3 клас НУШ. Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва

Про матеріал
Календарно-тематичне планування образотворчого мистецтва з очікуваними результатами навчання до кожного уроку на перший семестр за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко (наказ МОН України від 12.08.2022 № 743-22). до підручника «Мистецтво» для 3 класу (автори Л.Масол, О. Гайдамака, О. Колотило)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування  з образотворчого мистецтва

за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко 

(наказ МОН України від 12.08.2022 № 743-22)

до підручника «Мистецтво» для 3 класу

(автори Л.Масол, О. Гайдамака, О. Колотило)

35 години на рік, 1 година на тиждень

Дата уроку

Тема уроку

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

Примітки

І семестр

Мистецькі мандри ліричних персонажів і легендарних героїв

 

 

  1.  

04.09

Лясолька і Барвик у країні мистецтв.

Малювання будиночку, де живуть мешканці країни Мистецтв, використовуючи штрихування

- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - обирає формат аркуша (прямокутник, квадрат, коло) для кращого втілення задуму та використовує всю його площину [4 МИО 1-1.1- 11];

 - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15];

 - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13];

-придумує образи, використовуючи знайомі засоби та способи творення образів (лінії, кольори тощо), якими може виразити свої почуття та емоції, застосовує їх окремо чи у поєднанні, не боїться творити [4 МИО 1-1.2- 1];

- дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15];

 

  1.  

11.09

Портретна галерея.

Малювання улюбленого героя з казки «Пригоди Буратіно»

- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15];

- виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями [4 МИО 3-3.3- 1];

- обирає формат аркуша (прямокутник, квадрат, коло) для кращого втілення задуму та використовує всю його площину [4 МИО 1-1.1- 11];

- користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13];

- виконує прості живописні та графічні зображення, замальовки з натури та за уявою, створює прості об’ємні композиції з різних, зокрема пластичних, матеріалів різними (простими) прийомами і способами [4 МИО 1- 1.1-7];

 

  1.  

18.09

Ліричні персонажі.

Створення портрета казкового героя на повний зріст. Виконання одягу  із природних матеріалів.

- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - обирає формат аркуша (прямокутник, квадрат, коло) для кращого втілення задуму та використовує всю його площину [4 МИО 1-1.1- 11];

- розпізнає за характерними ознаками деякі жанри образотворчого мистецтва (портрет, пейзаж (краєвид), натюрморт, анімалістичний тощо); види орнаментів за змістом (рослинний, геометричний тощо) та застосуванням (стрічковий, розетка), види анімації (мальована, лялькова, пластилінова, комп’ютерна),[4 МИО 2-2.2-7

 

  1.  

25.09

Людина і природа – єдині.

Створення пейзажу, передавання настрою моря.

- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - обирає формат аркуша (прямокутник, квадрат, коло) для кращого втілення задуму та використовує всю його площину [4 МИО 1-1.1- 11];

- розпізнає за характерними ознаками деякі жанри образотворчого мистецтва (портрет, пейзаж (краєвид), натюрморт, анімалістичний тощо); види орнаментів за змістом (рослинний, геометричний тощо) та застосуванням (стрічковий, розетка), види анімації (мальована, лялькова, пластилінова, комп’ютерна),[4 МИО 2-2.2-7]

- дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15];

- користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13];

 

 

  1.  

02.10

Людина і природа – єдині (продовження).

Малювання осіннього пейзажу.

- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - обирає формат аркуша (прямокутник, квадрат, коло) для кращого втілення задуму та використовує всю його площину [4 МИО 1-1.1- 11];

- порівнює природні форми, образи довкілля з їх художнім (декоративним) трактуванням [4 МИО 2-2.1-5];

 - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15];

- користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13];

 - розпізнає елементи художньої мови творів образотворчого мистецтва для характеристики художнього образу: кольорову гаму твору (тепла, холодна), тональність (світлі й темні кольори), елементи композиції твору (центр, головне і другорядне, симетрію та асиметрію) [4 МИО 2- 2.2-3];

- дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15]

 

  1.  

07.10

Дружба та братерство – найбільше багатство.

Ліплення з пластиліну песика.

- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - розрізняє різновиди образотворчого (живопис, графіка, скульптура) за їхніми характерними виражальними засобами [4 МИО 2-2.2-6];

- порівнює природні форми, образи довкілля з їх художнім (декоративним) трактуванням [4 МИО 2-2.1-5];

- ліпить із пластичних матеріалів різними (простими) прийомами і способами [4 МИО 1-1.2-8]

- дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15];

 

  1.  

09.10

Дружба та братерство – найбільше багатство.

Малювання веселого друга –папуги або собачки

- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - обирає формат аркуша (прямокутник, квадрат, коло) для кращого втілення задуму та використовує всю його площину [4 МИО 1-1.1- 11]; - порівнює природні форми, образи довкілля з їх тваринки - улюбленця художнім (декоративним) трактуванням [4 МИО 2-2.1-5]; характеризує власну творчість за поданими орієнтирами, пояснює,що вдалося чи не вдалося [4 МИО 3-3.1-1];

- придумує образи, використовуючи знайомі засоби та способи творення образів (лінії, кольори тощо), якими може виразити свої почуття та емоції, застосовує їх окремо чи у поєднанні, не боїться творити [4 МИО 1-1.2- 1];

 - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13];

 - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15];

 

  1.  

16.10

Героїзм у мистецтві. Поняття буквиця.

Створення декоративної літери

- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - розпізнає та характеризує художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель, гуаш, пластилін тощо) [2 МИО 2- 2.2-5];

- створює елементи композиції / декору для оформлення середовища, в якому живе і навчається; за потреби, використовує побачене і почуте в художньо-творчій діяльності [4 МИО 1-1.3-2];

- дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15];

 

  1.  

23.11

Богатирі в мультиплікації.

Створення портрета Котигорошка.

- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; -розпізнає за характерними ознаками деякі жанри образотворчого мистецтва (портрет, пейзаж (краєвид), натюрморт, анімалістичний тощо); види орнаментів за змістом (рослинний, геометричний тощо) та застосуванням (стрічковий, розетка), види анімації (мальована, лялькова, пластилінова, комп’ютерна),[4 МИО 2-2.2-7]

- добирає художні матеріали, відповідно до виду мистецтва (образотворче, декоративно-прикладне), у якому працює [4 МИО 1- 1.1-8]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15];

 

10 1

06.11

Козацькому роду нема переводу.

Малювання веселих козаків з мультфільму

- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - обирає формат аркуша (прямокутник, квадрат, коло) для кращого втілення задуму та використовує всю його площину [4 МИО 1-1.1- 11];

- порівнює засоби виразності різних видів мистецтва (музичного, візуальних, кіно) у створенні аналогічних образів (зокрема персонажів казок) [4 МИО 2-2.1-4];

- виконує прості живописні та графічні зображення, замальовки з натури та за уявою, створює прості об’ємні композиції з різних, зокрема пластичних, матеріалів різними (простими) прийомами і способами [4 МИО 1- 1.1-7];

- дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15];

 

11

13.11

Наша слава, краса і велич.

Створення барельєфу  «Дерево життя».

- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - розпізнає та характеризує художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель, гуаш, пластилін тощо) [2 МИО 2- 2.2-5];

- ліпить із пластичних матеріалів різними (простими) прийомами і способами [4 МИО 1-1.2-8]

- виконує прості живописні та графічні зображення, замальовки з натури та за уявою, створює прості об’ємні композиції з різних, зокрема пластичних, матеріалів різними (простими) прийомами і способами [4 МИО 1- 1.1-7];

- дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15]

 

12

18.11

Новорічний калейдоскоп.

Виготовлення новорічної листівки з витинанкою.

- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - розпізнає та характеризує художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель, гуаш, пластилін тощо) [2 МИО 2- 2.2-5];

- здійснює елементарну стилізацію форм оздоблювальних елементів різних видів декоративноприкладного мистецтва (народна іграшка, розпис, витинанка, писанка тощо) [4 МИО 1-1.1-9];

- дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15];

 

13

20.11

Новорічний калейдоскоп (продовження).

Виготовлення ялинкової прикраси.

- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - бере участь у колективних творчих проектах, зокрема із використанням засобів різних видів мистецтва (оформлення класної кімнати, створення колективних художніх композицій, виставки творів тощо [4 МИО 3-3.3- 5]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15]

 

14

27.11

Новорічний калейдоскоп.

Виготовлення зимової листівки

- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - бере участь у колективних творчих проектах, зокрема із використанням засобів різних видів мистецтва (оформлення класної кімнати, створення колективних художніх композицій, виставки творів тощо [4 МИО 3-3.3- 5]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15]

 

15

04.12

Здійсниться все!  

Малювання вражень від святкування Нового року в школі.

- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - бере участь у колективних творчих проектах, зокрема із використанням засобів різних видів мистецтва (оформлення класної кімнати, створення колективних художніх композицій, виставки творів тощо [4 МИО 3-3.3- 5]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15]

 

16

11.12

Мандрівка у світ фантастики.

Перегляд: малювання робота- художника. Зображення робота з простих форм для комп’ютерної гри (кольорові олівці)

- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - бере участь у колективних творчих проектах, зокрема із використанням засобів різних видів мистецтва (оформлення класної кімнати, створення колективних художніх композицій, виставки творів тощо [4 МИО 3-3.3- 5]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15]

 

17

18.12

Мандрівка у світ фантастики.

Фантастичні картини. Зображення композиції «Політ Карлсона над містом» (гуаш чи кольорові олівці, фломастери)

- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - бере участь у колективних творчих проектах, зокрема із використанням засобів різних видів мистецтва (оформлення класної кімнати, створення колективних художніх композицій, виставки творів тощо [4 МИО 3-3.3- 5]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15]

 

18

25.12

Перевір свої досягнення.

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Жабська Ольга
До підручника
Образотворче мистецтво 3 клас (Калініченко О. В., Сергієнко В. В.)
Додано
3 грудня 2023
Переглядів
2330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку