Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко
(наказ МОН України від 12.08.2022 № 743-22)
до підручника «Мистецтво» для 3 класу
(автори Л.Масол, О. Гайдамака, О. Колотило)
35 години на рік, 1 година на тиждень
№ |
Дата уроку |
Тема уроку |
|
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
Примітки |
І семестр Мистецькі мандри ліричних персонажів і легендарних героїв
|
|||||
|
04.09 |
Лясолька і Барвик у країні мистецтв. |
Малювання будиночку, де живуть мешканці країни Мистецтв, використовуючи штрихування |
- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - обирає формат аркуша (прямокутник, квадрат, коло) для кращого втілення задуму та використовує всю його площину [4 МИО 1-1.1- 11]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15]; - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; -придумує образи, використовуючи знайомі засоби та способи творення образів (лінії, кольори тощо), якими може виразити свої почуття та емоції, застосовує їх окремо чи у поєднанні, не боїться творити [4 МИО 1-1.2- 1]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15]; |
|
|
11.09 |
Портретна галерея. |
Малювання улюбленого героя з казки «Пригоди Буратіно» |
- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15]; - виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями [4 МИО 3-3.3- 1]; - обирає формат аркуша (прямокутник, квадрат, коло) для кращого втілення задуму та використовує всю його площину [4 МИО 1-1.1- 11]; - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - виконує прості живописні та графічні зображення, замальовки з натури та за уявою, створює прості об’ємні композиції з різних, зокрема пластичних, матеріалів різними (простими) прийомами і способами [4 МИО 1- 1.1-7]; |
|
|
18.09 |
Ліричні персонажі. |
Створення портрета казкового героя на повний зріст. Виконання одягу із природних матеріалів. |
- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - обирає формат аркуша (прямокутник, квадрат, коло) для кращого втілення задуму та використовує всю його площину [4 МИО 1-1.1- 11]; - розпізнає за характерними ознаками деякі жанри образотворчого мистецтва (портрет, пейзаж (краєвид), натюрморт, анімалістичний тощо); види орнаментів за змістом (рослинний, геометричний тощо) та застосуванням (стрічковий, розетка), види анімації (мальована, лялькова, пластилінова, комп’ютерна),[4 МИО 2-2.2-7 |
|
|
25.09 |
Людина і природа – єдині. |
Створення пейзажу, передавання настрою моря. |
- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - обирає формат аркуша (прямокутник, квадрат, коло) для кращого втілення задуму та використовує всю його площину [4 МИО 1-1.1- 11]; - розпізнає за характерними ознаками деякі жанри образотворчого мистецтва (портрет, пейзаж (краєвид), натюрморт, анімалістичний тощо); види орнаментів за змістом (рослинний, геометричний тощо) та застосуванням (стрічковий, розетка), види анімації (мальована, лялькова, пластилінова, комп’ютерна),[4 МИО 2-2.2-7] - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15]; - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13];
|
|
|
02.10 |
Людина і природа – єдині (продовження). |
Малювання осіннього пейзажу. |
- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - обирає формат аркуша (прямокутник, квадрат, коло) для кращого втілення задуму та використовує всю його площину [4 МИО 1-1.1- 11]; - порівнює природні форми, образи довкілля з їх художнім (декоративним) трактуванням [4 МИО 2-2.1-5]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15]; - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - розпізнає елементи художньої мови творів образотворчого мистецтва для характеристики художнього образу: кольорову гаму твору (тепла, холодна), тональність (світлі й темні кольори), елементи композиції твору (центр, головне і другорядне, симетрію та асиметрію) [4 МИО 2- 2.2-3]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15] |
|
|
07.10 |
Дружба та братерство – найбільше багатство. |
Ліплення з пластиліну песика. |
- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - розрізняє різновиди образотворчого (живопис, графіка, скульптура) за їхніми характерними виражальними засобами [4 МИО 2-2.2-6]; - порівнює природні форми, образи довкілля з їх художнім (декоративним) трактуванням [4 МИО 2-2.1-5]; - ліпить із пластичних матеріалів різними (простими) прийомами і способами [4 МИО 1-1.2-8] - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15]; |
|
|
09.10 |
Дружба та братерство – найбільше багатство. |
Малювання веселого друга –папуги або собачки |
- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - обирає формат аркуша (прямокутник, квадрат, коло) для кращого втілення задуму та використовує всю його площину [4 МИО 1-1.1- 11]; - порівнює природні форми, образи довкілля з їх тваринки - улюбленця художнім (декоративним) трактуванням [4 МИО 2-2.1-5]; характеризує власну творчість за поданими орієнтирами, пояснює,що вдалося чи не вдалося [4 МИО 3-3.1-1]; - придумує образи, використовуючи знайомі засоби та способи творення образів (лінії, кольори тощо), якими може виразити свої почуття та емоції, застосовує їх окремо чи у поєднанні, не боїться творити [4 МИО 1-1.2- 1]; - користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15]; |
|
|
16.10 |
Героїзм у мистецтві. Поняття буквиця. |
Створення декоративної літери |
- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - розпізнає та характеризує художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель, гуаш, пластилін тощо) [2 МИО 2- 2.2-5]; - створює елементи композиції / декору для оформлення середовища, в якому живе і навчається; за потреби, використовує побачене і почуте в художньо-творчій діяльності [4 МИО 1-1.3-2]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15]; |
|
|
23.11 |
Богатирі в мультиплікації. |
Створення портрета Котигорошка. |
- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; -розпізнає за характерними ознаками деякі жанри образотворчого мистецтва (портрет, пейзаж (краєвид), натюрморт, анімалістичний тощо); види орнаментів за змістом (рослинний, геометричний тощо) та застосуванням (стрічковий, розетка), види анімації (мальована, лялькова, пластилінова, комп’ютерна),[4 МИО 2-2.2-7] - добирає художні матеріали, відповідно до виду мистецтва (образотворче, декоративно-прикладне), у якому працює [4 МИО 1- 1.1-8]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15]; |
|
10 1 |
06.11 |
Козацькому роду нема переводу. |
Малювання веселих козаків з мультфільму |
- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - обирає формат аркуша (прямокутник, квадрат, коло) для кращого втілення задуму та використовує всю його площину [4 МИО 1-1.1- 11]; - порівнює засоби виразності різних видів мистецтва (музичного, візуальних, кіно) у створенні аналогічних образів (зокрема персонажів казок) [4 МИО 2-2.1-4]; - виконує прості живописні та графічні зображення, замальовки з натури та за уявою, створює прості об’ємні композиції з різних, зокрема пластичних, матеріалів різними (простими) прийомами і способами [4 МИО 1- 1.1-7]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15]; |
|
11 |
13.11 |
Наша слава, краса і велич. |
Створення барельєфу «Дерево життя». |
- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - розпізнає та характеризує художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель, гуаш, пластилін тощо) [2 МИО 2- 2.2-5]; - ліпить із пластичних матеріалів різними (простими) прийомами і способами [4 МИО 1-1.2-8] - виконує прості живописні та графічні зображення, замальовки з натури та за уявою, створює прості об’ємні композиції з різних, зокрема пластичних, матеріалів різними (простими) прийомами і способами [4 МИО 1- 1.1-7]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15] |
|
12 |
18.11 |
Новорічний калейдоскоп. |
Виготовлення новорічної листівки з витинанкою. |
- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - розпізнає та характеризує художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель, гуаш, пластилін тощо) [2 МИО 2- 2.2-5]; - здійснює елементарну стилізацію форм оздоблювальних елементів різних видів декоративноприкладного мистецтва (народна іграшка, розпис, витинанка, писанка тощо) [4 МИО 1-1.1-9]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15]; |
|
13 |
20.11 |
Новорічний калейдоскоп (продовження). |
Виготовлення ялинкової прикраси. |
- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - бере участь у колективних творчих проектах, зокрема із використанням засобів різних видів мистецтва (оформлення класної кімнати, створення колективних художніх композицій, виставки творів тощо [4 МИО 3-3.3- 5]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15] |
|
14 |
27.11 |
Новорічний калейдоскоп. |
Виготовлення зимової листівки |
- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - бере участь у колективних творчих проектах, зокрема із використанням засобів різних видів мистецтва (оформлення класної кімнати, створення колективних художніх композицій, виставки творів тощо [4 МИО 3-3.3- 5]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15] |
|
15 |
04.12 |
Здійсниться все! |
Малювання вражень від святкування Нового року в школі. |
- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - бере участь у колективних творчих проектах, зокрема із використанням засобів різних видів мистецтва (оформлення класної кімнати, створення колективних художніх композицій, виставки творів тощо [4 МИО 3-3.3- 5]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15] |
|
16 |
11.12 |
Мандрівка у світ фантастики. |
Перегляд: малювання робота- художника. Зображення робота з простих форм для комп’ютерної гри (кольорові олівці) |
- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - бере участь у колективних творчих проектах, зокрема із використанням засобів різних видів мистецтва (оформлення класної кімнати, створення колективних художніх композицій, виставки творів тощо [4 МИО 3-3.3- 5]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15] |
|
17 |
18.12 |
Мандрівка у світ фантастики. |
Фантастичні картини. Зображення композиції «Політ Карлсона над містом» (гуаш чи кольорові олівці, фломастери) |
- організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16]; - бере участь у колективних творчих проектах, зокрема із використанням засобів різних видів мистецтва (оформлення класної кімнати, створення колективних художніх композицій, виставки творів тощо [4 МИО 3-3.3- 5]; - дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15] |
|
18 |
25.12 |
Перевір свої досягнення. |
|
|
|