за дільник; [3 МАО 4.3] перевіряє правильність ділення з остачею; [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4]

-застосовує прийоми раціональних обчислень; [3 МАО 3.2]

-прогнозує результат множення і ділення, [3 МАО 1.3]

- перевіряє правильність обчислень; [3 МАО 3.3], [3 МАО 3.4]

с.45-46

 

  1.                

06.10

Досліджуємо таблицю Піфагора.

-розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення [3 МАО4.1];

- застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10 [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3];

-володіє навичкою табличного множення і ділення [3 МАО 4.3];

с.47-48

 

  1.                

07.10

Досліджуємо задачі на знаходження частки.

-розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3]

- розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу; [3 МАО 1.2], [3 МАО 2.3]

- складає вираз до задачі з буквеними даними; [3 МАО 2.2], [3 МАО 4.8] розв’язує прості задачі на визначення тривалості події; [3 МАО 3.1], [3 МАО 2.3]

с.49-51

 

  1.                

09.10

Знайомимось з табличною формою короткого запису задачі .

-розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3]

розв’язує задачі на знаходження четвертого

-пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу [3 МАО 1.2],[3 МАО 2.3];

-складає вираз до задачі з буквеними даними [3 МАО 2.2], [3МАО 4.8];

с.51

 

  1.                

10.10

Повторюємо геометричні фігури на площині.

-орієнтується на площині і в просторі, рухається за визначеним маршрутом; планує маршрут пересування; [3 ГІО 2.1]

-співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; [3 МАО 4.5]

-називає елементи геометричних фігур; [3 МАО 4.5] моделює геометричні фігури; [3 МАО 4.6]

с.52-53

 

  1.                

11.10

Повторюємо вивчене .

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3]

- обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1]

- планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2]

- перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]

с.54-55

 

  1.                

12.10

Знайомимось із рівнянням.

-розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння» [3МАО 4.8];

-розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8];

-розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною [3 МАО4.1], [3 МАО 4.8];

-знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8]

с.55-56

 

  1.                

13.10

Розв’язуємо прості рівняння.

-розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння» [3МАО 4.8];

-розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8];

-розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною [3 МАО4.1], [3 МАО 4.8];

-знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8]

с.57-58

 

  1.                

14.10

Складаємо рівняння за вимогою.

-розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння» [3МАО 4.8];

-розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8];

-розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною [3 МАО4.1], [3 МАО 4.8];

-знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8]

с.59-60

 

  1.                

16.10

Складаємо рівняння за текстом простої задачі.

-розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння» [3МАО 4.8];

-розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8];

-розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною [3 МАО4.1], [3 МАО 4.8];

-знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8]

с.61-62

 

  1.                

17.10

Складаємо і розв’язуємо прості рівняння.

-розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння» [3МАО 4.8];

-розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8];

-розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною [3 МАО4.1], [3 МАО 4.8];

-знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8]

с.63-64

 

  1.                

18.10

Розв’язуємо ускладнені рівняння.

-розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння» [3МАО 4.8];

-розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8];

-розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною [3 МАО4.1], [3 МАО 4.8];

-знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8]

с.65-66

 

  1.                

19.10

Розв’язуємо ускладнені рівняння. Самостійна робота (тести на сайті «На урок»).

-розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння» [3МАО 4.8];

-розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8];

-розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною [3 МАО4.1], [3 МАО 4.8];

-знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8]

с.67-68

 

  1.                

20.10

Розв’язуємо задачі складанням рівняння.

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3]

- обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1]

- планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2]

- перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]

с.69-70

 

  1.                

21.10

Знайомимось із властивістю рівності .

-читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, звикористанням математичних символів [3 МАО 2.1], [3 МАО 4.8];

- встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами [3 МАО 4.8];

-розрізняє істинні та хибні числові рівності й нерівності [3 МАО 4.8];

-знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8];

-застосовує правила порядку виконання дій під час обчисленьзначень виразів без дужок та з дужками [3 МАО 4.3];

с.71-72

 

  1.                

23.10

Розв’язуємо рівняння.

-розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння» [3МАО 4.8];

-розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8];

-розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною [3 МАО4.1], [3 МАО 4.8];

-знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8]

с.73-74

 

  1.                

24.10

Записуємо задачу коротко таблицею.

-розв’язує прості задачі на визначення тривалості події [3 МАО3.1], [3 МАО 2.3];

-розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі [3 МАО 2.3];

-створює допоміжну модель задачі різними способами [3 МАО2.1]; обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1];

-планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2];

-створює математичну модель задачі [3 МАО 2.3];

-перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4];

-складає сюжетні задачі [3 МАО 1.2];

с.75-76

 

  1.                

25.10

Розв’язуємо задачі способом складання рівняння.

-розв’язує прості задачі на визначення тривалості події [3 МАО3.1], [3 МАО 2.3];

-розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі [3 МАО 2.3];

-створює допоміжну модель задачі різними способами [3 МАО2.1]; обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1];

-планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2];

-створює математичну модель задачі [3 МАО 2.3];

-перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4];

 

с.77-78

 

  1.                

26.10

Повторюємо одиниці вимірювання величин.

-обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7]

-користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7]

-перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7]

-виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3] -визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [3 МАО 1.2]

-розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2]

с.79-80

 

  1.                

27.10

Визначаємо час за годинником.

 

 

 

 

- користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3]

-вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7]

 

с.81-82

 

Розділ ІІ. Вивчаємо частини цілого

  1.                

28.10

Одержуємо половину.

- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини [3 МАО 3.2],[3 МАО 4.3]

с.83-84

 

  1.                

06.11

Навчальний проект № 2 «Чим мені у повсякденному житті будуть корисні гарні знання таблиці множення».

 

- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 – 1.6]

 

 

  1.                

07.11

Діагностувальна робота з теми «Вивчаємо рівняння».

  1.                

08.11

Аналіз діагностувальної роботи. Одержуємо одну частину величини.

- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини [3 МАО 3.2],[3 МАО 4.3]

с.85-86

 

  1.                

09.11

Знайомимось з одиницею вимірювання довжини — 1 мм.

-знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр); маси (кілограм, центнер), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними; [3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7]

-користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3]

-вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7]

-обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7]

-користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7]

с.87-88

 

  1.                

10.11

 

Використовуємо одиниці вимірювання величин.

-знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр); маси (кілограм, центнер), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними; [3 МАО 1.1], [3 МАО 4.7]

-користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3]

-вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7]

-обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7]

-користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7]

с.89-90

 

  1.                

11.11

Порівнюємо частини величини.

-обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7]

-користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7]

-перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7]

-виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3] -визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [3 МАО 1.2]

-розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2]

с.91-92

 

  1.                

13.11

Знаходимо частину від цілого.

- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини [3 МАО 3.2],[3 МАО 4.3]

с.93-94

 

  1.                

14.11

Знаходимо частину від цілого.

- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини [3 МАО 3.2],[3 МАО 4.3]

с.95-96

 

  1.                

15.11

Знаходимо ціле за величиною його частини.

- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини [3 МАО 3.2],[3 МАО 4.3]

     с. 97-98

 

  1.                

16.11

Досліджуємо залежність добутку від зміни одного з множників.

-розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; [3 МАО 4.1]

-застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3]

-володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3]

-володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3]

с.99-100

 

  1.                

17.11

Розв’язуємо складені задачі. Самостійна робота (Тести на сайті «На урок».

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3]

- обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1]

- планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2]

- перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]

с.101-102

 

  1.                

18.11

Досліджуємо залежність частки від зміни діленого або дільника.

-розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; [3 МАО 4.1]

-застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3]

-володіє навичкою табличного множення і ділення; [3 МАО 4.3]

-володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; [3 МАО 4.3]

с.103-104

 

  1.                

18.11

Розв’язуємо складені задачі.

 

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3]

- обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1]

- планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2]

- перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]

с.105-106

 

  1.                

20.11

Розв’язуємо ускладнені рівняння.

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3]

- обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1]

- планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2]

- перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]

   с. 107-108

 

  1.                

21.11

Діагностувальна робота з теми «Вивчаємо частини цілого».

  1.               0

22.11

 

Аналіз діагностувальної роботи. Навчальний проект № 3 «У яких випадках з повсякденного життя ми вимушені оперувати частинами величини?».

 

 

 

  1.                

23.11

Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо) Знайомимось із групами величин.

- користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; [3 МАО 4.3]

-вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; [3 МАО 4.2], [3 МАО 4.7]

-обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7]

-користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7]

-перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7]

-виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3]

-визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [3 МАО 1.2]

 

 

  1.                

24.11

Вивчаємо взаємозв’язок між величинами.

-обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7]

-користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7]

-перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7]

-виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3] -визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [3 МАО 1.2]

-розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2]

 

с.109-110

 

  1.                

25.11

Розв’язуємо прості задачі із взаємопов’язаними величинами.

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3]

- обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1]

- планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2]

- перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]

с.111-112

 

  1.                

27.11

 

Досліджуємо взаємопов’язані величини.

-обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7]

-користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7]

-перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7]

-виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3] -визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [3 МАО 1.2]

-розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2]

с.113-114

 

  1.                

28.11

Досліджуємо взаємопов’язані величини.

-обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7]

-користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7]

-перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7]

-виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3] -визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [3 МАО 1.2]

-розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2]

с.115-116

 

  1.                

29.11

Вивчаємо групу величин, що розкривають ситуацію купівлі-продажу .Самостійна робота.

-обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7]

-користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7]

-перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7]

-виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3] -визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [3 МАО 1.2]

-розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2]

с.117-118

 

  1.                

30.11

Розв’язуємо задачі.

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3]

- обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1]

- планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2]

- перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]

с.119-120

 

  1.                

01.12

Вивчаємо групу величин, що описують ситуацію праці.

-обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7]

-користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7]

-перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7]

-виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3] -визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [3 МАО 1.2]

-розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2]

- розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток; [3 МАО 1.2]

 

с.121-122

 

  1.                

02.12

Розв’язуємо задачі.

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3]

- обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1]

- планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2]

- перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]

с.123-124

 

  1.                

04.12

Досліджуємо взаємопов’язані величини.

обирає доцільну мірку для вимірювання величини; [3 МАО 4.7]

-користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; [3 МАО 4.7]

-перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7]

-виконує арифметичні дії з іменованими числами; [3 МАО 4.3] -визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; [3 МАО 1.2]

-розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; [3 МАО 1.2]

- розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток; [3 МАО 1.2]

 

с.125-126

 

  1.                

05.12

Знайомимось із задачами на знаходження суми двох добутків.

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3]

- обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1]

- планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2]

- перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]

 

с.127-128

 

  1.                

06.12

Діагностувальна робота з теми «Вивчаємо частини цілого. Величини».

  1.                

07.12

Аналіз діагностувальної роботи.Корекція результатів навчання учнів. Продовжуємо досліджувати задачі на знаходження суми двох добутків

  1.                

08.12

Продовжуємо досліджувати задачі на знаходження суми двох добутків

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3]

- обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі [3 МАО 3.1]

- планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2]

- перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]

с.129-130

 

  1.                

09.12

Навчальний проект № 4 «Задачі із взаємопов’язаними величинами як моделі ситуацій, що трапляються в нашому житті»

- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 – 1.6]

с.131

 

  1.                

11.12

Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків. 

- розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних  величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток [3 МАО 1.2]

- застосовує для розв’язування практичних задач правила знаходження однієї з величин за двома відомими іншими [3МАО 1.2]

- користується знанням залежності між величинами у навчальних і практичних ситуаціях, [3 МАО 1.2]

- прогнозує очікуваний результат [3 МАО 1.3]

- зіставляє одержаний результат із прогнозованим [3 МАО3.3]

- розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8]

- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3]

 

 

 

  1.                

12.12

Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків.

- розуміє сутність кратного порівняння чисел [3 МАО4.3]

- обчислює результат кратного порівняння чисел [3 МАО4.3]

- знаходить число, яке у кілька разів більше/менше за дане [3МАО 4.3]

- розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі [3 МАО 2.3]

 

с.132-133

 

  1.                

13.12

Досліджуємо задачі. Задачі, обернені до задач на знаходження суми, на різницеве або кратне порівняння двох добутків.

- володіє навичкою табличного множення і ділення [3 МАО4.3]

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками [3 МАО4.3]

- розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8]

- розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі [3 МАО 2.3]

- планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2]

- перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]

с.134-135

 

  1.                

14.12

Досліджуємо задачі. 

- володіє навичкою табличного множення і ділення [3 МАО4.3]

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками [3 МАО4.3]

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3]

- розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі [3 МАО 2.3]

- планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2]

- перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]

 

с.136-137

 

  1.                

15.12

Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків.

 

 

 

- розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних  величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток [3 МАО 1.2]

- застосовує для розв’язування практичних задач правила знаходження однієї з величин за двома відомими іншими [3МАО 1.2]

- користується знанням залежності між величинами у навчальних і практичних ситуаціях, [3 МАО 1.2]

- прогнозує очікуваний результат [3 МАО 1.3]

- зіставляє одержаний результат із прогнозованим [3 МАО3.3]

- розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8]

- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3]

- користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях [3 МАО4.3]

- перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань[3 МАО 4.3], [3 МАО 4.7]

с 4-5

 

  1.                

16.12

Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків.

 

 

 

 

- розуміє сутність кратного порівняння чисел [3 МАО4.3]

- обчислює результат кратного порівняння чисел [3 МАО4.3]

- знаходить число, яке у кілька разів більше/менше за дане [3МАО 4.3]

- розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі [3 МАО 2.3]

- володіє навичкою табличного множення і ділення [3 МАО4.3]

с .6-7

 

  1.                

18.12

Досліджуємо задачі. Задачі, обернені до задач на знаходження суми, на різницеве або кратне порівняння двох добутків.

 

 

 

 

 

 

- володіє навичкою табличного множення і ділення [3 МАО4.3]

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками [3 МАО4.3]

- розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8]

- розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі [3 МАО 2.3]

- планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2]

- перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]

 

 

 

с 8-9

 

82

19.12

Досліджуємо задачі. 

- володіє навичкою табличного множення і ділення [3 МАО4.3]

- застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками [3 МАО4.3]

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3]

- розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі [3 МАО 2.3]

- планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2]

- перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]

с.10-11

 

83

20.12

Досліджуємо задачі. 

- володіє навичкою табличного множення і ділення [3 МАО4.3]

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3]

- розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі [3 МАО 2.3]

- створює допоміжну модель задачі різними способами [3 МАО2.1]

- планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2]

- перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]

- розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною [3МАО4.1], [3 МАО 4.8]

- знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним длясебе способом [3 МАО 4.3], [3 МАО 4.8]

с.11-12

 

84

21.12

Розв’язуємо задачі. Самостійна робота (тести).

- володіє навичкою табличного множення і ділення [3 МАО4.3]

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; [3МАО 3.1], [3 МАО 2.3]

- створює допоміжну модель задачі різними способами [3 МАО2.1]

- планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2]

- перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]

- розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами [3 МАО4.8]

с.13

 

85

22.12

Перевіряємо свої досягнення. Навчальний проєкт «Яка користь від математики».

- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя [3 ПРО 1.1 – 1.6]

с.15

 

86

25.12

Знайомимось із лічильною одиницею – сотня.

- відтворює послідовність чисел у межах тисячі [3 МАО4.2]

- читає і записує числа, утворює числа різними способами [3 МАО 4.2]

- визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі [3 МАО 4.2]

- подає числа у вигляді суми розрядних доданків [3 МАО 4.2]

- порівнює числа різними способами [3 МАО 4.2]

с.16-17

 

87

26.12

Читаємо і записуємо трицифрові числа.

- відтворює послідовність чисел у межах тисячі [3 МАО4.2]

- читає і записує числа, утворює числа різними способами [3 МАО 4.2]

- визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі [3 МАО 4.2]

- подає числа у вигляді суми розрядних доданків [3 МАО 4.2]

- порівнює числа різними способами [3 МАО 4.2]

с.18

 

88

27.12

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації.

- відтворює послідовність чисел у межах тисячі [3 МАО4.2]

- читає і записує числа, утворює числа різними способами [3 МАО 4.2]

- визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі [3 МАО 4.2]

- подає числа у вигляді суми розрядних доданків [3 МАО 4.2]

- порівнює числа різними способами [3 МАО 4.2]

- володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел [3 МАО 4.3]

- обчислює усно зручним для себе способом [3 МАО 4.3]

- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини [3 МАО 3.2], [3 МАО 4.3]

- планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2]

- створює математичну модель задачі [3 МАО 2.3]

- перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]

с.19-20

 

89

28.12

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації .

- відтворює послідовність чисел у межах тисячі [3 МАО4.2]

- читає і записує числа, утворює числа різними способами [3 МАО 4.2]

- визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі [3 МАО 4.2]

- подає числа у вигляді суми розрядних доданків [3 МАО 4.2]

- порівнює числа різними способами [3 МАО 4.2]

- володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел [3 МАО 4.3]

- обчислює усно зручним для себе способом [3 МАО 4.3]

- планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2]

- створює математичну модель задачі [3 МАО 2.3]

- перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]

с.21-22

 

90

29.12

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації. 

- відтворює послідовність чисел у межах тисячі [3 МАО4.2]

- читає і записує числа, утворює числа різними способами [3 МАО 4.2]

- визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі [3 МАО 4.2]

- подає числа у вигляді суми розрядних доданків [3 МАО 4.2]

- порівнює числа різними способами [3 МАО 4.2]

- володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел [3 МАО 4.3]

- обчислює усно зручним для себе способом [3 МАО 4.3]

- планує розв’язування /розв’язання задачі [3 МАО 2.2]

- створює математичну модель задачі [3 МАО 2.3]

- перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо [3МАО 3.2], [3 МАО 3.4]

с.23-24

 

 

docx
Додав(-ла)
Жабська Ольга
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
Додано
3 грудня 2023
Переглядів
1454
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку